Mirabella76 Skrevet 18. november 2012 Forfatter #1381 Del Skrevet 18. november 2012 TIPPELISTE: - Marikke: 8. desember - dreia: 14. desember - Kakaoen: 15. desember - Maiava88: 16. desember - Luremegpå: 17. desember - Blondie65: 20. desember - Kommode: 21. desember - Lollipop: 22. desember - pysepusen: 23. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 19. november 2012 #1382 Del Skrevet 19. november 2012 Så koselig jeg er da Ingen som vil tippe etter meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 19. november 2012 #1383 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Notert! Hadde ikkje gjort noko å født nokre dagar før termin, nei. Hehe, kjenner så absolutt til den Endret 19. november 2012 av Maiava88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. november 2012 Forfatter #1384 Del Skrevet 19. november 2012 Så koselig jeg er da Ingen som vil tippe etter meg? Nei, det er det ingen som får lov til. Eg har nemlig bestemt at ungen skal vera ute før julafta! Hehe, kjenner så absolutt til den Ja, ikkje sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. november 2012 #1385 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg lurer på om hun ikke finner det for godt å dukke opp på Lucia-dagen, den 13. desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. november 2012 Forfatter #1386 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) 36 veker i dag, og formen er fortsatt heilt super! Eg har virkelig ingen som helst plager av noko slag, og synst det er ganske fantastisk. Eg har ikkje kjent antydning til bekkensmerter enda, eg sover godt om nettene. Må ikkje ein gang opp for å gå på do i løpet av natta. Og eg kjenner masse bevegelsar frå vesla i magen, noko eg synst eg veldig koselig. No er det faktisk berre 30 dagar igjen til termin (sjølv om tickeren min er litt feil) - og det er jo berre litt over 4 veker til! Kan ikkje heilt skjønna at det er så kort tid igjen før vesla er her. Forrige gang eg var gravid, hadde eg bekkensmerter dei 10 siste vekene av svangerskapet. Klarte ikkje å snu meg i senga om natta, og måtte opp og gå på do fleire gangar i løpet av natta, fordi storesøster pressa så veldig på urinblæra mi heile tida. Følest litt rart at eg ikkje har nokon av desse plagene denne gangen. Svangerskapsplager blir jo ofte verre og kjem tidlegare for kvart svangerskap, men hos meg er det tydeligvis motsatt! Alderen min hadde eg også trudd at skulle gjera plagene mine verre enn sist, sidan eg ikkje akkurat blir ei ung mamma (har nettopp fylt 36). Blir jammen spennade å sjå om formen held seg like bra denne siste månaden av svangerskapet, eller om alle plagene kjem kasta over meg no! Endret 19. november 2012 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. november 2012 Forfatter #1387 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg lurer på om hun ikke finner det for godt å dukke opp på Lucia-dagen, den 13. desember. Ja, det skal du berre sjå på! Skal få det med i tippelista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. november 2012 #1388 Del Skrevet 19. november 2012 Eg kjenner eg er ørlite misunnelig på deg. Helsing ho som utset legginga fordi ho gruar seg til å stå i dusjen med bekkensmertene sine... Eg må nok ty til dusjstolen i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. november 2012 Forfatter #1389 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) TIPPELISTE: - Marikke: 8. desember - Nótt: 13. desember - dreia: 14. desember - Kakaoen: 15. desember - Maiava88: 16. desember - Luremegpå: 17. desember - Blondie65: 20. desember - Kommode: 21. desember - Lollipop: 22. desember - pysepusen: 23. desember Endret 19. november 2012 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. november 2012 Forfatter #1390 Del Skrevet 19. november 2012 Eg kjenner eg er ørlite misunnelig på deg. Helsing ho som utset legginga fordi ho gruar seg til å stå i dusjen med bekkensmertene sine... Eg må nok ty til dusjstolen i kveld... Huff då, har du bekkensmerter allerede så tidleg i svangerskapet? Høyrest ikkje noko kjekt ut i det heile tatt. Var du mykje plaga med bekkenet forrige gang du var gravid og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. november 2012 #1391 Del Skrevet 20. november 2012 Huff då, har du bekkensmerter allerede så tidleg i svangerskapet? Høyrest ikkje noko kjekt ut i det heile tatt. Var du mykje plaga med bekkenet forrige gang du var gravid og? Eg var mindre plaga sist. Då kom det litt over halvvegs, og det var absolutt levelig. Denne gongen kjente eg antydningar alt i veke 5, og det har berre blitt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. november 2012 #1392 Del Skrevet 20. november 2012 JEg tipper 21. desember jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. november 2012 Forfatter #1393 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Eg var mindre plaga sist. Då kom det litt over halvvegs, og det var absolutt levelig. Denne gongen kjente eg antydningar alt i veke 5, og det har berre blitt verre. Huff, så slitsomt. Ikkje noko kjekt å ha det slik! Jammen er eg heldig, som slepper unna alle slike plager. Utfordringa for meg er å i det heile tatt klara å bli gravid. Men når eg først blir gravid, og alt er bra med babyen i magen, så har eg veldig enkle og problemfrie svangerskap. Er vel motsatt med deg - du blir lett gravid, mens det er svangerskapet som er den største utfordringa! Får berre håpa at du ikkje blir mykje verre enn det du er no, og at du har mulighet til å slappa mest mulig av i tida framover. Reknar med at du er sjukemeldit, viss du allerede no har såpass store bekkensmerter? JEg tipper 21. desember jeg også Ok, det er notert! Endret 21. november 2012 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. november 2012 Forfatter #1394 Del Skrevet 21. november 2012 TIPPELISTE: - Marikke: 8. desember - Nótt: 13. desember - dreia: 14. desember - Kakaoen: 15. desember - Maiava88: 16. desember - Luremegpå: 17. desember - Blondie65: 20. desember - Kommode: 21. desember - pusilus: 21. desember - Lollipop: 22. desember - pysepusen: 23. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. november 2012 Forfatter #1395 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) I dag har eg hatt min aller siste jobbdag! Følest veldig rart at eg ikkje skal på jobb meir, før vesla kjem. Egentlig startar permisjonen min først neste tirsdag (27. november), då er det akkurat 3 veker igjen til termin. Men eg har nokre feriedagar til gode, som eg må ta ut før permisjonen startar. Derfor har eg hatt min siste jobbdag allerede i dag! Håpar eg får nokre veker på meg no til å å gjera alt klart, før babyen kjem. Eg har ikkje forberedt nokon ting enda, så det er vel på tide at eg kjem i gang. Men det er litt typisk - no i kveld hadde eg planar om å berre slappa av og kosa meg, og nyta at eg ikkje skal på jobb på leeeenge! Men så var eg på do litt tidlegare i kveld. Hadde akkurat reist meg opp og dratt opp trusa, då eg kjente at det rann, og trusa vart heilt våt. Det har skjedd fleire gangar tidlegare no i siste del av svangerskapet, at eg plutselig kjenner at det renner litt - og då er det ganske mykje utflod som kjem på ein gang. Men då eg såg etter, var det ikkje vanlig utflod denne gangen. Det såg akkurat ut som vatn - heilt blankt og tynt som vatn. Og det var såpass vått i trusa, at eg var nødt til å bytta truse. Kom også litt meir "vatn" på papiret då eg tørka meg igjen. Og no sit eg her i sofaen, og er livredd for å røra på meg. Har kome litt meir i trusa nokre gangar etterpå, men mindre enn første gangen. Er så redd for eg det er fostervatn-lekkasje. For eg har aldri før opplevd å ha utflod som er så tynn at den ser akkurat ut som vatn. Det er derfor eg fryktar at det er litt fostervatn som har rent ut. Eg vil IKKJE ha nokon fødsel enda, altså! Eg er berre i veke 36, og eg har absolutt ingenting klart til babyen kjem. Eg skal heldigvis til jordmor i morgon, så då skal eg nevna det for henne, og spørja om det er mulig at det kan vera litt fostervatn som har kome, eller om det går an å ha utflod som ser ut akkurat som vatn. Får berre håpa at det ikkje kjem meir i løpet av kvelden/natta, for då blir eg skikkelig bekymra altså. Endret 21. november 2012 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 21. november 2012 #1396 Del Skrevet 21. november 2012 Hei!Ah.typisk hvis hun skulle komme nä ja! Det er ikje slimproppen? Men du skal ringe føden når sånt skjer! Ring og oppdater! Lykke til og god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 22. november 2012 #1397 Del Skrevet 22. november 2012 Hva skjer?.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 22. november 2012 #1398 Del Skrevet 22. november 2012 Håper alt er bra med deg/dere, Mirabella! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 22. november 2012 #1399 Del Skrevet 22. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 22. november 2012 #1400 Del Skrevet 22. november 2012 Dreia..du vet ikke noe mer?Du har jo kjent henne lenge..,blir bekymra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå