Gjest Purple Haze Skrevet 22. august 2011 #2401 Del Skrevet 22. august 2011 Hmmm, nå synes jeg du er litt negativt fokusert, altså Du kan fint finne deg en hybel i studiebyen, så blir alt mye mer lettvint. Det er jo ikke lange veien å reise tilbake i helgene. Dette finner du en bedre løsning på enn slik du har det nå, hvis du bare vil Da jeg studerte der, var jeg alenemamma til to små, pendlet fram og tilbake hver dag og jobbet litt ved siden av. En får til det en vil, det handler om innstilling, vet du. Jeg sier ikke noe av dette for å være slem og ekkel, men for at du kanskje kan snu tankegangen din litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. august 2011 Forfatter #2402 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg vet jeg er negativ, det er en ting jeg er god på Nå husker jeg ikke alt jeg skreiv,og ikke gidder jeg lese det,for jeg var passe sur da jeg skreiv forrige innlegg. Vel, det haster ikke for min del å flytte, for jeg har ikke lyst, rett og slett Men det spørs jo om kjære vil ha meg her hele tiden, eller, hvor lenge han vil ha meg her, kommer til å være en del hos mamma også men. Jeg vil bo her i byen, og så lenge det lar seg gjøre kommer jeg til det! Men når det gjelder andre ting,om skolen osv kan jeg nok være litt negativ Det tar tid å bli vandt med alt, gå på skolen igjen, alle folka, fag osv. Men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. august 2011 #2403 Del Skrevet 24. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. august 2011 Forfatter #2404 Del Skrevet 24. august 2011 Eftan har vært fin! :happy: Jeg lagde en god og litt sunn middag, fullkornspagetti og kjøttboller av kalkun som jeg stekte i litt rapsolje, da de nesten var ferdig hadde jeg oppi dolmio pastasaus Etter hvert dro kjære for å hjelpe onkelen sin, som skal ha no foto-festival her i helga. Mens jeg satte meg til i sofaen i joggebuksa og så på "The real housewives of Beverly Hills" Har sett noen episoder og jeg liker det faktisk, de damene er litt kule Også har mamma og jeg vært på det andre treningsstudioet her i byen, vi driver egentlig på Spenst men de skal flytte ned til det andre studioet. Jeg liker meg godt på spenst, men det andre senteret er nytt og veldig fancy. Og 4 saler, spenst har 1, så blir jo utrolig mange timer der! Også blir det enda fler apparater. I tillegg er det solsenger der, og en krok med massasjestoler, sofaer og en automat med gratis kakao og kaffe! :happy: Så jeg vet hva jeg skal gjøre! Her blir det sol, så hard trening, så litt avslapping med en kakaokopp! Jeg satt på med mamma opp igjen hit, og da jeg gikk ut av bilen så jeg en som likna på Matt Tuck! Herregud, møter jeg noen gang han.. Blir garantert målløs! Håper jeg gjør det en vakker dag Men jeg vil også veldig gjerne møte Ville Valo, og Mathias Nygård :happy: Men nå da veit dekk, så var det på igjen med joggebuksa, fant frem feel good drikke mitt, og satte meg til i sofaen for å kose meg og surfe litt og se på tv. Plutselig kom mora til kjære, og sa hun skal ligge her! Eh, det går liksom ikke ann å si ifra til meg?! Må si jeg ble litt sur. Det er greit det er kjære som bor her, men nå bor faktisk jeg også her. Men det er tydeligvis aldri så farlig om hva jeg mener, og ikke trenger jeg å få vite noe før etterpå eller 5 minutter før det skjer noe.. Jeg blir smålei det der. Og jeg er lei av at jeg skal være så utrolig god og snill, prøver å gjøre mitt beste i leiligheten og for han og oss. Og jeg er så dum og betaler masse for han og kjøper mye. Det må jeg gi meg med, jeg føler ikke jeg får det jeg fortjener tilbake. Igår sa han at han/vi var invitert i innflyttningsfest, så sa han "men det har ikke jeg råd til". "Nei jeg kjøper ikke noe øl til deg! Du fikk nok i Helsinki" sa jeg da Så klart var det jeg som betalte alt da, rundt 6 øl på han og drinker på meg. Han får faen ikke en øl av meg før han spanderer en del på meg tror jeg Jeg som skulle ha en koselig kveld, så må noe bæll dukke opp Jeg blir litt noen ganger, men nå orker jeg ikke, nesten så jeg ler i steden Kjære mamman min skulle bodd nærmere byen Men samtidig er jeg glad vi bor der vi bor, det er så herlig der Så rolig, herlig skog rundt omkring og koselig :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 24. august 2011 #2405 Del Skrevet 24. august 2011 Haha, jeg elsker Real Housewives of Beveverly Hills, det er min guilty pleasure sesong 2 skal egentlig starte neste mandag, men det spørs vel etter det dødsfallet Håper det ordner seg med bosted og skole og kjæresten og alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. august 2011 Forfatter #2406 Del Skrevet 24. august 2011 Men dere vet, snart drar jeg jo til Helsinki! Jammen er jeg glad for det, jeg trenger det. Det blir godt å komme bort litt, og være litt alene. Og jeg skal utforske enda mer av den fine, lille byen min! Har jo ikke vært overalt, men jammen skal jeg rundt omkring denne gangen og Blant annet til området Punavuori som sto om i Kamille, jeg har hørt om det før men ikke vært der. Er visst mange bra butikker der, spesielle og ikke kjedebutikker, og etter å ha sjekka ut litt tviler jeg ikke! Fant en side som heter We Are Helsinki, oversikt over butikker osv Og det blir så moro å se Apocalyptica! :happy: Jeg har så klart tatt dette :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. august 2011 Forfatter #2407 Del Skrevet 24. august 2011 Androide: Det er litt moro Nei ikke si sånn! Er det noen i serien?! Jeg tror jeg må laste det ned om jeg finner det Bosted ordner seg nok ikke med det første, for jeg har ikke lyst til å flytte til studiebyen Kjæresten kunne gjerne ordna seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. august 2011 #2408 Del Skrevet 25. august 2011 Du får bare bli litt mer sjæf med han der kjæresten din. Nytter ikke å gå rundt og ergre seg og ikke si noe, vettu. Da tror han jo alt er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. august 2011 Forfatter #2409 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg vet det, og jeg har sagt ifra om ting i det siste,men jeg har litt vanskeligheter med å si ting,men det har jeg sagt ifra om Treng vel ikke bli så sjæf,må vel skjerpe meg når det gjelder kjøping av ting osv Og prøve å si ifra når det er no Idag var skolen grei, jeg har trent som en tulling på spents,god kyllingmiddag, har fått kyllingbaguett baguett og jumpsuit av kjæres mor og vi tusla litt rundt i byen, og nå skal jeg gå i dusjen og få ut hårfarge. Tror toppen blir brunrød Så er det natta! på PH min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. august 2011 #2410 Del Skrevet 27. august 2011 God helg, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. august 2011 Forfatter #2411 Del Skrevet 27. august 2011 God helg snuppa! Igår dro jeg hjem til mamma, og vi hadde baconsurret svin indrefilet med fløtegratinerte poteter Etter middag satt jeg i sofaen og spiste smågodt, og løste kryssord Idag har jeg bakt eplekake Egentlig fordi mommo skulle komme, men så har hun blitt dårlig! Mer kake på oss Jeg er superflink idag og rydder som bare det! For engangs skyld har jeg fått begynt med alle klærne som ligger rundt omkring! Bretter sammen og pakker ned en del klær som har ligget slengt rundt og som jeg ikke bruker, men kan bruke en dag Jeg kaster lite klær Har en del fint, men som ikke passer før jeg er kvitt 20kg ca! Også skal jeg prøve å få ordna i alt mulig annet her, med engang jeg begynte fant jeg igjen kortholderen med spenst-kortet og t-skjorta jeg kjøpte i Helsinki som det står Helsinki på, så det begynte bra og fortsetter samme veien! Hjelper å ha Turisas på litt høyt :happy: I kveld skal jeg være hos kjære igjen, har nesten ikke sett han eller vært med han denne uka! Så må ha litt kjærestetid Og imorgen skal mamma og jeg på alternativmesse! Da skal jeg få de til å lese henda mine og slik! En hadde så rett på mamma en gang hun prøvde, så jeg må også prøve. God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. august 2011 Forfatter #2412 Del Skrevet 27. august 2011 Gjett om jeg har drevet på idag! Begynte å rydde rommet mitt 10.15, var ferdig da mamma og jeg måtte dra litt over 15.30.. Jeg fikk bretta sammen og lagt en hel haug med klær som lå rundt omkring i bokser,bager og overalt, i plastbokser. En boks med tjukke gensere, en med et par bukser,topper og tynne gensere og alt er litt for lite men jeg vil ha det ( ), og en med ullundertøy, strømpebukser og vintergenser Eneste pausa jeg hadde var da jeg bakte kake, og da jeg spiste litt av den med is Ellers rydda jeg i klær, fikk rydda ut alt fra poser og kofferten og enten plassert det der det skal være eller kasta det. Så gjett om rommet mitt ble ordentlig, ryddig og koselig! Da jeg kom til kjære spurte jeg om jeg kunne ta ene skapet og ha klær i, så måtte ta ut alt inni der og legge i et andre skap. Så vaska jeg det litt og la/hang inn klærne mine og rydde i andre ting som jeg har her. I tillegg vaska jeg vasken og doen Og nå, nå har jeg laget lasagne Det blir godt,med litt salat til! Også har vi tortilla chips og salsa dip her, og det blir vel en film i kveld. Får nok tenne noen lys også, kjærestekveld :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 28. august 2011 #2413 Del Skrevet 28. august 2011 Jammen har du vært flink! Kan tenke meg det var godt med litt kjærestetid igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. august 2011 Forfatter #2414 Del Skrevet 28. august 2011 Hihi takk for det Jaa, det var godt Spiste lasagne og så på filmen Thor, om ja, Thor med hammeren som ble bannlyst fra Åsgard og kom på jorda Kjempe bra film, anbefales! Idag har jeg vært på alternativ messe med mamma,også møtte vi noen venninner av mamma der Det er noe veldig spesielt må jeg si, å bli spådd, healing, sånne steiner som fungerer på forskjellige ting osv. Jeg ble spådd av ei med tarot kort, hun sa jeg har dårlig selvitillit og blir fort sjalu Skal ikke nekte på det,dessverre. Hun sa at om kjære gir ei annen dame for mye oppmerksomhet,så skal jeg ikke gå og bli sur og kjefte for det, da skal jeg gjøre det samme rett og slett! Og hun sa at jeg ikke kan bli så sjalu om kjære er ute og med kompiser, men hvis jeg synes han er det for mye må jeg si ifra og si jeg savner han. Hun sa at vi har det veldig bra sammen, er bra sammen, men at det er noe som kan skape litt kaos osv. Og det tror jeg har litt med hvordan jeg er, hvordan jeg reagerer osv. Og at hun ikke visste om det blir han liksom,men at vi er bra da Hun sa også at hun ser en forlovelse Jasså,når blir det og med hvem tenkte jeg,har ikke inntrykk av at kjÆre er med pÅ den Skal han forlove seg så er det for å gifte seg, og sånn er egentlig jeg og. Detta så jeg ikke til kjære altså Ellers var det et at skolen kommer til å gå bra og slikt. Vi var også med på healingsirkel satt i en sirkel med øynene igjen, rolig musikk og han mannen gikk å tok oss på skuldrene. De fleste kjente noe, mamma kjente at armen prikkka da han tok på henne. Mens jeg derimot, ingenting Det var moro, skal dra på det neste år også,da må jeg bli spådd av han mannen mamma prøvde. Hun fikk også med seg et aura bilde, spennende. Også fikk hun høre at besteforeldrene hennes på morssiden er med henne, og at faren hennes, altså bestefar, er mye rundt mommo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 31. august 2011 #2415 Del Skrevet 31. august 2011 Du verden, det var ikke småtteri Jeg har en venninne som driver mye med sånne alternative greier. For det meste tror jeg det er humbug, men det hender da hun treffer i blant Jeg tar ikke alt for god fisk, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 31. august 2011 Forfatter #2416 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg er litt skeptisk til akkurat slike greier, spådamer liksom. Men det er skummelt når de treffer så! Hun hadde så rett på mamma i fjor, og mamma hadde en bra samtale med han mannen hun prata med nå. Jeg tror veldig på gjenferd/spøkelser og slikt, så jeg er ganske åpen for sånt, men er jo uansett litt skeptisk. Helt til det motsatte er bevist kanskje Idag har jeg vært så flink! Om man går i 1t på elipsemaskinen så stopper den liksom og begynner med noe cooldown også gir den seg! Men idag, idag klarte jeg å gå 1mil på 59:36! Det er jo helt utrolig til å være meg, som bare klarte 2km på 20min da jeg begynte på spenst.. Jeg har nesten klart 1mil før 1t har gått, men så har jo den maskina stoppa så ja. Jeg liker at spenst og det andre senteret har slått seg sammen, det er fint der og flere jeg kjenner fra blant annet barnehagen trener der, mora til en i bhg jobber der så koselig å prate litt med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. september 2011 #2417 Del Skrevet 1. september 2011 Så flink du er til å trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. september 2011 Forfatter #2418 Del Skrevet 1. september 2011 Takk takk! På mandag var jeg på corebar, igår 1t på elipsemaskina og idag ble det 30min og 5km på elipsemaskina og litt styrketrening på arma, magen, inner- og ytterlåra Nå blir det ikke noe før på mandag igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. september 2011 #2419 Del Skrevet 2. september 2011 Du er kjempeflink!! Tenk at det straks er klart for ny Helsinkitur! Synes nettopp du kom hjem fra den forrige jeg.. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. september 2011 #2420 Del Skrevet 2. september 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå