Gå til innhold

Miss moneypenny skal bli mamma!


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Hehe... Jeg har hørt om ammetåke, men kanskje du har fått litt graviditetståke? ;)

Her går det fint, men er fortsatt veldig sliten! Skal snaaaaart på første svangerskapskontroll, ja :hoppe: Men enda ei hel uke igjen :lete: Akkurat nå føles det veldig lenge!!!

Så spennende at du nærmer deg ultralyd :jepp: Du/dere vil vite kjønnet? Har tenkt litt fram og tilbake på dette selv, og tenker at nok jeg også vil det, men får se det ann litt nærmere :)

Det er ikke så lett å bestemme seg! I det ene øyeblikket vil jeg absolutt vite det, i det neste vil jeg ikke. Tror beslutningen blir tatt der og da egentlig ;) gøy med første svangerskapskontroll da! Da føler man liksom at det endelig begynner å skje noe. Jeg var også veeeldig sliten de første ukene, men så kom energien gradvis tilbake, og godt var det! Måtte ha pause etter å ha satt på vaskemaskinen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestiller du ikke din egen ultralydundersøkelse? Kjipt å bare sitte å vente.

Nå er det bare en uke til jeg skal til legen for å (forhåpentligvis) høre hjertelyd:)

Du er helt sikker på at du skal vite kjønn? Fasinerende:)

Hei! Nei her er det jordmora som gjør det, og sykehuset sender innkallelse i posten. Har jeg ikke hørt noe innen mandag får jeg ringe og høre. Må jo ha fri fra jobb! Er ikke heeelt sikker nei... det varierer fra dag til dag :P Har du tenkt på det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nei her er det jordmora som gjør det, og sykehuset sender innkallelse i posten. Har jeg ikke hørt noe innen mandag får jeg ringe og høre. Må jo ha fri fra jobb! Er ikke heeelt sikker nei... det varierer fra dag til dag :P Har du tenkt på det eller?

Aha, det er kanskje slik det er her også. Det finner jeg nok ut når jeg går til legen for 12 ukers kontroll om en uke:)

Jeg vil ikke vite kjønnet. Og jeg er 99% sikker på at den beslutningen kommer til å fortsette frem til fødselen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg svømt, endelig! satt i bilen i 10 min og grua meg til å hive meg uti det kalde vannet, men det var ganske deilig! Ble bare 800 meter da, for etter det var jeg så tissetrengt. Tanken var å gå tilbake til bassenget etterpå, men da var jeg så kald så jeg dusja istedet :P

I går så jeg ei gravid dame på skolen, hun er nesten 2 mndr lenger på vei enn meg, og hun var ganske :gravid: jeg trodde nesten hun hadde termin om en uke eller noe! jeg ble litt skremt egentlig, da en felles venninne fortalte meg etterpå at hun ikke er såå mye lenger på vei enn meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det kaldt? :/ Tenkte også jeg skulle begynne å svømme nå, er bare en 15-20min gårtur til svømmehall fra der vi bor... Skal jo være veldig bra trening!

Synes magen min plutselig har blitt en skikkelig stor ballong siden jeg så på den igår jeg... Gruer meg nesten til hvor stor den faktisk kommer til å bli :fnise: Hvalross here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har svømt. Nå er du i gang. Bare fortsett et par ganger i uken nå så blir det fantastisk. 800 meter er jo også ganske bra. Respektfullt. :)

Og jeg vil ha maaaaaage... :) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest litaågo

Så flink du har vært med svømminga! 800m er ingen dårlig start, for et sted må man jo starte.

I starten venter man nok på magen, men når den først kommer så kommer den :gjeiper: Må si jeg faktisk gleder meg til å få mage og at det faktisk vil synes på meg, men samtidig er jeg glad jeg ikke må gå rundt stor og rund i ni måneder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det kaldt? :/ Tenkte også jeg skulle begynne å svømme nå, er bare en 15-20min gårtur til svømmehall fra der vi bor... Skal jo være veldig bra trening!

Synes magen min plutselig har blitt en skikkelig stor ballong siden jeg så på den igår jeg... Gruer meg nesten til hvor stor den faktisk kommer til å bli :fnise: Hvalross here I come!

Haha vi er ihvertfall flere om det da :) Jeg ble skikkelig freaked out! Men men. Kan jo hende jeg har en annen innstilling til det når magen blir sånn. (Hvis den blir det).

Vannet var egentlig ikke så kaldt! Og det var veldig deilig å bruke noen muskler, lenge siden sist! Skal prøve å svømme annenhver dag. Det verste er bare onsdagmorgen, kl 7, når jeg setter meg i bilen og tenker "vil jeg virkelig torturere meg selv med dette så tidlig på dagen" :fnise: men da rekker jeg å svømme før skolen :)

Så flink du er som har svømt. Nå er du i gang. Bare fortsett et par ganger i uken nå så blir det fantastisk. 800 meter er jo også ganske bra. Respektfullt. :)

Og jeg vil ha maaaaaage... :) haha

Takk for oppmuntring ;) Vil ha mage jeg og, nå er magen min liksom todelt eller hva jeg skal si, ser ikke gravid ut, bare den øverste delen av magen ser gravid ut. Merkelig.. men jeg syns litt mage er nok :P

Så flink du har vært med svømminga! 800m er ingen dårlig start, for et sted må man jo starte.

I starten venter man nok på magen, men når den først kommer så kommer den :gjeiper: Må si jeg faktisk gleder meg til å få mage og at det faktisk vil synes på meg, men samtidig er jeg glad jeg ikke må gå rundt stor og rund i ni måneder :)

Ja samme her! tenk så rart det kommer til å bli også! Noe stort som er i veien hele tiden... upraktisk! ;) Men koselig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker alltid på hvor rart det skal bli å sove når jeg får mage jeg. Og å gi klemmer og slikt. haha. Sitte ved pulten blir nok også en annen historie:)

Legg ut bilde av magen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litaågo
Jeg tenker alltid på hvor rart det skal bli å sove når jeg får mage jeg. Og å gi klemmer og slikt. haha. Sitte ved pulten blir nok også en annen historie:)

Legg ut bilde av magen da:)

... For ikke å snakke om å kjøre bil :fnise: Når man ikke er av de lengste ser jeg for meg at magen etter hvert kan bli litt i veien :gjeiper:

Ellers støtter jeg forslagt om magebilde :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... For ikke å snakke om å kjøre bil :fnise: Når man ikke er av de lengste ser jeg for meg at magen etter hvert kan bli litt i veien :gjeiper:

Ellers støtter jeg forslagt om magebilde :jepp:

Oi, jeg kommer til å ligge dårlig an på bil ja. Jeg har allerede setet langt fremme når jeg kjører, haha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... For ikke å snakke om å kjøre bil :fnise: Når man ikke er av de lengste ser jeg for meg at magen etter hvert kan bli litt i veien :gjeiper:

Ellers støtter jeg forslagt om magebilde :jepp:

Haha kommer nok til å ha magen i rattet her etterhvert ;) kanskje det blir en liten petter solberg :P magebilde... hm! er ikke den mest tekniske jenta, kan bli dagens utfordring :fnise:

Oi, jeg kommer til å ligge dårlig an på bil ja. Jeg har allerede setet langt fremme når jeg kjører, haha. :)

Jeg og! føler at jeg sitter klistra til frontruta :P

Ha en fin helg begge to! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei.

Hvordan var helgen? Gjort noe spesielt? Noe kjekt?

Jeg har laget horn i helgen, deilig:)

Heei! Horn? Sånne som man spiser? hehe.Så flink du er da :) Jeg føler at jeg nesten bare har sovet! Sovna 4 ganger på sofaen på lørdag, la meg halv 11, sov til halv 11 i går! Så sovna jeg på sofaen i 1 tiden, la meg halv 11 igjen, og sov til halv 10 i dag!! Burde være klar for uka nå :P Våkna i dag av at jeg brakk meg fordi jeg drømte at eksen til typen tvang meg til å spise gress :fnise:

Tror jeg har kjent spark i dag forresten! Var såvidt våken da samboeren reiste på jobb, og da kjente jeg noe som kjentes ut som leermus liksom, bare at det varte ikke like lenge... spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei! Horn? Sånne som man spiser? hehe.Så flink du er da :) Jeg føler at jeg nesten bare har sovet! Sovna 4 ganger på sofaen på lørdag, la meg halv 11, sov til halv 11 i går! Så sovna jeg på sofaen i 1 tiden, la meg halv 11 igjen, og sov til halv 10 i dag!! Burde være klar for uka nå :P Våkna i dag av at jeg brakk meg fordi jeg drømte at eksen til typen tvang meg til å spise gress :fnise:

Tror jeg har kjent spark i dag forresten! Var såvidt våken da samboeren reiste på jobb, og da kjente jeg noe som kjentes ut som leermus liksom, bare at det varte ikke like lenge... spennende :)

Åååå, gratulerer med spark:) Men vær forsiktig så du ikke forventer flere veldig fort, for det er jo ikke alltid at de sparker og at du kjenner det så tidlig. :)

Ja, slike horn som man spiser ja. Fantastisk enkelt å lage. :)

Sove er nydelig, helt til du våkner av eksen til typen din. haha. For en forferdelig drøm. Synes synd på deg jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, gratulerer med spark:) Men vær forsiktig så du ikke forventer flere veldig fort, for det er jo ikke alltid at de sparker og at du kjenner det så tidlig. :)

Ja, slike horn som man spiser ja. Fantastisk enkelt å lage. :)

Sove er nydelig, helt til du våkner av eksen til typen din. haha. For en forferdelig drøm. Synes synd på deg jeg:)

Ja underbevisstheten min har tydeligvis noen issues med den dama ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja underbevisstheten min har tydeligvis noen issues med den dama ;)

Godt forståelig. Og så tror jeg du har litt issues med å spise gress også:) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statusoppdatering:

Nå ser jeg endelig gravid ut, ikke bare tjukk!! :fnise:

Sover som bare det, konstant trøtt. Gått opp ca 1/2 kg, enda jeg spiser hva jeg vil og nesten ikke rører på meg. Straffer seg sikkert senere i svangerskapet... Også tror jeg ganske sikkert at jeg kjente bevegelse i går! Skjønne lille nurket mitt :rødme:

Venter veldig på ultralyden, hun som jobber der borte har vært på ferie, så det er derfor jeg ikke har fått noe brev om time enda. Jordmora sa de pleier å ta det i uke 19, så da må jeg smøre meg med tålmodighet i 2 uker til. Tror jeg har bestemt meg for at jeg vil vite kjønnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...