Gå til innhold

Twisted days and nights

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

:ler:

Jeg begynte forresten å se på et nytt realityshow i går, nemlig dette programmet - Ink Master - noe for deg?

Hmm, ja kanskje det? :) Jeg er ikke sånn superfan av reality i utgangspunktet, men tatoveringsrelaterte ting er jo en god grunn til å gjøre unntak ;) Jeg skal forresten delta i min egen lille tattoo-reality igjen i mars, blir spennende! :nigo:

Skrevet

Enda mer? :fnise: Er det armen som ikke er helt ferdig, eller er det en annen kroppsdel som skal til pers?

Skrevet

Jeg er superfan av reality både i utgangspunkt og inngangspunkt! Hvis jeg skulle ramse opp alle showene som faller meg lett for øyet kunne det ha blitt en pinlig affære :fnise: Og nå får jeg jo enda en å følge med på! :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet

Enda mer? :fnise: Er det armen som ikke er helt ferdig, eller er det en annen kroppsdel som skal til pers?

:ler: Neida, det er armen som skal fortsettes på, de andre kroppsdelene skal få være i fred i overskuelig fremtid :sjenert:

Jeg er superfan av reality både i utgangspunkt og inngangspunkt! Hvis jeg skulle ramse opp alle showene som faller meg lett for øyet kunne det ha blitt en pinlig affære :fnise: Og nå får jeg jo enda en å følge med på! :hoppe:

Så lenge du koser deg er det det viktigste! :jepp: Og du har jo en ekstra god grunn til å følge med på tattoo-serien, jeg har nemlig en kone som er helt oppgitt over at jeg falt for sleskhetene til Nuñez i Miami Ink... :flau:

Skrevet

Hehe, syns du han er hot? (tror forresten han har hatt noen gjesteopptredener i en annen ny tattoo-dokusåpe jeg har svitsjet innom i det siste). Hjelp, jeg er uforbedrelig! :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Hehe, syns du han er hot? (tror forresten han har hatt noen gjesteopptredener i en annen ny tattoo-dokusåpe jeg har svitsjet innom i det siste). Hjelp, jeg er uforbedrelig! :fnise:

:sjenert: Jeg har nok en liten soft spot for de øya der ja... Og skammer meg litt for det også... Vi kan være uforbedrelige på hvert vårt vis... :fnise:

Skrevet

Innom og sier god helg :klem:

Gjest Neferet
Skrevet

Innom og sier god helg :klem:

Hei MaiL! Så hyggelig å se deg her inne! :klemmer: Håper du også har hatt en bra helg! Her har helga vært bra, med skiturer, god mat, litt shopping og en del sofa, pledd og hvile. Perfekt! :jepp: Nå er jeg tilbake på jobb for en ny uke. :Gjesp:

Gjest Neferet
Skrevet

Hvis alt går som vi tror drar vi på langtur! :nigo: I år er det tid for erstatningsbryllupsreisen vår, Los Angeles og Hawaii here we come!! :strix:

Skrevet

:strix: That is pure awesomeness! :nigo:

(selv om jeg veit om en by dere heller burde avlagt en visitt enn Los Angeles... ;) )

Gjest Neferet
Skrevet (endret)

Ooooooh.... :bolledeig:

:jepp:

Jeg er med :opplyser:

:ler:

Ja det er du vel :fnise:

:strix: That is pure awesomeness! :nigo:

(selv om jeg veit om en by dere heller burde avlagt en visitt enn Los Angeles... ;) )

Jeg vet det... :sjenert: Men jeg får ikke denne kona mi utenom LA på hennes første tur til USA... Ser på Hawaii-bilder og drømmer nå, tenk at nedtellingen straks kan starte!! :hjerte:

Endret av Neferet
Skrevet

Ooooooh! Hawaii! :strix: Me like :jepp: me jealous!

(sorry... har hatt star wars maraton med kjære)

Gjest Neferet
Skrevet

:strix: Herlig, herlig! :nigo:

Ja, helt strålende er det!! :bolledeig: Jeg skjønner det ikke akkurat, men det går vel opp for oss etterhvert! :jepp: Stas å se deg innom Muffin! Håper alt står bra til :klemmer:

Ooooooh! Hawaii! :strix: Me like :jepp: me jealous!

(sorry... har hatt star wars maraton med kjære)

:ler: Jeg er faktisk en nerd som ikke har sett Star Wars... :sjenert: Det vil si, jeg mister interessen etter et kvarter, så et kvarter av en eller annen episode har jeg sett.... :rolleyes:

Jeg tror Hawaii blir magisk!! :hjerte:

Gjest Neferet
Skrevet

:bolledeig: Ferieturen er bestilt og bekreftet! :bolledeig:

16 september reiser vi til LA, og skal bo her i tre netter. Det blir min aller første tur til USA, kjenner jeg er litt spent! Kjære er supergira og ei venninne har pålagt oss at vi må hit :hoppe:

19 september går turen til Oahu og Honolulu, da skal vi bo her i sju netter. Så går ferden videre til Hawai'i (Big Island) og sju netter til her :daane:

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...