Gå til innhold

To har blitt tre!


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Status er:

  • Ikke kvalm lengre....
  • Oppblåst i magen (kan være TR som lurer...)
  • Trøtt (men det er jeg jo forsåvidt alltid :fnise: )
  • Ingen murringer :tristbla:
  • Småkviser i ansikt (kan igjen være et tegn på :heks: som kommer)

:hoppe: litt om det er :heks: som melder sin ankomst - det er jo faktisk et tegn på at kroppen er tilbake til sitt gamle jeg :jepp:

:hoppe::danser::hoppe: dersom jeg mot formidning skulle være :gravid:

Endret av mjau-mjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på en måte er begge deler bra? Ikke ofte en hører ;)

Kryser fingrene for :gravid: for deg :)

Når det gjelder dette med mas og forventninger fra omgivelsene, DET vet jeg litt om. Jeg begynner strengt tatt å bli en gammel dame, så jeg begynner å få ltt vel dårlig tid.

Men det jeg/vi sier når det komer spørsmål er "det kommer når det kommer om det kommer". Det pleier å stoppe videre spørsmål. :) Eller hvis det kommer "Jammen, prøver dere da?"

Så sier jeg "det kommer NÅR det kommer OM det kommer".

Og det er jo egentlig helt sant også :) Er ikke noe mer å si om det egentlig.

Ønsker deg en fin fredag og en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et godt svar, -TanteBrun- :jepp:

Jeg har fortalt det til endel egenlig. Før vi ble gift brukte jeg som unnskyldning at vi fikk vente til etter bryllupet hvertfall. Og når bryllupet nærmet seg, skjønte jeg at det hadde vært en litt dum ting å si. :ler: Heldigvis har det vært ferie nå, så jeg har ikke sett så mange kollegaer enda. Det er de som maser mest. Og siden jeg og mamma jobber sammen, så syntes jeg jeg har vært litt dum som har snakket med mange kollegaer om det... :sjenert: Jeg har ikke noe problemer med å snakke med venner, kollegaer, ukjente om det. Og kan godt innrømme at vi prøver, men jeg liker ikke å snakke med familien om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennande med mulige graviditetssymptom! :) Kryssar fingrane for at du er gravid. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at du er gravid denne PP:.. det ville blitt en glad pusekatt det. Men forsåvidt fint at du blir glad dersom tanta kommer også. Vi BØR faktisk virkelig verdsette en normal, sunn syklus... det hjelper oss jo på vei mot målet... ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et godt svar, -TanteBrun- :jepp:

Jeg har fortalt det til endel egenlig. Før vi ble gift brukte jeg som unnskyldning at vi fikk vente til etter bryllupet hvertfall. Og når bryllupet nærmet seg, skjønte jeg at det hadde vært en litt dum ting å si. :ler: Heldigvis har det vært ferie nå, så jeg har ikke sett så mange kollegaer enda. Det er de som maser mest. Og siden jeg og mamma jobber sammen, så syntes jeg jeg har vært litt dum som har snakket med mange kollegaer om det... :sjenert: Jeg har ikke noe problemer med å snakke med venner, kollegaer, ukjente om det. Og kan godt innrømme at vi prøver, men jeg liker ikke å snakke med familien om det.

Skjønner at du synes det er litt ubehagelig, og siden de vet vil det jo alltid bli "oppfølgingspress", og skjer det ikke noe blir det forventingene større.

Og å snakke med familien om det.... Enig med deg. Det er rart med det der, men sånn er det.

---------

Håper du har hatt en fin helg Mjau-Maju, og at du er enda et skritt nærmere :gravid::)

Ønsker deg en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennendes! Masse symptomer er på plass hvertfall... Krysser fingrene for deg! :)

Også en god :klem: Håper du har hatt en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola amigas!!

Hyggelig med aktivitet her mens jeg har hatt en fortreffelig helg!! Håper dere også har hatt det!! :nigo:

Veldig god sagt TanteBrun!!! :jepp:

Og forventningspress er jeg kjent med, men jeg sier som deg TanteBrun: "det kommer NÅR det kommer OM det kommer" ;)

Snakker kun om det når jeg selv ønsker å bringe det på bane.

Så har det skjedd meg og da det som skjer hos mange andre prøvere; folk i nærmeste omkrets kommer med den glade nyheten om at de er på vei :gravid: Og man blir liksom sittende igjen glade på deres vegne, men samtidig litt skuffa over at det ikke er en selv... :tristbla:

Både ei av mine venninner (som begynte prøvingen litt før meg) samt ei på jobben er da altså i "omstendigheter" som det så fint heter i alle disse bøkene jeg dukker ned i :fnise:

TR har ikke kommet enda... :sjenert:

Har noe menssmertelignende i anmarsj kjenner jeg, men er så fryktelig hoven på beina og kroppen generelt. Beina kan jeg jo tro kommer av den eksem/bylle/infeksjonen jeg går til behandling for, men resten av kroppen da??!!? :klø:

Jeg får jo ikke av meg gifteringen omtrent!! Ikke at den skal av, men dere skjønner hva jeg mener :fnise:

Nå skal jeg se om jeg finner ett sted på nettet jeg kan bestille billige tester!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du når du venter tanta, eller venter du bare i det blå og ser hva som dukker opp?

Synd å høre at du er hoven i kroppen.. ikke har jeg noen tips heller... Men håper det går over/du finner botemiddel. Og ha en finfin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge TR ikke er dukket opp er det fortsatt håp ;)

Billige tester får du tak i her! billige-teste.dk Bare ikke handle for over 200,- for da blir det toll ;) Men du får dem til omtrent halve prisen enn hva de norske butikkene skal ha dem for :Nikke:

Husker hvordan det var med at andre rundt seg kom med nyhetene før oss... Litt sårt selv om man var glad på dems vegne :sjenert:

Krysser fingrene for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hva du mener, og hvordan du føler det om dagen.. :troest: er ikke så lett når alle rundt en er gravide,man ser bare barnevogner og store mager over alt!! Men tro meg; det kommer til å komme en dag hvor du står der med testen i hånda, og den er positiv.. Da glemmer du alt annet!

masse :klemmer: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge TR ikke er dukket opp er det fortsatt håp ;)

Billige tester får du tak i her! billige-teste.dk Bare ikke handle for over 200,- for da blir det toll ;) Men du får dem til omtrent halve prisen enn hva de norske butikkene skal ha dem for :Nikke:

Husker hvordan det var med at andre rundt seg kom med nyhetene før oss... Litt sårt selv om man var glad på dems vegne :sjenert:

Krysser fingrene for deg! :klem:

billige-tester.no funker fint den og, samme siden, samme priser, men på norsk og sendes fra sverige istedenfor danmark. ;) (men tollalvgift er den samme ja. Over 200,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet du når du venter tanta, eller venter du bare i det blå og ser hva som dukker opp?

Synd å høre at du er hoven i kroppen.. ikke har jeg noen tips heller... Men håper det går over/du finner botemiddel. Og ha en finfin kveld!!

Venter litt i det blå, men ikke helt :fnise:

Har ustabile sykluser så om alt skulle være OK nå skulle den kommet i går eller i dag, men hvis syklusen er som sist (alstå helt ute å kjøre) så kommer den ikke før i begynnelsn av september...

Bestilte tester på billige-tester.no jeg også :jepp:

--------------------------------------------------------

:danser: FOR 2 ÅR SOM :bryllup::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takker for hilsener på :bryllup: dagen Divina og trinemor :helen:

Ikke noe tegn til TR enda, går og venter på å få testene i posten :sjenert:

Merker ingen symptomer heller, men det er kanskje fordi jeg er syk...

Det fryktes jeg har fått denne forferdelige influensaen så nå er jeg sykemeldt i 7 dager og får egentlig ikke lov å forlate leiligheten - KJEDELIG!!!

Så sånn sett så håper jeg ikke at jeg er gravid nå, har jo hørt at det ikke er noe særlig og ha influensa og være gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med to års bryllupsdag! :) Gratulerer forsinket :strix:

Kjedelig med influensa! :sukk: Håper du blir frisk snart. :blomst:

Benytt sjansen til å se på dr.phil, oprah, days of our lives osv :lur: Og å bli vartet opp av mannen!

Endret av Lupsipure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt å være syk, og så kjipt å være sykmeldt fordi det fryktes å være svineinfluensa. :troest:

Også jeg har hørt at influensa og svangerskap ikke passer helt sammen.

Håper at det ikke er så ille og at det går fort over sånn at du kan gjøre "andre" :gjeiper: ting igjen.

God bedring! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: for hyggelige hilsener...

Heldigvis så renner ikke nesa så fælt lengre, men er fortsatt helt pumpa... Blir andpusten av å gå fra soverommet til stua... Ikke noe kjekt akkurat...

Fikk testene i går da, så over helgen blir det testing dersom tanta ikke har kommet :jepp:

I går når jeg la meg hadde jeg fryktelig stikkende smerter i magen, kjentes ut som noen borret en kniv igjennom... Men det kan jo være smerter som følge av influensaen også da, har jo ikke spist noe særlig de siste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...