Mirabella76 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #341 Del Skrevet 10. februar 2010 Negativ EL-test igjen i dag, så då satsar eg på at eggløysinga var i går! No er det uansett ingenting meir me kan gjera, for mannen min reiste på jobb i dag tidleg. Så no får me berre venta i spenning, og håpa på det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 10. februar 2010 #342 Del Skrevet 10. februar 2010 Så bra at dere endelig får en skikkelig PP igjen, krysser fingre for en novemberspire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. februar 2010 #343 Del Skrevet 10. februar 2010 på egg og svømmarar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Så bra at dere endelig får en skikkelig PP igjen, krysser fingre for en novemberspire Takk for det! Ja, endelig fekk me ein ordentlig prøveperiode igjen. Det var jammen på tide! på egg og svømmarar! Takk skal du ha! Håpar virkelig at eit ekte gullegg er på vei denne gangen - og at det er haugevis med supersvømmarar der inne, som jaktar på egget. Endret 10. februar 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #345 Del Skrevet 13. februar 2010 5DPO, og ingen symptom enda! Då eg var gravid forrige gang, hadde eg nemlig masse stikkingar i magen 5DPO - og no, altså ingenting! Veit at eg ikkje kan forventa å kjenna nokon symptom så tidleg. Men eg klarar ikkje heilt la vera å tenka på at eg hadde symptom på denne dagen, forrige gang eg var gravid. Så no har eg nesten gitt opp denne syklusen, og har ein skikkelig dårlig magefølelse. Usj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. februar 2010 #346 Del Skrevet 13. februar 2010 Ingen svangerskap er like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. februar 2010 #347 Del Skrevet 14. februar 2010 Dte kan jeg skrive under på Første gangen hadde jeg INGEN symptomer annet enn mensverk dagene rundt IKM. Andre gangen hadde jeg voldsomme stikninger i magen rundt ei uke etter EL, ellers ingen symptomer før i uke 7, og denne gangen begynte kvalmen ei uke etter EL og ble verre og verre Men siden jeg gikk og venta på de stikningene så trodde jeg ikke at jeg var gravid egentlig Krysser alt jeg har for dere - hvor mange reelle prøveperioder har dere hatt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #348 Del Skrevet 14. februar 2010 Ingen svangerskap er like Det er det eg prøver å seia til meg sjølv heile tida, men eg har ikkje klart å overbevisa meg sjølv enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #349 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Dte kan jeg skrive under på Første gangen hadde jeg INGEN symptomer annet enn mensverk dagene rundt IKM. Andre gangen hadde jeg voldsomme stikninger i magen rundt ei uke etter EL, ellers ingen symptomer før i uke 7, og denne gangen begynte kvalmen ei uke etter EL og ble verre og verre Men siden jeg gikk og venta på de stikningene så trodde jeg ikke at jeg var gravid egentlig Krysser alt jeg har for dere - hvor mange reelle prøveperioder har dere hatt nå? Merkar faktisk at eg blir litt glad og letta, etter å ha lest dette innlegget ditt! Fint å få det svart på kvitt, kor forskjellige graviditetssymptom ein faktisk kan ha frå gang til gang. Og spesielt det med at du kjente masse stikkingar i magen før IKM i det eine svangerskapet ditt, og ikkje i dei 2 andre - merka eg meg spesielt. For eg har hengt meg heilt opp i at eg MÅ kjenna stikkingar i magen rundt 5 DPO, viss ikkje er eg garantert ikkje gravid - sjølv om eg innerst inne veit at det berre er tull å tenka slik. Men no når eg har fått eit konkret eksempel på at det faktisk går an å ha så forskjellige symptom tidleg i svangerskapet frå gang til gang, så er eg ikkje fullt så pessimistisk lenger! Tusen takk for at du har gjort dagen min litt bedre! No skal eg prøva å halda motet oppe ei stund til, og lova å ikkje heilt gi opp håpet før mensen eventuelt kjem. Og så over til spørsmålet ditt: Dette er PP7, men me har kun hatt 4 reelle prøveperiodar så langt. Endret 14. februar 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #350 Del Skrevet 17. februar 2010 I dag er eg vel 9 DPO, og har fortsatt INGEN symptom! Dette som liksom skulle blir vår prøveperiode, så ivrige som me var på prøvefronten før mannen min reiste på jobb i Nordsjøen. Men eg gir ikkje opp før mensen kjem, slik eg har lova. Likevel må eg ærlig innrømma at eg føler meg ganske overbevist om at det ikkje blir nokon novemberbaby på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. februar 2010 #351 Del Skrevet 17. februar 2010 Nei nei, ikke gi opp enda, det er ikke lov, det er mange som ikke får symptomer før lenge etter IKM vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #352 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Nei nei, ikke gi opp enda, det er ikke lov, det er mange som ikke får symptomer før lenge etter IKM vettu Eg lovar å ikkje gi heilt opp, men det er ikkje så lett når ingen symptom dukkar opp. Då eg vart gravid forrige gang, hadde eg i det minste masse stikkingar i magen 5 DPO - sjølv om eg ikkje hadde nokon andre symptom før IKM. Så hadde eg berre fått eitt eller anna ørlite graviditetssymptom, så skulle eg ha vore optimistisk. Men no føler eg meg berre akkurat slik eg har følt meg i dei forrige syklusane, når eg ikkje har vore gravid. Nemlig heilt uten graviditetstegn. Men veit du kva eg synst er nesten litt skummelt? Korleis ein faktisk kan lura kroppen til å tru at ein har symptom, altså innbilte graviditetssymptom. Viss eg ikkje tenker på at eg no er i perioden mellom EL og IKM, og i teorien KAN vera gravid, så kjenner eg absolutt ingenting - aldri! Men i går kveld trur eg det var, så sat eg i stova og følte meg heilt fin. Så begynte eg å tenka på at det er jo nokon som faktisk er kvalme allerede før IKM, når dei er gravide. Så sa eg til meg sjølv: Er eg ikkje litt kvalm? Og hadde eg ikkje før tenkt det, så følte eg meg faktisk skikkelig kvalm, og ville nesten brekka meg. Og så tenkte eg: Er det faktisk mulig å lura kroppen til å tru at ein er kvalm? For eg er jo egentlig ikkje kvalm. Og vips var kvalmen vekke like fort som den kom! :dåne: I tillegg er det slik at eg aldri kjenner stikkingar i magen heller (eller nokon andre symptom, for den del). Men så fort eg tenker: "Stikker det ikkje litt i magen no?", så følest det som det gjer det! Og akkurat det tenker eg med jevne mellomrom, fordi stikkingar i magen som sagt var det einaste graviditetssymptomet eg hadde før IKM forrige gang eg var gravid. Men eg kjenner sjølvsagt aldri stikkingar i magen, når eg ikkje tenker på det, og "framprovoserar" det med tankane mine. Jammen ikkje rart at så mange kvinner som prøver å bli gravide, har haugevis med graviditetssymptom uten å faktisk vera gravide, når det er så lett å lura kroppen til å tru at ein har symptom! Men eg lar meg ikkje lura altså - for eg er nemlig smart nok til å skjønna at det berre er innbilte graviditetssymptom. Men eg må jo ha noko å bedriva tida med, når eg ikkje har ekte symptom. Endret 18. februar 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 19. februar 2010 #353 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har hatt mange innbilte symptomer, så jeg kan skrive under på at det er fullt mulig å være både kvalm og trøtt uten å være gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #354 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har hatt mange innbilte symptomer, så jeg kan skrive under på at det er fullt mulig å være både kvalm og trøtt uten å være gravid Ja, det er tydeligvis ikkje noko problem! Det er rart kva som er mulig, når ein intenst ønskjer å vera gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 21. februar 2010 #355 Del Skrevet 21. februar 2010 *spent på IKM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 21. februar 2010 #356 Del Skrevet 21. februar 2010 + en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 21. februar 2010 #357 Del Skrevet 21. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #358 Del Skrevet 21. februar 2010 *spent på IKM* Ja, litt spennande er det jo alltid når det nærmar seg IKM - sjølv om eg har lite tru på at det har klaffa denne gangen heller. + en stor Er det popcorntid no, ja! Tar like godt litt eg også, så lenge spenninga varer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #359 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Ja, no er det max 4 dagar til IKM, så det nærmar seg veldig! Eg har heile tida prøvd å forbereda meg på at eg ikkje er gravid, sidan eg føler så sterkt på meg at eg ikkje er det. Men likevel veit eg at eg kjem til å bli kjempeskuffa om mensen kjem. Fram til no trur eg ikkje at eg har hatt anna enn innbilte graviditetssymptom, som eg skreiv om i eit tidlegare innlegg. Men på onsdag var det vel, fekk eg litt småvondt nederst i magen, og eg kjente det i 2-3 dagar. Veit ikkje kva det var, men eg trur nok iallfall ikkje det var noko graviditetssymptom - for ein skal jo ikkje ha vondt i magen om ein er gravid, viss alt er normalt. Ja ja, no er det iallfall vekke igjen. Men i kveld har eg kjent litt sånn ømhet innimellom (kanskje småstikking, men isåfall minimalt), heilt nederst i magen. Men det er så svakt, at eg nesten lurer på om det berre er trusa som stramar litt akkurat der. Dessuten kjente eg noko liknande i ein tidlegare prøveperiode, men då var eg ikkje gravid. I tillegg er det midt i magen eg kjenner det, og slik graviditetsømhet/stikkingar, skal vel uansett vera på den eine sida (vanlegvis høgre side) i magen? Så det er nok dessverre berre enda eit innbilt graviditetssymptom på gang, fryktar eg! Endret 21. februar 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 22. februar 2010 #360 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg hadde null symptomer før ca uke 8, da kom kvalmen med et smell. Så mangel på symptomer så tidlig trenger ikke bety noe. Håper det har klaffet for dere denne mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå