Gå til innhold

Mammaliv!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Hei!Ah.typisk hvis hun skulle komme nä ja!

Det er ikje slimproppen? Men du skal ringe føden når sånt skjer! Ring og oppdater! Lykke til og god natt :)

Nei, slimproppen er det absolutt ikkje. Då den kom gradvis forrige gang før fødselen starta, kom det tjukt slim med litt blod i. Så slimproppen ser på ingen måte ut som vatn!

Eg ringte ikkje føden i går, sidan eg skulle til jordmor i dag (eller i går egentlig, sidan det er over midnatt no).

Hva skjer?.?

Ikkje noko fødsel på gang enda altså, viss det er det du tenker på! ;)

Håper alt er bra med deg/dere, Mirabella!

:klem:

Jada, alt er bra med meg! :)

:kose:

:klem:

Dreia..du vet ikke noe mer?Du har jo kjent henne lenge..,blir bekymra jeg!

Dreia veit nok ikkje meir enn dåke andre. ;) Men eg kan jo opplysa deg om at ingenting har skjedd enda, så du treng ikkje å bekymra deg for meg! :) Men koselig at du bryr deg altså. :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklagar at eg ikkje har fått oppdatert her inne i dag, men eg har hatt ein travel dag, og i kveld har eg ikkje vore heime. Men som sagt, det er ingenting spennande på gang enda! Det har heldigvis ikkje rent noko meir "vatn" verken natta som var, eller i løpet av dagen i dag. Har kjent eit par gangar i løpet av dagen, at det har blitt litt vått i trusa. Men det var heilt tydelig vanlig utflod. Sjølv om det var ganske tyntflytande, så var det litt kvitaktig - i tillegg til at det kom mykje mindre enn i går. I går rann det ganske mykje meir, og det var heilt tynt som vatn, og blankt/gjennomsiktig.

Var jo hos jordmor i dag, og ho meinte at det berre kunne vera veldig tynn utflod. Ho sa det kunne skje at det kom ein god del på ein gang. Men viss det fortsette å renna slik over fleire dagar, så kunne eg ta kontakt igjen, så skulle ho ordna ein time til meg for sjekk på sykehuset. Så då får eg berre kryssa fingrane for at det ikkje skjer igjen, sånn at eg slepper å bekymra meg meir over mulig fostervannslekkasje.

Skriver meir om jordmorkontrollen i morgon, for no er eg trøtt! Skulle egentlig ha lagt meg for fleire timar sidan...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eg burde hatt ein eller to sladrevennar her inne, som kan sladra for meg når fødselen set i gang for alvor? Så slepper folk å lura på kor eg har blitt av, og bekymra seg for meg, om eg ikkje oppdaterer her inne på ei stund.

Er det nokon som melder seg frivillig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eg burde hatt ein eller to sladrevennar her inne, som kan sladra for meg når fødselen set i gang for alvor? Så slepper folk å lura på kor eg har blitt av, og bekymra seg for meg, om eg ikkje oppdaterer her inne på ei stund.

Er det nokon som melder seg frivillig?

Enten det eller så må du svarei innen 24t, hehehe :)

Jeg kan godt sladre, men tar du den risken?? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklagar at eg ikkje har fått oppdatert her inne i dag, men eg har hatt ein travel dag, og i kveld har eg ikkje vore heime. Men som sagt, det er ingenting spennande på gang enda! Det har heldigvis ikkje rent noko meir "vatn" verken natta som var, eller i løpet av dagen i dag. Har kjent eit par gangar i løpet av dagen, at det har blitt litt vått i trusa. Men det var heilt tydelig vanlig utflod. Sjølv om det var ganske tyntflytande, så var det litt kvitaktig - i tillegg til at det kom mykje mindre enn i går. I går rann det ganske mykje meir, og det var heilt tynt som vatn, og blankt/gjennomsiktig.

Var jo hos jordmor i dag, og ho meinte at det berre kunne vera veldig tynn utflod. Ho sa det kunne skje at det kom ein god del på ein gang. Men viss det fortsette å renna slik over fleire dagar, så kunne eg ta kontakt igjen, så skulle ho ordna ein time til meg for sjekk på sykehuset. Så då får eg berre kryssa fingrane for at det ikkje skjer igjen, sånn at eg slepper å bekymra meg meir over mulig fostervannslekkasje.

Skriver meir om jordmorkontrollen i morgon, for no er eg trøtt! Skulle egentlig ha lagt meg for fleire timar sidan...

Aaaaah, fantasiskat alt er bra da! Jeg ble så nervøs, for det hørtes ganske likt ut som jeg hadde med T.

Godt at alt er bra, og at du nå får ordnet ting hjemme , du fikk vel litt fortgang nå tenker jeg .:)

Her er det ingen søvn om nettene lengre. Så har må spist. Og legger meg, men stikker innom senere!

Håper du får sove iallefall! Har du og masse hetetokter om nettene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten det eller så må du svarei innen 24t, hehehe :)

Jeg kan godt sladre, men tar du den risken?? Hehe

Kan ikkje garantera at eg får oppdatert her inne innan 24 timar, så trur nok heller eg satsar på sladrevennar, ja. ;)

Kjekt at du melder deg frivillig som sladrevenn for meg, Luremegpå! :) Eg kan senda deg ei PM med mobilnummeret mitt, så reknar eg med at du er klar for sladrejobben. ;) Burde eg ikkje ta risken på å ha deg som sladrevenn, meinar du? Eg tar iallfall sjansen, he he.

Er det forresten ein person til, som har lyst til å sladra for meg? Kan jo vera greit å ha to sladrevennar, i tilfelle den eine ikkje har mulighet til å oppdatera her inne med det første, når det skjer noko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaah, fantasiskat alt er bra da! Jeg ble så nervøs, for det hørtes ganske likt ut som jeg hadde med T.

Godt at alt er bra, og at du nå får ordnet ting hjemme , du fikk vel litt fortgang nå tenker jeg . :)

Her er det ingen søvn om nettene lengre. Så har må spist. Og legger meg, men stikker innom senere!

Håper du får sove iallefall! Har du og masse hetetokter om nettene?

Skjønte at du vart litt nervøs, ja. ;) Jammen godt det var falsk alarm, for eg er absolutt ikkje klar for nokon fødsel heilt enda! Har aaaltfor masse ting som må ordnast enda, før vesla kan koma. Satsar på at eg kjem fort i gang med alt som må gjerast, no når eg har hatt min siste jobbdag. I dag blir det handling av bursdagsgåver, og kalendergåver til jenta mi på 4. Julegåvene får eg ta ein annan dag, tenker eg. ;)

Korleis var det fødselen din starta, då du var gravid med T.? Begynte det med at det berre kom litt fostervatn? Håpar virkelig ikkje at det var fostervatn som rann hos meg, men at det berre var veldig tynn utflod. For eg er på ingen måte klar for at det skal koma meir av samme sorten, iallfall ikkje før eg nærmar meg termin. Synst nemlig det høyrest litt skummelt ut med fostervannlekkasje allerede 4 veker før termin. :(

Kjedelig med dårlig nattesøvn. :( Eg søv heldigvis veldig godt om nettene! :) Forrige gang eg var gravid, klarte eg ikkje å snu meg i senga om natta, pga bekkensmerter. Det var slik dei 10 siste vekene av svangerskapet. I tillegg måtte eg stå opp og gå på do mange gangar i løpet av natta, den siste tida. Denne gangen har eg ingen plager av noko slag, og får sova heile natta gjennom. Herlig! :) Hetetokter har eg aldri merka noko til. heller. Det einaste eg er plaga med innimellom, er leggkrampar om natta. Men det er så sjelden, at eg ikkje ser på det som noko problem.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleskommoden som me har bestilt til vesla, som skulle koma no i desse dagar, har blitt forsinka frå leverandøren. Grrrr, så irriterande! :( Poenget var jo at me skulle få kommoden no, sånn at eg kunne begynna å vaska babykleda, og få dei på plass i den nye kleskommoden. No får me ikkje kommoden før tidlegast i midten av desember, i verste fall ikkje før over nyttår. :sur:

Anar virkelig ikkje kor me skal gjera av babykleda i mellomtida. Det endar vel med at eg må fjerna masse klede frå mitt eige klesskap, for å få ein plass til å gjera av alle babykleda - før kleskommoden kjem på plass ein eller annan gang, sannsynlegvis etter at vesla er født.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Det var bra at fødselen ikke er i gang helt enda ;) Jeg hadde også masse tynn utflod på slutten sist. Ekkelt :fnise:

Jeg er gjerne sladrevenn, elsker det! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Kleskommoden som me har bestilt til vesla, som skulle koma no i desse dagar, har blitt forsinka frå leverandøren. Grrrr, så irriterande! :( Poenget var jo at me skulle få kommoden no, sånn at eg kunne begynna å vaska babykleda, og få dei på plass i den nye kleskommoden. No får me ikkje kommoden før tidlegast i midten av desember, i verste fall ikkje før over nyttår. :sur:

Anar virkelig ikkje kor me skal gjera av babykleda i mellomtida. Det endar vel med at eg må fjerna masse klede frå mitt eige klesskap, for å få ein plass til å gjera av alle babykleda - før kleskommoden kjem på plass ein eller annan gang, sannsynlegvis etter at vesla er født.

Har dere en gjesteseng dere kan legge alt på? Lekegrind?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra at fødselen ikke er i gang helt enda ;) Jeg hadde også masse tynn utflod på slutten sist. Ekkelt :fnise:

Jeg er gjerne sladrevenn, elsker det! :nigo:

Ja, eg er jammen glad for at fødselen ikkje starta allerede no, for det er eg virkelig ikkje klar for! Begynte å bli litt stressa då det begynte å renna, men heldigvis gjekk det over. Ekkelt med sånn tynn utflod, ja. Men likevel mykje bedre viss det berre er det, og ikkje fostervatn som renner ut. Håpar det går nokre veker enda, før fødselen startar. Men samtidig bør det ikkje gå altfor mange veker heller, for eg vil helst ha fødselen overstått før jul. ;)

Du kan godt få vera sladrevenn for meg du også, pysepusen! :) Kan senda deg ei PM med mobilnummer, så reknar eg med at du er klar for sladring!

Har dere en gjesteseng dere kan legge alt på? Lekegrind?

Me har kjøpt ei leikegrind, ja. Men den vil eg gjerne kunne ta i bruk med ein gang vesla er født, og at den ikkje då er fylt opp med babyklede. Eg kunne også ha tenkt meg å hatt kleda i eit skap eller ein kommode, slik at det ikkje samlar seg altfor mykje støv og skit på dei nyvaska babykleda.

Så godt at alt ser fint ut. Håper vesla held seg inne iallfall til månadsskiftet. :Nikke:

Ja, det håpar virkelig eg også, og aller helst enda litt lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur eg ventar til søndag med å skriva om jordmortimen i går. Me er nemlig ikkje heime no, og kjem ikkje heim før på søndag. Og helsekortet mitt ligg igjen heime. Synst det er greit å ha det framfor meg når eg skal oppdatera her inne etter ein jordmorkontroll, sånn at eg hugsar å få med meg alt. ;)

Eg kan iallfall seia at alt såg ut til å vera fint, både med meg og med vesla i magen! :) Tenk, no er det mindre enn 4 veker igjen til termin!!!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luremegpå og pysepusen: No har eg sendt dåke PM med mobilnummeret mitt. Fint om eg får ei melding tilbake, sånn at eg veit kor eg skal senda oppdaterings-melding når noko er på gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pysepusen

Luremegpå og pysepusen: No har eg sendt dåke PM med mobilnummeret mitt. Fint om eg får ei melding tilbake, sånn at eg veit kor eg skal senda oppdaterings-melding når noko er på gang! ;)

Will do :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do :)

Bra :)

Done :)

Du får være 1sladriss da :)

Supert! :) Nummeret ditt er allerede lagra på mobilen min. ;)

Det er ingen som er 1. eller 2.-sladris her altså! :ler: Eg sender samme melding til dåke begge to når noko skjer, så er det berre til å venta og sjå kven som blir førstemann til å oppdatera her inne! :) Men viss eg og Luremegpå skulle finna på å føda samtidig, så blir det sjølvsagt pysepusen som må ta seg av sladringa åleine. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra :)

Det er ingen som er 1. eller 2.-sladris her altså! :ler:

Eg sender samme melding til dåke begge to når noko skjer, så er det berre til å venta og sjå kven som blir førstemann til å oppdatera her inne! :) Men viss eg og Luremegpå skulle finna på å føda samtidig, så blir det sjølvsagt pysepusen som må ta seg av sladringa åleine. ;)

Ja, bare tøysa, siden me e så priviligerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...