Gå til innhold

Mammaliv!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror egget er mulig å befrukte i opptil 24 timer etter EL.

Ja, det stemmer sikkert. :) Men eg meinar eg har høyrt at sjansen er størst for å bli gravid om ein har hatt sex rett før EL, og sædcellene ligg klare og ventar når egget løsnar frå eggstokken. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg også lest :)

Ja, då er me enige! ;)

Eg var forresten nettopp innom dagboka di, og leste den gode nyheten. Gratulerer så masse! :klemmer: Håpar eg kan slå følgje med deg veldig snart!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tok eg min første EL-test denne syklusen, som var negativ. Skulle egentlig begynna med EL-testar på CD 12, hadde eg tenkt. Men så gjekk dagane litt for fort for meg, og plutselig seint i går kveld, kom eg på at eg skulle jo egentlig ha begynt EL-testinga i går. :sjenert: Men men, no fekk eg iallfall svidd av ein EL-test i dag, på CD 13. ;)

Håpar så intenst at eg får like tidleg EL denne syklusen, som eg hadde forrige syklus - på CD 15! For mannen min reiser på jobb i Nordsjøen på onsdag, når eg er på CD 16. No nektar eg å gå glipp av denne prøveperioden også, så EL-testane får jammen meg sjå til bli positive om eit par dagar! :pls: Eg og mannen min har iallfall kost oss dei to siste kveldane, og kjem til å fortsetja med det fram til siste kvelden før mannen min reiser på jobb! :lur: Han reiser tidleg onsdags morgon.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har høyrt at det er større sjanse for graviditet ved kosestund på morgonen, så du får setja av ei lita stund på onsdagsmorgonen. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har høyrt at det er større sjanse for graviditet ved kosestund på morgonen, så du får setja av ei lita stund på onsdagsmorgonen. :lur:

Om morgonen er eg heilt fjern, og det siste eg har lyst på då er :humpe: - så det spørs... :sjenert: Dessuten våknar I. nesten alltid i 6-tida om morgonen, og havnar då inne i vår seng.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om morgonen er eg heilt fjern, og det siste eg har lyst på då er :humpe: - så det spørs... :sjenert: Dessuten våknar I. nesten alltid i 6-tida om morgonen, og havnar då inne i vår seng.

Legga seg litt tidligare på tirsdagen og heller ha på vekking før I. vaknar? :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på EL :duskedame: Håper ELtesten blir positiv idag *krysser fingre*

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legga seg litt tidligare på tirsdagen og heller ha på vekking før I. vaknar? :tommelsmil:

Tja... :sjenert:

Krysser fingrene for positiv EL-test seinest tirsdag! :tommelopp: Og masse produktiv :sengekos: !!!! :biggrin:

:tommelopp:

Heier på EL :duskedame: Håper ELtesten blir positiv idag *krysser fingre*

:lur:

:duskedame:

:nigo:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No ser det faktisk veldig lovande ut for denne prøveperioden likevel! :danse: Eg fekk overraskande positiv EL-test i dag (8. februar), allerede på syklusdag 14! :nigo: Forrige syklus fekk eg positiv test på CD 15, og så tidleg EL har eg som sagt ikkje hatt etter fødselen. Derfor eg rekna jo med at eg tidlegast skulle få positiv EL-test på CD 15 denne syklusen - men så vart den altså positiv allerede i dag. No er eg utrulig glad og letta! :hoppe:

Då gjer det ikkje så mykje at mannen min reiser på jobb onsdags morgon, for då rekker eg nok uansett å få EL før han reiser! :) Eg og mannen min har hatt :sengekos: 3 kveldar på rad no, og kjem til å fortsetja med det også desse 2 siste kveldane før mannen min reiser på jobb. ;) Så då skal det iallfall ikkje vera innsatsen vår det står på, om eg ikkje blir gravid denne prøveperioden heller!

Herlig at det endelig ser ut til å vera slutt på alt syklustullet! :Nikke: No er det berre det viktigaste som gjenstår: Å klara å bli gravid. Og det MÅ skje no i PP7, for no synst eg det bør vera min tur til å få ein liten spire i magen! :rødme:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at syklusene ser ut til å stabilisere seg og hurra for at mannen er hjemme :danser:

Jeg håper også det er din tur i denne PP :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at syklusene ser ut til å stabilisere seg og hurra for at mannen er hjemme :danser:

Jeg håper også det er din tur i denne PP :klemmer:

Ja, det er kjempeherlig at syklusane mine endelig ser ut til å vera tilbake til normalen igjen! :Nikke: Då er det forhåpentligvis også større sjanse for at eg skal bli gravid snart. :)

Eg er så utrulig glad for at mannen min ikkje måtte reisa på jobb før eg fekk eggløysing! :hoppe: Var så redd for at eg skulle få sein EL denne syklusen, som så mange gangar før - og at me dermed gjekk glipp av enda ein prøveperiode. Men no slepper eg iallfall å bekymra meg for det. :)

Ja, det hadde vore fantastisk om det hadde vore min tur til å bli gravid no. :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv EL-test i dag og, på CD15! :) Håpar eg har eggløysing i dag, slik at eg og mannen min får kost oss litt på EL-dagen også, og ikkje berre i dagane før. ;)

Vil tru at eg mest sannsynleg har EL i dag, sjølv om det er ein sjanse for at det ikkje er før i morgon. Men når ein har 2 dagar på rad med positive EL-testar, så er det vel vanleg at ein får EL siste dag med positiv test. (Og dagen etter positiv test, om ein kun har ein dag med positiv EL-test). Er iallfall det eg har høyrt.

Kryssar fingrar og tær for at eg bli gravid no i PP7, og får enda ein novemberbaby! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen EL-tegn? :)

Nei, det har eg ikkje, og har heller aldri hatt det. :forvirret: Forrige gang me var prøvarar, både tempa eg og brukte EL-testar i alle dei 8 prøvesyklusane før me fekk klaff. Ja, og så tok eg blodprøve 2 gangar, som begge gangane bekrefta at eg hadde hatt EL. Denne prøverunden har eg kun brukt EL-testar, men eg har fått positiv EL-test 1-2 dagar i kvar einaste syklus. Så sjølv om eg har EL, så har eg mystisk nok ingen EL-tegn. Ja ja, kanskje like greit, så slepper eg å gå rundt og leita etter EL-tegn heile tida. ;)

Det som iallfall er veldig positivt, er at eg heller ikkje har menssmerter! :) Det hender at eg har litt vondt i magen den dagen mensen kjem. Men eg har då enten veldig svake smerter (og kun i ein dag), eller ingen smerter i det heile tatt. Så eg skal absolutt ikkje klaga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...