MonThe Skrevet 4. mai 2011 #381 Del Skrevet 4. mai 2011 Så artig med bilder!!! Fine gravid-magen! ..synes egentlig ikke det ser ut som om magen din har vokst så mye de siste fem ukene... Og prinsessa deres, naaaw Hun ser helt nydelig ut! Så gøy å se konturene av ansiktet så tydelig!! Tenk, nå er det ikke såå lenge til vi skal ta "skikkelige" skrytebilder av gullene våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #382 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Syns ikke det ser sånn ut på bilder jeg heller MonThe - merkelig egentlig for jeg begynner å føle meg ganske stor, men de fleste syns ikke jeg er så stor. Ser jo andre som er større så skal vel egentlig være glad til Veide meg igjen i går og har gått opp 1kg siden forrige kontroll og er nå kun 1kg under startvekt. Så jeg har jo så og si ikke gått opp noen ting!! Tuuuuusen takk! Det ble noen blinkskudd av snuppa selv om hun ikke var så veldig samarbeidsvillig. Mannen og jeg kom fram til at hun sikkert er like glad i å bli tatt bilder av som mamma'n og pappa'n sin Gleder meg veldig til hun kommer ut så vi virkelig får sett hvordan hun ser ut Endret 4. mai 2011 av mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 5. mai 2011 #383 Del Skrevet 5. mai 2011 Mannen og jeg kom fram til at hun sikkert er like glad i å bli tatt bilder av som mamma'n og pappa'n sin Gleder meg veldig til hun kommer ut så vi virkelig får sett hvordan hun ser ut Er så koselig å tenke på hvilke egenskaper den lille har, om den blir lik mammaen/pappaen sin og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #384 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Er så koselig å tenke på hvilke egenskaper den lille har, om den blir lik mammaen/pappaen sin og sånn Jaaaa.... --------------------------------------------------------- Denne helgen ble/blir virkelig ikke den fantastiske ut-å-nyte-våren helgen jeg hadde planlagt... Har blitt dritforkjøla og har i hele dag ligget under dyna med feber - kjempemorsomt!! Det er slitsomt nok i seg selv å være gravid, trengte ikke dette i tillegg liksom!! Ja... Jeg syns synd på meg selv nå... Jeg skal til JM igjen på mandag og håper virkelig formen er bedre da. Jeg skulle nok ikke gått på jobb i går, men i og med at jeg er delvis sykemeldt fra før så kan jeg jo ikke bruke egenmelding. Og hadde lite lyst til å ringe legen for sykemelding pga forkjølelse... Snuppa i magen er heller ikke så glad for at formen min er så dårlig kjennes det ut som... Merkelig mye rabalder og rare stillinger inni der til tilder... Tror det det "back to bed" for meg her nå, måtte bare få ut litt frustrasjon!! Endret 7. mai 2011 av mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. mai 2011 #385 Del Skrevet 14. mai 2011 Hei Hvordan er det i din verden for tiden? Håper forkjølelsen har gitt seg, og at formen er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #386 Del Skrevet 16. mai 2011 Formen er bedre, selv om nesa fortsatt snufser litt... Men som jormdor sa; det tar lengre tid å bli frisk nå som du er gravid... Var hos jordmor forrige mandag, vesla vokser som hun skal og ligger med hodet ned og koser seg Jeg fikk også et spørreskjema av henne med spørsmål knyttet til hvordan jeg har hatt det og hvordan jeg har det. Om jeg er mye lei meg osv... Svarte som ærlig var at jeg er og har vært mye lei meg, ikke orket å være sosial med venner og at jeg føler meg sinna og hissig ofte... Det endte jo selvfølgelig med at jeg begynte å stortute hos JM... Hun trøstet meg som best hun kunne og sa at jeg var langt fra den eneste som følte det sånn. Hun ville veldig gjerne henvise meg til psykolog for å snakke ut og forhindre at jeg går inn i en fødselsdeperesjon - og det takket jeg ja til. Så nå venter jeg bare på innkallelse... Men over til noe hyggeligere, vogna er i hus! Og den er såååå fin, gleder meg sånn til å bruke den! Vi hadde jo ikke sett fargen i "real life" men den er helt knall! I dag har jeg en herlig fridag hjemme, mannen er dessverre på jobb men koser meg for det Gleder meg ikke sånn til 17. mai som jeg pleier for jeg får ikke brukt bunaden min i år... Jeg gidder rett og slett ikke å prøve å få plass i den engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 16. mai 2011 #387 Del Skrevet 16. mai 2011 Så godt du har en jordmor som "ser deg", og som følger med hvordan du har det! JM har nok sikkert rett i at du er langt fra den eneste som har det slik -- og jeg synes det er flott at du takket ja til tilbudet om samtale med psykolog, du er tøff!! Sender deg en stooor, lang, god Hvilken vogn var det dere hadde kjøpt nå igjen? Mener å huske dere gikk for City Crossen.. Eller var det Nitro City.. Eller noe helt annet? Hvilken farge valgte dere? Er jo ikke noe rart at bunaden din ikke passer, du er jo straks inne i din 33. svangerskapsuke, skulle jaggu bare mangle at den ikke passer!! Håper du finner noe annet fint å ha på deg, og at du får en fin 17.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #388 Del Skrevet 23. mai 2011 Så godt du har en jordmor som "ser deg", og som følger med hvordan du har det! JM har nok sikkert rett i at du er langt fra den eneste som har det slik -- og jeg synes det er flott at du takket ja til tilbudet om samtale med psykolog, du er tøff!! Sender deg en stooor, lang, god Hvilken vogn var det dere hadde kjøpt nå igjen? Mener å huske dere gikk for City Crossen.. Eller var det Nitro City.. Eller noe helt annet? Hvilken farge valgte dere? Er jo ikke noe rart at bunaden din ikke passer, du er jo straks inne i din 33. svangerskapsuke, skulle jaggu bare mangle at den ikke passer!! Håper du finner noe annet fint å ha på deg, og at du får en fin 17.mai Ja, det er veldig godt å ha en slik jordmor. Og jeg som var så skeptisk til henne i begynnelsen. Godt at førsteinntrykk ikke alltid stemmer! Skal til psykolog i morgen så er spent på det. Men det kan da ikke bli så mye verre enn det er... Vi har kjøpt Emmaljuna Nitro City, gikk for dark grey på både vogn og bag. Den er sååååååå fin! Det ble da 17. mai i år også selv om bunaden ikke kom på. Fikset opp en kjole (med høyt liv) jeg hadde med litt tilbehør så ble det ikke så verst Har et håp om å bruke bunaden til dåpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #389 Del Skrevet 23. mai 2011 Møtte opp hos legen for time i dag, leverte urinprøve på lab'en som vanlig og da får jeg beskjed om at jeg har avbestilt timen min!!! Det har jeg ikke gjort! Har sett fram til denne timen i mange uker for nå er jeg så sliten både psykisk og fysisk at jeg må be om sykemelding.... Ble sendt til resepsjonen og hun påstod også at jeg hadde avbestilt timen, og dessuten var legen min syk i dag og de hadde ringt med beskjed til de med time - men altså ikke meg som ifølge deres system hadde avbestilt... Nå får jeg ikke time før på fredag og det hos en helt annen lege, for min fastlege er det helt umulig å få time hos! Jeg var og er helt på gråten, hormonene raser, jeg har begynnende depresjon og er fysisk sliten og lei! Dette fikk bare begeret til å renne over... Skal på første psykologtime i morgen, og kommer nok til å knekke der også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 23. mai 2011 #390 Del Skrevet 23. mai 2011 Uff, så utrolig håpløst En story som fint kunne skjedd på mitt legesenter, men den vrien der har jeg faktisk ikke vært ute for enda Om du er så sliten og kjei - bruk egenmld frem til fredag er mitt forslag.. Slike depresjoner må en ta på alvor, og du høres ut som om du trenger hvile og evt psykologtimen i morra ja Håper det ordner seg for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #391 Del Skrevet 24. mai 2011 Uff, så utrolig håpløst En story som fint kunne skjedd på mitt legesenter, men den vrien der har jeg faktisk ikke vært ute for enda Om du er så sliten og kjei - bruk egenmld frem til fredag er mitt forslag.. Slike depresjoner må en ta på alvor, og du høres ut som om du trenger hvile og evt psykologtimen i morra ja Håper det ordner seg for deg! Det er så typisk min flaks - føler at alt sånn alltid skjer med meg!! Men det var veldig godt med den timen i dag, gråt som en unge og fikk ut mye vondt. Hun kunne ikke sykemelde meg men anbefalte meg å få legen til å gjøre det på fredag. Hun kunne godt "bevitne" at jeg trengte det om legen er en "vriompeis". Jeg kan dessverre ikke bruke egenmelding da jeg har hatt sykemelding på enkeltstående behandlingsdager (t.o.m forrige uke) pga betennelse i skulderen. Da er det jo sånn "karantenetin"... Så jeg får bare bite tenna sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #392 Del Skrevet 25. mai 2011 7 uker og under 50 dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 25. mai 2011 #393 Del Skrevet 25. mai 2011 7 uker og under 50 dager igjen!! for under 50 dager Håper du har en fin fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 26. mai 2011 #394 Del Skrevet 26. mai 2011 Innom med en kjempeklem, og håper at du har det bra i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #395 Del Skrevet 1. juni 2011 Dagene går, noen bra og flere som ikke er fullt så bra... Er nå 50% sykemeldt og kjenner at det trengs. Godt å lade batteriene litt og bruke litt tid på meg selv. I dag skinner og det hjelper en hel del på humøret! Gjør meg klar for 4 timer jobb nå før det er langhelg, mannen har også langhelg så vi gleder oss til å kose oss sammen! I dag er det 3 uker til jeg går i permisjon og 6 uker til termin!! Bekkenet krangler mer og mer og det er til tider et megaprosjekt å komme seg ut av senga og av sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. juni 2011 #396 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei! Kjenner til det med bekken og prosjekt ut av senga Tror det er i ferd til å få meg til å bli litt klar for fødsel og ferdig med graviditeten Koser meg med magen og sparkene/dultene men synes det begynner å bli litt stivt og tungt - så det skal bli greit å få han ut om en måneds tid. Håper dagene hvor alt ikke er like greit blir færre og færre. Har ikke slitt med det selv, så vet ikke helt hva du går igjennom. Men vi håper alt blir bra når den lille kommer og du og kjære kan kose dere hjemme i sommer som en liten familie Det gleder jeg meg til Håper du har en fin dag i - deilig med et par timer i solstolen før jeg skal ned på senteret og gjøre unna noen ærend. Tenkte å se etter litt undertøy og et par topper. Føler jeg vil se etter litt klær der magen ikke er medregnet snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #397 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg gleder meg også sånn til vi blir en liten familie og til vi får hilse på lillesnuppa vår - gleder meg til hverdagslige familieøyeblikk Jeg håper også virkelig at det blir færre dårlige dager, det hjelper iallefall å få hvilt skikkelig, få snakket ut hos familieterapeut og jobbe mindre. Har hatt en fantastisk dag ute i solen i dag med mannen - nå er vi lettere røde og klar til å kose oss med god middag og en helaften på sofaen. Deeeeeilig! Enig når det gjelder shoppinga sommerfuglen, er liksom sånn at jeg har lite lyst til å kjøpe noe nytt nå for det er jo ikke mange ukene man får brukt det. Men har måttet kjøpe noen topper og noen tightser for å i det heletatt ha noe å gå i på varme dager... Gleder meg til å kjøpe noe nytt og passende etter fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #398 Del Skrevet 4. juni 2011 Oi, jeg har visst bikka "høygravid-grensen" på 40 dager! Da er det jammen meg ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. juni 2011 #399 Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg gleder meg også sånn til vi blir en liten familie og til vi får hilse på lillesnuppa vår - gleder meg til hverdagslige familieøyeblikk ..og det er ikke så altfor lenge igjen til det skjer Håper det går bedre med deg, godt at du får hvilt deg mer og at samtalene hos fam.ter. hjelper Høygravid (og vel så det!) Good lørdag mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #400 Del Skrevet 8. juni 2011 5 uker til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå