Gå til innhold

Mammaliv!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde SJUKT vondt i magen fra uke 3 da jeg var gravid!!! Var så ille at jeg vred meg i smerter, og da jeg fant ut at jeg var gravid, begynte jeg å bli bekymra for svangerskap utenfor livmora. Det er visst smertefult... Og etter nok en tid sa jeg at "skal det være slik i 9mnd'er blir dette første og ENESTE ungen!!!" ;)

Sååå.... :popcorn:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde null symptomer før ca uke 8, da kom kvalmen med et smell. Så mangel på symptomer så tidlig trenger ikke bety noe. Håper det har klaffet for dere denne mnd! :klemmer:

Det har du sjølvsagt heilt rett i. :) Men det er jo veldig individuelt frå person til person, kor tidleg ein får symptom. Og sidan eg hadde eit symptom (stikkingar i magen) forrige gang eg var gravid, så vil eg tru at eg kjem til å merka noko liknande når eg blir gravid igjen.

Dei "stikkingane" eg liksom kjente i går (søndag), var jo garantert berre innbilning. Kan ikkje samanliknast med dei ordentlige stikkingane eg kjente i magen gjennom heile dagen, då eg var 5DPO forrige gang eg var gravid!

Ja, det hadde vore utrulig kjekt om det endelig hadde klaffa for oss denne gangen, men no har eg dessverre mista alt håp. :(

Krysser fingre for deg og følger med :klemmer:

Takk for det, sjølv om spenninga egentlig er over for denne gang. :sjenert:

Jeg hadde SJUKT vondt i magen fra uke 3 da jeg var gravid!!! Var så ille at jeg vred meg i smerter, og da jeg fant ut at jeg var gravid, begynte jeg å bli bekymra for svangerskap utenfor livmora. Det er visst smertefult... Og etter nok en tid sa jeg at "skal det være slik i 9mnd'er blir dette første og ENESTE ungen!!!" ;)

Sååå.... :popcorn:

;)

Det høyrest rart ut! Eg var som deg sikker på at slike smerter tidleg i svangerskapet var tegn på svangerskap utanfor livmora, SA, eller noko anna tull. Men godt å høyra at det ikkje treng å vera slik. :) Smertene er forresten heilt vekke igjen no!

Men eg trur nok du kan kasta popcornet for denne gang. :sukk:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåke lurer sikkert på kvifor eg plutselig har blitt så veldig negativ, og har gitt opp alt håp. Her kjem forklaringa:

I går kveld (søndag) fann eg nemlig ein graviditetstest, som gjekk ut på dato i januar 2010. Så då bestemte eg meg for at eg skulle testa i dag tidleg (22.02), slik at eg var sikker på at eg fekk testa før mensen kom. ;) Synst det var ein fin anledning til å få vita korleis ting låg an, sjølv om eg egentlig hadde bestemt meg for å ikkje testa før IKM i det heile tatt, pga manglande symptom.

Og som dåke sikkert har skjønt for lenge sidan: Testen var negativ! :trist: Det stod klart og tydeleg "ikke gravid" i displayet, på den digitale CB-testen. Det stod på pakken at ca 80% testa positivt 3 dagar før IKM, og ca 90% 2 dagar før IKM - og i dag er det enten 2 eller 3 dagar til IKM. Dessuten er dette dag 14 i syklusen etter EL, viss eg reknar med EL-dagen. For no når syklusane mine er normale igjen, har eg lang lutealfase (lenger enn gjennomsnittet), slik eg også hadde før eg vart gravid første gangen.

Testing på dag 14 etter EL skal jo gi riktig resultat så godt som alltid. Så dagens negative test kombinert med fortsatt null symptom, talar vel for seg. Eg er nok 99,9% sikkert IKKJE gravid denne gangen heller, dessverre! :grine: Og eg som håpte så sterkt denne gangen, sidan eg og mannen min hadde gjort ein så bra innsats. No er eg berre trist. :(

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gi opp håpet helt ennå da... Selv om jeg skjønner at det er lett å gjøre det.

Eg veit at alle seier det, at ein ikkje skal gi opp håpet før mensen dukkar opp. Men med ein negativ test kombitert med null graviditetssymptom, så er det vel egentlig berre dumt å gå rundt og håpa på eit under. :sjenert: Då er det bedre å berre innstilla seg på at det ikkje gjekk veien denne gangen heller, så blir eg forhåpentligvis litt mindre skuffa når mensen kjem i morgon eller torsdag. :sukk:

:( Tenker på deg :klemmer:

Takk for det! :klemmer:

Uff, så dumt Mirabella! :klemmer: Håper den var feil, og at du tester positivt om noen dager!

Ja, eg er kjempeskuffa. :( Hadde så stor tru på klaff denne gangen, sidan me var så aktive på prøvefronten rundt EL. Eg kjem forresten ikkje til å testa noko meir denne prøveperioden, ser ikkje poenget med det. Det einaste som kan få meg til å testa heretter, er viss ikkje mensen har dukka opp innan fredags morgon. Men det har eg dessverre ingen som helst tru på at skal skje. :trist:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stooooooooor :klem:

Takk skal du ha! :klemmer: Ein stor klem er nemlig akkurat det eg trenger i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidleg kom dessverre mensen, og det var ikkje akkurat noko stor bombe! :trist: Etter den negative testen på måndag, og mangelen på symptom, så var det vel ikkje anna å forventa. Og då eg i tillegg fekk litt vondt i høgre sida av magen då eg la meg i går kveld, sånne typiske menssmerter - så var eg iallfall 100% sikker på kva som var på gang. :cry3:

Så då gjekk også PP7 og novemberbabyen min rett i vasken. Urettferdig! :sur: Sjølv om eg var veldig forberedt på det, så er eg sjølvsagt like skuffa likevel. :snurt: Med tanke på innsatsen vår denne prøveperioden, så burde eg absolutt ha blitt gravid om eg var ein person som blir lett gravid. Men det er jo tydeligvis ikkje...

Så då er me allerede i gang med PP8, og vår 5. aktive prøveperiode! Og denne gangen er det berre nødt til å klaffa altså, slik at eg får desemberbarn. For eg har jo heile tida sagt at eg vil ha eit 2010-barn, og det SKAL eg ha!!! :tommelopp: Blir eg gravid denne syklusen, så blir eg gravid etter nøyaktig like lang prøvetid som første gangen eg vart gravid. Då vart eg nemlig gravid i PP8, i vår 5. aktive prøveperiode! ;) Så kanskje det er no det skal klaffa for oss? :vetikke:

Håpar virkelig det, for ellers trur eg at eg bestiller time til gynekolog for ein sjekk, og sender mannen min avgårde for å få tatt sædtest. For eg orkar ikkje slike skuffelsar gang på gang, uten ein gang å vita om det er ein spesiell grunn til at me ikkje får det til. Eg tenker meir og meir på om me kanskje berre hadde råflaks som fekk klaff forrige gang uten hjelp, og at eg ikkje skal klara å bli gravid igjen uten hjelp fleire gangar. :sukk: Kjenner at eg er litt redd for akkurat det, og at det er noko gale med ein av oss eller med oss begge to. Huff, for ein drittdag! :frustrert::grine:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, ikke at det hjelper, men da jeg mista første gangen, så spurte legen på sykehuset meg hvor lenge vi hadde prøvd. Da jeg sa 6 måneder så klappet han meg på skuldra og sa, så flott, da blir dere jo lett gravide, for det er jo ikke lenge....

Seks måneder når man prøver føles jo som et helt liv liksom ;)

Og denne gangen slutta jeg på pilla i april og ble gravid i desember, så med oss tar det en stund, men likevel er vi helt innenfor normalen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i med det angelou skriver over her!! Vi hadde jo tydeligvis null problemer, men de fleste driver vel på i månedsvis før man får barn. Ikke gi opp håpet! :hjerte: Det BLIR deres dag igjen snart også! :klemmer:

Her er en artikkel om stillinger og hva som eventuelt kan funke for de som trøbler litt! ;)

I denne artikkelen kan du lese om at det faktisk er ganske vanskelig å bli gravid. Blant annet står det at:

Forventningene er som regel skyhøye. De fleste regner med at man blir gravid med en gang. Det ikke alle vet, er at bare ca. 25% lykkes i løpet av den første måneden. Hele 80% lykkes i løpet av et år. Men det er fortsatt 20% som ikke har lykkes i løpet av det første året, og etter et år uten resultat kan man starte utredning hos legen...Og heldigvis, etter 1 1/2 år har hele 90% lykkes i å bli gravide. Men det kan ta litt tid, så det skader ikke å innstille seg på at man kanskje ikke lykkes med en gang.

Fortsatt masse LYKKE TIL, Mirabella! Dette skal dere klare, PLUTSELIG skal I bli storesøster! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, ikke at det hjelper, men da jeg mista første gangen, så spurte legen på sykehuset meg hvor lenge vi hadde prøvd. Da jeg sa 6 måneder så klappet han meg på skuldra og sa, så flott, da blir dere jo lett gravide, for det er jo ikke lenge....

Seks måneder når man prøver føles jo som et helt liv liksom ;)

Og denne gangen slutta jeg på pilla i april og ble gravid i desember, så med oss tar det en stund, men likevel er vi helt innenfor normalen :klemmer:

Ja, dette er vår 8. prøveperiode, og det følest som ein vanvittig evighet - sjølv om det som du seier egentlig ikkje er det, i den store samanhengen. Men no har eg berre ein sjanse igjen til å få 2010-barn, og det stressar meg veldig. :( Eg var nemlig heilt sikker på at me skulle få to tette då me starta prøvinga - og eg klarar nesten ikkje skjønna at det allerede snart er for seint for eit lite 2010-barn. 2011-barn har liksom ikkje vore i mine tankar, for eg skulle jo få eit 2010-barn hadde eg bestemt... :sjenert:

Får virkelig håpa at me som dåke kjem innanfor normalen denne gangen også, når det gjeld kor lang tid me brukar på å få klaff! For eg får heilt angst av å tenka på at me skal enda opp som slitarar, med alt det styret, skuffelsane og nedturane som følgjer med det. Men no satsar me iallfall alt på PP8 og eit desemberbarn - så kryssar eg fingrane for at det går vår vei denne gangen, slik at eg kan leggja alle bekymringane mine til side for godt! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i med det angelou skriver over her!! Vi hadde jo tydeligvis null problemer, men de fleste driver vel på i månedsvis før man får barn. Ikke gi opp håpet! :hjerte: Det BLIR deres dag igjen snart også! :klemmer:

Her er en artikkel om stillinger og hva som eventuelt kan funke for de som trøbler litt! ;)

I denne artikkelen kan du lese om at det faktisk er ganske vanskelig å bli gravid. Blant annet står det at:

Fortsatt masse LYKKE TIL, Mirabella! Dette skal dere klare, PLUTSELIG skal I bli storesøster! :hjerter:

Takk for linkar, og for lykkeønskningar! :klem:

Ja, eg håpar så intenst at det blir vår tur no, og at I. snart skal få bli storesøster! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jeg sikker på også :) Og jeg har alltid telt reelle prøveperioder, for da føltes det ikke som vi hadde prøvd så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I. blir nok storesøster snart! Vær tålmodig!

Håpar du har rett i det! :) Men no er det snart slutt på tålmodigheten min altså. :sjenert:

Velkommen hit til prøverdagboka mi forresten! :klem:

Det er jeg sikker på også :) Og jeg har alltid telt reelle prøveperioder, for da føltes det ikke som vi hadde prøvd så lenge :)

Ja, eg håpar virkelig at det stemmer! :) Eg teller med alle prøveperiodane våre så langt, enten me har fått prøvd eller ikkje. Men eg har likevel heile tida i bakhovudet kor mange reelle prøveperiodar me har hatt så langt. Og dagar der eg er deppa fordi det tar så lang tid å bli graivid, så hjelper det heldigvis litt å minna meg sjølv på at me faktisk ikkje har hatt så altfor mange reelle prøveperiodar enda. ;) No går me inn i PP8, men det er "berre" vår 5. reelle prøveperiode - og det høyrest iallfall litt bedre ut! :tongue:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...