Edie Skrevet 4. august 2009 #301 Del Skrevet 4. august 2009 Så flott mage! Og så moro med dato! Tenk - om få dager er du mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 4. august 2009 Forfatter #302 Del Skrevet 4. august 2009 Så flott mage! Og så moro med dato! Tenk - om få dager er du mamma! Takk takk Ja, er ikke lenge igjen nå...selv om jeg tror dagene blir lange...nå vet jeg jo når det skal skje, og kan telle ned til en bestemt dato. Men er ufattelig glad for at jeg slipper å vente til uti september, hvis alt skulle gå sin gang og han skulle kommet 2 uker over termin :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. august 2009 #303 Del Skrevet 4. august 2009 Neida, han kommer nok fortere enn du tror Vi får nå se på det da. Fordelen du har nå som du vet dato for babyens ankomst, er at du er garantert barnehageplass fra neste år, dersom du trenger det. Den garantien gjelder jo bare for de som føder innen utgangen av august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. august 2009 Forfatter #304 Del Skrevet 5. august 2009 Vi får nå se på det da. Fordelen du har nå som du vet dato for babyens ankomst, er at du er garantert barnehageplass fra neste år, dersom du trenger det. Den garantien gjelder jo bare for de som føder innen utgangen av august. Jepp, jeg vet - er litt godt å slippe den bekymringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. august 2009 Forfatter #305 Del Skrevet 5. august 2009 Ny dag, og èn dag kortere til vi får møte lillegutten vår :rødme: Idag er planen:ligge på sofaen og være på KG Skal forsåvidt lage ciabatta etterpå da, men det er jammen meg det eneste "fysiske" jeg skal ta meg til idag... Spørs da, når kvelden kommer, om jeg er temmelig lei av å bare ligger her, men da kan jeg jo alltids ligge her sammen med kjæresten min, og se en film eller noe...det er kos det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. august 2009 #306 Del Skrevet 5. august 2009 Er blomstredag her også. Blir vel en liten mathandlerunde med mannen når han kommer hjem, før han piler ned i kjelleren for å liste tak. Han har planer om å begynne å skru sammen kjøkkendelene også, så da tror jeg jammen jeg plukker med meg rævva og holder han litt med selskap. Siden er det treningskamp på tv. Den må han jo se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. august 2009 Forfatter #307 Del Skrevet 5. august 2009 Er blomstredag her også. Blir vel en liten mathandlerunde med mannen når han kommer hjem, før han piler ned i kjelleren for å liste tak. Han har planer om å begynne å skru sammen kjøkkendelene også, så da tror jeg jammen jeg plukker med meg rævva og holder han litt med selskap. Siden er det treningskamp på tv. Den må han jo se. Ja, er godt å komme seg litt ut da... Han styrer på han mannen din, så flink da. Ja, heia Lyn :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. august 2009 #308 Del Skrevet 5. august 2009 Kos deg med slapp dag i dag Lurt å ha rolige dager nå på slutten, nyte det mens du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. august 2009 Forfatter #309 Del Skrevet 5. august 2009 Kos deg med slapp dag i dag Lurt å ha rolige dager nå på slutten, nyte det mens du kan Ja, har vel innsett at kroppen prøver å sifra hva som er best, og da får man bare lytte til den. Og ja, sikkert greit å få slappet av nå de siste dagene, blir en helt annen verden om bare litt over en uke - spennende og skremmende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 5. august 2009 #310 Del Skrevet 5. august 2009 Slapp av å kos deg nå de siste dagene sier jeg også Du vil absolutt ikke angre, hehe.. Var det ikke deilig å få en dato? Tenker det må være deilig å vite liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. august 2009 #311 Del Skrevet 5. august 2009 Er ikke mye heia Lyn her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. august 2009 Forfatter #312 Del Skrevet 5. august 2009 Slapp av å kos deg nå de siste dagene sier jeg også Du vil absolutt ikke angre, hehe.. Var det ikke deilig å få en dato? Tenker det må være deilig å vite liksom Ja, regner med jeg renger det... Deilig med dato ja...så går nå her og tripper og venter da Er ikke mye heia Lyn her i gården. Nei, jeg har fått med meg det...så måtte bare skrive det på pur f... :gjeiper: Ikke mye Lyn her i gården heller, ikke Liverpool heller da, for den saks skyld. Nå star ciabattaene til heving, og så er det en runde i ovnene før kjæresten kommer fra jobb - da blir det fiskesuppe og nystekte ciabattaer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. august 2009 #313 Del Skrevet 5. august 2009 Tror mannen hadde blitt lang i maska om jeg som er så lite interessert i fotball, men med Arvingen innabords, hadde begynt å heie på Lyn! Makan til uhørt oppdragelse av den ufødte! Nei, her skal det oppdras i den riktige tro, og den finner man ikke i Statskirka for å si det sånn. Nei, her går det i You'll never walk alone, fortellinger om Bill Shankly og andre storheter, tenker jeg. Han er nå søt da, og var veldig søt når han stod i supporterbutikken i Mekka (les: Liverpool) og plukket ut babytøy (inkludert hjemmedrakten), bamse, rangle, og flaske til gutten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. august 2009 Forfatter #314 Del Skrevet 5. august 2009 Tror mannen hadde blitt lang i maska om jeg som er så lite interessert i fotball, men med Arvingen innabords, hadde begynt å heie på Lyn! Makan til uhørt oppdragelse av den ufødte! Nei, her skal det oppdras i den riktige tro, og den finner man ikke i Statskirka for å si det sånn. Nei, her går det i You'll never walk alone, fortellinger om Bill Shankly og andre storheter, tenker jeg. Han er nå søt da, og var veldig søt når han stod i supporterbutikken i Mekka (les: Liverpool) og plukket ut babytøy (inkludert hjemmedrakten), bamse, rangle, og flaske til gutten sin. Mannfolk Jada, det var stor jubel her og da vi fikk vite det blir gutt, for da skal de spille fotball på plenen når gutten blir stor... Før svigers kom på besøk fra nord for noen uker siden, var det gjentatte telefoner hjem ang " husk den fotballklokka da" som kjæresten hadde på rommet sitt da han var yngre...for den skal visst opp på veggen på gutterommet etterhvert... Og jeg som elsker shabby chic og fransk landstil - passer ikke akkurat inn, men jeg får vel jenkte meg akkurat på gutterommet da... Men for all del - godt de engasjerer seg i de små - ikke alle fedre som er like ivrige desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. august 2009 #315 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg synes også litt av den hvite, landlige stilen er fin. Ikke det at det passer så godt i et hus fra 70-tallet, som det gjør i min interiørinteresserte og særdeles stilsikre svigerinnes hus fra tidlig 1900-tall, men jeg fikk da malt babyrommet i duse farger. Alladin og letthet ble det her. Men det kommer til å komme Liverpooleffekter, fotballampe og det hele senere. Før den tid skal lillen få låne dragelampen jeg fikk av mannen for noen år siden. Det er så fin! Dessuten lærer lillegutt da at drager ikke er skumle, men at de er ålrighte dyr. Jeg er kjempeglad for at mannen engasjerer seg i barnet vår, man vet nemlig aldri hvor lenge man vil være til stede for ungene våre, og jeg vet så inderlig godt hvordan det er å vokse opp uten å ha pappa der. Så da skal det få henge så mye Liverpooleffekter de bare orker å ha på rommet. For når alt kommer til alt, så er det viktigere at far og sønn har noe sammen, som er deres greie, enn at jeg får et bonderomantisk barnerom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. august 2009 Forfatter #316 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg synes også litt av den hvite, landlige stilen er fin. Ikke det at det passer så godt i et hus fra 70-tallet, som det gjør i min interiørinteresserte og særdeles stilsikre svigerinnes hus fra tidlig 1900-tall, men jeg fikk da malt babyrommet i duse farger. Alladin og letthet ble det her. Men det kommer til å komme Liverpooleffekter, fotballampe og det hele senere. Før den tid skal lillen få låne dragelampen jeg fikk av mannen for noen år siden. Det er så fin! Dessuten lærer lillegutt da at drager ikke er skumle, men at de er ålrighte dyr. Jeg er kjempeglad for at mannen engasjerer seg i barnet vår, man vet nemlig aldri hvor lenge man vil være til stede for ungene våre, og jeg vet så inderlig godt hvordan det er å vokse opp uten å ha pappa der. Så da skal det få henge så mye Liverpooleffekter de bare orker å ha på rommet. For når alt kommer til alt, så er det viktigere at far og sønn har noe sammen, som er deres greie, enn at jeg får et bonderomantisk barnerom. Ja, er enig med deg der altså. Vi har malt rommet i caffe latte, og har blå gardiner og annet blått tilbehør. Møblene er offwhite, og kasser til leker etc er blå/turkis. Så han har iallefall fått et gjennomført rom, og så skal han få lov til å ha så mye leker og ting i de fargene han vil etterhvert Sålenge mamma får shabby chic i resten av huset :gjeiper: Huff, jeg er glad jeg har vokst opp med begge mine foreldre, og planen her er at lillegutt også skal det - selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. august 2009 #317 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har hatt en kjempefin stefar mesteparten av livet da. Det er jo noe. Her er det selvfølgelig også ønskelig at lillegutt får vokse opp i et stabilt hjem med begge foreldrene tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 5. august 2009 Forfatter #318 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Endelig kom det litt finvær her på østlandet - sol og ca 24 grader jammen meg!! Har etter middagen (fiskesuppe og hjemmelagde, deilige ciabatta ) sittet litt ute på verandaen - skikkelig godt!! Men sitter man lenge, får man kynnere, så nå havnet jeg på sofaen igjen gitt Kjæresten driver å plukker kirsebær av treet vårt i hagen, ser ut som det blir ca 4-5 kg!!! Det er ikke værst, og de var skikkelig gode - så tror noen går til å spise og kose seg med, og så skal vi prøve å lage kirsebærlikør av resten Endret 5. august 2009 av soon_to_be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. august 2009 #319 Del Skrevet 5. august 2009 Nam! Likør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. august 2009 #320 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg skrev en del i dagboka mi, så gidder ikke skrive så mye her Men disse barnerommene deres høres så koselige ut! Gleder meg så mye til å kunne innrede et barnerom :rødme: Og ang.kirsebær! Jeg elsker kirsebær! Vi hogga ned vårt, så gudskjelov har kjæresten min kirsebærtre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå