TanteBrun Skrevet 14. august 2009 #101 Del Skrevet 14. august 2009 Innom for å ønske deg god helg GOD BEDRING! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. august 2009 #102 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Håper virkelig ikke det er svineinfluensaen da! Ble du testet hos legen eller ble du bare sykemeldt? Håper du blir bedre snart, har ikke tid til slikt i baby-lagingstidene! God bedring!! Endret 14. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. august 2009 #103 Del Skrevet 14. august 2009 Innom og ønsker deg god helg, og god beding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 14. august 2009 Forfatter #104 Del Skrevet 14. august 2009 for alle god bedrings ønsker - dere er så søte alle sammen De tester visstnok ikke lengre trinemor... Såfremt du har symptomene så sykemelder de deg en ukes tid. Det finnes visstnok ingen annen type influensa ute og går nå så er du influensasyk så regner de med det er svineinfluensa. Men for de alle fleste av oss så er det jo ikke noe annet enn en vanlig influensa så overlever nok dette også Lurer på om jeg har lyst til å teste i morgen jeg Men jeg vil holde det hemmelig for mannen, jeg har nemlig en plan om hvordan jeg skal si det dersom den skulle være positiv Og planen er som følger: Jeg har jo disse billigtestene jeg kjøpte på nettet. Hvis den skulle vise seg å være positiv så har jeg tenkt å kjøpe inn en CB digital og ta den (og da selvfølgelig med samme resultat) også kjøpe en bok om det å bli far, verdens beste pappa bok eller noe lignende (noen som har noe tips til bok forresten?) også pakke dette inn til mannen som en forsinket gratulerer med 2-årsbryllupsdagsgave... Tror han blir veldig veldig glad da :rødme: Men dersom jeg tar den i morgen og den skulle være positiv så får jeg jo ikke kommet meg ut å kjøpt CB digital eller bok fordi jeg ligger her SYK!! Og klarer jeg da og vente til slutten av uke med å fortelle noenting??!!!!??? :klø: jeg tror jeg får bestemme meg i morgen, sove litt på det i natt... Men den er jo sikkert ikke positiv heller da... What to do?? What to do!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. august 2009 #105 Del Skrevet 14. august 2009 For en god plan :jepp: Det syntes jeg absolutt at du skal gjøre! Kanskje du kan bestille bok og test fra nettet? Og så vente med å ta billigtesten, sånn i tilfelle den er positiv, så slipper du å vite det før du får boka og testen i posten Og hvis du får mensen eller negativt svar, så bare sparer du boka og testen til det klaffer Det er uansett ofte billigere å kjøpe bøker på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. august 2009 #106 Del Skrevet 14. august 2009 Det var en kjempeidé! Det er jo den perfekte gave da. :rødme: Bok og test! :rødme: Vet hvordan jeg skulle sagt det til Manden, om jeg tester en morgen mens han ennå sover. Da skal jeg gå inn på soverommet, med testen og vekke han med å synge "Vi har en tulle med øyne blå" og bare gi han testen og se hva som skjer. Den sangen er veldig spesiell for meg skjønner du, er den sangen mamma alltid sang for meg og hun har også tatovert første linja fra sangen, i noter, på armen! Så om jeg synger den så skjønner han med en gang hva det dreier seg om. Og så er det ut og kjøpe allverdens av "Verdens beste pappa"-bøker! Aner ikke hva som sins av det, men jeg kjøper alt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 15. august 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 15. august 2009 Nettet var ingen dum idé lupsilure!! Da må det surfes etter bøker etterpå! åååå det hørtes ut som en veldig veldig søt plan trinemor :rødme: MEN, mine planer må settes på vent... Negativ test i dag... Følelsen er litt skuffa, men har ikke hatt så mye denne måneden... Ferietider med familie og venner rundt oss så og si 24 timer i døgnet har gjort det litt vanskelig. Og hvem vet, kanskje jeg ikke har hatt EL engang?!!? IKM om syklusen hadde vært stabil hadde jo vært nå den 10-12 august, men er den som forrige syklus så er jo ikke IKM før i begynnelsen av september. Så det er jo fortsatt litt håp da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. august 2009 #108 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Ikke gi opp håpet før er her! Fortsett med til krampa tar deg! hehe! Endret 15. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 15. august 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 15. august 2009 Nå er formen også bedre så skal ikke se bort fra at det blir litt bebislaging i dag Og nå er ticker også på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. august 2009 #110 Del Skrevet 15. august 2009 Ticker! Tjohei! Laaaang syklus ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 17. august 2009 Forfatter #111 Del Skrevet 17. august 2009 Ticker! Tjohei! Laaaang syklus ja.. Jaaaa, veldig laaaaang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 17. august 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 17. august 2009 Intensiv de siste par dagene Også må jeg bare fortelle om søte mannen :rødme: Han var på apoteket i dag for å hente ut tamiflu til oss og han hadde plukket opp en del brosjyrer om veien fra og bli to til tre - han er nå skjønn da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. august 2009 #113 Del Skrevet 17. august 2009 Intensiv de siste par dagene Også må jeg bare fortelle om søte mannen :rødme: Han var på apoteket i dag for å hente ut tamiflu til oss og han hadde plukket opp en del brosjyrer om veien fra og bli to til tre - han er nå skjønn da :rødme: Åååå, så søt Går det bedre med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 17. august 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 17. august 2009 Åååå, så søt Går det bedre med deg? Jaaaa, gode snille mannen min :rødme: Ja, føler meg faktisk en god del bedre nå. Våkna sliten og med vondt i kroppen i dag, men så hadde jeg en he...tes dag i går da... Så nå krysser jeg fingrene for at det bare går en vei - til en frisk tilværelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteBrun Skrevet 17. august 2009 #115 Del Skrevet 17. august 2009 For en søt plan du har og for en søt mann du har! Får håper influensagreiene snart er vekk slik at du/dere kan forsette med alt det søte... God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 19. august 2009 #116 Del Skrevet 19. august 2009 Herlig plan og skjønn mann du har Det er stas når mennene også viser initiativ til å glede seg over å bli en familie etterhvert :rødme: Krysser fingrene for full klaff! Ha en fortsatt fin onsdag og gooood bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 20. august 2009 #117 Del Skrevet 20. august 2009 Etter å besøkt dagboken din noen ganger så tenkte jeg at jeg burde si hei Spennede dager hos deg da, tenk om du er gravid allerede Men i hvilken prøve periode (PP) er du nå? Og for en søt mann du har, blir nok en super pappa tenker jeg Jeg er inne i PP2, ikke lenge siden jeg startet prøvingen. Er 33 år og håper jeg slipper å vente for lenge. Så rart med det, har brukt maaange år på å bli klar og når man endelig er det så forventer man at det skal skje med engang... Har fortsatt litt skrekkblandet fryd jeg også, men det går seg nok til. Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 20. august 2009 Forfatter #118 Del Skrevet 20. august 2009 For en søt plan du har og for en søt mann du har! Får håper influensagreiene snart er vekk slik at du/dere kan forsette med alt det søte... God bedring! De er borte nå!! Men vi har ikke ligget på latsiden for det Herlig plan og skjønn mann du har Det er stas når mennene også viser initiativ til å glede seg over å bli en familie etterhvert :rødme: Krysser fingrene for full klaff! Ha en fortsatt fin onsdag og gooood bedring! Han er verdens beste - for meg!! Og han har vel måttet vente på meg i denne saken, hadde det vært opp til han så hadde vi sikkert hatt 2 små allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 20. august 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 20. august 2009 Etter å besøkt dagboken din noen ganger så tenkte jeg at jeg burde si hei Spennede dager hos deg da, tenk om du er gravid allerede Men i hvilken prøve periode (PP) er du nå? Og for en søt mann du har, blir nok en super pappa tenker jeg Jeg er inne i PP2, ikke lenge siden jeg startet prøvingen. Er 33 år og håper jeg slipper å vente for lenge. Så rart med det, har brukt maaange år på å bli klar og når man endelig er det så forventer man at det skal skje med engang... Har fortsatt litt skrekkblandet fryd jeg også, men det går seg nok til. Masse lykke til!! Hei og hit!!! Alltid hyggelig med nye lesere, og kjempehyggelig med hilsen fra de som leser også!! Jeg er i PP2. Sluttet på pillen i slutten av mai, men som du ser under på ticker så har jeg veldig lange sykluser hittil... Hadde ta TR rett etter at jeg sluttet også kom den ikke igjen før enn i midten av juli og siden har ingen sett ... Mannen ja, verdens herligste Håper det klaffer fort for deg også!! Godt å høre det er flere som føler en skrekkblandet fryd Stikk gjerne innom igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 20. august 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 20. august 2009 Ingen tegn til eller enda... Får bare vente.... og vente.... og vente.... til et eller annet skjer med kroppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå