Gå til innhold

To har blitt tre!


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Gjest Cupcakes

det hørtes ut som en koselig lørdag, kjærstekos er aldri feil :rodmer:

gleder meg til den dagen vi kan begynne å kjøpe babyklær og utstyr, er jo så masse fint! særlig til jenter ;) har du hatt flere ultralyder som har bekreftet at det er jente der inne?

også så søte kusiner du har da, de er så herlige i den alderen der :)

å, fint filmtips, liker sånne filmer veldig godt-den skal jeg prøve å få sett.

kos deg med både scrapping og sortering av babystæsj :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt 3 UL'er men kun en hvor de har sett etter kjønn.

Men hun var så og si 100% sikker :)

Men... Alltid et men... De har jo tatt feil før så tør ikke stole 100% på det. Vi skal på 3D-UL i slutten av april så da får vi det forhåpentligvis 100% bekreftet :)

-----------------------------------------------------

Deilig med egg og bacon til frokost, og jeg og mannen har såpass mye energi i dag at vi har bestemt oss for å taen shining av kjøkkenet. Vaske i skap, skuffer o.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Husker ikke om jeg har vært innom her før?

I alle fall så er jeg innom nå! :) Artig med kjøp av babyutstyr! Var innom en babybutikk på fredag, og det var så koselig å gå rundt der og kikke på vogner, senger, bilstoler osv. Å tenkte på at om noen uker må vi også kjøpe sånt!

Flink og effektiv du er som rydder kjøkken på en søndag. Jeg ligger bare på sofaen her i dag, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Husker ikke om jeg har vært innom her før?

I alle fall så er jeg innom nå! :) Artig med kjøp av babyutstyr! Var innom en babybutikk på fredag, og det var så koselig å gå rundt der og kikke på vogner, senger, bilstoler osv. Å tenkte på at om noen uker må vi også kjøpe sånt!

Flink og effektiv du er som rydder kjøkken på en søndag. Jeg ligger bare på sofaen her i dag, hehe.

Velkommen skal du iallefall være Teriyaki ;)

Det er veldig koselig å gjøre baby-innkjøpene. Her er mannen også veldig ivrig og jeg syns det er sååååå koselig :rodmer

...............................................

Åååååneeeei!! Jeg tror jeg har fått det som må være den værste "gravidplagen"... Hemorider... Det er sååå vondt og ubehagelig, og ja jeg syns det er flaut også... :sjenert:

Gruer meg til å gå på apoteket for å få noe for det, men de må vel ha blitt spurt om det tidligere...?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du iallefall være Teriyaki ;)

Det er veldig koselig å gjøre baby-innkjøpene. Her er mannen også veldig ivrig og jeg syns det er sååååå koselig :rodmer

...............................................

Åååååneeeei!! Jeg tror jeg har fått det som må være den værste "gravidplagen"... Hemorider... Det er sååå vondt og ubehagelig, og ja jeg syns det er flaut også... :sjenert:

Gruer meg til å gå på apoteket for å få noe for det, men de må vel ha blitt spurt om det tidligere...?!?

Uff, ikke noe artig det. Men de har vel helt sikkert daglig folk innom som trenger noe for slike ting, så tror ikke du skal trenge å være flau for det. Bare ikke dra innom i den værste rushtiden.. :ler: Siden du er gravid så er det jo også mer "forståelig"..Eller naturlig blir vel mer riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

du, kan jeg spørre om noe mjau-mjau? :) mener å huske at du hadde samme type "problem" når det gjaldt bysten din som det jeg har.. åssen er det nå når du er gravid? merket noe forskjell på de? er bare litt nysgjerrig siden jeg vurderer litt om jeg skal gjøre noe med de nå eller vente til etter en eventuelle graviditet :sjenert:

håper du har hatt en fin dag i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, hemoroider, det må være fælt. Alt vi skal gjennom for å få disse gullungene våre til verden altså :sjenert:;) Håper det gikk fint på apoteket!

Ønsker deg en finfin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke noe artig det. Men de har vel helt sikkert daglig folk innom som trenger noe for slike ting, så tror ikke du skal trenge å være flau for det. Bare ikke dra innom i den værste rushtiden.. :ler: Siden du er gravid så er det jo også mer "forståelig"..Eller naturlig blir vel mer riktig?

Huff... Det blir definitivt ikke i den værste rush-tiden nei! :fnise:

Må jo nesten le litt av det og, så pinlig at det blir komisk!

du, kan jeg spørre om noe mjau-mjau? :) mener å huske at du hadde samme type "problem" når det gjaldt bysten din som det jeg har.. åssen er det nå når du er gravid? merket noe forskjell på de? er bare litt nysgjerrig siden jeg vurderer litt om jeg skal gjøre noe med de nå eller vente til etter en eventuelle graviditet :sjenert:

håper du har hatt en fin dag i dag :klemmer:

Det stemer Cupcakes, kjenner de blir større og det er noe skikkelig dritt...

Men jeg har hørt og sett at de også kan bli mindre etter fødsel/amming. Har en venninne som fikk mye mindre pupper etter fødsel og jeg håper det samme skjer med meg.

Derfor har jeg valgt å vente, selv om jeg gruer meg skikkelig til melka kommer (om den kommer). Puppestr er faktisk en grunn til at jeg ikke har det minste lyst til å amme... Ja, jeg vet det er sunt for barnet og alt det der, men bare tanken på det gjør meg dårlig...

Fysioterpauten min sier også at bystestørrelsen er med på å slite ryggen min og at det allerede nå er antydning til slitasje i ryggen, og skuldrene og nakken er også helt på trynet...

Hun anbefalte meg å få henvisning av lege til brystreduksjon når jeg var ferdig med fødselen.

Jeg er jo ikke store jenta (160 på strømpelesten) og det er lite rygg som skal holde mye byste... :(

Uff, hemoroider, det må være fælt. Alt vi skal gjennom for å få disse gullungene våre til verden altså :sjenert:;) Håper det gikk fint på apoteket!

Ønsker deg en finfin onsdag! :klem:

Helt grusomt! Må på apoteket på fredag når det har kommet litt innskudd på konto... Blakk for tida... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

da blir det spennende å se hvordan det blir for deg etterhvert da. og skjønner veldig godt at du kvier deg litt for amming da, er tungt med stor byste i utgangspunktet :tristbla:

får vurdere det litt mer igjen, glemte det litt igjen etter jeg hadde hvert på mamografi før jul, da var jeg skikkelig klar for at nå skulle de reduseres, men så ble det med tanken, synes det er litt skummelt :sukk: er nok like høy som deg jeg da, og nå som vekten min er kommet seg på normal siden merker jeg at de har blitt større enn de var, savner de "små" jeg hadde en stund jeg.. jaja, får lese litt mer om disse operasjonene..

Håper du har hatt en fin dag og får en fin dag i morgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke bare-bare...

Jeg har veldig lyst til å gjøre noe med det men samtidig så er det skummelt...

Får se hva som skjer etter fødsel :)

-----------------------------------------

Er sååååå sliten etter jobb, det er mas fra ende til annen hele dagen og altfor mye å gjøre! Kan jo få hjerteinfarkt og magesår av langt mindre...

I tillegg så MÅ jeg "shine" kåken i dag (får masse hjelp av mannen da) for kommer folk på besøk hele helga. Har invitert til litt kake og godis i og med at jeg har bursdag på søndag så det blir nok koselig. Liker iallefall at det er rent og ryddig når vi får gjester så det er vel bare å hive seg rundt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer på forhånd! Koselig med bursdag, spesielt nå når dette er siste bursdagen din før du er mamma!! :rodmer: Er ikke det litt rart å tenke på? :)

Jeg for min del er født så sent på året at jeg rekker ikke å fylle 21 før baby kommer, men det går da helt fint det. :)

Jobber du hundre% enda, eller er du delvis sykemeldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer på forhånd! Koselig med bursdag, spesielt nå når dette er siste bursdagen din før du er mamma!! :rodmer: Er ikke det litt rart å tenke på? :)

Jeg for min del er født så sent på året at jeg rekker ikke å fylle 21 før baby kommer, men det går da helt fint det. :)

Jobber du hundre% enda, eller er du delvis sykemeldt?

Takk takk!

Blir koselig med besøk både i dag og i morgen :)

Det er litt rart å tenke på ja... Neste år så er jeg mamma liksom!!

Jeg jobber f.o.m. neste uke 80%.

Jeg har vært delivis sykemeldt siden rett før jul. Det er en skulder som fusker så ikke noe svangerskapsrelatert egentlig.

Nå jobber jeg 80% sånn at jeg får mulighet til å gå til fysiobehandling.

Men jeg kjenner meg jo til tider mer sliten enn vanlig så kjenner det har vær godt med kortere dager...

Bare 3 måneder til permisjon faktisk!! :wow:

Håper dere får ei fin helg med besøk og bursdagsfeiring! Og kake! :sikle::fnise:

Tuuuuuusen takk!

Her har det blitt bakt og laget vaffelrøre til den store gullmedaljen i dag :fnise:

------------------------------------------------------

For en fantastisk dag! :sol:

Våknet av sola som tittet inn i dag, så ble vi liggende å sløve et par timer før vi stod opp - hele den lille familien inkl pus og bebis i magen :rodmer: Selv om pusen er avvent fra å sove på soverommet så får han lov å komme inn å kose når vi er våkne - har ikke hjerte til noe annet :)

Lille bebis gjorde seg til kjenne for pappaen sin i dag og, endelig fikk han kjenn sparkene utenpå :rodmer:

Såååååå koselig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tuuuuusen takk for koselige bursdagshilsener dere!

Har vært en fantastisk helg med venner, familie, kake og flotte gaver! :biggrin:

Lillejenta sparker og beveger seg til mamma og pappas store glede :rodmer:

Var hos JM på kontroll igjen i dag, alt står så bra til. 150 slag i minuttet og JM fikk en liten kilevink når hun målte :) Blodtrykket er fint, urinen er bra og jeg har gått opp 1,8kg siden forrige kontroll. Er fortsatt under startvekt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt gikk bra hos JM!:)

Hadde ikke villet bekymret meg for vekta, virker som om du har en fin vektoppgang nå? :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...