Androide Skrevet 18. januar 2012 #2901 Skrevet 18. januar 2012 Jeg begynte forresten å se på et nytt realityshow i går, nemlig dette programmet - Ink Master - noe for deg?
Gjest Neferet Skrevet 19. januar 2012 #2902 Skrevet 19. januar 2012 Jeg begynte forresten å se på et nytt realityshow i går, nemlig dette programmet - Ink Master - noe for deg? Hmm, ja kanskje det? Jeg er ikke sånn superfan av reality i utgangspunktet, men tatoveringsrelaterte ting er jo en god grunn til å gjøre unntak Jeg skal forresten delta i min egen lille tattoo-reality igjen i mars, blir spennende!
Mazilla Skrevet 19. januar 2012 #2903 Skrevet 19. januar 2012 Enda mer? Er det armen som ikke er helt ferdig, eller er det en annen kroppsdel som skal til pers?
Androide Skrevet 19. januar 2012 #2904 Skrevet 19. januar 2012 Jeg er superfan av reality både i utgangspunkt og inngangspunkt! Hvis jeg skulle ramse opp alle showene som faller meg lett for øyet kunne det ha blitt en pinlig affære Og nå får jeg jo enda en å følge med på!
Gjest Neferet Skrevet 20. januar 2012 #2905 Skrevet 20. januar 2012 Enda mer? Er det armen som ikke er helt ferdig, eller er det en annen kroppsdel som skal til pers? Neida, det er armen som skal fortsettes på, de andre kroppsdelene skal få være i fred i overskuelig fremtid Jeg er superfan av reality både i utgangspunkt og inngangspunkt! Hvis jeg skulle ramse opp alle showene som faller meg lett for øyet kunne det ha blitt en pinlig affære Og nå får jeg jo enda en å følge med på! Så lenge du koser deg er det det viktigste! Og du har jo en ekstra god grunn til å følge med på tattoo-serien, jeg har nemlig en kone som er helt oppgitt over at jeg falt for sleskhetene til Nuñez i Miami Ink...
Androide Skrevet 20. januar 2012 #2906 Skrevet 20. januar 2012 Hehe, syns du han er hot? (tror forresten han har hatt noen gjesteopptredener i en annen ny tattoo-dokusåpe jeg har svitsjet innom i det siste). Hjelp, jeg er uforbedrelig!
Gjest Neferet Skrevet 20. januar 2012 #2907 Skrevet 20. januar 2012 Hehe, syns du han er hot? (tror forresten han har hatt noen gjesteopptredener i en annen ny tattoo-dokusåpe jeg har svitsjet innom i det siste). Hjelp, jeg er uforbedrelig! Jeg har nok en liten soft spot for de øya der ja... Og skammer meg litt for det også... Vi kan være uforbedrelige på hvert vårt vis...
Gjest Neferet Skrevet 23. januar 2012 #2909 Skrevet 23. januar 2012 Innom og sier god helg Hei MaiL! Så hyggelig å se deg her inne! Håper du også har hatt en bra helg! Her har helga vært bra, med skiturer, god mat, litt shopping og en del sofa, pledd og hvile. Perfekt! Nå er jeg tilbake på jobb for en ny uke.
Gjest Neferet Skrevet 23. januar 2012 #2910 Skrevet 23. januar 2012 Jeg gleder meg til 16. september!!!!
Gjest Neferet Skrevet 23. januar 2012 #2912 Skrevet 23. januar 2012 Hvis alt går som vi tror drar vi på langtur! I år er det tid for erstatningsbryllupsreisen vår, Los Angeles og Hawaii here we come!!
Androide Skrevet 23. januar 2012 #2915 Skrevet 23. januar 2012 That is pure awesomeness! (selv om jeg veit om en by dere heller burde avlagt en visitt enn Los Angeles... )
Gjest Neferet Skrevet 23. januar 2012 #2916 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Ooooooh.... Jeg er med Ja det er du vel That is pure awesomeness! (selv om jeg veit om en by dere heller burde avlagt en visitt enn Los Angeles... ) Jeg vet det... Men jeg får ikke denne kona mi utenom LA på hennes første tur til USA... Ser på Hawaii-bilder og drømmer nå, tenk at nedtellingen straks kan starte!! Endret 23. januar 2012 av Neferet
TuttaV Skrevet 24. januar 2012 #2918 Skrevet 24. januar 2012 Ooooooh! Hawaii! Me like me jealous! (sorry... har hatt star wars maraton med kjære)
Gjest Neferet Skrevet 24. januar 2012 #2919 Skrevet 24. januar 2012 Herlig, herlig! Ja, helt strålende er det!! Jeg skjønner det ikke akkurat, men det går vel opp for oss etterhvert! Stas å se deg innom Muffin! Håper alt står bra til Ooooooh! Hawaii! Me like me jealous! (sorry... har hatt star wars maraton med kjære) Jeg er faktisk en nerd som ikke har sett Star Wars... Det vil si, jeg mister interessen etter et kvarter, så et kvarter av en eller annen episode har jeg sett.... Jeg tror Hawaii blir magisk!!
Gjest Neferet Skrevet 25. januar 2012 #2920 Skrevet 25. januar 2012 Ferieturen er bestilt og bekreftet! 16 september reiser vi til LA, og skal bo her i tre netter. Det blir min aller første tur til USA, kjenner jeg er litt spent! Kjære er supergira og ei venninne har pålagt oss at vi må hit 19 september går turen til Oahu og Honolulu, da skal vi bo her i sju netter. Så går ferden videre til Hawai'i (Big Island) og sju netter til her :hoppendeglad:
Fremhevede innlegg