Frigg Skrevet 7. mars 2010 #421 Del Skrevet 7. mars 2010 Det skjer nok noe snart skal du se Må være litt spennende å gå sånn å vente også. Vente på noe man ikke vet hva man skal vente på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 7. mars 2010 #422 Del Skrevet 7. mars 2010 Snikleser melder seg Hvordan går det? Har også veldig lyst å høre navnet på pm, hvis jeg får lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. mars 2010 #423 Del Skrevet 7. mars 2010 Ikke kommet noen bebis enda?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #424 Del Skrevet 7. mars 2010 Snikleser melder seg Hvordan går det? Har også veldig lyst å høre navnet på pm, hvis jeg får lov Digger sniklesere Skal sende deg en pm! Ikke kommet noen bebis enda?? Nei Og nå skal jeg jinxe det, fordi jeg føler noe er på gang. Så siden jeg faktisk sier det så tidlig, bare hatt vondt i 40 min. nå, så gir det seg nok om 15 min. og resten av dagen går uten noen tegn Men det gjør vondt nå! Hadde litt tidligere i dag også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. mars 2010 #425 Del Skrevet 7. mars 2010 Det skal ikke gi seg nå, for jeg ha tippet 7.mars Så nå krysser jeg alt jeg har for at det skal skje noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #426 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg skal gjøre alt annet enn å krysse noe Problemet er at det ikke kommer i tak? Det varierer i styrke, men ikke sånn av/på-knapp, men det endrer seg ikke hvis jeg står/går, blir faktisk bare verre da... Sitter mest i ryggen og underlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 7. mars 2010 #427 Del Skrevet 7. mars 2010 Åh, så spennende! Jeg følger ivrig med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. mars 2010 #428 Del Skrevet 7. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #429 Del Skrevet 7. mars 2010 Får nesten dårlig samvittighet nå hvis ingenting kommer til å skje Ikke gitt seg enda, men ikke blitt verre... Egentlig skal mamma komme om 1 time, lurer på om jeg skal avlyse. E er jo på jobb, men det tar 5min. å gå hjem så det er null stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 7. mars 2010 #430 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg tipper at han kommer løpt av natt til tirsdag. At han får bursdag 9. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #431 Del Skrevet 7. mars 2010 Blir jeg fryktelig skuffet om han ikke er ute innen et par døgn Føler virkelig noe er på gang nå altså, bare helt i begynnelsen Mamma kommer på besøk, men hun er fullstendig klar for å dra rett hjem igjen uten mas Vil ihvertfall tiden gå litt fortere! Fødsler skal jo gå litt i arv, og mamma hadde ikke noe særlig smertefulle rier med meg, hun kunne fint puste seg gjennom dem før et par timer jeg kom ut... Ikke sagt noe til E enda, tenker han bare har gått av å jobbe slik at tiden går og jeg slipper mas, særlig hvis det trekker ut Åh, det er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 7. mars 2010 #432 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvordan går det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 7. mars 2010 #433 Del Skrevet 7. mars 2010 Dette er spennendeeee!! :popcorn: :popcorn: Kom ut lille venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. mars 2010 #434 Del Skrevet 7. mars 2010 Åh, shit, så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 7. mars 2010 #435 Del Skrevet 7. mars 2010 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 7. mars 2010 #436 Del Skrevet 7. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #437 Del Skrevet 7. mars 2010 Fortsatt her, men fortsatt vondt... Holdt seg på samme nivå hele tiden da. Ekle detaljer... Virker litt som om kroppen gjør seg klar også, gått noen ganger på do så nå kan det ikke være mye igjen Og det er veldig hovent/ømt nedentil... Jeg vil at det skal skje noe snart! Kommer til å føle meg så narret om det tar en uke til Desverre har jo ikke vannet eller slimproppen gått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 7. mars 2010 #438 Del Skrevet 7. mars 2010 superspennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 7. mars 2010 #439 Del Skrevet 7. mars 2010 Lykke til kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 7. mars 2010 #440 Del Skrevet 7. mars 2010 Spennende! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg