Knøttet Skrevet 23. desember 2009 #241 Del Skrevet 23. desember 2009 :duskedame: for testing i morgen! Ønsker deg en gooood jul med familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 23. desember 2009 #242 Del Skrevet 23. desember 2009 Masse lykke til med testingen i morgen. Krysser ALT jeg kan for deg!!! Men husk at ikke alle tester positivt før IKM så la ikke evt negativt resultat ødelegge julekvelden da det faktisk fortsatt kan være håp Ønsker deg en kjempe fin jul og måtte du få den fineste julegaven noen kan tenke seg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Men husk på at dårlig magefølelse er bra Blir spennende å se i morgen, du må skrive med en gang du har testet. Jeg kommer ihvertfall til å vente i spenning :strix: :strix: :strix: :strix: Ja, eg får virkelig håpa at den dårlige magefølelsen min er eit godt tegn - viss ikkje, så er iallfall alt håp ute. Det blir kjempespennande med testing i morgon, ja. Men eg gruar meg egentlig mest til å testa, for eg føler på meg at testen blir negativ. Men eg skal prøva å vera optimistisk, og ikkje gi opp håpet før mensen kjem (om den kjem). Eg skal prøva å få oppdatert her inne så fort eg har testa i morgon! Så får me berre kryssa fingrane for at eg har gode nyhetar å koma med! Masse lykke til med testing i morgen, håper du får en kjempefin julepresang :rødme: Takk for det! Eg kryssar alt eg har for at eg får verdens beste julepresang i morgon tidleg, og følgjer i dine fotspor! :rødme: Endret 23. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #244 Del Skrevet 23. desember 2009 :duskedame: for testing i morgen! Ønsker deg en gooood jul med familien! Takk skal du ha! Me får berre håpa på det beste, og satsa alt på at eg får årets julegave i år! Riktig god jul til deg og din familie også! Masse lykke til med testingen i morgen. Krysser ALT jeg kan for deg!!! Men husk at ikke alle tester positivt før IKM så la ikke evt negativt resultat ødelegge julekvelden da det faktisk fortsatt kan være håp Ønsker deg en kjempe fin jul og måtte du få den fineste julegaven noen kan tenke seg :rødme: Tusen takk! Eg lovar å ikkje gi heilt opp håpet, sjølv om testen er negativ i morgon. Så lenge mensen ikkje har dukka opp, så er det jo uansett eit lite håp! Ein negativ test skal iallfall ikkje få ødeleggja julekvelden for meg. Då får eg heller deppa dagen etter, eller den dagen mensen eventuelt kjem... Den finaste julegaven eg kan tenka meg, det hadde vore noko altså! :rødme: Eg skal drøyma om den i natt, og kryssa fingrane for at draumen blir til virkelighet i morgon tidleg! Ønskjer deg og dine ei kjempefin jul også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 23. desember 2009 #245 Del Skrevet 23. desember 2009 for i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. desember 2009 #246 Del Skrevet 24. desember 2009 *spent på testing* GOOOOOD JUUUUUUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #247 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) for i morgen! *spent på testing* GOOOOOD JUUUUUUL God jul til deg også! Endret 24. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 24. desember 2009 Forfatter #248 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Eg tok ein graviditetstest i dag tidleg, som planlagt. Den var negativ, så den dårlige magefølelsen min var dessverre ikkje eit positivt tegn. Og eg gjekk glipp av årets finaste julegåve. GOD JUL! Endret 24. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 24. desember 2009 #249 Del Skrevet 24. desember 2009 Huffda ...men vi gir ikke opp før mensen kommer God jul til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. desember 2009 #250 Del Skrevet 24. desember 2009 Vi gir ikke opp før tanta kommer Håper du fortrenger den negative testen i løpet av dagen og får en kjempefin julaften likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #251 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Huffda ...men vi gir ikke opp før mensen kommer God jul til deg også! Egentlig har eg gitt opp, men eg skal lova å bevara eit ørlite håp heilt fram til mensen kjem! God jul! Vi gir ikke opp før tanta kommer Håper du fortrenger den negative testen i løpet av dagen og får en kjempefin julaften likevel Mensen har ikkje kome enda, så eg får vel ikkje lov til å gi heilt opp håpet enda, sjølv om eg egentlig veit at eg ikkje er gravid. Ja, heldigvis klarte eg å "gløyma" den negative testen i går, slik at eg hadde ei koselig julaften saman med familien. Men i dag kjenner eg at eg er både skuffa, lei meg, sint og frustrert. Og eg synst det er så urettferdig at eg ikkje kan bli gravid snart! Eg synst liksom alle seier at når ein først har vore gravid ein gang, så blir ein mykje lettare gravid igjen seinare. Vel, det gjeld tydeligvis ikkje meg. Men eg får vel ikkje lov til å deppa for mykje. Eg er jo så heldig å få vera mamma verdens skjønnaste 1-åring! :rødme: Det er jammen godt å ha henne slike dagar som dette, kjenner eg. Endret 25. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. desember 2009 #252 Del Skrevet 25. desember 2009 Det gjaldt ikke meg heller Brukte lengre tid denne gangen enn både første og andre gang Og du har rett, det er jammen godt å allerede være mamma til en skjønning når man depper litt for at ting tar litt tid :rødme: Sikker på at du snart blir gravid - hvis du ikke allerede er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #253 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Det gjaldt ikke meg heller Brukte lengre tid denne gangen enn både første og andre gang Og du har rett, det er jammen godt å allerede være mamma til en skjønning når man depper litt for at ting tar litt tid :rødme: Sikker på at du snart blir gravid - hvis du ikke allerede er det Godt å høyra at det ikkje berre er eg som ikkje blir superraskt gravid igjen, når eg har vore gravid før. Synst nemlig det virkar som om det er det mest vanlige, altså å bli lett gravid når ein har gått gjennom eit svangerskap frå før - iallfall ut frå det andre har fortalt meg. Eg synst eg høyrer det heile tida, at personar som har brukt lang tid på å bli gravid første gangen, blir mykje raskarare gravide igjen seinare. Ja ja, det er vel ikkje slik for alle, sjølv om det kan virka slike enkelte gangar. Jammen godt at eg har ei lita godjente allerede, ja. Eg merkar faktisk at det er lettare denne gangen å takla nedturane når mensen kjem, enn det var forrige gang me var prøvarar. No har eg jo ei herlig lita jenta som eg kan kosa med, og som får meg til å smila igjen når eg er trist og lei. :rødme: Det hadde eg ikkje forrige prøverunde - så då var det mykje lettare for at eg sette meg ned og deppa i lange tider når mensen kom. Håpar berre ikkje det går altfor lang tid før eg blir gravid igjen! Eg vil så gjerne ha ein liten spire i magen min igjen eg også, slik som du har. :rødme: Eg er nok ikkje gravid enda, nei - sjølv om mensen ikkje har kome. Då hadde eg nok merka det på kroppen. Så den negative testen var nok til å stola på, dessverre. Eg skulle jo sjølvsagt ønskja at den var negativ fordi eg testa for tidleg. Men eg er realistisk, for eg kjenner på kroppen min at det ikkje er noko på gang. Det som også er så dumt, er at det ikkje blir noko prøving på oss neste syklus. Mannen min kjem nemlig til å vera på jobb i Nordsjøen, på den tida eg har eggløysing. Så då går dessverre PP6 dukken. Ganske kjipt at me i løpet av 6 syklusar, då kun har hatt mulighet til å prøva i 3 av dei. Eg er ikkje alltid like glad for jobben til mannen min, nei... Endret 26. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. desember 2009 #254 Del Skrevet 27. desember 2009 Det skjønner jeg, å gå glipp av PP er kjempefrustrerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 27. desember 2009 #255 Del Skrevet 27. desember 2009 Kjedelig med negativ test og mann i Nordsjøen i neste PP. Jeg skal krysse enda litt hardere og sende masse babystøv til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #256 Del Skrevet 28. desember 2009 Det skjønner jeg, å gå glipp av PP er kjempefrustrerende Ja, ikkje sant! Kjedelig med negativ test og mann i Nordsjøen i neste PP. Jeg skal krysse enda litt hardere og sende masse babystøv til neste gang Kjempesynd at eg ikkje fekk ein positiv graviditetstest i julegåve i år. Og det er fryktelig kjipt å tenka på at i tillegg til den negative testen, så går me glipp av neste prøveperiode også. Får berre håpa tida går fort, og at me snart er i gang igjen! Så satsar eg på at du har sendt meg ekstra mykje babystøv fram til då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 28. desember 2009 #257 Del Skrevet 28. desember 2009 Begynner allerede nå jeg :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #258 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Begynner allerede nå jeg :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Tusen takk! Eg treng alt babystøvet eg kan få, fram mot vår neste prøveperiode! Så kryssar eg fingrane hardt for at det hjelper, slik at det endelig blir min tur til å bli gravid snart. Endret 28. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) I ettermiddag kom mensen snikande, så då er PP5 definitivt over! Ikkje at eg hadde forventa noko anna etter den negative testen på julafta, men det var noko dritt likevel. Det positive oppi alt saman, er iallfall at syklusen min endelig ser ut til å vera tilbake til normalen igjen! Dei forrige syklusane mine har jo vore ganske tullete, og har vore det heilt sidan eg fekk jenta mi for over 1 år sidan. Denne syklusen fekk eg EL på syklusdag 17, og så tidleg EL har eg ikkje hatt sidan fødselen. I tillegg var lutealfasen min lengre enn nokon gang før etter fødselen, på 15 dagar (17 dagar frå og med den dagen eg hadde EL, til og med den dagen mensen kom). Og etter det eg har lært blir då lutealfasen min på 15 dagar, sidan ein kun skal telja dagane mellom EL og mens, og ikkje ta med EL-dagen og første mensdag. Og det er noko anna enn ein lutealfase på berre 9 dagar, som eg hadde i ein tidlegare syklus! Så sånn sett bør eg vel vera fornøyd med at syklusen min ser ut til å vera tilbake til normalen igjen. Då har eg forhåpentligvis også større sjanse for å bli gravid i månadene framover. Det som gjer meg ekstra frustrert akkurat no, er at PP6 også går vekk (som så mange syklusar før), på grunn av jobben til mannen min. Så då blir det dessverre ingen ny sjanse til å bli gravid, før i PP7. Skal berre sjå at det blir novemberbaby på meg igjen, akkurat som forrige gang! Endret 28. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 28. desember 2009 #260 Del Skrevet 28. desember 2009 Vi heier på en novemberbaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå