Gå til innhold

To har blitt tre!


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Deilig at formen er bra i dag! Kos deg med sofaen og helge- ting, gulvvask og sånt kan en alltids gjøre en annen dag ;)

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så koselig når magen begynner å dukke opp :rødme: Ha en riktig god helg og kooos deg med magen! Jeg får det rådet fremdeles, alle sier at jeg kommer til å savne magen så fort han kommer ut, men jeg må innrømme at jeg har vanskelig for å se det for meg akkurat nå. Gleder meg i alle fall til å bli litt mer mobil igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan tenke meg man blir lei på slutten ja Blåmor!:fnise:

-----------------------------------------------------

I dag er formen skikkelig bedriten igjen, dundrende hodepine og kvalm... Typisk når jeg skal kose meg hjemme med mannen :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jordmortime i dag! :hoppe:

Litt spent i grunn... :)

Så det var noen som hadde prøvd å ringe meg fra kontoret der borte for en halvtimes siden men da var jeg i full sving på badet. Og sånne offentlige nr er jo kjempelett å ringe opp igjen på...

Håper bare hun ikke er syk eller noe nå da så jeg ikke får timen... :sjenert:

Da har jeg liksom stått opp tidlig for "no reason" på siste 100% sykemeldt dagen min....!

*tvi-tvi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj... Da hadde jordmor blingset med tidene.. Satt meg opp 8:30 i boka og sendt meg bekreftelse med 9:30... :(

Da ble det ingen time i dag, forhåpentligvis får jeg ny i løpet av uka.... Hater når sånne ting skjer...!

Men fikk iallefall hentet en pakke jeg fikk hentelapp om på lørdag da når jeg allikevel var ute av huset.

Det var fra en av mine High School venner i USA og hun hadde sendt meg to baby-pledd og noen smekker som alle var laget av bestemora til mannen hennes! Såååå søt :rødme: Ble helt rørt jeg!

Endret av mjau-mjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 15 uker!! :strix:

Kan jeg spørre, hva du har tenkt å spørre/ta opp med JM? Har så lyst til å bestille meg en time selv, men føler jeg må ha noe konkret å spørre om, og det har jeg eegentlig ikke. :sjenert:

Ønsker deg en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 15 uker!! :strix:

Kan jeg spørre, hva du har tenkt å spørre/ta opp med JM? Har så lyst til å bestille meg en time selv, men føler jeg må ha noe konkret å spørre om, og det har jeg eegentlig ikke. :sjenert:

Ønsker deg en fin dag! :klemmer:

Har i grunn ingen anelse om hva jeg skal spørre om...

Får ta det som det kommer :)

Det var bra :) Er godt å "komme i gang" med det også. Håper du får en fin kveld! :klemmer:

Blåmr, har du noen tips til hva man skal spørre om hos JM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig ikke, for jeg lurte ikke på noe spesielt. Jeg spurte om det som falt meg inn der og da, som om størrelsen på magen sa noe om størrelsen på babyen (som den da ikke gjorde) - ellers så fortalte hun bare om tilbudene som de hadde som svangerskapskurs o.l. Jeg trodde at alle var inne hos jordmor i hvert fall en time første gangen (fordi det stod jo på KG, og da må det jo være slik :ler: ), men jeg var ikke inne lenger enn max 20 min tror jeg. Ikke fordi jeg ikke fikk lov, men jeg hadde ikke noe spesielt å spørre om.

Derfor, gå til timen med åpent sinn, også får du helt sikkert lov til å ringe henne dersom du kommer på noen spørsmål senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tilbake etter en helg på fjellet med gode venner - deilig :biggrin:

JM-time gikk greit... Syns i grunn det var litt kleint.. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men følte meg nesten litt mindreverdig eller noe sånt... Gir henne en sjanse til (i mars), men mulig jeg bare fortsetter hos legen min etter det.

Hun fikk iallefall målt hjerteslagene og det var herlige 148 slag i minuttet :rødme: Hun tok også symfysemål og trodde nok jeg og lege som tok tidlig UL hadde rett med tanke på termin i midten av juli og ikke tidlig i juli. Men nå er det kun halvannen uke til UL og til vi får en sikrere termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med fjelltur da :jepp:

Er det ordinær UL du skal på om halvannen uke? Jeg må vente nesten tre uker til på min jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det Møffi! :strix:

Syns kanskje det er litt tidlig, men ifølge menstermin så er jeg jo da i uke 19+2 eller noe.. Men jeg har jo smygtittet på tidlig UL og ble da regnet til å være ca 2 uker mindre på vei. Og det tror jeg også er mye riktigere...

:strix: 16 UKER :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det Møffi! :strix:

Syns kanskje det er litt tidlig, men ifølge menstermin så er jeg jo da i uke 19+2 eller noe.. Men jeg har jo smygtittet på tidlig UL og ble da regnet til å være ca 2 uker mindre på vei. Og det tror jeg også er mye riktigere...

:strix: 16 UKER :strix:

Snaart UL - det blir moro :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...