Gå til innhold

To har blitt tre!


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Huff, høres ut som du trenger en god klem i dag :klemmer:

Overtidskontrollen skal man vel ha på sykehuset hvor man skal føde, skal man ikke det da? For jeg trodde at da kan man risikere at når man er der 7-10 dager over termin og bli igangsatt der og da? :klo:

Takk Line, det gjorde godt!

Jo, det var det jeg trodde og, og det var det jordmor sa til meg også. Men han bare, nei - vi setter opp time til deg her om en uke også får vi eventuelt bestille overtidskontroll om det ikke har skjedd noe da. Frykter at det her da kommer til å dra ut... :grine:

Jeg bare håper, håper, håper at jeg føder i løpet av de nærmeste dagene. Orker ikke tanken på å gå to uker til og å måtte tilbake til han legen der.

Føler meg som en utbrukt oppvaskklut i dag. Så sliten og trøtt og lei og trist og på toppen av det har jeg en dundrende hodepine som ikke slapp taket etter noen timer ettermidagssøvn heller... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Høres veldig merkelig ut at han satte opp en ny kontroll til deg. Kan du ikke ta en telefn til helsestasjonen og høre med de? Her sa også JM at om babyen ikke hadde kommet til kontrollen som skulle være rundt termin så skulle hun bestille overtidskontroll..

Håper du har hatt en fin dag, tross alt, og om det er noen trøst så er det uansett ikke såå lenge til du har lillegullet på utsiden :hjerte:

Stoor klem til deg!! :troest::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for omtanken jenter, setter pris på det.

Har ei venninne som jobber på et legesenter og hun skulle høre med en av kollegaene om hva som er prosedyren der og om jeg kanskje kan ringe sykehuset selv å sette opp en overtidskontroll. Mannen vil ringe sykehuset i morgen, men jeg vil avvente til over helga. Det kan jo være at det skjer noe i løpet av helga :lur: - forhåpentligvis!

Blir helt skrekkslagen av å tenke på hva som kan skje hvis man går for lenge over. Vet det er dumt å tenke sånn, men jeg absolutt ingen optimist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du er kommet til termin! :strix:

Skjønner du er lei og sliten nå, og gleder deg til å treffe den lille! :klemmer: Satser på at noe skjer i løpet av helga! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bebisen din vil ut nå snart... blir så lei av å gå sånn på slutten...

:duskedame: for Mjau-Mjau-bebis i løpet av helgen :duskedame:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg mye bedre i dag, hodepinen er borte og formen er egentlig ganske fin-fin :nigo:

Jeg håper også veldig på bebis i løpet av helgen :duskedame:

Her er det igjen regn så lurer på om jeg skal dra fram noe scrappe-stæsj og strø det utover spisestuebordet. Må finne på noe før jeg går på veggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at formen er bedre i dag! :jepp: I form til fødsel :lur::ler:

Litt scrapping høres ut som en finfin aktivitet på en litt grå dag som i dag :) Lurt å aktivisere hode litt ;)

Termindato i dag? :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg med scrapping! :jepp:

...oog, håper på mjau-mjau-baby iløpet av helga :heiajente::strix:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen har gått!! :duskedame:

Eller iallefall deler av den, litt usikker på hvor stor den skal være, men var iallefall mye slim!

Haha, må le litt av hvor komisk det er å bli entusiastisk av noe som egentlig er ganske ekkelt - men her er alle tegn velkomne nå!

Var ikke blodig men mer sånn blank/gulaktig og så ut som en skikkelig snørrklyse (ja, jeg vet det er ekkelt)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er sladris for Mjau-mjau..? :klo:

Leeeeenge siden kl 19.18 i går nå............! :popcorn:

Hun har kanskje ingen sladris? :lete:

Spionerte litt inne på profilen hennes og hun var sist aktiv kl 2030 i går. Kanskje riene satte i gang rett etter slimproppen?

Er du på sykehuset Mjau-mjau? Uansett: Masse lykke til! :duskedame::tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Mjau-Mjau :duskedame::strix::rodmer:

Vet ikke om hun har noen sladris, men. om det ble stille rett etter slimproppen så finner jeg frem :popcorn:

Spennende... Gleder meg til neste Mjau-Mjau oppdatering :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ruccola

ÅJ - fortsatt ingen Mjau-mjau her! :hoppe:

Det må da vel bety at noe har hendt vil jeg tro!!!!!

Ønsker deg masse lykke til kjære Mjau-mjau! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...