Gå til innhold

Mammaliv!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ojjj!! Så spennende da!!! :duskedame: Når blir IKM nå da? :klø: Spent på testing....!!! :popcorn:

Ja, dette er spennande og gøy! :hoppe: Blir nok ikkje like gøy lenger om mensen kjem, men det kryssar me fingrane for at den ikkje gjer. ;)

Eg har rekna meg fram til at IKM blir 23. august! :) Iallfall viss lutealfasen min fortsatt er like lang som den var forrige gang me var prøvarar. Trur eg skal ta ein test om morgonen den 18. august. Reknar med at det er litt for tidleg å testa då, men eg gjer det kanskje likevel. Me skal nemlig med I. på røntgen av hoftene hennar den dagen, og det stod i brevet me fekk i posten at gravide ikkje kunne vera med barnet inn til røntgen. Det blir vel uansett til at mannen min går inn med I., sidan det er ein sjanse for at eg kan vera gravid. Men det skadar jo ikkje å ta ein test likevel den dagen, berre på gøy! :lur:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for positive el-tester! Satser på at det er en liten spire på vei! :duskedame:

Ja, det var så herlig at EL-testane endeleg vart positive! :smilorange: Det hadde virkelig vore heilt fantastisk om det allerede var ein liten spire på vei. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er ikke så nøye med den tempinga. Temper stort sett hver dag fram til EL, og så blir det et par dager etter og innimellom etter det. Bare for å få bekreftet at EL har vært. Noen ganger er jeg flink hele syklusen igjennom. Var mye flinkere den gangen jeg brukte temping som prevensjon, var jo litt mer nøye å få det korrekt da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er ikke så nøye med den tempinga. Temper stort sett hver dag fram til EL, og så blir det et par dager etter og innimellom etter det. Bare for å få bekreftet at EL har vært. Noen ganger er jeg flink hele syklusen igjennom. Var mye flinkere den gangen jeg brukte temping som prevensjon, var jo litt mer nøye å få det korrekt da.. :fnise:

Det er tempane rundt EL og etter EL som er mest spennande, synst no eg - så eg ville heller ha vore nøye med å tempa kvar dag etter EL, enn før EL! ;) Dei første tempane i syklusen, når ein fortsatt har mensen, er egentlig totalt uinteressante. Det er først når det nærmar seg EL, at det blir spennande! Tempane mine før EL har alltid vore veldig varierende, så det er ikkje så mykje eg har fått ut av tempane mine tidleg i syklusen. Det viktige er å få med seg stigningen i tempen når EL skjer. Og så er det veldig interessant å sjå om tempane etter EL held seg høge fram mot IKM. Gjer dei det, så kan ein få mistanke om at ein er gravid ganske mange dagar før IKM! :Nikke:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trudde ikkje at eg hadde nokon symptom før IKM forrige gang eg var gravid. Men i går leste eg litt i den forrige prøverdagboka mi, og då fann eg ut at eg hadde nokre få symptom før IKM likevel! :)

Akkurat 1 veke etter EL hadde eg stikkingar heilt nede i magen med jevne mellomrom, i løpet av heile dagen. Stikkingane i magen hadde eg kun denne eine dagen, så det kan jo henda at det var då egget festa seg? Så hadde eg ikkje nokre fileire symptom før dei siste dagane før IKM. Då hadde eg masse luft i magen, uten at eg kan vita om det virkelig var eit graviditetssymptom, eller berre tilfeldig. ;) Stikkingar nederst i magen er iallfall eit typisk graviditetssymptom, veit eg no. Det hadde eg også mykje av etter IKM, tidleg i svangerskapet.

Så no er eg veldig spent på om eg får stikkingar i magen om få dagar - for det er ikkje meir enn eit par dagar til det har gått ei veke sidan EL! :) Og får eg slike stikkingar i magen denne syklusen, sånn ca 1 veke etter IKM, så tar eg det som eit veldig bra tegn! Eg håpar så veldig at det har klaffa for oss, for det hadde passa så perfekt å hatt termin heilt i starten av mai neste år. :Nikke:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tempane rundt EL og etter EL som er mest spennande, synst no eg - så eg ville heller ha vore nøye med å tempa kvar dag etter EL, enn før EL! ;) Dei første tempane i syklusen, når ein fortsatt har mensen, er egentlig totalt uinteressante. Det er først når det nærmar seg EL, at det blir spennande! Tempane mine før EL har alltid vore veldig varierende, så det er ikkje så mykje eg har fått ut av tempane mine tidleg i syklusen. Det viktige er å få med seg stigningen i tempen når EL skjer. Og så er det veldig interessant å sjå om tempane etter EL held seg høge fram mot IKM. Gjer dei det, så kan ein få mistanke om at ein er gravid ganske mange dagar før IKM! :Nikke:

Jeg temper helt til tempen stiger, for da vet jeg bedre når EL er. Orker ikke tempe så mye etter jeg har fått det bekreftet, blir bare så stressa av å tolke de tempene. Nettopp fordi det kan blir litt for spennende for meg.. Er spennende nok fra før av.. :fnise: Hender jo at jeg bare MÅ sjekke en og annen temp i lutealfasen og da, klarer ikke alltid å holde meg. :fnise: Får ikke alltid sove når jeg skal når jeg kommer hjem fra jobb, så da er det ikke alltid jeg får tempet til riktig tid heller. Så er litt deilig å slippe også.

Håper du kjenner stikk i magen din om et par dager da! Jeg venter og heier i spenning! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg temper helt til tempen stiger, for da vet jeg bedre når EL er. Orker ikke tempe så mye etter jeg har fått det bekreftet, blir bare så stressa av å tolke de tempene. Nettopp fordi det kan blir litt for spennende for meg.. Er spennende nok fra før av.. :fnise: Hender jo at jeg bare MÅ sjekke en og annen temp i lutealfasen og da, klarer ikke alltid å holde meg. :fnise: Får ikke alltid sove når jeg skal når jeg kommer hjem fra jobb, så da er det ikke alltid jeg får tempet til riktig tid heller. Så er litt deilig å slippe også.

Håper du kjenner stikk i magen din om et par dager da! Jeg venter og heier i spenning! :duskedame:

Skjønnar jo at du kan synast at det er spennande nok frå før, og at det held å tempa fram til tempen har stige! ;) Og sikkert godt å sleppa tempinga delar av syklusen også. Men me er litt forskjellige der. Eg ville heller ha valgt å droppa tempinga frå den dagen mensen kom og minst 1 veke framover, viss eg ville hatt pause frå tempinga ei stund. For eg synst det er så superspennande å følgja med på tempane i lutealfasen, og elskar den spenninga! :happy:

Ja, eg håpar så intenst på skikkelige stikkingar i magen om nokre få dagar! :) Kjenner etter så godt eg kan allerede, men det er ingen antydningar til stikkingar i magen enda iallfall...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men det spørs om jeg klarer å holde meg borte fra temping fram til IKM denne gangen altså. Ble plutselig så veldig fristende.. Blir jo gal av å vente!!! :ler:

Enda et par dager til du kan forvente å kjenne noe kanskje? Og uansett, selv om du ikke hadde noen tidlige symptomer forrige gagn, så betyr ikke det at det blir likt denne gangen! Korrigerer meg selv på hva jeg sa tidligere om at du slapp symptomjakt.. Sett i gang og let! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men det spørs om jeg klarer å holde meg borte fra temping fram til IKM denne gangen altså. Ble plutselig så veldig fristende.. Blir jo gal av å vente!!! :ler:

Enda et par dager til du kan forvente å kjenne noe kanskje? Og uansett, selv om du ikke hadde noen tidlige symptomer forrige gagn, så betyr ikke det at det blir likt denne gangen! Korrigerer meg selv på hva jeg sa tidligere om at du slapp symptomjakt.. Sett i gang og let! :klem:

Ja, eg er temmelig utålmodig eg også! Synst jammen tida mellom EL og IKM kunne ha gått litt fortare.

Symptomjakta mi er nok i gang for fullt! Det verste er at eg har begynt å få det eg vil kalla innbilte graviditetssymptom! :sjenert: Det begynte med at eg leste i den forrige prøverdagboka mi, og fann ut at forrige gang eg vart gravid, hadde eg stikkingar i magen akkurat ei veke etter EL. Og gjett kven som då plutselig kjente antydningar til stikkingar i magen, både i går og i dag tidleg? :flau:

Må le litt av meg sjølv, for eg hadde ikkje kjent stikkingar i magen i det heile tatt, før eg leste i den gamle prøverdagboka mi. I går synst eg at eg kjente litt stikkingar fleire gangar i løpet av dagen, og det same i dag tidleg. Men etter at eg stod opp i dag, sa eg til meg sjølv at det heilt sikkert var innbilte symptom - og etter det har eg ikkje kjent noko som helst til stikkingane! :roll: Så ja, det er nok dessverre veldig sannsynleg at symptoma mine var innbilning - fordi eg håpar så veldig på å vera gravid, og dermed trur eg kjenner symptom, som egentlig ikkje er der. :sukk:

I morgon er det forresten akkurat ei veke sidan EL - og kjenner eg ikkje ordentlige stikkingar då eller i løpet av dei nærmaste dagane, så fryktar eg at løpet er kjørt. Eg veit jo at symptoma kan vera annleis denne gangen, enn forrige gang eg var gravid. Men så lenge eg ikkje har nokon som helst symptom, så er vel sjansen for å vera gravid temmelig liten. Heldig du som har så masse graviditetssymptom denne gangen! Skulle ønskja eg hadde det også.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, på den magiske dagen, nøyaktig ei veke etter EL, har eg........null symptom! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, på den magiske dagen, nøyaktig ei veke etter EL, har eg........null symptom! :sur:

Du må ikke gi opp enda! Man kan ikke gi opp før det motsatte er bevist! (TR).. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symptomjakta mi er nok i gang for fullt! Det verste er at eg har begynt å få det eg vil kalla innbilte graviditetssymptom! :sjenert: Det begynte med at eg leste i den forrige prøverdagboka mi, og fann ut at forrige gang eg vart gravid, hadde eg stikkingar i magen akkurat ei veke etter EL. Og gjett kven som då plutselig kjente antydningar til stikkingar i magen, både i går og i dag tidleg? :flau:

Jeg har symptomer nesten hver eneste syklus selv om jeg ikke blir gravid. Samboeren min kaller meg bare for "graviditetshypokonderen" :fnise:

Men sist gang trodde jeg virkelig at jeg var gravid - hadde så ømme og store bryster 2 dager før IKM at jeg ikke klarte å jogge. MEN - falsk alarm igjen...

Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Jeg har symptomer nesten hver eneste syklus selv om jeg ikke blir gravid. Samboeren min kaller meg bare for "graviditetshypokonderen" :fnise:

Men sist gang trodde jeg virkelig at jeg var gravid - hadde så ømme og store bryster 2 dager før IKM at jeg ikke klarte å jogge. MEN - falsk alarm igjen...

Æsj.

Du er ikke den eneste ;) Men nå tror jeg bare det er slik mellom EL og mens da :tunge1: Dritt at det ikke er skikkelig symptomer altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke gi opp enda! Man kan ikke gi opp før det motsatte er bevist! (TR).. :jepp:

Nei, det har du heilt rett i! Men eg er ikkje så veldig optimistisk lenger, skal eg innrømma. For eg har ingen symptom i dag heller. :( Men eg gir ikkje opp heilt enda, det lovar eg. ;)

Eg er forresten veldig spent på korleis det går med deg, og alle symptoma dine! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har symptomer nesten hver eneste syklus selv om jeg ikke blir gravid. Samboeren min kaller meg bare for "graviditetshypokonderen" :fnise:

Men sist gang trodde jeg virkelig at jeg var gravid - hadde så ømme og store bryster 2 dager før IKM at jeg ikke klarte å jogge. MEN - falsk alarm igjen...

Æsj.

Velkommen til prøverdagboka mi, rubie! :klem: Alltid kjekt med nye besøkande.

Kjedeleg at du har typiske graviditetssymptom kvar prøvesyklus, uten å vera gravid! Då får ein lett store forhåpningar. Eg hadde stort sett ingen symptom forrige gang me var prøvarar, og kun nokre få små symptom den syklusen eg vart gravid. Så eg har vel egentlig hatt det motsatt som deg, og lett etter symptom som ikkje har vore der. ;)

Det at eg synst eg kjente antydning til litt stikkingar i magen i eit par dagar, tok eg som eit veldg positivt tegn. For eg pleier aldri å ha innbilte graviditetssymptom! Men det var jo så få dagar etter EL eg synst eg kjente noko. Og sidan eg ikkje har kjent nokon som helst symptom etter det, så var det nok dessverre ingen ordentlige graviditetssymptom. :( I dag er er 8 DPO, og føler meg heilt som vanlig - og det har eg gjort dei siste dagane. Kjedeleg! :sukk:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste ;) Men nå tror jeg bare det er slik mellom EL og mens da :tunge1: Dritt at det ikke er skikkelig symptomer altså!

Virkar som om det er mange som har det slik! Med meg pleier det som sagt å vera motsatt. Eg leitar febrilsk etter graviditetssymptom kvar syklus, men finner ingen. :roll: Litt rart om eg plutselig skulle ha litt innbilte symptom denne syklusen då. Men symptoma var nok ikkje ekte likevel, sidan eg ikkje har kjent noko meir dei siste dagane. Dessuten var stikkingane i magen så svake og kortvarige, at det mest sannsynleg berre var eg som følte at det stakk litt i magen. Kan godt vera at det rett og slett var buksa eller trusa som strama litt over magen, og at det kjentest ut som svake stikkingar. :sjenert:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har du heilt rett i! Men eg er ikkje så veldig optimistisk lenger, skal eg innrømma. For eg har ingen symptom i dag heller. :( Men eg gir ikkje opp heilt enda, det lovar eg. ;)

Eg er forresten veldig spent på korleis det går med deg, og alle symptoma dine! :hoppe:

Flink jente som ikke gir opp! :jepp: Nå har jeg oppdatert dagboka mi, så det er bare å ta seg en tur innom! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente som ikke gir opp! :jepp: Nå har jeg oppdatert dagboka mi, så det er bare å ta seg en tur innom! :hug:

Eg gir ikkje heilt opp før mensen kjem, nei. Men eg blir litt og litt mindre optimistisk for kvar symptomfrie dag som går...

No skal eg skynda meg inn i dagboka di, og lesa siste nytt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...