Gå til innhold

To har blitt tre!


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Fælt så høy aktivitet det var her da? :hakeslepp: Titter i min egen bok... :lete: hehe. :fnise: Skjer svært lite hos meg i denne delen av syklusen da, så er vel ikke så rart. :ler:

Jeg gikk også rundt med bind i veska i den perioden jeg ventet på TR første gang. :fnise: Er ikke så gøy å ikke vite når ting skjer, men blir jo bare med denne gangen, så får du bedre oversikt. :Nikke: Heldigvis har jeg en "vane" for å få TR om morgenen når jeg går på do, så var ganske trygg da.

Om ikke kroppen din er mer følsom når du ikke er på pillen eller om du kanskje leter litt etter symptomer (som vi ALLE her inne gjør! :jepp:) er ikke godt å si. ;) Men blir jo nesten som om kroppen din våkner litt til liv nå da, når stoffer fra pillen forsvinner gradvis. :Nikke: Er sånn jeg så på det ihvertfall! :jepp:

Ha en fin-fin fredag mjau-mjau! :fnise: Kos deg masse i sola, hvid du ikke er som meg og må på jobb ikveld... :sukk:

:klemmer:

:ler:

Ja, merkelig hvor mange som har tittet innom - men for all del, kjempekoselig det altså!!! :jepp:

Så er jeg innlogget her så og si mellom 8-16 og da så rekker og svare ganske fort. Er så stille på jobb nå i disse ferietider så da blir det tid til å kikke innom KG.

Jeg pleier også å få TR om morgenen så håper det går bra.

Jeg jobber fram til kl 16:00 i dag også er det helg! :bolledeig:

Så skal prøve å få slikket litt :sol:

Kos deg på jobb da!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom for å ønske deg en god helg!

Håper du får orden på syklusene ganske fort. Eller enda bedre - kanskje du er av de heldige der alt klaffer med en gang? Hadde jo vært fantastisk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en god helg!

Håper du får orden på syklusene ganske fort. Eller enda bedre - kanskje du er av de heldige der alt klaffer med en gang? Hadde jo vært fantastisk da :)

Takk takk :)

Det hadde vært helt fantastisk men jeg tviler i grunn... Ikke hatt TR siden slutten av mai og negativ test i går... Men man skal aldri si aldri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR enda... :sjenert:

Egentlig ingen tegn til TR heller, men i dag føler jeg meg småuggen og kvalm... Tror ikke det egentlig betyr noe annet enn kroppen er sliten etter en helg med litt for lite søvn... Men man blir jo litt usikker allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du gått lenge på piller før du sluttet med de i mai? Jeg sluttet med piller etter mange år på de for 3-4 år siden, og da tok det vel nesten 6 mnd før jeg fikk tilbake mensen :sjenert: Men det er jo veldig individuelt det der, og håper jo ikke det tar så lang tid for deg. Men ville bare nevne det i alle fall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du gått lenge på piller før du sluttet med de i mai? Jeg sluttet med piller etter mange år på de for 3-4 år siden, og da tok det vel nesten 6 mnd før jeg fikk tilbake mensen :sjenert: Men det er jo veldig individuelt det der, og håper jo ikke det tar så lang tid for deg. Men ville bare nevne det i alle fall....

Kommer også veldig ann på hvilke piller man har gått på. Jeg gikk på minipillen Cerazette og tok ca 3 uker før TR kom til meg. Så både pille-type og individualisme slår nok inn ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på piller i 9 år blir det vel. Men har hatt to lengre opphold i den perioden. Det som er så dumt er at jeg ikke husker hvor lang tid det tok før TR kom når jeg hadde de oppholdene : :sur:

Det er litt over 3 år siden jeg hadde siste opphold, siden da har jeg brukt 3 forskjellige merker. Først synfase, så en minipille (husker ikke navnet, men jeg HATET den iallefall) også fikk jeg foreskrevet loette.

Noen som har erfaring med disse?

Har en venninne som også prøver å bli gravid, og hun fikk TR til vanlig tid... Fryktelig irriterende det der... Men hun brukte ikke samme piller som meg da.

Jeg vet det kan ta tid MellonCollie så mister ikke motet for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med TR som ikke har kommet enda da :jepp: Når skal du teste igjen?

Jeg testet 3-4 ganger bare jeg var en dag forsinket forrige gang jeg :sjenert: Men har et digert lager med tester da :fnise:

Glemte å svare deg; jeg bor også i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med TR som ikke har kommet enda da :jepp: Når skal du teste igjen?

Jeg testet 3-4 ganger bare jeg var en dag forsinket forrige gang jeg :sjenert: Men har et digert lager med tester da :fnise:

Glemte å svare deg; jeg bor også i Oslo :)

Jeg vet ikke helt :klø:

Kanskje jeg gjør det før jeg drar på lørdag om det ikke har skjedd noe...

Blir jo helt nervøs av det her :ler:

Moro at du også bor i Oslo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du gått lenge på piller før du sluttet med de i mai? Jeg sluttet med piller etter mange år på de for 3-4 år siden, og da tok det vel nesten 6 mnd før jeg fikk tilbake mensen :sjenert: Men det er jo veldig individuelt det der, og håper jo ikke det tar så lang tid for deg. Men ville bare nevne det i alle fall....

Blander meg litt siden jeg også venter på TR... :sjenert:

6 mnd!! :hakeslepp: *orker ikke vente sååå lenge!!*

Jeg har gått på Diane de siste 8+ årene, og de er det jo ikke akkurat lite hormoner og skit i, så skulle ikke forundre meg om jeg ikke må vente en evighet... :sukk: Men legen sa at hvis jeg ikke hadde fått TR på 3 måneder skulle jeg komme til han! Håper han har en vidundermedisin!?! :vetikke:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper å gå så lenge uten da cypress :jepp:

Pillene jeg gikk på sist (loette) skal jo være de med minst hormoner og skit, så sånn sett skulle man tro at systemet ikke var så f**ka, men tydeligvis for testen var jo negativ...

Men så har jeg hørt om de som har tatt flere negative hjemmetester men allikevel vært gravid! Skal ikke være lett dette her! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk på Yasmin, de er vel ganske proppet med hormoner om ikke jeg tar feil. Men det var bare første gang jeg sluttet det tok så lang tid (skulle ha et opphold fra p-piller var planen). Når vi skulle begynne prøvinga så tok det bare en måned, så var alt i gang som normalt. Men det kan jo være nettopp fordi jeg hadde hatt det lille oppholdet noen år før :klø:

Skal ikke være lett det der ;) Jeg vet i alle fall det at jeg ALDRI skal gå på p-piller igjen. Verden har blitt helt annerledes etter jeg kuttet ut alle de hormonene der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom for å legge igjen et lite spor i prøverdagboka di også, Mjau-Mjau. Hipp hurra for prøverdagbog :duskedame: Snart skal vi over i graviditetsdagbøkene begge to - det blir koselig!

Tilbake til pakkingen. Jammen er det mye man skal ha med seg som man antakeligvis ikke kommer til å bruke! Jeg blir nok aldri noen god pakker...

:klemmer: til verdens beste mjau-mjau :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Yasmin, de er vel ganske proppet med hormoner om ikke jeg tar feil. Men det var bare første gang jeg sluttet det tok så lang tid (skulle ha et opphold fra p-piller var planen). Når vi skulle begynne prøvinga så tok det bare en måned, så var alt i gang som normalt. Men det kan jo være nettopp fordi jeg hadde hatt det lille oppholdet noen år før :klø:

Skal ikke være lett det der ;) Jeg vet i alle fall det at jeg ALDRI skal gå på p-piller igjen. Verden har blitt helt annerledes etter jeg kuttet ut alle de hormonene der....

Synes p-piller er flott av den grunn at man kan utsette mensen. Er så greit hvis man skal på ferie og ikke har lyst til å mensen da... Men er helt enig når det gjelder hormonene - noe skikkelig dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må innom for å legge igjen et lite spor i prøverdagboka di også, Mjau-Mjau. Hipp hurra for prøverdagbog :duskedame: Snart skal vi over i graviditetsdagbøkene begge to - det blir koselig!

Tilbake til pakkingen. Jammen er det mye man skal ha med seg som man antakeligvis ikke kommer til å bruke! Jeg blir nok aldri noen god pakker...

:klemmer: til verdens beste mjau-mjau :klemmer:

Du er nå så søt da Blåmor!! :flau:

Kjempekoselig med besøk av deg her inne også!

Ja, håper vi snar er over i :gravid: bøkene begge to :jepp:

Kos deg masse på ferie, dyrk kjærligheten og kanskje du kommer hjem med :babysmokk: i magen :lur:

Pakking ja - jeg er også en av de som ALDRI lærer meg å pakke, tar alltid med et tonn mer enn jeg trenger :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen TR...

Men det er noe rart med kroppen, har fått masse kviser på beina :hakeslepp:

Og et par av de har utviklet seg til verkebyller (ja, jeg vet det er ekkelt) - aldri hatt sånne før jeg... Kan det være "bivirkning" av å slutte på pillene?

Dessuten føler jeg meg småuggen (spesielt på morgenene) og er dødssulten når jeg våkner. Tung i magen og vondt i ryggen.

Huff, det var mye syting - måtte bare få det ut :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rare bivirkninger...? Men sånt har ikke jeg greie på, tror det er veldig forskjellig fra person til person. Selv har jeg ikke merket en eneste forskjell etter jeg ble pillefri. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart...! :klø: Og testene er fremdeles negative....?

Kan jo hende at pillen du har tatt har hindret endel naturlige reaksjoner, som f.eks kviser og at alt kommer susende inn nå. :tristbla:

Vanskelig å si altså. Jeg kjente jo ikke så store forandringer, siden jeg gikk på Cerazette. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...