Gå til innhold

To har blitt tre!

mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er litt slem og tipper 17 juli :rodmer:

:klem:

Notert ;)

Håper hun kommer litt før da, men er forberedt på at det går over også :)

---------------------------------------------

Hadde en herlig dag i går, lunsj med en herlig tidligere kollega, middag ute og kino med mannen :rodmer:

Godt å kose seg litt på en helt vanlig tirsdag :jepp:

--------------------- 37 UKER ----------------------

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Tenk at lillemor i dag er helt ferdig og ikke sett på som prematur lengre om hun skulle bestemme seg for å komme til verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du og mannen hadde en herlig kveld i går! :hjerte: ..kanskje jeg skal invitere med meg kjære på kino i dag jeg også? Kan hende det blir lenge til vi har mulighet til å gå på kino alene! :lur:

Ønsker deg en finfin dag!

Ooog, :hoppe::strix: 37 uker :strix::hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du og mannen hadde en herlig kveld i går! :hjerte: ..kanskje jeg skal invitere med meg kjære på kino i dag jeg også? Kan hende det blir lenge til vi har mulighet til å gå på kino alene! :lur:

Ønsker deg en finfin dag!

Ooog, :hoppe::strix: 37 uker :strix::hoppe:

Ja, det var veldig hyggelig :)

Det samme tenkte vi så da tok vi turen!

37 uker! :strix: En helt ferdigbakt baby ja! :jepp: Tenk om max fem uker er du mamma! :hoppe:

Ja... :romder:

Det er egentlig helt absurd!

-----------------------------------------------

Var hos JM i går, alt er fortsatt helt fint. Hun tror bebisen vil veie +/- 3000g ved termin. Hun satte meg opp på neste time 7/7 og ba meg gi beskjed om jeg ikke trengte den - SKUMMELT!! ;)

Har vært hos frisøren i dag, deilig å få fiksa sveisen før sommeren og fødselen. Hun klippet masse så skvetter litt når jeg ser meg selv i speilet :fnise: Det blonde lange tunge håret er byttet ut med en litt mer snerten sommersveis med lugg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin helg med familiebesøk og oppussing. Nå er leiligheten snart strøken så til høsten får vi få takst på den og forhåpentligvis kjøpe noe nytt ;)

I dag har jeg ingen store planer, kun telefonere litt og få ordnet med litt som jeg har latt ligge...

Ingen antydning til fødsel her enda, kjenner jeg egentlig er vettskremt over det som snart skal skje, men får vel bare ta det som det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: 38 UKER - KUN 2 TIL TERMIN :duskedame:

Har hatt et mareritt av en natt.. Er stuptrøtt! :sleeping:

Har ikke sovet mer enn 30min sammenhengende tror jeg. Oppe på do mangfoldige manger, alle stillinger var vonde. Når mannen stod opp for å dra på jobb gjorde jeg det samme. Orket ikke ligge å vri meg lengre. Dette blir en laaaaaaang dag.... Må prøve på en høneblund senere i dag.

I går kjente jeg lite liv, ble nesten bekymret så måtte stadig dulte i magen. Og lillemor svarte med bevegelse hver eneste gang :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 38 uker :strix:

Jeg har også kjent mindre liv noen dager, mindre bevegelse har kanskje en sammenheng med mindre plass i magen? Iallefall godt når lillegull "svarer" på dultene :rodmer:

Håper du har fått deg en blund, og har en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 38 uker :strix:

Jeg har også kjent mindre liv noen dager, mindre bevegelse har kanskje en sammenheng med mindre plass i magen? Iallefall godt når lillegull "svarer" på dultene :rodmer:

Må være plassmangel som gjør det, og ifølge JM så har jo hodet festa seg og da er det vel ikke rom for så mye hurra-meg-rundt heller :fnise:

Er vaaaaarmt her i dag, så jeg lurer på om jeg enten skal vaske golv (får besøk senere i dag) eller gå ut og se om jeg orker og sitte i sola... Klager absolutt ikke over sommer og :sol: men kjenner at det ikke er det samme å nyte det med den store magen og jeg kjenner jeg takler varmen dårligere nå som jeg er høygravid...

Slenger ut et bilde av magen tatt for noen dager siden også, er 37+5 her!

post-26487-0-36385000-1309431748_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiine magen :rodmer:

Håper du har kost deg med besøk, og sommervær (eller gulvvask :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiin mage :rodmer:

Nå nærmer det seg med stormskritt :) Kan i realiteten skje når som helst nå :jepp: Har du hatt noen tegn enda som du har tenkt over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :)

Nei, kan ikke si det har vært noen tegn her...

Alt som normalt, litt kjedelig men er jo en drøy uke til termin enda så tar det foreløpig med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woho, 39 uker! :strix: Så fantastisk!

3 uker er virkelig ikke lenge! Gleder du deg til selve fødslen eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns i grunn det føles lenge ut jeg... :sjenert:

Det meste er tungt for tiden, og jeg er så himla trøtt! :Gjesp:

Gru-gleder meg litt til fødselen, blir skummelt men samtidig spennende og endelig få treffe lillemor :rodmer:

Gruer meg til smertene, jeg er kontrollfreak så det er vanskelig å forholde meg til noe jeg ikke har noen anelse om hvordan forløper og hvor vondt det gjør! :)

Har vært på siste kontroll hos jordmor i dag, alt er flott fremdeles og hun ønsket meg lykke til. Neste kontroll må jeg ta hos ny fastlege (om ca 1 uke - må huske å bestille time i morgen) også er det eventuelt overtidskontroll på sykehuset. Min jordmor sjekker ikke modning og jeg syns det er helt greit. Trenger ikke unødvendig krafsing oppi der :fnise: Hun sa at det hadde ingen hensikt før man eventuelt var på overtidskontroll, det beste var og la naturen gå sin gang og det er jeg helt enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sterke sammentrekninger i dag, kynnere liksom, men de er ikke vonde... Kan det være noe i gjære? :sjenert:

Tar også tak i korsryggen, men ikke sånn at det gjør vondt der heller, jeg bare kjenner det røsker litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sterke sammentrekninger i dag, kynnere liksom, men de er ikke vonde... Kan det være noe i gjære? :sjenert:

Tar også tak i korsryggen, men ikke sånn at det gjør vondt der heller, jeg bare kjenner det røsker litt...

Må bare innom og se til deg etter at jeg leste det du skrev i skravletråden. ;) Har hatt det akkurat sånn i dag/kveld jeg også - har til og med testa nye varmeflasken som jeg kjøpte for en tid tilbake og kjære har fått prøve med hånda gnikkende bak på korsryggen (det hjalp mye! :jepp::ler: )

Hadde jeg vært like langt som deg hadde jeg definitivt lurt på om noe var på gang, men siden jeg er 1 uke kortere og det ikke skjer noe mer eller heftigere så regner jeg med at det kun er "øvelse" :ler:

Ønsker deg masse lykke til i alle fall - kommer innom igjen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende her ser jeg :popcorn:

Begynte med røsking og murring og regelmessige kynnere på meg.. mandag/tirsdag.. og lillemann ble født mandagen etter..

Håper det skjer noe snart, jeg følger med :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...