Gå til innhold

Miss moneypenny skal bli mamma!


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Hmm... er helt ny her, så jeg aner ikke om jeg har gjort riktig for å opprette en graviditetsdagbok. Men det finner jeg ut etterhvert sikkert :)

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal skrive her, ønsket å opprette en dagbok for å skrive ned tankene mine, og ting jeg opplever i forbindelse med graviditeten, så jeg ikke sliter ut omgivelsene Det er litt rart å skrive det første innlegget, særlig siden jeg ikke vet om det blir postet sånn som jeg har tenkt. Men det er jo gøy å prøve!

Jeg kan jo skrive litt om meg selv da, jeg er 25 år, student, og har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Sluttet med ppillene for et år siden, og har ventet spent hver mnd siden, men blitt skuffa hver gang, helt til nå! Kunne nesten ikke tro det da mensen uteble og testen var positiv ;)

Selvom det er en "ønsket" graviditet, må jeg innrømme at jeg er litt sjokka! Hehe. Men veldig veldig veldig glad Samboern ble nok også litt satt ut med en gang, og det kan jeg skjønne. Det er jo en ganske spesiell følelse når man plutselig skal bli tre! Nå er jeg bare så redd for å gjøre noe galt, vil jo det beste for lille nurket i magen Har kjøpt en bok, så jeg får lese litt tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, ser at noen av smileysene forsvant i teksten... hmm... *grønn* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Da får jeg være den første til å si:

:duskedame: GRATULERER!!! :duskedame:

:klem:

Endret av Unknown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Congrats med den lille spiren! :happy:

*følge med videre*

PS: Du kom nok snart greit inn i både smileys og alt mulig annet her inne, blir sikkert minst like hekta som oss andre *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Så utrolig koselig at dere har skrevet her :)

Ser for meg at jeg kommer til å bli hekta ja, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse