Gå til innhold

Mammaliv!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Hei!

:goodbye:

Ser du også er andregangsprøver ;)

Krysser fingrene for en tiiiidlig el for deg :klemmer:

Jeg venter IKM om to uker.. ÅÅåå denne ventetiden :kgbaby:

Hei, og velkommen til prøverdagboka mi, Wings! :klem: Kjekt at du også er andregangsprøvar, så er me to. ;)

Det vart som sagt dessverre ingen tidleg EL på meg, så no er nok mensen rett rundt hjørnet. Ja, denne ventetida er jammen lang. Satsar på at me ikkje må venta altfor lenge verken eg eller du, før me går rundt med kvar vår store gravidmage igjen! :rødme:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjenert: Får faktisk litt lyst til å bli prøver jeg også igjen, når jeg leser her. Var jo aldri prøvere med lillemor. Meeeeeeeeeeeeen... Må vel kanskje vente litt :Nikke:

Masse lykke til iallefall :) Blir bebis i magen snart vettu!

Det høyrest bra ut at du ikkje har tatt skrekken, etter å ha fått 2 tette! ;) Men sikkert lurt å venta litt enda med å bli prøvar igjen, ellers kan du nok få det travelt. :fnise:

Tusen takk for lykkeønskningar! :) Ja, eg håpar virkelig at me får full klaff snart - og ikkje minst at me snart får ein ordentleg prøveperiode igjen. For det blir definitivt ingen baby uten :sengekos: !

Må med litt sjokk si meg enig med Cloudberry: Jeg får også litt lyst til å bli prøver jeg også..... :fnise: Fikk jo aldri vært det med S...

Meeeen, det blir ikke aktuelt enda!!! ;) Så inntil videre krysser jeg bare fingrene før dine PP, Mirabella76!! :strix:

Det er både spennande og frustrerande å vera prøvar! Ein blir jo så vanvittig utålmodig når ein først har bestemt seg for å starta prøvinga, og ingenting skjer. Så du kan egentlig berre vera glad for at dåke slapp å vera prøvarar forrige gang, sjølv om det såklart også er spennande å vera aktiv prøvar! ;)

Takk for fingerkryssing! :) Blir spennande å sjå kor lang tid det går før du kjem etter som andregangsprøvar. ;) Skal berre sjå at du endar opp med å bli gravid igjen før meg, sidan eg ikkje er blant dei som blir lettast gravid...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også på tidlig EL denne måneden :fnise:

Velkommen hit til prøverdagboka mi, angelou! :klemmer:

Er du prøvar også, eller er det andre grunnar til at du håpar på tidleg EL denne månaden? :sjenert:

Hei Mirabella76, hvordan går det med prøvingen?

Uansett, ha en god helg :klemmer:

Det skjer absolutt ingenting på prøvefronten for tida - men me får satsa på at spenninga tar seg kraftig opp i tida framover! :lur:

Riktig god helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver på nummer to vi også ja :) Og EL kom ikke tidlig, så da gikk prøveperioden i vasken, men, men - vi prøver igjen :)

Akkurat det same som her hos oss, med andre ord! ;) Prøver på nummer 2, sein EL, og prøveperioden gjekk dermed rett i vasken... Ja ja, godt at me er fleire i same båt! :Nikke: Så får me heller satsa på bedre lykke i neste prøveperiode. :hug:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart nok ikkje berre rekordsein eggløysing på meg denne syklusen - det vart også ein rekordkort lutealfase! :tristbla: Mensen dukka overraskande opp i dag (25. oktober), fleire dagar før eg hadde rekna med. Eg som var så fornøyd med at lutealfasen min var nøyaktig like lang i begge dei to første prøveperiodane våre, på 13 dagar. Og så er den plutselig no fleire dagar kortare enn tidlegare. Og verst av alt: Lutealfasen min var denne gangen berre på 9 dagar! :hakeslepp: Eg har nemlig lest at lutealfasen ikkje bør vera på under 10 dagar, fordi egget då ikkje rekker å festa seg før mensen kjem, om ein blir gravid.

I alle dei 8 prøveperiodane me hadde før eg vart gravid, forrige gang me var prøvarar, hadde eg ein lutealfase på nøyaktig 15 dagar. Det varierte ein del kor mange dagar det var mellom første mensdag og EL, og det er normalt. Men lutealfasen skal vera like lang alltid har eg skjønt, når ting er som dei skal vera. Og sånn var det jo før. Så kvifor i alle dagar er no plutselig lutealfasen min fleire dagar kortare enn i dei 2 første prøveperiodane våre, i tillegg til at den sannsynlegvis er for kort til at eg kunne ha blitt gravid denne syklusen?

Fysj og æsj, kva er det egentlig som skjer med syklusane mine for tida? Eg trudde ærlig talt ikkje at kroppen min skulle bruka så lang tid på å koma i orden igjen etter fødselen. Eg fekk jo mensen tilbake allerede 2 månader etter fødselen, så ting burde vel strengt tatt ha vore tilbake til normalen igjen no? Ikkje godt å vita kva som skjer. Eg er så redd for at noko er gale, og at eg ikkje kan bli gravid lenger. :trist:

Det einaste positive med at mensen kom før tida, er at me nok ikkje går glipp av neste prøveperiode likevel, sjølv om eg får sein EL! ;) No er me altså inne i PP4, og denne gangen SKAL det gå!!! Syklusane mine kan berre våga å laga meir kluss heretter, for no vil eg bli gravid!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at dere ikke mister neste PP likevel :hoppe: Nå er det bare å begynne å lade opp til EL :sjarmor:

Merkelig at du plutselig skulle få en så kort lutealfase da :klø: Jeg hadde ganske korte lutealfaser før jeg ble gravid. De varierte fra 9-11 dager, og det gikk jo helt fint, så da satser vi på at det går fint hos deg også :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere ikke mister neste PP likevel :hoppe: Nå er det bare å begynne å lade opp til EL :sjarmor:

Merkelig at du plutselig skulle få en så kort lutealfase da :klø: Jeg hadde ganske korte lutealfaser før jeg ble gravid. De varierte fra 9-11 dager, og det gikk jo helt fint, så da satser vi på at det går fint hos deg også :strix:

Ja, det var iallfall ein positiv ting midt oppi all uflaksen! :)

Veldig rart at eg plutselig skulle få ein så kort lutealfase, ja. Det har jo aldri skjedd før. Eg trudde ikkje at det skulle ha noko å seia at eg fortsatt ammar, så lenge eg har fått mensen tilbake og har eggløysing kvar syklus. Men no begynner eg å lura på om det kan vera amminga som klussar til syklusane mine likevel.

Eg har nemlig funne ut at amming både kan føra til dårlig eggmodning, og at det heller ikkje blir produsert nok progesteron etter EL, slik at lutealfasen blir for kort. Så kanskje eg rett og slett blir nødt til å kutta kraftig ned på amminga, eller i verste fall kutta ut amminga for godt, viss eg vil bli gravid no? :vetikke: Skikkelig kjipt i så fall, for eg har lyst til å amma I. ei stund til enda.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amming kan vel forkludre noe ja, men ikke så veldig mye, men kanskje nok til at det blir litt sykluskrøll?

Håper den sitter denne pp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det einaste positive med at mensen kom før tida, er at me nok ikkje går glipp av neste prøveperiode likevel, sjølv om eg får sein EL! ;) No er me altså inne i PP4, og denne gangen SKAL det gå!!! Syklusane mine kan berre våga å laga meir kluss heretter, for no vil eg bli gravid!

Da krysser jeg alt jeg kan for at PP4 er perioden for deg! :klemmer::babysmokk::smilyblomst::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amming kan vel forkludre noe ja, men ikke så veldig mye, men kanskje nok til at det blir litt sykluskrøll?

Håper den sitter denne pp :klem:

Eg anar egentlig veldig lite om kor mykje amming kan rota til syklusen. Men etter det eg har skjønt, så kan det nok bli litt sykluskrøll så lenge eg fortsatt ammar, dessverre.

Ja, eg får håpa at neste prøveperiode blir bedre - og at spiren sit denne gangen! ;)

Ja håper dette er The lucky pp :klem:

Me får kryssa fingrane for det, ja! :)

Da krysser jeg alt jeg kan for at PP4 er perioden for deg! :klemmer::babysmokk::smilyblomst::tommelsmil:

Tusen takk for det! :smilorange:

Det hadde vore supert om me fekk full klaff i PP4! Men eg er litt redd for at eg blir nødt til å kutta ned på amminga, før det blir orden på syklusane mine igjen. Og det har eg jo ikkje gjort enda. :roll:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Lenge sidan eg har vore innom her, ser eg. :sjenert:

Så kjedelig at det ikkje har klaffa ennå. Men så flott at ting klaffar med jobben til mannen denne gongen! PP4 it is! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Lenge sidan eg har vore innom her, ser eg. :sjenert:

Så kjedelig at det ikkje har klaffa ennå. Men så flott at ting klaffar med jobben til mannen denne gongen! PP4 it is! :tommelopp:

Kjekt å sjå deg igjen her inne! :klemmer:

Ja, eg hadde håpt at det skulle klaffa raskt denne gangen - men eg blir nok berre nødt til å smøra meg med tålmodighet ei stund til, ser det ut til... Får berre håpa at det blir slutt på syklustullet heretter, og at PP4 gjer susen! :) Mannen min er iallfall heime denne gangen eg har EL, ja - så forhåpentligvis får me gjort ein ordentlig innsats denne prøveperioden! ;)

Har holdt en lav profil på KG en stund nå, men har sniklest litt.

Må bare kaste litt :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: for PP4.

Lykke til :nigo:

Koselig at du tittar innom dagboka mi! :)

Tusen takk for babystøv! :klem: Eg tar med glede imot alt babystøvet eg kan få, i desse prøvetider!!!

Så kryssar eg fingrane for at babystøvet ditt gjer sitt til at PP4 blir vår lykke-prøveperiode! :nigo:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke noko nytt på prøvefronten enda. Eg ventar utålmodig på at mensen skal reisa sin vei for denne gang - og forhåpentligvis ikkje koma igjen før på leeeenge! ;) For no begynner eg å bli meir og meir utålmodig, og eg håpar så veldig på at eg snart skal bli gravid! Eg har så lyst på gravidmage, og å få ein nyfødt liten baby i armane mine igjen - og ikkje minst, at veslejenta mi skal få søsken innan ho fyller 2 år :rødme: Men då bør det skje nok snart, altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom for å :duskedame: og ønske deg lykke til på pp4! :biggrin:

:klemmer:

Tusen takk for det! :kose:

Ja, no satsar me alt på PP4! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er også utålmodig og vil gi mi en søster eller bror snart.

Mi er snart 3 da, så litt mer hastverk! :gjeiper:

Håper pp4 er LYKKEMND!!! :hoppe:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også utålmodig og vil gi mi en søster eller bror snart.

Mi er snart 3 da, så litt mer hastverk! :gjeiper:

Håper pp4 er LYKKEMND!!! :hoppe:

God helg :klem:

Eg prøver å ikkje vera altfor utålmodig - men det blir vanskeligare og vanskeligare jo lenger tid det går uten at noko skjer... Får virkelig håpa at PP4 er lykkemånaden, ja! :)

Riktig god helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...