Mirabella76 Skrevet 16. september 2009 #201 Del Skrevet 16. september 2009 Ellers kan jeg like gjerne si det høyt - jeg begynner å føle meg litt små desperat Kaster meg over alt av gode ideer etc, og jeg som bare er i PP3... Nesten litt flaut, men det er jo slik det er! Jaja, ler litt av meg selv da. Ta det med ro, det er heilt normalt å føla det slik! Når ein først har starta å prøva, så har ein jo så lyst til å bli gravid med ein gang, for ein føler seg så veldig klar for det! Forrige gang me var prøvarar, vart eg meir og meir desperat for kvar prøveperiode - og det er ikkje sikkert at eg blir noko bedre denne gangen. Håpar virkelig at det klaffar fort for oss begge to, og at me snart går rundt med kvar vår store gravidmage! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #202 Del Skrevet 16. september 2009 Håper at investeringen av Damiana og Wild Yam, gir avkastning i form av en i prøveperiode tre Alle gode ting er tre Tusen takk for det Agnethe Det håper virkelig jeg også! Ta det med ro, det er heilt normalt å føla det slik! Når ein først har starta å prøva, så har ein jo så lyst til å bli gravid med ein gang, for ein føler seg så veldig klar for det! Forrige gang me var prøvarar, vart eg meir og meir desperat for kvar prøveperiode - og det er ikkje sikkert at eg blir noko bedre denne gangen. Håpar virkelig at det klaffar fort for oss begge to, og at me snart går rundt med kvar vår store gravidmage! :rødme: Takk for trøsten, det er godt å høre at man ikke er alene om å føle det slik Ja det hadde vært kjekt om vi kunne fått hver vår fine gravidmage snart :rødme: Jeg har da startet å ta Daniana. Så ikke så nøye på boksen i helsekosten, men oppdaget når jeg var hjemme at det sto intill 3 tabeletter 5 ganger om dagen Det er jo rene hestekuren vel???? Vet ikke hvor mye jeg skal ta, men tar to tabeletter om gangen og har lurt på om det må holde med 3 eller 4 ganger om dagen. Jeg har forøvrig kjøpt et merke som heter Nature's Sunshine. Noen som har erfaring med de? Forøvrig er pillene veldig store synes jeg, og jeg må dytte i meg iallefall en halvliter vann for å få de to pillene helt ned Når det gjelder Wild Yam så mente hun på helsekosten at det kunne jeg ta hele perioden. Jeg nevte at jeg har hørt at man kun skal ta de etter EL, men det hadde hun ikke hørt noe om og mente det ikke hadde noe å si. Men jeg velger å høre på hva alle inne på KG og ellers på nettet sier jeg! Hun skulle også dytte på meg sink tabeletter, men takket nei da jeg føler at jeg har nok tabeletter å passe på om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 16. september 2009 #203 Del Skrevet 16. september 2009 Du er ikke alene om å føle deg litt smådesperat Bestilte en boks med Vitex allerede før vi startet å prøve jeg Men dersom Daniana og Wild Yam gjør susen for deg kommer jeg nok muligens til å hive meg rundt og prøve det istedenfor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. september 2009 #204 Del Skrevet 16. september 2009 Så spennende med Daniana og Wild Yam. Håper det er det som skal til, i tillegg til at alle gode ting er tre, og at spira sitter denne måneden. Heia heia! Men oi, 3 tabletter, 5 ganger om dagen? Det var da voldsomt! :dåne: Skikkelig hestekur, ja! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 17. september 2009 #205 Del Skrevet 17. september 2009 Ser forresten at du venter EL ca 25.? Min blir ca 28. Så moro! Da kan vi jo sammenligne symptomer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. september 2009 #206 Del Skrevet 17. september 2009 Kan eg spørre ka Daniana og wild yam er???? Kor er det du kjøper det? Nærmer seg EL ikke sant???? stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 18. september 2009 Forfatter #207 Del Skrevet 18. september 2009 Du er ikke alene om å føle deg litt smådesperat Bestilte en boks med Vitex allerede før vi startet å prøve jeg Men dersom Daniana og Wild Yam gjør susen for deg kommer jeg nok muligens til å hive meg rundt og prøve det istedenfor.... Takk for det Gullfia Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke når det gjelder kosttilskudd. Har ikke truen på at det er en vidunderkur men mange mener det har hjulpet dem så da skader det ikke å prøve tenker jeg. Så spennende med Daniana og Wild Yam. Håper det er det som skal til, i tillegg til at alle gode ting er tre, og at spira sitter denne måneden. Heia heia! Men oi, 3 tabletter, 5 ganger om dagen? Det var da voldsomt! :dåne: Skikkelig hestekur, ja! Ha en fin kveld! Takk for at du heier på meg Ja jeg synes det høres litt drøyt ut så jeg tar 2 tabeletter x 3 ganger om dagen istedefor. Så får vil kanskje heller øke neste mnd om ting ikke klaffer denne gang... Ser forresten at du venter EL ca 25.? Min blir ca 28. Så moro! Da kan vi jo sammenligne symptomer.. Så gøy da Bestee , vi har jo ikke vært så synkronisert tidligere. Tenk om vi begge lykkes i neste prøve periode, det hadde vært gøy Jeg har ikke 100% stabil syklus da, så får vel begynne å ta EL tester snart for jeg synes det er veldig greit å vite når EL har vært. Kan eg spørre ka Daniana og wild yam er???? Kor er det du kjøper det? Nærmer seg EL ikke sant???? stå på Hei Icechick Damiana skal tas før EL og Wild Yam noen dager etter EL og fram til IKM. Ingen av dem skal brukes hvis du er gravid. Damiana er vissnok bra for økt energi og sexlyst. Ellers skal Damiana regulere hormonbalansen og kan gi økt fruktbarhet. Wild Yam har en progesteronlignende effekt og skal vist hjelpe egget å feste seg. Her er en tråd som forteller litt om hva det er og om kombinasjonen Damiana og Wild Yam gjør. Noen sier at man bør forhøre seg med lege før man starter med kosttilskudd. EL er forventet rundt den 24 september, men kan godt hende jeg får den før også da mine sykluser varierer hver måned. Derfor begynner jeg vel testingen av EL straks tenker jeg. Vi er uansett i gang med , for det skader ikke å være jevnlig aktiv :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 19. september 2009 #208 Del Skrevet 19. september 2009 Ha en fin, fin helg på dere og sender over masse babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 21. september 2009 Forfatter #209 Del Skrevet 21. september 2009 Klart å holde meg helt unna KG noen dager nå, og synes egentlig det har vært greit med en pause... Har nytt helgen ute i marka med mannen, og har stor kost meg. Høsten er så fin med god luft og pene høstfarger, og akkurat perfekt temperatur i teltet Ellers ble det veldig kort jakt på EL denne måned da jeg er ganske sikker på at EL var i går. Begynnte å få mistanke om at det var noe på gang torsdag / fredag, men testet ikke før lørdags morgen før vi dro på tur. Kontrollstreken var sterkest, men det var veldig liten forskjell på strekene. Testet på nytt i går kveld og hadde da negativ test. Fikk ikke tempet søndag siden vi var på tur og da gidder jeg ikke stresse med slikt, men i mores var temp noe høyere enn hva den har vært siste tiden noe som kan tyde på at EL har vært. Så da kan det virke som det blir 27 dagers syklus denne gang. Er ikke beskyrmet for at EL kom litt tidligere enn antatt og at jeg så vidt registrerte det fordi vi har uansett har jevnlig siden TR dro. Har ikke vært noe mas i det hele tatt, har egentlig falt seg veldig naturlig :rødme: Fikk beskjed av mannen at han ikke ville jeg skulle holde tilbake info om når EL er da han vil være like mye del av dette som meg og vil vite slikt. Veldig bra synes jeg, for liker ikke holde tilbake ting heller. Ja så da er det sannsynligvis 1DPO i dag :gjeiper: Stikker litt i magen slik det pleier å gjøre rundt EL. Blir spennende å se om vi får det til denne gang. Håper jo det så klart, men etter et par skuffelser så har jeg vel blitt litt mer realist.... Men tar gjerne imot masse babystøv fra dere altså , trenger alt jeg kan få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. september 2009 #210 Del Skrevet 21. september 2009 babystøv babystøv babystøv babystøv Håper det virkelig klaffer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. september 2009 #211 Del Skrevet 21. september 2009 Håpar det går veien for deg denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 22. september 2009 #212 Del Skrevet 22. september 2009 Så bra at dere har stått på! Da slipper du i hvert fall å bekymre deg for det. Da blir det spennende dager framover, så skal kaste masse babystøv over deg! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Hvis det ikke skjer noe denne måneden, skjønner ikke jeg noen ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #213 Del Skrevet 22. september 2009 Tusen takk jenter, dere er så søte :rødme: Sannsynligvis 2 DPO i dag Men jeg ble litt overrasket og forvirret i går kveld når jeg mener jeg hadde noe som jeg mener 99% sikkert var EL-slim? Mener jeg hadde EL-slim på fredag også?? Vanligvis så har jeg det bare en dag og før EL. Tok EL-test sent i går kveld og det var en så vidt synlig strek på testen. Litt forvirret jeg nå, så mulig jeg tar EL-test et par dager til. Er så greit å vite når EL har vært i forhold til at man da vet når man kan forvente TR og ikke gå å vente og vente og begynne innbille seg saker og ting... Dessuten tørr jeg ikke begynne på Wild Yam før jeg vet 100% sikkert at EL har vært. Uansett så går det supert med om dagen, så får bare fortsette i samme stil framover så skal det ikke stå på det iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 22. september 2009 #214 Del Skrevet 22. september 2009 Kan ekstra EL-slim ha noe med Damiana å gjøre? Håper det ble full klaff denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 22. september 2009 #215 Del Skrevet 22. september 2009 Innom og oppdaterer meg, håper at det klaffer denne gangen!! Hørtes utrolig kos ut med teltur i marka nå, og hva kan man ikke finne på for å holde varmen Ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. september 2009 #216 Del Skrevet 22. september 2009 Tusen takk jenter, dere er så søte :rødme: Sannsynligvis 2 DPO i dag Men jeg ble litt overrasket og forvirret i går kveld når jeg mener jeg hadde noe som jeg mener 99% sikkert var EL-slim? Mener jeg hadde EL-slim på fredag også?? Vanligvis så har jeg det bare en dag og før EL. Tok EL-test sent i går kveld og det var en så vidt synlig strek på testen. Litt forvirret jeg nå, så mulig jeg tar EL-test et par dager til. Er så greit å vite når EL har vært i forhold til at man da vet når man kan forvente TR og ikke gå å vente og vente og begynne innbille seg saker og ting... Dessuten tørr jeg ikke begynne på Wild Yam før jeg vet 100% sikkert at EL har vært. Uansett så går det supert med om dagen, så får bare fortsette i samme stil framover så skal det ikke stå på det iallefall.... Enig at det kan være greit å finne EL men så langt har ikke vi funnet det, tror rett og slett at eg hadde EL en uke senere en eg hadde tenkt meg, og hadde ikke giddet å bruke så mange EL tester. MEN......eg syns eg hadde EL slim i en hel uke ....var veldig rart......derfor trodde eg nesten eg var blitt gravid siden eg ikke hadde opplevd det tidligare....... men dere får stå på, lykke til, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 23. september 2009 #217 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg skjønner ikke stort av disse EL-sekretene. Hos meg er det ikke likt hver gang. Jeg har aldri særlig mye EL-slim, og noen ganger ikke i det hele tatt. Og så kan det dukke opp etter at jeg er helt sikker på at EL har skjedd. Tror ikke man skal henge seg så opp i det. Jeg for min del stoler mer på EL tester enn de diffuse signalene fra kroppen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 23. september 2009 #218 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg skjønner ikke stort av disse EL-sekretene. Hos meg er det ikke likt hver gang. Jeg har aldri særlig mye EL-slim, og noen ganger ikke i det hele tatt. Og så kan det dukke opp etter at jeg er helt sikker på at EL har skjedd. Tror ikke man skal henge seg så opp i det. Jeg for min del stoler mer på EL tester enn de diffuse signalene fra kroppen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #219 Del Skrevet 23. september 2009 Kan ekstra EL-slim ha noe med Damiana å gjøre? Håper det ble full klaff denne gangen! Kan kanskje ha noe med Damiana å gjøre, ikke så lett å si. Synes også lysten økte når jeg brukte Damiana, men det kan jo være psykisk det også??? Takk, håper på full klaff jeg også Innom og oppdaterer meg, håper at det klaffer denne gangen!! Hørtes utrolig kos ut med teltur i marka nå, og hva kan man ikke finne på for å holde varmen Ha en fin kveld videre! Heisann Mjau-Mjau Tusen takk, det hadde vært gøy om det hadde klaffa denne gang ja. Det er veldig kos med teltur i marka ja :gjeiper: Enig at det kan være greit å finne EL men så langt har ikke vi funnet det, tror rett og slett at eg hadde EL en uke senere en eg hadde tenkt meg, og hadde ikke giddet å bruke så mange EL tester. MEN......eg syns eg hadde EL slim i en hel uke ....var veldig rart......derfor trodde eg nesten eg var blitt gravid siden eg ikke hadde opplevd det tidligare....... men dere får stå på, lykke til, følger med Jøss, El-slim en hele uke... Da hadde jeg også begynnt å få forhåpninger om graviditet også. Men kroppen har det med å lure oss så ikke lett å bli klok :klø: Jeg skjønner ikke stort av disse EL-sekretene. Hos meg er det ikke likt hver gang. Jeg har aldri særlig mye EL-slim, og noen ganger ikke i det hele tatt. Og så kan det dukke opp etter at jeg er helt sikker på at EL har skjedd. Tror ikke man skal henge seg så opp i det. Jeg for min del stoler mer på EL tester enn de diffuse signalene fra kroppen min. Du har nok rett, er nok ikke noe å henge seg så mye opp i. Jeg får ta utgangspunkt i EL-testen og da var nok EL søndag / natt til mandag. Egentlig kjekt at EL kom litt tidlig denne gang, rakk jo så vidt å registrere at det skjedde og det ble ikke mange EL-testene jeg svidde av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #220 Del Skrevet 23. september 2009 Hva er det som skjer med meg? Føler meg veldig avslappet om dagen, prøvingen er bare kos og jeg går ikke lenger å tenker på det 90 % av dagen som før..... Jeg har på en måte innfunnet meg med at det kan ta litt tid, så ingen grunn til å stresse meg opp mer enn unødvendig. Jeg legger planer som vanlig, og fokuserer ikke så mye på om jeg kan være gravid eller ikke da. Tiden går mye fortere nå når jeg ikke tenker på prøvingen hele tiden. Merker at jeg ikke bare lurer meg selv, for ikke engang babyer og gravidmager gjør at jeg blir "satt ut" om dagen. Nå er det ikke mange dagene siden EL da, kan jo hende at jeg blir mer "på tuppa" når IKM nærmer seg Så ingen symptom jakt enda da det uansett er for tidlig , men skal fortelle dere om det skjer noe spennende framover :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå