Gå til innhold

To har blitt tre!


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Har lest meg fram til at de bør gå opp 150-200 gram i uka så da ligger vi vel akkurat passe an :) Men vi "jukser" litt med erstatning i tillegg da, har jo denne puppen som ikke helt virker også er hun et stort sluk så hun blir rett og slett ikke mett på det jeg har å tilby. Men pumper og pumper og prøver og få opp produksjonen her og!

Et lysglimt i dag da, hun suger igjen av den betente puppen!! :strix:

Da er det håp om at jeg får opp igjen produksjonen på den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:duskedame: ser ut til at den betente puppen fungerer igjen!!

Fikk pumpa ut 60ml i stad!! :hoppe:

Jeg er nå alene hjemme med pusekatten og det føles veldig rart!

Mannen tok med seg snupp på trilletur til jobben...

Sitter igjen med en litt "bittersweet" følelse, vet jo at hun er i de beste hender men klarer likom ikke slappe heeeelt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at puppen virker igjen! :duskedame: Fantastisk! :nigo:

Her har mannen første dagen på jobb og vi er alene, men har faktisk nettopp stått opp - så blir ikke mange timene på oss alene :ler:

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Line!! Deilig å sove såååå lenge da ;-)

Her begynner mannen på jobb på mandag, må si jeg gruer meg litt men det må vel gå bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag uten pappa hjemme i dag, og den har vært litt slitsom...

Snupp har ikke villet sove noe annet enn 10min her og 10min der, og ikke villet ligge noe annet sted enn i mitt fang - så da har vi sittet her da...

Prøver å flytte henne til vogna når hun har sovnet i armene mine men neida da våkner vi selvfølgelig. Koselig å kose altså, for all del, men trenger å gå på do og spise litt og... Håper det blir bedre i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja kan tenke meg til at det blir litt slitsomt når de hele tiden vil ligge i fanget. :) Men går sikkert litt i perioder det der, i forhold til hvor mye nærhet de krever. :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mye bedre dag i dag, sovet godt i natt, kun to matpauser og den første var ikke før 02:30 :)

Lå og koste oss i senga til kl var halv ni, og hun har sovet iallefall stykkvis i dag så har fått tatt et par maskiner med klesvask og slappet av litt. Har prøvd oss på puppen igjen flere ganger i dag og det har faktisk vært suksess. Men puppen er fortsatt mer kos enn mat, så for å stagne sulten så må vi ha litt etterfyll med flaske. Men det fungerer iallefall :jepp:

Gleder oss til pappa'n kommer hjem om noen timer :)

Hun har forresten fått en blemme på overleppa men ser ikke ut til at den plager henne. Lurer på om det rett og slett kan være en vannblemme av suginga på flaske?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dag 2 alene har vært bedre :)

Bruker du mei tai? Her er mei tai redningen på de dagene han absolutt ikke vil sove på dagen (som i dag f.eks :roll: ). Da får jeg i hvert fall gjort litt forskjellig og kan bevege meg rundt og ha armene fri :nigo: Også sovner han også etter litt bevegelse. Etter en halvtime - 45 min har jeg også opplevd å kunne knyte han ut og legge han et annet sted for videre søvn (men ikke i dag :sjenert: ) Lurer på om han har økedag i dag jeg, har vært pupp hele dagen siden vi kom hjem fra legen litt over kl 1100 :overrasket: Nå endelig, har han sovnet på kjære, som også sovnet :fnise:

En vannblemme er vel harmløst? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke det Line, kanskje det hadde vært verdt å prøve...

Tror hun også er inne i en økeperiode nå, mat hele tiden og i store mengder! Vi gir jo en del MM + MME på flaske så da er det lettere og se hvor mye hun får i seg. Det går fort 180ml på et måltid også er hun like sulten igjen 2-3 timer senere!!! :sjokkert:

Hadde tenkt å trille en tur i dag men det regner og er skikkelig høstkaldt så tror vi sløver hjemme. Sovna igjen etter frokosten til snupp i dag også så vi stod ikke opp før 10:30 :fnise:

Deilig og kose i senga til mamma og pappa når pappa har dratt på jobb :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og den fantastiske mannen min vært gift i 4 år :bryllup:

Gleder meg til maaaaange flere fine år sammen :rodmer:

Blir ikke mye til feiring i dag, men vi tar det igjen på sikt.

Kanskje vi får besteforeldrene til å se etter lillesnupp en kveld så vi kan gå ut og spise eller noe. I kveld blir det bare avslapping hjemme med den lille familien :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en kjapp tur, sjefen driver og våkner her ;)

Gratulerer så mye med bryllupsdagen! :dagens-rose::rodmer:

Kos dere masse sammen i kveld, dere lille fine familien :hjerte:

Vil foresten også anbefale MeiTai (eller annet type bæresjal) om dere ikke har det, fungerer også kjempegodt her når F er urolig/ikke vil ligge på gulvet etc -- får gjort en hel masse mens han ligger i meitaien, og han sovner alltid der! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk søte dere! :rodmer:

Hadde en fantastisk torsdag, lillemor var eksemplarisk og vi hadde det skikkelig fint sammen! Jeg tenkte at nå har jeg knekt sutrekoden, men fredag var igjen ille - om ikke verre... :(

Jeg blir så frustrert når hun sutrer og gråter og ingenting hjelper!! Stakkar lille jenta mi...

Håper på en bedre helg, selv om det ikke har begynt så bra...

Heldigvis så sover hun veldig godt om natta og er verdens blideste og søteste jente når hun er våken for mat men på dagtid og kveldstid så gråter hun mye... Får så vondt i mammahjertet mitt.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stoooor klem, både til deg og til lillemor :hug:

Kjenner meg igjen i følelsen, det skjærer i hjertet når de små gråter og ingenting ser ut til å hjelpe :tristbla::troest:

..Når hun gråter slik, hjelper ikke bæring/byssing heller?

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen ganger, noen ganger ikke MonThe....

I går badet vi henne når hun gråt som verst og det hjalp helt til hun skulle tørkes. Da var det et h**** igjen... Roa seg til slutt og da sovna hun som en stein og sov i 5 timer!!

Tok henne i vogna nå og trillet en tur på butikken og da roa hun seg og sovnet til slutt. Spent på hvordan det blir når hun våkner igjen. Huff, man føler seg så maktesløs! Vil jo bare ha igjen den blide gode jenta vi tok med hjem fra sykehuset. Stakkar vennen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ingenting hjelper mot sutring og hyling: Prøv å sette på vaskemaskin/blender/støvsuger etc :jepp:

Jeg hadde det litt sånn i går på dagen, og helt tilfeldig går jeg inn på badet med han (hadde han i armene og prøvde å roe han ned - skrek non-stop) - jo, og der er vaskemaskinen i gang (sentrifugering), og plutselig ble det helt stille gitt! :ler: Det samme skjedde senere, når jeg hadde han på armen og kjørte i gang blenderen - helt stille! :engel:

Uansett, vil jeg fortsatt anbefale deg å skaffe deg sjal/mei tai :) Beste verktøyet jeg har, når ingenting hjelper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det roa seg i går, tror hun rett og slett var litt morragretten :)

Blid som ei sol resten av dagen og smilte stort for første gang til mamma'n sin! :rodmer: Sååå herlig!

I dag har hun også vært en drøm å ha med å gjøre, fiiiine jenta mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...