Gå til innhold

Mammaliv!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Vi heier på en novemberbaby! :duskedame:

:duskedame:

Eg har iallfall veldig god erfaring med novemberbarn frå før! ;) Jenta mi er født i november - det same er eg, og mange andre i min nære familie. Så det er tydelegvis noko spesielt med akkurat den månaden i vår familie. :Nikke:

:hug:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der ser du - det bare må bli en novemberbaby :)

Ja, du skal jammen sjå på det! ;)

Novembernarn er flotte :) har en jeg også :)

Ja, ikkje sant! :) Novemberbarn er fantastiske, så eg har absolutt ikkje noko imot å få eit novemberbarn til. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare har prøvd i 2 eller 3 PP (mtp. at mannen din har vært ute) så trenger du jo ikke være mindre fruktbar enn andre som har vært gravid før da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd det ikke klaffa denne gang heller, men krysser da alt jeg kan for at det blir en November baby :strix:

Fortsatt fin jul og ha en kjempe fin nyttårsfeiring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du bare har prøvd i 2 eller 3 PP (mtp. at mannen din har vært ute) så trenger du jo ikke være mindre fruktbar enn andre som har vært gravid før da :)

Ja, me har berre hatt 3 ordentlige prøveperiodar så langt - så det er vel kanskje ikkje fullt så ille som det følest? Når denne prøveperioden (PP6) er over, så har me kun fått prøvd i halvparten av syklusane sidan me vart prøvarar igjen, for mannen min er også på jobb denne gangen eg har EL. Så då kan eg tidlegast bli gravid i PP7, som er vår 4. ordentlige prøveperiode.

I forrige prøverunde vart eg gravid i PP8 - men det var den 5. ordentlige prøveperioden vår, fordi mannen min var på jobb når eg hadde EL i 3 av syklusane frå me starta prøvinga, og fram til eg vart gravid.

Men samtidig synst eg det blir feil å ikkje rekna med dei syklusane der eg har eggløysing når mannen min er på jobb. For veldig mange som vil bli gravide brukar ikkje EL-testar i det heile tatt, og anar ikkje når dei har eggløysing. Men dei har jevnleg samleie når dei har mulighet til det - og er jo like mykje prøvarar for det. Og det blir jo sagt at har ein vore uten prevensjon i 1 år, og har hatt samleie jevnleg, så har ein rett på å bli utreda om ein ikkje har blitt gravid innan den tid. For det er vel over 90% av alle par som ønskjer seg barn, som blir gravide innan 1 år. Og blir ein ikkje det, så er det vanlegvis ein grunn til det - uavhengig av om ein har tempa, brukt EL-testar, og veit nøyaktig når EL er, eller om ein berre har hatt samleie jevnleg, og ikkje har peiling på når EL er.

Får berre håpa at eg blir gravid snart, slik at veslejenta mi kan få bli storesøster om ikkje så altfor lenge! :rødme: Eg ønskjer meg så veldig to tette barn, og ein stor barneflokk hadde ikkje vore meg imot. ;) Men me får vel ta eitt barn om gangen, og sjå kva som skjer!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd det ikke klaffa denne gang heller, men krysser da alt jeg kan for at det blir en November baby :strix:

Fortsatt fin jul og ha en kjempe fin nyttårsfeiring!

Ja, eg vart kjempeskuffa når det ikkje gjekk veien denne gangen heller. :( Men me får satsa alt på ein ny novemberbaby, ja! :nigo:

Fortsatt god jul til deg også, og ha ei flott nyttårsfeiring du og! :klemmer:

Hei, bare innom og hilser på :)

Det må være spennende å være i gang med andre runde :nigo:

Lykke til videre med prøvinga!

Koseleg at du tittar innom. :) Velkommen hit til den nye prøverdagboka mi, Ella*! :hug:

Ja, det er kjempespennande å vera prøvar igjen - men også ganske frustrerande. Eg hadde trudd at eg skulle bli mykje raskare gravid denne gangen enn forrige gang, så det var litt nedtur å oppdaga at det ikkje vart heilt slik eg hadde håpa på. :sjenert: Men me får berre prøva vidare, og håpa på full klaff snart! :jepp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en ny dose :klemmer:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

I november skal det bli baby, for det har jeg nå bestemt. Og mannen min og jeg er temmelig enige (ihvertfall jeg er enig) om at jeg alltid har rett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en ny dose :klemmer:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

I november skal det bli baby, for det har jeg nå bestemt. Og mannen min og jeg er temmelig enige (ihvertfall jeg er enig) om at jeg alltid har rett :fnise:

Tuuuusen takk, snille deg! :hug:

Viss ikkje dette gjer susen, så veit jammen ikkje eg! ;) Ja, no SKAL det bli novemberbaby på meg altså! Bra at du har bestemt det, for det har eg også. :) Eller, det går greit med desemberbaby også. Eg har heile tida vore fast bestemt på at eg skulle bli mamma igjen i løpet av 2010, og det skal eg gjera alt eg kan for at skal skje!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at vi begge blir mamma igjen i løpet av 2010 :klem:

Ja, det hadde vore heilt perfekt. :) Kryssar fingrane for oss begge! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, tida går så seint. :sjenert: Ventar på at mensen skal fordufta, så kan eg snart begynna med EL-testar igjen. ;) Det blir dessverre ingen prøving denne syklusen, så PP6 blir ekstremt lite spennande. Men eg skal uansett følgja med på syklusen min, for det synst eg er veldig nyttig. Håpar denne syklusen blir lik den forrige - med tidleg eggløysing, og lang lutealfase. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier også på novemberbaby :) Men om det ikke skulle gå så vil jeg slå et slag for februarbarn også :Nikke: De er nemlig ikke så dumme de heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier også på novemberbaby :) Men om det ikke skulle gå så vil jeg slå et slag for februarbarn også :Nikke: De er nemlig ikke så dumme de heller :)

Februarbarn er sikkert veldig bra det også, ja! :) Men eg har heile tida tenkt at eg skulle få nr 2 i løpet av 2010, så eg blir litt skuffa om det ikkje blir noko av. :sjenert: Eg har ikkje lyst til at det skal bli meir enn 2 skuleår mellom barna mine - det har jo liksom heile tida vore planen min å få to tette...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:duskedame: :duskedame: for et lite 2010 barn! :klemmer:

Takk for det! :klemmer:

Ja, eg ønskjer meg veldig eit 2010-barn. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...