Gå til innhold

Mammaliv!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra, og gratulerer så mye som prøver igjen! Jeg skal heie på deg! :heiajente:

Tusen takk for det! :)

Og velkommen hit til prøverdagboka mi, Bestee! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom "Prøvere og ufrivillig barnløse"-forumet og la merke til at du har IKM dato 17.08. Det er jo akkurat samme som meg! :) Nå skal det sies at det bare er en ca dato for min del. Stemmer i hvert fall med forrige sykluslengde...

Tror jeg må finne meg en hobby.. Blir jo helt gal av dette her. Det er rett og slett altfor spennende for meg! Og som om ikke det er nok blir man jo så spent på alle andres vegne her inne også... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom "Prøvere og ufrivillig barnløse"-forumet og la merke til at du har IKM dato 17.08. Det er jo akkurat samme som meg! :) Nå skal det sies at det bare er en ca dato for min del. Stemmer i hvert fall med forrige sykluslengde...

Tror jeg må finne meg en hobby.. Blir jo helt gal av dette her. Det er rett og slett altfor spennende for meg! Og som om ikke det er nok blir man jo så spent på alle andres vegne her inne også... :fnise:

Artig at me har IKM på same dato! ;) Men for meg er det også berre ein ca-dato, for syklusane mine har variert ein del i lengde etter fødselen. Men eg sit klar med EL-testane mine - og når dei slår positivt ut, så veit eg meir nøyaktig når IKM er! :)

Skjønnar godt at du blir gal av denne prøvinga! :sprettoy: Sånn var eg også forrige prøverunde. Tenkte ikkje på anna, og var heile tida kjempespent på om eg snart vart gravid! I tillegg tempa eg, og var med i tempeklubben på "Snart gravid" (SG). Og tempinga gjorde jo berre prøvinga enda meir nervepirrande! Eg var like spent kvar morgon, på dagens temp. Ei spennande, men slitsom tid. Denne gangen tar eg det meir rolig, iallfall foreløpig. Men du skal berre sjå at eg blir like gal denne gangen også, når me først kjem ordentlig i gang med prøvinga. :sjenert:

Enig i at det er kjempespennande å følgja med andre prøvarar også! Eg blir oppriktig glad når nokon andre eg har fulgt, blir gravide - samtidig som eg blir litt misunnelig, viss dei får klaff før meg. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tre siste sykluslengder har vært 30 dager - 29 dager - 28 dager.... En dag kortere for hver måned.. Håper der holder seg mellom 28 og 30 dager for å kunne ha en noenlunde stabil syklus.

Jeg tempet første PP jeg også. Brukte det først som prevensjonsmetode et halvt års tid før vi startet prøvingen, så tenkte jeg like godt kunne fortsette med det. Droppet imidlertid tempingen i PP2 siden jeg ble så stressa av å analysere temper og tolke dipper hele tiden.. :fnise: Men denne perioden bestemte jeg meg for å ta opp tempingen igjen.. Får ikke helt bestemt meg. Er jo egentlig ikke nødvendig, men synes jo det er litt artig å følge med også da..

Skal ikke nekte for at jeg håper jeg ikke blir sittende igjen her inne uendelig lenge mens alle andre blir gravide. Er jo vanskelig å ikke tenke litt egoistisk akkurat nå. Men jeg vil jo at det skal klaffe fort for alle! Det fortjener vi nemlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tre siste sykluslengder har vært 30 dager - 29 dager - 28 dager.... En dag kortere for hver måned.. Håper der holder seg mellom 28 og 30 dager for å kunne ha en noenlunde stabil syklus.

Jeg tempet første PP jeg også. Brukte det først som prevensjonsmetode et halvt års tid før vi startet prøvingen, så tenkte jeg like godt kunne fortsette med det. Droppet imidlertid tempingen i PP2 siden jeg ble så stressa av å analysere temper og tolke dipper hele tiden.. :fnise: Men denne perioden bestemte jeg meg for å ta opp tempingen igjen.. Får ikke helt bestemt meg. Er jo egentlig ikke nødvendig, men synes jo det er litt artig å følge med også da..

Skal ikke nekte for at jeg håper jeg ikke blir sittende igjen her inne uendelig lenge mens alle andre blir gravide. Er jo vanskelig å ikke tenke litt egoistisk akkurat nå. Men jeg vil jo at det skal klaffe fort for alle! Det fortjener vi nemlig! :)

Mine syklusar pleier å vera på ca 30 dagar. Trur syklusane mine har vore oppe i 34-35 dagar på det meste. Men så hender det også plutselig ein gang innimellom at eg har kortare syklusar. Trur dei kortaste syklusane mine har vore på berre 24-25 dagar. Men gjennomsnittet er vel på rundt 30 dagar, vil eg tru. (Då reknar eg ikkje med dei ekstra lange syklusane eg hadde i starten, etter fødslen).

Sidan eg har ganske varierande sykluslengde frå månad til månad, synst eg temping var genialt! For når eg fann ut kva dag eg hadde EL, så visste eg 100% sikkert kva dag mensen kom på. Og det har eg aldri hatt peiling på før! Lutealfasen min var nemlig alltid nøyaktig like lang kvar einaste syklus, då eg tempa. Men EL-testar gjer jo forsåvidt same nytta - ein går berre glipp av all spenninga gjennom heile syklusen, som ein får når ein tempar! ;)

Ja, me fortenar absolutt å bli gravide raskt, alle me som er prøvarar! :) Kryssar fingrane for at me er heldige, og slepper å venta i det uendelige på å få ein liten spire i magane våre! :tommelopp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går (dag 9 i syklusen), var min første mensfrie dag - så no blir det prøving i dagane framover! :lur:

Tenkte å ta første EL-test i dag, sjølv om eg reknar med at EL ikkje kjem før om nokre dagar enda. Spennande å sjå om eg finn EL denne gangen! Det gjorde eg iallfall kvar syklus, då eg var prøvar forrige gang.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket i prøverdagboka mi, og gratulerer som prøver igjen :strix: Kommer til å følge deg med spenning og håper virkelig du slipper å vente så lenge denne gangen. En spennende tid i møte for oss begge!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg begynte plutselig å lura på ein ting. Eg ammar fortsatt jenta mi på 8 månader ganske mykje, både på dagtid og om natta. Og som kjent, så kan amming beskytta mot graviditet. Men sidan eg fekk tilbake mensen allerede 2 månader etter fødselen, så har eg vel eggløysing? Og viss ein har eggløysing, så har ein vel like stor sjanse til å bli gravid som alle andre, sjølv om en ammar...eller?

Eg har heile tida tenkt at amming kun beskyttar mot graviditet, på den måten at amming ofte gjer at det tar ganske lang tid før mensen kjem tilbake igjen etter ein fødsel. Og at for dei som får mensen raskt tilbake, blir like lett gravide som dei som ikkje ammar. Me er det egentlig slik det er? Eller er det faktisk sånn at så lenge ein ammar, så er det mindre sjanse for å bli gravid - enten ein har fått tilbake mensen eller ikkje?

Eg håpar virkelig at det at eg ammar, er ei ulempe for meg i forhold til å kunne bli fort gravid igjen! For eg har ingen planar å å slutta å amma jenta mi på lenge enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøket i prøverdagboka mi, og gratulerer som prøver igjen :strix: Kommer til å følge deg med spenning og håper virkelig du slipper å vente så lenge denne gangen. En spennende tid i møte for oss begge!

Klem

Tusen takk for det - og velkommen hit til prøverdagboka mi, Rosa76! :klem:

Kryssar fingrane for at det blir ei kortare ventetid for oss denne gangen, ja. Det blir kjempespennande å følgja deg også framover! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ EL-test i dag, som forventa - så då treng me ikkje å ta heilt av enda! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amming beskytter nok bare mot graviditet ved at det gjør at man ofte ikke får tilbake mensen før man ammer lite/slutter å amme. Men når man får tilbake mensen, er man fruktbar, uansett om man ammer eller ikke. Jeg fikk tilbake mensen da T var 7 mnd, ble gravid da han var 8 mnd. Ammet helt til han var ett år :)

Så det er bare å kjøre på :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amming beskytter nok bare mot graviditet ved at det gjør at man ofte ikke får tilbake mensen før man ammer lite/slutter å amme. Men når man får tilbake mensen, er man fruktbar, uansett om man ammer eller ikke. Jeg fikk tilbake mensen da T var 7 mnd, ble gravid da han var 8 mnd. Ammet helt til han var ett år :)

Så det er bare å kjøre på :lur:

Å, det var jammen godt å høyra! :) Eg begynte plutselig å bli litt bekymra for at amming uansett gjorde det vanskeligare å bli gravid, sjølv om ein hadde fått tilbake mensen. Men no slepper eg heldigvis å fundera meir på det. Og ja, no kan me berre kjøra på i dagane framover! :danse:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ EL-test i dag også! Og no håpar eg virkelig at EL-testane held seg negative i eit par dagar til. Me er hos foreldra mine no, men mannen min reiser tilbake til by igjen i dag for å begynna å pakka - for me skal flytta inn i nytt hus i helga! :) Mannen min skal blant anna rydda ut av bodene våre, for han har så mykje dill og dall ståande der. Han får hjelp av broren sin. Eg og I. blir her hos foreldra mine til fredag. Det betyr at det ikkje blir noko :sengekos: verken i dag eller i morgon, så no er det jammen best at EL held seg unna ei lita stund til!!!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis negativ test i dag også, sidan eg ikkje er heime hos mannen min før i morgon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra :duskedame:

:jepp:

Eg håpar på positiv EL-test på lørdag, på dag 15 i syklusen. Det var nemlig på dag 15 i syklusen eg hadde eggløysing, forrige gang eg vart gravid! :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du har stålkontroll ;)

Tror vi hadde sex tre ganger den måneden jeg ble gravid sist jeg :fnise: Må ha truffet godt!

Håper dere treffer blink nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du har stålkontroll ;)

Tror vi hadde sex tre ganger den måneden jeg ble gravid sist jeg :fnise: Må ha truffet godt!

Håper dere treffer blink nå!

Eg tempa jo forrige gang me var prøvarar, og eg har fortsatt tempekurvane (chartane) mine frå den gang, slik at eg berre kan kikka på dei viss det er noko eg har gløymt. ;) Der har eg til og med ført opp at me hadde sex 3 dagar før positiv EL-test, dagen før + den dagen eg fekk positiv EL-test, i gravidsyklusen min. Og mensen varte i 9 dagar den syklusen. Så du kan trygt seia at eg hadde full kontroll, ja! :fnise: Har ikkje fullt like god oversikt denne gangen, berre nesten. :nigo:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er eg hos mannen min igjen, så i morgon kan EL-testen godt bli positiv! ;)

Eg trur eg har fått soppinfeksjon. :( Så typisk, akkurat no midt i prøvinga. :sur: Er det nokon som veit om det går greit å bruka Canesten når ein prøver å bli gravid, eller om det ikkje er særlig smart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...