Gå til innhold

To har blitt tre!


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Har ikke så mye å oppdatere da... Ingen tegn til noenting enda, men så er det bare halvannen uke siden jeg fikk TR så venter egentlig bare på at neste TR kommer sånn at jeg får se om syklusene stabiliserer seg... :sjenert:

Ellers så tenker og grubler jeg på så mye rart for tiden...

Litt smålei av jobben, trives ikke noe særlig der vi bor, ønsker meg et større sted å bo... Syns at alt er rutine i grunn... Hvordan skal vi klare oss økonomisk når vi engang blir så heldige og bli 3?? Føles som om hodet til tider skal eksplodere og det verste er at det går utover nattesøvnen...

Heldigvis så har jeg verdens beste manns som gjør alt for at vi skal ha det bra :strix:

Tenke, tenke, tenke... Å som jeg kjenner igjen denne tankekvernen... Og noe klokere blir jeg ikke. Jeg kommmer alltid fram til at jeg har hva jeg har, bruk det. Og - det nytter ikke å tenke på noe man ikke får gjort noe med.

Håper du finner ut av tankemassen :klem:

Og ang mensen, så ble jeg sist overrasket over at den kom når den kom, som den skulle faktisk. Det var bare det at jeg hadde andre planer... :fnise:

Endret av -TanteBrun-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldiggrisen som har fått TR. Altså fordi kroppen da er på vei til å normalisere seg, ikke fordi det ikke er bolle i ovnen. Jeg skal til legen neste mandag jeg, for å høre om jeg kan få noen drugs som setter i gang mensen min... :sukk:

Ja det var veldig deilig at den kom helt av seg selv, selv om den var noe sein. Men bedre sent enn aldri :biggrin:

Håper du får din også snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke, tenke, tenke... Å som jeg kjenner igjen denne tankekvernen... Og noe klokere blir jeg ikke. Jeg kommmer alltid fram til at jeg har hva jeg har, bruk det. Og - det nytter ikke å tenke på noe man ikke får gjort noe med.

Håper du finner ut av tankemassen :klem:

Og ang mensen, så ble jeg sist overrasket over at den kom når den kom, som den skulle faktisk. Det var bare det at jeg hadde andre planer... :fnise:

Takk for klem TanteBrun :)

Tenking burde vært forbudt av og til... Men det ordner seg vel etterhvert...

Hehe, andre planer ja... Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem TanteBrun :)

Tenking burde vært forbudt av og til... Men det ordner seg vel etterhvert...

Hehe, andre planer ja... Hvordan går det med deg?

Tenking burde vært forbudt ja... Jeg blir sjelden klokere i alle fall... Av og til er det best å bare la tiden vise... :vetikke:

Planene her i huset ja... Foreløpig er det stille og uinteressant. Ikke no' skjer her... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fryktelig trøtt for tiden... Men får jeg sove? NEI!

Ligger og vrir meg hele natten og har mange rare merkelige drømmer som jeg egentlig ikke husker noe særlig av dagen etter...

Er kjempekvalm og uggen hver morgen...

Men det er vel altfor tidlig å kjenne sånne symptomer nå? Jeg fikk jo TR 15. juli! Nei, det er nok bare jeg som innbiller meg ting... tror jeg :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Divina

:vinke:

Innom og sympatiserer med trøttheten din :sove: Jeg er også trøtt, har ikke helt kommet inn i en normal døgnrytme enda. Det er farlig å ha ferie! Ligger også og vrir meg om kvelden, får ikke sove selv om jeg er dødstrett. Ordner seg vel snart...

Morgenkvalme? Spennende! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe det bare er feriemodus som sliter på søvnen min også... Blir så fryktelig sliten av dette her!!

Kvalm når jeg våknet i dag også, men det ga seg når jeg fikk spist litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm sier du, :lur: Får håpe det er av den kvalmen vi ønsker velkommen :fnise:

Jeg er også sinnsykt trøtt om dagen, og uansett hvor mye jeg sover; så er jeg like trøtt. Vil ha mer ferie jeg!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: :Nikke: :Nikke: :Nikke:

Spennende med kvalme da :lur: Når er IKM?

Hadde jeg visst det så.... :klø:

Skal tenke litt her nå....

tenker

tenker

tenker

tenker

tenker

Pilleslutt var 21. mai, fikk så TR 25. mai, neste TR kom ikke før 15. juli...

tenker

tenker

Så det vil si IKM om syklus nå er stabil så vil den være ca mandag 10. august.

Har jeg tellt riktig da tro?? :klø:

Og det vil si om syklus er som den forrige så vil ikke IKM være før ca 4. september... Eller??

Når man regner IKM så tar man og regner dagene mellom startdatoen av siste mens og så ca 28 dager fram i tid (eller da forventet mens skal komme i henhold til dager i syklusen) ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg visst det så.... :klø:

Skal tenke litt her nå....

tenker

tenker

tenker

tenker

tenker

Pilleslutt var 21. mai, fikk så TR 25. mai, neste TR kom ikke før 15. juli...

tenker

tenker

Så det vil si IKM om syklus nå er stabil så vil den være ca mandag 10. august.

Har jeg tellt riktig da tro?? :klø:

Og det vil si om syklus er som den forrige så vil ikke IKM være før ca 4. september... Eller??

Når man regner IKM så tar man og regner dagene mellom startdatoen av siste mens og så ca 28 dager fram i tid (eller da forventet mens skal komme i henhold til dager i syklusen) ikke sant?

Ja, det er riktig :jepp: Skal du teste om du er gravid, eller skal du bare vente på :heks: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er riktig :jepp: Skal du teste om du er gravid, eller skal du bare vente på :heks: ?

Takk for kjapt svar Lupsilure!! :klemmer:

Tror jeg venter til uti neste uke før jeg tester - om jeg klarer å vente såååå lenge da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for kjapt svar Lupsilure!! :klemmer:

Tror jeg venter til uti neste uke før jeg tester - om jeg klarer å vente såååå lenge da :fnise:

Det er veldig vanskelig å vente! Jeg tok 4 tester sist mnd. Har kjøpt mange teststrimler på eBay. Koster ca et par kroner per test, og da er det liksom greit :fnise:

Jeg har IKM ca 14, og kommer til å teste 12. Og hvis den er positiv skal mannen få den i 2 mnd bryllupsdag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør folk om dere planlegger barn? Her har det tatt helt av. Folk er så nysgjerrige. Og moren min kan nesten ikke vente :fnise: Jeg har ikke sagt at vi prøver da. Føler det ikke helt komfortabelt å snakke med henne om sånt. Men nå har hun nevnt det så mange ganger indirekte, og for noen dager siden klarte hun ikke å la være, men måtte bare spørre. Jeg svarte at det ikke blir noen baby enda hvertfall, og slo raskt samtalen over på noe annet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't mean to sink your ship, men jeg skal IKKE stole på noen symptomer igjen.. :ler: Alle går igjennom ihvertfall EN PP der de virkelig tror de er gravide og jeg hadde min nå.. :fnise:

Kvalm, stikkinger, ryggvondt osv osv osv...så jeg slutter herved med å tenke på symptomer! :ler:

Men jeg håper jo at kvalmen din er pooooositiv da!! :lur:

:klemmer:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hehe... ja symptomene KAN meget godt være ren innbillning.. eller ekte, men bare ikke noen som helst sammenheng med at du skulle være gravid... eller så kan det faktisk være at du ER gravid... ingen vei å vite liksom....gggg

Men... har du mange symptomer så må man jo få lov til å tro... og og håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada, selvfølgelig! :jepp: Gjorde det jeg...men....hvorfor skulle JEG være gravid liksom... :murvegg:

Mjau-mjau ER gravid! Jeg bestemmer!! :opplyse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanskelig å vente! Jeg tok 4 tester sist mnd. Har kjøpt mange teststrimler på eBay. Koster ca et par kroner per test, og da er det liksom greit :fnise:

Jeg har IKM ca 14, og kommer til å teste 12. Og hvis den er positiv skal mannen få den i 2 mnd bryllupsdag :strix:

Krysser fingrene for at du kan gi mannen den hyggeligste 2 mnd bryllupsgaven EVER!! :tommelsmil:

Jeg har 2 års bbryllupsdag på tirsdag, men tror ikke jeg kan glede mannen like mye... :sjenert:

Jeg må virkelig skaffe meg noen sånne billigtester jeg... Blir dyrt å fly på apoteket og kjøpe CB digital hver gang!

Spør folk om dere planlegger barn? Her har det tatt helt av. Folk er så nysgjerrige. Og moren min kan nesten ikke vente :fnise: Jeg har ikke sagt at vi prøver da. Føler det ikke helt komfortabelt å snakke med henne om sånt. Men nå har hun nevnt det så mange ganger indirekte, og for noen dager siden klarte hun ikke å la være, men måtte bare spørre. Jeg svarte at det ikke blir noen baby enda hvertfall, og slo raskt samtalen over på noe annet :ler:

Folk hinter litt ja, mamma har vel håpet i flere år allerede :fnise:

Men jeg er som deg, ikke helt komfortabel med å snakke med mamma om det, så jeg bare avfeier det hver gang og sier som deg at det ikke blir enda - hun skulle bare visst hva som planlegges :ler:

Ellers så har jeg fortalt flere venner om prøvingen, men det er ikke noe tema som bringes på bane så altfor ofte og det er kun de aller nærmeste som vet det. Noen spørsmål om hvordan det går blir det jo av og til, men de vet at vi ikke stresser så veldig og tar det litt som det kommer så det gjør nok de også. Men de synes det er veldig hyggelig da :nigo:

Har du fortalt det til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't mean to sink your ship, men jeg skal IKKE stole på noen symptomer igjen.. :ler: Alle går igjennom ihvertfall EN PP der de virkelig tror de er gravide og jeg hadde min nå.. :fnise:

Kvalm, stikkinger, ryggvondt osv osv osv...så jeg slutter herved med å tenke på symptomer! :ler:

Men jeg håper jo at kvalmen din er pooooositiv da!! :lur:

:klemmer:

Jeg er evig pessimist :ler: så jeg tror egentlig det bare er innbilling...

Det er bedre å bli positivt overrasket enn fryktelig skuffet, så lever i håpet men håper ikke FOR mye.. OK da, jeg er en smule sinnsforvirra :fnise:

hehe... ja symptomene KAN meget godt være ren innbillning.. eller ekte, men bare ikke noen som helst sammenheng med at du skulle være gravid... eller så kan det faktisk være at du ER gravid... ingen vei å vite liksom....gggg

Men... har du mange symptomer så må man jo få lov til å tro... og og håpe ;)

HÅPR HÅPE HÅPE HÅPE

Å jada, selvfølgelig! :jepp: Gjorde det jeg...men....hvorfor skulle JEG være gravid liksom... :murvegg:

Mjau-mjau ER gravid! Jeg bestemmer!! :opplyse:

Bra bestemt trinemor!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...