Gå til innhold

Mammaliv!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Så kjedelig med TR Miarabelle76 :sukk: Men med tankte på at det egentlig bare er din 5 aktive prøverperiode så fortvil ikke, det er helt vanlig at det tar litt tid som andre her sier, og plutselig sitter spiren der :rødme: Krysser fingrene for et desember barn :strix:

Men jeg husker selv hvordan skuffelsen var når TR kom og hvor beskymret man ble for at det ville ta veldig lang tid så forstår følelsene dine veldig godt altså :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig med TR Miarabelle76 :sukk: Men med tankte på at det egentlig bare er din 5 aktive prøverperiode så fortvil ikke, det er helt vanlig at det tar litt tid som andre her sier, og plutselig sitter spiren der :rødme: Krysser fingrene for et desember barn :strix:

Men jeg husker selv hvordan skuffelsen var når TR kom og hvor beskymret man ble for at det ville ta veldig lang tid så forstår følelsene dine veldig godt altså :klemmer:

Takk for fingerkryssing! :klemmer:

Ja, eg har fortsatt ikkje heilt kome over skuffelsen over at mensen kom denne gangen også, kjenner eg. :( Men no er det ikkje så altfor lenge til EL - så framover skal eg prøva å konsentrera meg fullt og heilt om denne prøveperioden, og leggja bak meg det som har vore. Det positive er iallfall at for kvar dag er eg enda eit like steg nærmare å bli gravid - og det er jo ein fin tanke! :) Håpar berre den dagen kjem veldig snart, og at det blir desemberbarn på meg! :rødme:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:klemmer: Kjedelig med mensen, men snart ny prøveperiode! :tommelsmil:

Ja, no er mensen forhåpentligvis snart over for denne gang, og det nærmar seg EL! :) Denne gangen må me berre klara det altså, for det er aller siste sjansen eg har til å få eit 2010-barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag starta eg EL-testinga igjen, på CD12. Negativ test i dag, som forventa. Men eg reknar med at EL er rett rundt hjørnet - og denne gangen er me berre nødt til å få klaff, slik at det blir eit 2010-desemberbarn på meg! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella :vinke:

Krysser fingre fo desemberbarn for både deg og meg :5:

Takk for det! :klemmer: Kryssar fingrane saman med deg, og satsar på at me får kvar vår lille deseberbaby! :rødme:

Velkommen skal du vera hit til prøverdagboka mi, pinkpus! :klem: Koselig at du tittar innom.

*krysser fingrene* :)

Takk skal du ha! :hug:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, no er eg sur! :sur: Eg er nemlig redd for at sjansen for at eg får eit desemberbarn ikkje lenger er like stor som eg hadde håpa på. :( Eg er på CD13 i dag, og fekk overraskande positiv EL-test i dag tidleg! Eg har aldri hatt så tidleg EL sidan me starta prøvinga, så eg forventa absolutt ikkje å få positiv EL-test allerede no. Me har nemlig ikkje hatt sex i det heile tatt så langt denne syklusen. :trist:

Trudde ikkje det gjorde noko at me ikkje hadde hatt det, sidan eg absolutt ikkje forventa EL så tidleg i syklusen. Mannen min kom heim frå jobb i Nordsjøen på onsdag i veka som var, og eg var fortsatt ikkje heilt kvitt mensen då (den varer i så mykje som 8-10 dagar). Så reiste me inn til svigerforeldra mine i helga, og låg då trangt i ei etasjeseng på same rom som jenta vår på snart 16 mnd - så då vart det ingen sengekos då heller (og me trudde jo ikkje at det hasta heller). Heime igjen i dag, og i kveld skal me kosa oss litt - det har vore planen heile tida! :lur: Eg er berre så irritert over at EL kom så tidleg, sånn at eg ikkje allerede har nokon små luringar inni meg som ligg klare og ventar på egget som er på vei! :snurt:

Føler på meg at sjansen for at eg blir gravid denne syklusen ikkje er så stor, pga den overraskande tidlege eggløysinga mi. Frustrerande, for eg VIL ha desemberbarn!!! Det er forhåpentligvis ikkje for seint enda - men hadde eg berre visst kor tidleg EL eg kom til å få denne syklusen, så skulle me jammen ha klart å fått gjort ein innsats i helga likevel. Men no er det for seint for det, så eg får virkelig håpa at det er super kvalitet på soldatane mannen min har planar om å senda inn i kveld! :fnise:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke sex før samme dag som positiv EL-test denne gangen, det kan fremdeles funke det vettu. Heier :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke sex før samme dag som positiv EL-test denne gangen, det kan fremdeles funke det vettu. Heier :hoppe:

Ja, eg kryssar fingrane for at det ikkje er for seint enda! :tommelopp: Eg veit jo at det fint går an å bli gravid, sjølv om ein kun har sex på EL-dagen, og ikkje i dagane før. Men sjansen er jo sjølvsagt større, om ein også får sendt inn nokre ladningar i dagane før EL, slik at soldatane ligg klare og ventar når egget slepper! ;) Og sidan eg ikkje blir så lett gravid, så er det litt frustrerande å tenka på at me ikkje fekk hatt sex før EL denne gangen, når me faktisk hadde hatt mulighet til det. :(

Men det er lite å gjera med det no. Eg får berre håpa på det beste, og satsa på at det går vår vei likevel! Heldigvis fekk eg positiv EL-test i dag også, på CD14 - så då har eg forhåpentligvis ikkje EL før i dag! :) (Sjølv om eg mistenker at eg hadde det i går, pga smerter i høgre sida av magen i går kveld). Eg pleier vanlegvis aldri å ha EL-smerter, men kanskje eg har det ein gang innimellom uten at eg har vore klar over det? Eller så var det kanskje berre tilfeldig at eg hadde vondt i magen akkurat i går kveld. Ikkje godt å vita...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du ikke er her inne nå, mirabella, for nå har du andre ting å gjøre! :fy_fy: :streng:

:fnise:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ikke er her inne nå, mirabella, for nå har du andre ting å gjøre! :fy_fy: :streng:

:fnise:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Takk, og :fnise:

Men no er eg altså her, og me har fortsatt ikkje :sengekos: i dag! :sjenert: Ikkje så lett å få til med I. rundt oss heile dagen. Og når ho var i seng, så lagde me oss mat. No sit eg og mannen min stappmette som to slakt i sofaen, framfor kvar vår PC. :ler: Men no går eg snart i dusjen, og så er det rett i seng med oss! :lur:

:duskedame:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

*babystøv*

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:duskedame:

Tusen takk for babystøv! :klemmer: Satsar på at det er babystøv av høg kvalitet, slik at eit lite desemberbarn snart ligg i magen min og sprellar! :biggrin:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Negativ EL-test i dag, på CD15. Så då er nok EL over for denne gang! ;) Kryssar fingrane for at ein liten desemberspire snart klorar seg fast inni magen min! :tommelopp:

Me har planar om å kosa oss litt i kveld også, sånn for sikkerhets skyld! Så er det tid for venting og symptomjakt igjen. :sjenert:

Eg berre MÅ bli gravid no!!! Samlar saman alt babystøvet eg har fått så langt denne prøveperioden, og ber alle høgare makter om at det går vår vei denne gangen! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lillemannen ble satt på kok hadde vi kun sex en gang hele prøveperioden og det var samme dag som positiv EL-test. Og det det funka det altså :jepp:

Hører med til historien at jeg var kjempenegativ etterpå og litt irritert på mannen fordi vi ikke hadde gjort en større innsats. Men baby det ble det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lillemannen ble satt på kok hadde vi kun sex en gang hele prøveperioden og det var samme dag som positiv EL-test. Og det det funka det altså :jepp:

Hører med til historien at jeg var kjempenegativ etterpå og litt irritert på mannen fordi vi ikke hadde gjort en større innsats. Men baby det ble det :nigo:

Artig! ;)

Ja, klart det går an å bli gravid etter å ha hatt sex kun på EL-dagen. Men du blir jo mykje lettare gravid enn meg - så eg trur kanskje det skal litt meir til for at eg skal bli gravid... Men det er ikkje anna å gjera enn å kryssa fingrane, og håpa på det beste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig! ;)

Ja, klart det går an å bli gravid etter å ha hatt sex kun på EL-dagen. Men du blir jo mykje lettare gravid enn meg - så eg trur kanskje det skal litt meir til for at eg skal bli gravid... Men det er ikkje anna å gjera enn å kryssa fingrane, og håpa på det beste! :)

Lettere og lettere... Lillemor var temmelig lettlagd ja, men har på følelsen at de uplanlagte er enklere å få til en de man prøver på :fnise: Ble gravid med lillemannen i PP 8 eller PP 9 eller noe sånt, så det tok da litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...