Gå til innhold

To har blitt tre!


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Ingen tegn til :heks: eller :gravid: enda...

Får bare vente.... og vente.... og vente.... til et eller annet skjer med kroppen...

Får håpe du slipper å vente så lenge da... :)

Skjer ikke så mye her heller forresten, :heks: er ventet i disse dager, og jeg klarte i la være å vente så jeg ville teste. Det eneste jeg fant var en test utgått på dato som selvfølgelig viste negativt.. Så jeg vet ikke. Jeg har jo både alder og fysikk i mot meg, så jeg bør vel ikke vente altfor mye.. Eller så var testen for gammel og :heks: utblir :) Tror egentlig ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt ikke noe nytt her...

Ingen :kosteskaft: og ingen andre symptomer enn at jeg er fryktelig trøtt og føler meg veldig oppblåst og feit! Men det tror jeg heller henger sammen med helgens festligheter og altfor lite søvn...

Nå er det jo bare en uke til :kosteskaft: skal komme om syklusen er som forrige gang så er litt spent :hoppe:

Enda en gravid i nærmeste bekjentskapskrets også!! Er det mulig!! Men det er sikkert bare jeg som er mer ømfintelig for sånne ting nå :sjenert:

Men kjempekoselig for de da, der har faktisk prøvd i langt over et år! Så det er vel fortjent! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke noe nytt her...

Ingen :kosteskaft: og ingen andre symptomer enn at jeg er fryktelig trøtt og føler meg veldig oppblåst og feit! Men det tror jeg heller henger sammen med helgens festligheter og altfor lite søvn...

Nå er det jo bare en uke til :kosteskaft: skal komme om syklusen er som forrige gang så er litt spent :hoppe:

Enda en gravid i nærmeste bekjentskapskrets også!! Er det mulig!! Men det er sikkert bare jeg som er mer ømfintelig for sånne ting nå :sjenert:

Men kjempekoselig for de da, der har faktisk prøvd i langt over et år! Så det er vel fortjent! :tommelsmil:

Så spennende mjau mjau, håper du får positiv test om en uke :klemmer:

Er testetid for meg i slutten av neste uke også, hadde vært gøy om vi begge hadde positivt resultat :strix:

Når folk rundt deg blir gravid støtt og stadig så er det forståelig at man blir litt missunnelig :sukk: Men så gøy de fikk det til etter prøvd så lenge da, det gir jo håp til andre som har slitt en stund også. De fleste av mine venner er faktisk ferdig med å få barn, det er fordelen(....) med å være over 30....

Ha en fin dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppmuntrende ord alle sammen! :helen:

Dere er så søte!!! :hoppe:

Ingen symptomer på hverken det ene eller det andre enda heller... :sjenert:

Men nå er det snart testing!! :popcorn:

Skal prøve å holde meg til torsdag/fredag med å teste, men det blir veldig veldig spennende :jepp:

Håper, håper, håper men tror ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende ja :jepp: Håper det er en liten spire i magen din, selv om du ikke har symptomer. Hørt om mange andre som har vært gravid selv om de ikke har merket noe så det er håp. Hadde passet meg fint, for jeg har heller ikke noen symtomer enda :lete: Lurer på å teste meg fredag jeg også. Kan være litt tidlig enda men.. Sist gang rakk jeg ikke tenke testing engang, for TR kom mye før forventet :kosteskaft:

Måtte uken gå fort og gi oss gledelig nyhet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Beklager fraværet, men jeg har hatt så utrolig mye å henge fingra i i det siste...

Fikk ikke mensen verken torsdag eller fredag. Men natt til lørdag fikk jeg noe utflodlignende som var noe brunt....

Det ble mer brunt i løpet av helgen og mer blodig - beklager ekle detaljer...

Tok test i dag, som var negativ... :tristbla:

Men har liksom ikke fått blødninger som er som mens, det er mer som tykk brunaktig utflod med hint av blod... EKKELT!!

Så da går vi inn i PP3 med nytt mot :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mjau Mjau,

Det var synd du ikke lyktes, men da får vi håpe på klaff i PP3. Jeg fikk TR i går, og er også nå inne i PP3. Så da satser vi på at alle gode ting er tre for oss begge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...