Gå til innhold

Miss moneypenny skal bli mamma!


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Da var forelesningen over, weehuu :danse: nå skal jeg bare sitte her på datalab'en og slappe av frem til jeg skal på jobb kl 4, kanskje finne meg noe godt i kantina :spise:

Gruer meg litt til jobb i dag, er litt hardt å jobbe fredag ettermiddag syns jeg, for det er jo siste dagen i uka, og skole først og greier.. men det blir penger av det da, så får bare stå på! Men jeg har myyye mer lyst til å dra hjem og legge meg på sofaen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var helga over! Skulle egentlig vært på skolen i dag, men har så vondt i magen. Har hatt det lenge nå, ihvertfall noen uker, er litt lei! Men ellers er alt bra :) Litt småkvalm om kveldene, men det er foreløpig ikke så ille at jeg ikke kan leve med det. Så jeg er heldig :) Har første legetime etter at jeg fant ut at jeg er gravid i morra! Gruer meg litt, er ikke glad i leger. Jeg er nok heller en sånn person som kommer til å dø hjemme i stua fremfor å gå til legen. Men nå er det for nurket sin skyld, da må jeg jo ;)

Og nå er det 3 dager til Kreta!!! Jippi!!! 2 uker på stranda skal bli deilig nå, etter å ha jobba hele "sommeren"! Så nå har jeg ordna med musikk til turen, og nå skal jeg pakke. Blir spennende å se om sommerklærne passer da, har jo ikke tatt de ut av skapet en eneste gang siden ifjor sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå, du er heldig som skal på ferie. Du må kose deg masse. Lykke til hos legen forresten, det går nok så fint så. Jeg skulle ønske jeg hadde to uker ferie å reise på slik at tiden frem til midten av oktober ville gått litt fortere så jeg kunne fått vite om alt er i orden inni her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har første legetime etter at jeg fant ut at jeg er gravid i morra! Gruer meg litt, er ikke glad i leger. Jeg er nok heller en sånn person som kommer til å dø hjemme i stua fremfor å gå til legen. Men nå er det for nurket sin skyld, da må jeg jo ;)

Og nå er det 3 dager til Kreta!!! Jippi!!!

Blir spennende med første legetime da! :hoppe: Det er jo av helt andre årsaker enn før, så det blir nok litt annerledes nå. :)

Så herlig det hørtes ut med Sydentur!!! Da må du virkelig kose deg, og sørge for å ta igjen for sommeren som har gått! :)

PS: Husk urinprøve i mårra da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Husk urinprøve i mårra da. ;)

Hehe det hadde jeg ikke tenkt på en gang, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe det hadde jeg ikke tenkt på en gang, takk :)

Morgenurin utenom første del av strålen (bare litt lei av å høre det nå:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenurin utenom første del av strålen (bare litt lei av å høre det nå:))

Utenom første del av strålen har jeg faktisk ikke hørt før :fnise:

Men det er logisk da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom første del av strålen har jeg faktisk ikke hørt før :fnise:

Men det er logisk da ;)

Jeg lærer mye nytt av å være gravid. Så da er det godt jeg kan lære litt av det bort også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på den første kontrollen! Veide meg, tok noen prøver, og prata litt. Ikke noe spesielt egentlig, men det gikk veldig bra, det var jo ingenting å grue seg for :)

Hadde veldig vondt i magen da jeg hadde forelesning i dag, men det går litt bedre nå. Prøver å bare spise loff og drikke vann nå, for å få det til å gå over. Er så UTROLIG lei av å ha vondt i magen. Også har jeg ikke lyst til å ha det når jeg skal reise på torsdag.

Nå skal jeg hjem og lage middag til samboer'n, sette på en klesvask, og pakke resten til turen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på den første kontrollen! Veide meg, tok noen prøver, og prata litt. Ikke noe spesielt egentlig, men det gikk veldig bra, det var jo ingenting å grue seg for :)

Hadde veldig vondt i magen da jeg hadde forelesning i dag, men det går litt bedre nå. Prøver å bare spise loff og drikke vann nå, for å få det til å gå over. Er så UTROLIG lei av å ha vondt i magen. Også har jeg ikke lyst til å ha det når jeg skal reise på torsdag.

Nå skal jeg hjem og lage middag til samboer'n, sette på en klesvask, og pakke resten til turen :)

Bare la magen være tåpelig. Når du kommer deg på ferie så får du slappet av uansett, så da slapper nok magen også av. :) Tenk på alt det fine som skjer inni der. Kanskje det kan hjelpe, det hjelper som regel meg, frem til det blir alt for vondt da - hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare la magen være tåpelig. Når du kommer deg på ferie så får du slappet av uansett, så da slapper nok magen også av. :) Tenk på alt det fine som skjer inni der. Kanskje det kan hjelpe, det hjelper som regel meg, frem til det blir alt for vondt da - hehe.

Ja får håpe det :) problemet er bare at det er ikke "gravid-vondt" liksom, det er sånn vondt vondt.. at jeg må springe på do hele tiden osv, slitsomt! Men jeg satser på at bedre tider kommer snart! Og jeg har jo ikke egentlig ikke noe å klage på, har det jo kjempebra ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det masse ny musikk til turen på tlf min :digge: Men det er plass til 7000 sanger til, får robbe pcen til samboer'n :) så er jeg sikker på at ikke flyturen blir for kjedelig!! Jeg HATER å fly! Ikke redd, det er bare så * kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja får håpe det :) problemet er bare at det er ikke "gravid-vondt" liksom, det er sånn vondt vondt.. at jeg må springe på do hele tiden osv, slitsomt! Men jeg satser på at bedre tider kommer snart! Og jeg har jo ikke egentlig ikke noe å klage på, har det jo kjempebra ellers :)

Nevnte du det for legen når du var der? Hvis ikke ville jeg ringt legen og spurt om han/hun vet hva det kan være-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litaågo

Hei! En snikleser titter innom...

Først av alt: gratulerer med graviditeten og riktig god ferie!

Skal i likhet med deg ha sen ferie til sydligere strøk. Det skal bli kjempegodt etter været denne sommeren. Drar søndag, og begynner å glede meg skikkelig! :) Flyturen er således eneste aberet, men da hjelper det godt på med litt musikk på ørene. Kanskje en god bok er fint å ha med seg også?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte du det for legen når du var der? Hvis ikke ville jeg ringt legen og spurt om han/hun vet hva det kan være-

Ja jeg sa det, og sa hvor lenge jeg har hatt det sånn, men hun sa at det var normalt, at det kunne være pga graviditeten, at ting var litt i ubalanse. Mamma hadde det visst også sånn da hun var gravid med meg og broren min. Men jeg har hatt en bakterie før, som jeg fikk gjennom noe dårlig mat jeg spiste, og når jeg tenker meg om kjennes det faktisk likt ut :tristbla:

Men den gangen var oppskriften for å bli kvitt det å drikke MASSE vann, så da gjør jeg bare det nå uansett, så ser jeg det ann mens jeg er på ferie. Er det like ille når jeg kommer hjem får jeg be henne ta prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! En snikleser titter innom...

Først av alt: gratulerer med graviditeten og riktig god ferie!

Skal i likhet med deg ha sen ferie til sydligere strøk. Det skal bli kjempegodt etter været denne sommeren. Drar søndag, og begynner å glede meg skikkelig! :) Flyturen er således eneste aberet, men da hjelper det godt på med litt musikk på ørene. Kanskje en god bok er fint å ha med seg også?!

Hei! :vinke:

Så koselig :) Og takk!

Jeg har kjøpt den første av Twilight bøkene, har du lest de? Ble anbefalt den, men er litt usikker på om det er noe for meg.

Hvor skal du på ferie da? Og når skal du reise? Må ha en kjempefin ferie du også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg sa det, og sa hvor lenge jeg har hatt det sånn, men hun sa at det var normalt, at det kunne være pga graviditeten, at ting var litt i ubalanse. Mamma hadde det visst også sånn da hun var gravid med meg og broren min. Men jeg har hatt en bakterie før, som jeg fikk gjennom noe dårlig mat jeg spiste, og når jeg tenker meg om kjennes det faktisk likt ut :tristbla:

Men den gangen var oppskriften for å bli kvitt det å drikke MASSE vann, så da gjør jeg bare det nå uansett, så ser jeg det ann mens jeg er på ferie. Er det like ille når jeg kommer hjem får jeg be henne ta prøver.

Du er veldig fornuftig. Bare fortsett med å drikke mye rent vann så skal du se at alt ordner seg. Og hvis ikke så går du til legen etter ferien som du sier. Det er ikke noe kjekt med smerter uansett, det forstår jeg jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litaågo
Hei! :vinke:

Så koselig :) Og takk!

Jeg har kjøpt den første av Twilight bøkene, har du lest de? Ble anbefalt den, men er litt usikker på om det er noe for meg.

Hvor skal du på ferie da? Og når skal du reise? Må ha en kjempefin ferie du også da :)

Twilight-bøkene har jeg ikke lest, men har vurdert det. Synes det er litt artig når bøkene tar deg ut på grensa til hva som er mulig og tillater en å bruke fantasien. Bare det ikke blir for klisje-aktig. Når det er sagt - det virker jo som om både den første filmen og bøkene er populære, så noe bra må det jo være :jepp:

Hvis du velger å lese den, så får du jo fortelle meg hva du syntes?! :)

Selv så skal jeg på ferie til Rhodos, i to uker. Gleder meg veldig til en skikkelig ferie, med bading, soling og litt titting rundt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...