Gå til innhold

Soon

Soon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:tommelopp: for sladris :)

Tenkte å tilby meg, men når vi har termin med 4 dagers mellomrom, er det kanskje litt dumt å ta risken på det ;)

Ja, det spørs, er jo "risky" nok å bruke Saeria, men som sagt, vi satser på at det går bra!

Da er det enda større fare for synkronføding! :ler:

Hehe, det er jo igrunn det!

Det skjedde med meg og min sladris sist jeg fødte! :ler:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :vinke:

Høres ut som om det går bra med dere på den andre siden! :jepp:

Det er bra :happy:

ååh, om jeg hadde vært her litt før, jeg vil også være sladris. Eller er det bare gravide som kan? :fnise:

Jeg har akkurat tatt ut kaka fra ovnen! haha baker kake halv 11 om kvelden jeg :ler:

Ha en flott kveld og natt! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :vinke:

Høres ut som om det går bra med dere på den andre siden! :jepp:

Det er bra :happy:

ååh, om jeg hadde vært her litt før, jeg vil også være sladris. Eller er det bare gravide som kan? :fnise:

Jeg har akkurat tatt ut kaka fra ovnen! haha baker kake halv 11 om kvelden jeg :ler:

Ha en flott kveld og natt! :hug:

Heisann :goodbye:

Alt vel her vet du!

Enn med deg?

Nei, er ikke bare gravide som sladrer...du kan være reserve-sladirs da vet du, hvis Saeria skulle gå over tiden og synkronføde med meg :)

Jøss, bake så sent - det får`n si! :fnise:

Ha en fortreffelig kveld og natt du og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :goodbye:

Alt vel her vet du!

Enn med deg?

Nei, er ikke bare gravide som sladrer...du kan være reserve-sladirs da vet du, hvis Saeria skulle gå over tiden og synkronføde med meg :)

Jøss, bake så sent - det får`n si! :fnise:

Ha en fortreffelig kveld og natt du og! :klem:

Går bra her :)

kan jeg? :biggrin::fnise:

hehe ja, den ble god, men litt merkelig, sikkert bedre når den får kjøla seg mer :)

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra her :)

kan jeg? :biggrin::fnise:

hehe ja, den ble god, men litt merkelig, sikkert bedre når den får kjøla seg mer :)

Åssen kake lagde du da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst?!? :ler:

Godt min sladris ikke skal føde før på nyåret!

Ja - hun hadde termin to uker etter meg, men fødte jaggu meg dagen før!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - hun hadde termin to uker etter meg, men fødte jaggu meg dagen før!

:ler:

Snakk om å snike i køen! :regler::ler:

Den er litt sur ja...det er det jeg skal gjøre Saeria....snike meg til å føde før deg :fnise:

Hehe, neida...disse små kommer når di kommer, så er jo ikke noe vi får gjort noe med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du skal vel det. Sende meg en melding som sier "Ædda ,bædda, jeg føder før deg sååå! Di treige ku!" :ler:

Nei. Det blir ingen føding før det er modent og klart, og det kan man jo ikke styre selv. Skulle det ikke bli noe action to uker etter termindagen, så vil det jo bli vurdert en igangsettelse, så svangerskapet skal saktens ta slutt en gang.

Men jeg håper jeg slipper overtidsvurdering og alt det der. Da vil jeg heller føde et par dager før termindagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, neida...disse små kommer når di kommer, så er jo ikke noe vi får gjort noe med!

Det kan jeg skrive under på. Som 1.gangs ville jeg absolutt ikke høre på det andre sa om at "de kommer når de kommer" :fnise:

MEN, jeg tror nok man kan fremskynde prosessen med litt :sengekos: og diverse, men først når man er moden :jepp:

Om saera ligger på sykehuset å føder samtidig som deg kan jeg godt ta på meg en reservesladrejobb jeg altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo på terminlista at det er over to uker mellom dere, så hvis dere skal føde på samme tid må saeria gå to uker over og du føde to uker før :fnise:

Tror vel ikke oddsene er veldig store :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er IKKE interessert i å gå to uker over hvertfall! :fy_fy::ler:

Åhh? Bare kos å være gravid da :lur::ler:

Jeg gikk bare 5 dager over, men det var mer enn nok. Kunne ikke tenke meg å stabbe rundt i enda 9 dager :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du skal vel det. Sende meg en melding som sier "Ædda ,bædda, jeg føder før deg sååå! Di treige ku!" :ler:

Nei. Det blir ingen føding før det er modent og klart, og det kan man jo ikke styre selv. Skulle det ikke bli noe action to uker etter termindagen, så vil det jo bli vurdert en igangsettelse, så svangerskapet skal saktens ta slutt en gang.

Men jeg håper jeg slipper overtidsvurdering og alt det der. Da vil jeg heller føde et par dager før termindagen.

:fnise:

Det kan jeg skrive under på. Som 1.gangs ville jeg absolutt ikke høre på det andre sa om at "de kommer når de kommer" :fnise:

MEN, jeg tror nok man kan fremskynde prosessen med litt :sengekos: og diverse, men først når man er moden :jepp:

Om saera ligger på sykehuset å føder samtidig som deg kan jeg godt ta på meg en reservesladrejobb jeg altså :ler:

Takk for tilbudet, men Ida-Kristine har allerede meldt seg som reserve- sladris :ler:

Ser jo på terminlista at det er over to uker mellom dere, så hvis dere skal føde på samme tid må saeria gå to uker over og du føde to uker før :fnise:

Tror vel ikke oddsene er veldig store :fnise:

Skal vel godt gjøres ja!! Men kunne godt fått han ut to uker før jeg da...utålmodig :jepp:

Jeg er IKKE interessert i å gå to uker over hvertfall! :fy_fy::ler:

:fnise: Nei, det vil ikke jeg heller...vil mye heller føde litt før termin asså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fristende sjokoladekakeoppskrifter det var her da...

Og rørte blåbær - det hadde jeg på brødskiva i dag tidlig. Såå godt! Men jeg har jukset i år, og ikke plukket de selv - det har svigerfar gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh? Bare kos å være gravid da :lur::ler:

Jeg gikk bare 5 dager over, men det var mer enn nok. Kunne ikke tenke meg å stabbe rundt i enda 9 dager :nei:

Ja, det er koselig å være gravid. Tviler på at det er fullt så koselig å måtte føde en 5 kilos klump, bare fordi trivselen i magen var så stor at han helst ikke ville snuse på alternativet utenfor magen. :fnise:

Ikke det at jeg tror jeg bærer på en kjempebaby, selv om jormor mumlet noe om solid gutt på forrige kontroll. :ler: Jeg har lagt inn noen dagers forventet overtid. Tenker jeg føder rundt den 15. jeg. *ønskedrømmehåpepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...