Gå til innhold

Mammaliv!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:duskedame: EL :duskedame:

Satser på en kortere syklus slik at pp3 snart er i gang. ;)

Takk for heiing! :)

Syklusen vart nok nesten like lang denne gangen som i forrige syklus, så kroppen min er nok ikkje heilt tilbake til normalen igjen etter fødselen.

:klemmer:

:klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Fant du El, og kom den tidlig?

Skjønner godt din utolmodighet ja, får håpe på klaff i neste prøve perioden nå da :klem:

Ja, no er eg endelig på nett igjen, for ei kort stund. Me har ikkje fått internett enda, etter at me flytta inn i nytt hus - så eg får sjelden oppdatert her inne for tida. :( Men no er me ein tur hos svigerforeldra mine, så då må eg sjølvsagt nytta sjansen til å oppdatera her i dagboka mi! :Nikke:

Ja, no er eg iallfall godt i gang med PP2! :) EL kom ganske seint denne gangen også. Eg hadde faktisk positiv EL-test 3 dagar på rad denne syklusen! :overrasket: Det har eg aldri hatt før, så må seia at eg vart ganske overraska. Eg fekk positiv EL-test 7., 8. og 9. september, på CD 18, 19 og 20.

Sidan EL kom så seint, rakk faktisk mannen min nesten heim i tide. Berre så irriterande at det sannsynlegvis akkurat var litt for for seint! :sur: Mannen min kom nemlig heim dagen etter den siste dagen min med positiv EL-test. Me måtte sjølvsagt nytta sjansen til å kosa oss litt då. ;) Så det er vel teoretisk sett ein mikroskopisk sjanse for at eg kan vera gravid, sjølv om eg ikkje har noko som helst tru på at eg skal ha så mykje flaks.

Ja, får virkelig håpa at me snart får klaff! Men no er eg ganske pessimistisk. Eg har nemlig rekna meg fram til at eg kjem til å få EL i PP3, nokre dagar etter at mannen min har reist på jobb igjen. :( Er det ikkje typisk!!! Synst det er så urettferdig viss me skal gå glipp av 2 prøveperiodar på rad, på grunn av jobben til mannen min. :sukk: Eg hadde så lyst på to tette barn, og synst 1 1/2 års aldersforskjell virka heilt perfekt. No blir ikkje det noko av - men eg får prøva å halda motet oppe likevel, og kosa meg med den skjønne jenta mi som eg er så heldig å få vera mamma til. :rødme:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uflaks du har med timing av EL og når mannen din er hjemme da :kjefte: Du kan ikke sørge for at mannen din blir syk og sengeliggende neste gang han skal ut da, så du kan gi han litt ekstra god pleie mens han holder sengen :gjeiper: Men ikke sykere enn at han orker litt :humpe: innimellom da :ler:

Bra du har lille god jenta di :strix: å kose med imens du venter på lille spire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så uflaks du har med timing av EL og når mannen din er hjemme da :kjefte: Du kan ikke sørge for at mannen din blir syk og sengeliggende neste gang han skal ut da, så du kan gi han litt ekstra god pleie mens han holder sengen :gjeiper: Men ikke sykere enn at han orker litt :humpe: innimellom da :ler:

Bra du har lille god jenta di :strix: å kose med imens du venter på lille spire.

Synst eg har litt masse uflaks no, ja. :( Ja, eg får spara på litt forkjølelsesvirus, som eg kan senda over til mannen min rett for han skal ut på jobb igjen neste gang! :lur: Eller så får eg prøva å overbevisa mannen min om at han har krav på babylagingspermisjon denne gangen! :fnise:

Jammen bra at eg har veslejenta mi å kosa meg med, ja - ellers hadde eg nok vore enda meir frustrert. Men eg synst jo det er litt synd å tenka på at eg ikkje får to så tette barn som eg hadde ønska meg. Ja ja, den dagen eg forhåpentligvis blir gravid igjen, så tenker eg nok heilt sikkert at det var verdt å venta på! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig så uheldig du skulle være da! Krysser fingrene for at det ikke blir sånn allikevel jeg. :klem:

Ja, eg synst det er skikkelig utgjort at 2 prøveperiodar på rad skal gå rett vest, på grunn av jobben til mannen min. :( Viss det ikkje skal skje, må eg få uvanlig tidleg EL i neste syklus. Og akkurat det tvilar eg sterkt på at kjem til å skje, sidan eg har hatt seinare EL enn normalt i dei 2 første prøvesyklusane våre. Usj! :sur:

Håpar iallfall eg kjem sterkt tilbake etter kvart, og at mannen min snart begynnar å halda seg heime i avgjerande tider! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk jeg endelig somlet meg til å finne prøverdagboka di og lese gjennom :)

:hoppe: :hoppe: :danse: :danse: litt for at mannen kanskje rakk hjem til EL allikevel :nigo: Plutselig skjer det et mirakel, man vet aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk jeg endelig somlet meg til å finne prøverdagboka di og lese gjennom :)

:hoppe: :hoppe: :danse: :danse: litt for at mannen kanskje rakk hjem til EL allikevel :nigo: Plutselig skjer det et mirakel, man vet aldri...

Så koselig! :) Velkommen skal du vera til prøverdagboka mi, Gullfia! :klem:

Ja, det er jo faktisk ein teoretisk sjanse for at eg kan ha blitt gravid denne syklusen, sjølv om den er veldig liten. Vårt einaste forsøk denne syklusen, var som sagt dagen etter at eg hadde EL. Eg har sett ein oversikt over kor stor sjanse det er for å bli gravid, i forhold til kva tid i syklusen ein har sex. Og ved samleie dagen etter EL er visst sjansen for å bli gravid veldig liten, men det er likevel ikkje heilt umulig. Så ja, me får håpa på eit aldri så lite mirakel! :nigo:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirakler skjer :jepp:

Jeg ser ingen grunn til at det ikke skal skje med deg.

Natta :natti:

Ja, me får kryssa fingrane for at det skjer eit mirakel! :tommelopp: Klarar liksom ikkje heilt å tru på at eg skal kunna vera så heldig, og ha sånn kjempeflaks - men kven veit? ;)

:klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje lovfesta prøvingsperm kan få plass i Soria Moria 2 eller hva den nye regjeringen kaller planene sine :klø:

... det finnes tross alt landbruksperm for odelsgutter i militæret :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lovfesta prøvingsperm kan få plass i Soria Moria 2 eller hva den nye regjeringen kaller planene sine :klø:

... det finnes tross alt landbruksperm for odelsgutter i militæret :fnise:

Ja,det hadde vore noko! :nigo:

Eksisterer det landpruksperm for odelsguttar i militæret, så burde det jammen også ha vore noko som heitte prøvingsperm for komande foreldre! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No blir det interessant å sjå om mensen kjem om 2 dagar, slik eg reknar med. Det skal den nemlig gjera, om lutealfasen er like lang (eller kort) som i forrige prøvesyklus. Det rare er at lutealfasen min var lengre forrige gang me var prøvarar, og den var nøyaktig like lang kvar einaste syklus. Så no er eg litt spent på om lutealfasen min fortsatt er like lang i kvar syklus, men at den berre er nokre dagar kortare enn den var før eg vart gravid første gangen - eller om lutealfasen har begynt å variera i lengde frå gang til gang, fordi kroppen ikkje er heilt i gjenge igjen etter forrige fødsel.

Og berre for å ha det sagt: Eg trur ikkje det er nokon som helst sjanse for at eg kan ha blitt gravid denne syklusen. Eg har ikkje hatt eit einaste lite graviditetssymptom - og den einaste gangen me fekk sjanse til å prøva denne syklusen, var dagen etter eggløysing. Så sånn sett er PP2 ein veldig lite spennande prøvesyklus...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom med en :hug:

Håper at du blir positivt overrasket likevel. Med "2 blå". :jepp:

Takk for klem! :klemmer:

Ja, det hadde blitt litt av ein overraskelse, for eg har absolutt ingen forhåpningar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...