Gå til innhold

To har blitt tre!


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare innom og se til deg etter at jeg leste det du skrev i skravletråden. ;) Har hatt det akkurat sånn i dag/kveld jeg også - har til og med testa nye varmeflasken som jeg kjøpte for en tid tilbake og kjære har fått prøve med hånda gnikkende bak på korsryggen (det hjalp mye! :jepp::ler: )

Hadde jeg vært like langt som deg hadde jeg definitivt lurt på om noe var på gang, men siden jeg er 1 uke kortere og det ikke skjer noe mer eller heftigere så regner jeg med at det kun er "øvelse" :ler:

Ønsker deg masse lykke til i alle fall - kommer innom igjen jeg :)

:goodbye: Line og velkommen hit!

Har ikke skjedd så mye mer i natt... *litt skuffa*

Sammentrekningene/kynnerene har fortsatt, men det tar seg ikke opp. Syns det er så vanskelig å vite, for jeg har jo ingen anelse om hvordan det føles og hvor vondt det vil gjøre!!

Tror nok mest sannsynlig at det bare er kroppen som øver seg her også :ler:

Spennende her ser jeg :popcorn:

Begynte med røsking og murring og regelmessige kynnere på meg.. mandag/tirsdag.. og lillemann ble født mandagen etter..

Håper det skjer noe snart, jeg følger med :popcorn:

:klem:

Gikk din slimpropp sommerfuglen?

Her har jeg ikke sett antydning til den... :sjenert:

Hvordan går det mjau-mjau? Fått sovet noe i natt? :klemmer:

Har ikke sovet så godt, det er vondt å snu seg, men det må man jo bare... Mannen har sovet veldig dårlig stakkar. Han er sikker på at noe er i ferd med å skje så han har våknet klar til å hive seg rundt av hver minste bevegelse jeg har gjort :fnise:

Føler meg dessuten overkjørt av en dampveivals eller noe sånt. Har så vondt i alle ledd og muskler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Uff da! Vondtene i muskler og ledd, kan det vere vann kanskje?

Mener å ha har hørt man blir stiv og støl da ihvertfall :klo:

Får håpe du slipper å gå så mye over termin :klemmer:

Fullmåne til helgen igjen tror jeg, så du får håpe på den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! Vondtene i muskler og ledd, kan det vere vann kanskje?

Mener å ha har hørt man blir stiv og støl da ihvertfall :klo:

Får håpe du slipper å gå så mye over termin :klemmer:

Fullmåne til helgen igjen tror jeg, så du får håpe på den :jepp:

Det jeg har stusset litt på, om det kan være vann...

Men jeg har jo så og si ikke vann i kroppen, litt i fingrene bare som har gjort til at jeg måtte ha tatt av gifteringen. Men det er håndleddene som er verst så kan jo være det.

Har tenkt på den fullmånen ja :fnise:

Vi får se! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner det å nærme seg ja! Spennende med nye vondter! :heiajente:

Her gikk ikke slimproppen.. Og jeg hadde heller ikke så mange "tegn" på at noe var i gjære, før jeg plutselig bråvåkna på natta og tenkte "dette var noe nytt, kan det være...?" De første riene for meg kjentes ut som mensensmerter, som ble gradvis sterkere og sterkere, før de avtok, i jevne ntervaller (var vel en ti minutter mellom riene i begynnelsen..) :)

Ønsker deg en fin søndag :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har blitt veldig vondt å gå...

Det stråler liksom nedover lårene, spesielt det venstre.

Snuppa er veldig aktiv da, er det normalt når det nærmer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Det er dette jeg har hatt mye av i det siste :) Med meg sitter det helt fremme i bekkenet, og stråler ned beina, spesiellt det ene.

Kommer når jeg vrir meg, eller om jeg løfter en og en fot.

Jog sover med en pute mellom bena så knærne ikke ligger sammen, og føler dette har hjulpet ;)

Jeg også får ilingen når Ruccoliten beveger seg, men hodet sitter langt nede og var så og si festet da sa legen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

:popcorn: Spennende :popcorn:

Her gikk det ikke noen slimpropp nei... Jeg ventet og ventet, men så aldri noe til den.. Ikke noe vann heller, det splæsja på gulvet på fødestuen når jeg sto og presset - en snau time før lillegutt entret verden :rodmer:

Er visst litt treg med fødselshistorien min jeg, ingen spesiell grunn til det annet enn at det er en liten skatt som tar all min tid om dagen :sjenert: Jeg har kladdet den i en bok i dag, den ble laaaaang... Så får korte ned litt :gjeiper:

Jeg hadde sterke menssmerter i 3 uker... hadde regelmessige kynnere fra onsdag 29.06. Kynnere med 5 min mellom heele fredag og lørdag.. Søndag hadde jeg smerter fra helvete som jeg har beskrevet de i boka mi, og natt til mandag var det om mulig enda værre.. begynte med kynnere høyt oppe i magen som var ubehagelige, og de dro seg mer og mer nedover liksom.. Natt til mandag var de helt nede i symfysen omtrent.. Reiv og slet i bekken, korsrygg, lår og rompe. Stikkende, brennende og svie rett og slett.. Ikke noe godt :sjenert:

Krysser fingrene for at vesla vil ut snart :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjedd så mye mer her, river og røsker fortsatt men mest når jeg er i bevegelse. Jeg klarer snart ikke å gå lengre, føler meg som ei ku på 80 år! :ler:

Mamma fortalte også at vannet hennes ikke gikk før rett før vi var ute, det gjaldt alle hennes 4 fødsler. Slimpropp har jeg enda ikke sett noe til.

Jeg kjenner også godt den strålinga når hun beveger seg Ruccola, og ifølge jordmor så sitter hun også godt festet. Helt umulig å sove uten pute mellom knæra ja :)

Så da ser det altså ikke ut til at det blir noen baby i dag heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, i går rett før jeg skulle legge meg så var jeg på do.

Og når jeg stod opp etter å ha tørket meg så rant det væske nedover høyre lår. Stusset litt på om det kunne være fostervann som lekker for det var ingen farge og luktet heller ingenting (unnskyld for ekle detaljer) men så har jeg vært plaget av mye utflod som også har vært ganske tyntflytende og blankt.

Mannen ville ringe føden men jeg syns liksom ikke det var noen grunn til det. La meg med truse for å følge med om det kom noe mer, men kan ikke si det ha gjort det. Ser mer ut som vanlig utflod det som har kommet i natt.

Blir forvirra jeg :forvirret:

Kan det ikke bare sette i gang med et splæsj eller skikkelige rier så det slipper å være noen tvil?

Tar med meg mannen på litt shopping i dag, en venninne fikk en liten sønn for tre dager siden så må kjøpe en liten barselgave (kan jo være lenge til jeg har anledning til å ta en shoppetur ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Spennende er det ihvertfall! :jepp:

La oss satse på litt shopping og trakking gjør susen! :lur:

Pass på å spise ofte å hvile mye så du er "oppladet" til enhvær tid! :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og sjekker ståa :ler:

Kan godt hende litt shopping og tråkking kan gjøre susen ja ;) Tror muligens cluet er å ikke tenke så mye på det og vente så mye. At ting liksom virkelig setter i gang når vi gjør noe helt annet? :klo:

Ha en fin dag Mjau-mjau :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at fostervann lukter litt søtt?

Det jeg har hørt også, men syns ikke det gjorde det. Også var det så lite så tror egentlig ikke det var det. Får vel bare smøre meg med tålmodighet...

----------------------------------------------------

Da er vi ferdigshoppet, håper tråkkinga får litt fart på sakene her - for det hadde virkelig ikke gjort noe for de utålmodige kommende foreldrene :fnise:

Ble jo selvfølgelig til at vi svei av noen hundrelapper på snuppa i dag og, er så vanskelig å la være. Det er jo så mye fint i butikkene til disse små!! :rodmer:

Nå blir det et par episoder av one tree hill og kanskje en dupp på sofaen. Kjenner egentlig at det er helt greit at det supre sommerværet uteblir så slipper man ha dårlig samvittighet for å sløve på sodaen. :ler:

Ha en flott dag videre jenter, så håper jeg at jeg har mer spennende nytt senere i dag. Krysser fingrene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle svippe innom dagboken din og Line, men jeg finner den ikke (linken virker ikke)... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 uker og termindato, men ingen baby... :(

Virker ikke som det skal skje noe i dag heller, så må få med meg mannen å finne på noe ute for det er så fint vær! Men det er så lite jeg orker og klarer, bekkenet krangler for ingenting og det er tungt!

Kan du ikke bare komme kjære lille søte baby?

Mamma'n og pappa'n din venter på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på kontroll i dag, den merkeligste kontrollen jeg har hatt hittil.

Var inne hos en eldre mannlig lege (min nye fastlege har ferie), han virket ikke som han visste hva han drev med, sjekket ikke hjertelyd eller tok mål av magen, kjente ikke engang på magen. Det var litt sånn ja-ja, du kjenner jo liv så da trenger vi ikke det. Ikke bestilte han time til overtidskontroll på sykehuset heller, men satte meg opp på ny time hos han om en uke... Håper SÅ virkelig ikke at jeg må tilbake dit...

Ble helt satt ut jeg, og med mye hormoner og lei av å føle meg sliten, tung og ikke i stand til å gjøre noe så fikk det begeret til å renne over tårene sprutet når jeg kom ut.

Føler meg absolutt ikke ivaretatt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ut som du trenger en god klem i dag :klemmer:

Overtidskontrollen skal man vel ha på sykehuset hvor man skal føde, skal man ikke det da? For jeg trodde at da kan man risikere at når man er der 7-10 dager over termin og bli igangsatt der og da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...