Gå til innhold

Mammaliv!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Krysser også fingrene for at syklusen din blir som planlagt denne gang, og at mannen er hjemme neste gang det gjelder :klemmer:

Natti natt :natti:

Takk for det! :klemmer: Ja, no er det jammen best at det er slutt på alt syklustullet - for no SKAL eg bli gravid!!! Og mannen min kan berre prøva seg på å stikka av under EL denne gangen - då binder eg han fast til senga til EL er over. :Hehe:

God natt! :natti:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensen dukka opp no i kveld, 26. januar - 1 dag før eg hadde rekna med. Eg må vel då kunne seia at denne syklusen også var normal, slik syklusane mine var før eg fekk jenta mi. For det er jo ikkje akkurat så stor forskjell på om eg hadde fått mensen i kveld, eller i morgon tidleg! ;) No har me faktisk begynt på PP7 - så då er det jammen på tide at det skjer noko, synst eg. :sur:

Det positive er iallfall at no har me begynt på ein ny ordentlig prøveperiode! :) Eller det vil seia, kanskje ikkje heilt. :trist: Mannen min har nemlig sagt ja til å vera ei veke ekstra på jobb denne turen også, noko som betyr at han reiser på jobb ei veke tidlegare enn han egentlig skulle. Som igjen betyr at viss eg får like tidleg EL som forrige syklus, så har eg EL dagen før eller den dagen mannen min reiser på jobb. Me får då i det minste gjort ein innsats på forhånd, men går sannsynlegvis glipp av :sengekos: på sjølve EL-dagen, og det er uansett litt kjipt. :snurt: Og får eg seinare EL enn det (slik eg har hatt i alle dei tidlegare prøveperiodane), så går me nok dessverre heilt glipp av denne prøveperioden også! :kjefte: Så me får berre kryssa fingrane hardt for tidleg EL denne syklusen også!!!

Og så må eg berre få ut litt frustrasjon: :rope: EG VIL IKKJE HA EIN NORDSJØMANN, NÅR ME PRØVER Å LAGA BABY!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke pleid å ha sex på selve EL-dagen, men har nå greid å bli gravid to ganger likevel ;) Det sies at det beste er om sædcellene ligger klar og venter på at egget skal løsne! Ikke det at det kan gjøre noe skade å ha sex på EL-dagen også, men jeg tror ikke det har særlig mye å si for dere at dere kanskje ikke får gjort det akkurat den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella! Lenge siden jeg har lagt igjen et spor nå. Veldig spennende og gøy at dere prøver på nr 2. :jepp: Krysser fingrer og tær for at spira sitter snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og heier på PP7 :duskedame:

Det viktigste er el at dere har dagene i forkant av EL å prøve på, om jeg husker riktig er det dagen før EL som er den dagen det er høyest sjanse for å bli gravid på.

Krysser fingre :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke pleid å ha sex på selve EL-dagen, men har nå greid å bli gravid to ganger likevel ;) Det sies at det beste er om sædcellene ligger klar og venter på at egget skal løsne! Ikke det at det kan gjøre noe skade å ha sex på EL-dagen også, men jeg tror ikke det har særlig mye å si for dere at dere kanskje ikke får gjort det akkurat den dagen.

Ja, eg veit jo at det er fullt mulig å bli gravid om ein kun har sex i forkant av EL, og ikkje på sjølve EL-dagen. ;) Men sex på EL-dagen i tillegg til dagane i forkant, gir jo enda større sjanse for å bli gravid!

Det eg har høyrt, er at viss ein har samleie i dagane før EL, så er det størst sjanse for å få jente - mens samleie på EL-dagen (og dagen etter) gir størst sjanse for gutt. Men det er nok egentlig ganske tilfeldig uansett, vil eg tru!

Problemet er vel at eg sannsynlegvis i beste fall kjem til å få positiv EL-test dagen før, eller den dagen mannen min reiser på jobb. Og eggløysinga er vel vanlegvis dagen etter positiv EL-test? Noko som då betyr at eg nok ikkje har eggløysing før etter at mannen min har reist på jobb. Og sjansen er dessuten stor for at eg ikkje får like tidleg EL denne syklusen, som i den forrige syklusen. For eg har hatt seinare EL i alle dei tidlegare prøveperiodane våre. Og får eg EL seinare enn dag 15, så går nok heilt sikkert denne prøveperioden rett i dass uansett. :( Så eg føler vel egentlig at det er med god grunn eg er frustrert over at me kanskje ikkje får prøvd ordentlig denne syklusen heller...

Og eit lite spørsmål heilt til slutt: Kva er grunnen til at dåke ikkje har pleid å ha sex på EL-dagen? ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mirabella! Lenge siden jeg har lagt igjen et spor nå. Veldig spennende og gøy at dere prøver på nr 2. :jepp: Krysser fingrer og tær for at spira sitter snart.

Takk for det! :klemmer:

Kjekt at du tittar innom denne nye prøvedagboka mi også. :Nikke: Velkommen skal du vera! :kose:

Ja, det er spennande å vera prøvar igjen! :) Håpar berre at spiren sit snart, slik at eg slepper å bli like frustrert som eg var forrige prøverunde, før me endelig fekk klaff. ;)

Innom og heier på PP7 :duskedame:

Det viktigste er el at dere har dagene i forkant av EL å prøve på, om jeg husker riktig er det dagen før EL som er den dagen det er høyest sjanse for å bli gravid på.

Krysser fingre :kose:

Takk skal du ha! :klemmer:

Ja, eg veit at det er stor sjanse for å bli gravid om ein samleie i dagen/dagane før EL. Men eg meinar å ha høyrt at det er aller størst sjanse for å bli gravid viss ein har sex på sjølve EL-dagen. :klø: (Men det kan henda at eg hugsar feil altså).

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitne småbarnsforeldre eller bare sliten generelt sett ;)

Ja, eg kjenner til det! :fnise: Men eg tenkte berre at når ein prøver å bli gravid, og ein ikkje orkar sex kvar dag i tida før IKM, så er det jo ein fordel å iallfall ha litt :humpe: på dei dagane der det er størst sjanse for å bli gravid - og heller ta pause på dagar der sjansen for å bli gravid er mindre. Og eg trudde EL-dagen var den dagen det var lurast å ha samleie på, viss ein ville bli gravid. Det var berre derfor eg spurte. ;) Men du blir sikkert lettare gravid enn meg uansett, og då betyr det vel sikkert heller lite om dåke har sex på EL-dagen, eller kun ein eller fleire dagar før EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest flere steder at det er best at svømmerne er på plass før EL skjer, og dermed at dagen før EL er den beste dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lest flere steder at det er best at svømmerne er på plass før EL skjer, og dermed at dagen før EL er den beste dagen :)

OK, då stemmer sikkert det! :) Og det betyr vel då at det er best å ha sex den dagen eg får positiv EL-test? For eg har som sagt høyrt at eggløysinga vanlegvis skjer dagen etter positiv EL-test. Blir det riktig, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag med positiv EL-test ja, og dagen etter for sikkerhets skyld :fnise: Det funket iallefall for oss denne gangen :)

For mener det er slik at når EL-testen er positiv så får du EL 24-48 timer etter...

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag med positiv EL-test ja, og dagen etter for sikkerhets skyld :fnise: Det funket iallefall for oss denne gangen :)

For mener det er slik at når EL-testen er positiv så får du EL 24-48 timer etter...

Ja, det var det eg også trudde - at EL skjer ca 24-48 timar etter positiv EL-test. Men eg meinar også å ha høyrt noko om at viss ein får positiv EL-test 2 dagar på rad, så skjer eggløysinga mest sannsynleg siste dagen med positiv test. Mens får ein kun ein dag med positiv EL-test, så blir det slik du seier - at eggløysinga kjem dagen etter positiv test. :vetikke: Eg pleier vanlegvis å få positiv EL-test 2 dagar på rad, men det hender innimellom at eg kun får ein dag med positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Dette med el, syklusdager og alt det der kan jeg veldig lite om, så det skal jeg ikke kommentere noe særlig merker jeg, går meg jo vill i alt som blir sagt ... :sjenert:

Men i følge CB :humpe: vi på dagen jeg hadde EL da jeg ble gravid iallfall. :lur:

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg måtte inn på Fertility Friend for å sjekka, men i syklusen for denne siste graviditeten hadde eg EL dagen etter første positive EL-test. :sengekos: 3 dagar før, 1 dag før og 1 dag etter EL. :tommelsmil: (Og det er nok vel så sannsynlig at den lille er eit resultat av :humpe: før EL som dagen etter. ;) )

:duskedame: for nok ein liten novemberbaby. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kikker bare innom :hallo: og vil ønske deg masse lykke til :smilyblomst:

Takk for det! :)

Koselig at du tok turen innom dagboka mi. Velkommen skal du vera, Asteria! :klemmer:

Titter innom her jeg og :) Lykke til, håper det klaffer for deg snart:)

:blomst:

Takk skal du ha! :)

Alltid kjekt med nye personar som tittar innom. Velkommen hit til prøverdagboka mi, Jesse! :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet bare til jeg fikk positiv en dag jeg, og så kjørte vi på den dagen og dagen etter også i tilfelle ;)

Så dåke prøvde ikkje i det heile tatt, i dagane før du fekk positiv EL-test? Me pleier å starta med :sengekos: når mensen er over (mensen varer lenge hos meg, i 8-9 dagar). Og så har me sex minst annankvar dag fram til eg får positiv EL-test (tidlegast på dag 15 i syklusen) - og då gjer me ein ekstra innsats på dagen/dagane med positiv EL-test, og ein eller to dagar etterpå. (Om mannen min er heime, vel og merka. Mannen min har som kjent ein skremmande stor tendens til å vera på jobb i Nordsjøen når eg har EL).

:vinke:

Dette med el, syklusdager og alt det der kan jeg veldig lite om, så det skal jeg ikke kommentere noe særlig merker jeg, går meg jo vill i alt som blir sagt ... :sjenert:

Men i følge CB :humpe: vi på dagen jeg hadde EL da jeg ble gravid iallfall. :lur:

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Ja, eg trur nok heilt klart EL-dagen er ein bra dag å ha :sengekos: på, viss ein prøver å bli gravid! Og 1 eller 2 dagar før, trur eg også skal vera gode dagar. Men me kjører egentlig på så mykje som mulig, når me har sjansen til det - for å auka sjansane for å få klaff! ;)

Ha ein fin kveld, du også! :klem:

Eg måtte inn på Fertility Friend for å sjekka, men i syklusen for denne siste graviditeten hadde eg EL dagen etter første positive EL-test. :sengekos: 3 dagar før, 1 dag før og 1 dag etter EL. :tommelsmil: (Og det er nok vel så sannsynlig at den lille er eit resultat av :humpe: før EL som dagen etter. ;) )

:duskedame: for nok ein liten novemberbaby. :rødme:

Ja, eg trur det stemmer at det er slik du seier. Meinar eg hugsa det frå forrige prøverunde, då eg også tempa. Viss eg ikkje hugsar feil, sette FF EL på meg dagen etter positiv test, om eg kun hadde ein dag med positiv EL-test. Men eg er litt usikker på korleis det var når eg hadde to dagar på rad med positiv EL-test - om FF då sette EL på meg siste dag med positiv EL-test, eller dagen etter. :klø:

Eg vil nok tru at det er størst sjanse for at den lille hulebuaren din vart til pga :sengekos: før EL, enn innsatsen dåke gjorde etter EL. For eg trur at når EL er over, er sjansen ganske liten for å bli gravid. Då eg vart gravid forrige gang, veit eg at me hadde :humpe: på EL-dagen. I tillegg til 1 eller 2 dagar før, og dagen etter (trur eg).

Ja, no satsar me virkelig alt på ein ny liten novemberbaby - for eg VIL ha 2010-barn! Dessuten er novemberbarn så skjønne. :rødme:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...