Gå til innhold

Hvem er Norges befolkning i fremtiden


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå surrer du fælt. Av afrikanske land tar Norge inn flest fra Somalia, og de er som kjent muslimer. Så tar vi inn en del fra noen andre afrikanske land, og det de har til felles med somalierne, er at, ja nettopp, de er også muslimer!

Det stemmer ikke helt, de fleste som kommer fra Kongo, Rwanda, Burundi, Etiopia og Eritrea er kristne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rettpåsak

www.sharia.no

Vokt dere, vanhellige nordmenn. Det kommer en dag da Koranen, Hadit og Ijma skal knuse de vanhellige og spre respekt for Imami-Shi'i, usul al-fiqh, Profetens og de 12 imamers praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
www.sharia.no

Vokt dere, vanhellige nordmenn. Det kommer en dag da Koranen, Hadit og Ijma skal knuse de vanhellige og spre respekt for Imami-Shi'i, usul al-fiqh, Profetens og de 12 imamers praksis.

... Og du tror du det er muslim som har skrevet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi du er muslim. Vi andre er slett ikke sugne på islamsk majoritet.

"Dere andre" er stort sett keyboardhelter som er tøffe i trynet på internettfora, men ellers godtar alt dere får tredd nedover øra.

Den øvrige revolusjonære aktivitet og aktivisme begrenser seg til å stemme på vidar Kleppe eller Siv Jensen i klippefast tro på at de kommer til å endre verden.

"Dere andre" har med andre ord tapt og kan like godt tilpasse dere en ny og multikulturell fremtid med en gang istedetfor å syte og klage over ting dere hverken evner eller makter å gjøre noe som helst med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol morsomt når noen poster linker som motsier dem selv...

I den artikkelen står det at 45% er muslimer, altså at 55% ikke er det. I tillegg (i lista over land nederst) vises det at i snaut 60% av landene er islam mindre utbredt enn gjennomsnittet for Afrika.

Men, som noen nevnte, disse fakta er ikke så veldig relevant med hensyn til innvandring til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol morsomt når noen poster linker som motsier dem selv...

I den artikkelen står det at 45% er muslimer, altså at 55% ikke er det. I tillegg (i lista over land nederst) vises det at i snaut 60% av landene er islam mindre utbredt enn gjennomsnittet for Afrika.

Men, som noen nevnte, disse fakta er ikke så veldig relevant med hensyn til innvandring til Norge.

Religion er ikke relevant i det hele tatt. Kan vi leve med buddhister, new age, hedninger og alle mulige andre religioner så tåler vi Isam i Norge også.

Den sosiale uro vi ser som følge av innvandringen må først og fremst tilskrives den meningsløse integreringspolitikken som har til formål å utslette muslimers religiøse og kulturelle egenart og gjøre dem til materealistiske vestlige konsumenter. Som en følge av dette så har vi en ikke ubetydelig del unge innvandrere som har mistet sin identitære plattform, religiøse og kulturelle sosiale tilhørighet og derved ikke har de sosiale sperrer man har innenfor en kulturell enhet. Det er i utgangspunktet ingen forskjell på disse og etnisk norsk ungdom med den samme manglende identitet og religiøse/kulturelle tilhørighet. De har ingen retning eller hensikt med sine liv.

Islam kan ikke tilskrives dette. De som bekjenner seg til Islam holder seg strengt til de fem søyler og lever et anstendig liv. De har et annet verdenssyn enn oss, andre skikker og normer, men er på ingen måte noen trussel mot samfunnet.

Trusselen ligger i integreringspolitikken og den menneskeforakt den innebærer samt det materialistiske og egosentrerte forbrukersamfunn vi lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På besøk

Siterer fra en e-post jeg fikk for noen dager siden fra en venn som er i spesialstyrken i Afghanistan:

”Ja, en blir klar over hvor godt en har det hjemme når en er på en slik plass som dette. Har gjort meg mange tanker når jeg ser hvordan kvinnene behandles bl.a. som jeg nevnte i går er alle afghanske menn latente homoer. De har seg med hverandre, og smågutter misbrukes i stor stil! Og det er ingenting vi kan gjøre med det. Prøver vi så blir vi fienden til alle menn her nede ... og da taper vi!

Fordelen er jo at småjentene spares ... i hvert fall til de blir gift (i ung alder!!). Da er det fritt frem for ektemannen å gjøre som han vil. Har hørt om unge kvinner som brenner seg selv for å slippe unna!:/”

Jeg svarte tilbake at ”Jammen, jeg trodde homofili var forbudt i følge koranen?”

Hans svar:

”Homofili er forbudt etter koranen, men sex mellom menn er ikke definert som homofili i islam!! Kjærlighet mellom menn er en annen sak .... høres fornuftig ut ???”

Jeg vet ikke om dette stemmer, har ikke lest koranen, men det er skremmende det han forteller at han har sett iallefall…

Ja, jeg innrømmer at jeg er redd for hvordan det norske samfunnet vil være om 50 år!

En del muslimske menn nekter jo å ta kvinner i hånda fordi du som kvinne er ”uren”.

Vil vi ha et samfunn der menstruerende kvinner ikke kan være i samme rom som menn, f.eks. i en kollokviegruppe eller forelesningssal?

Må jeg dekke meg til på stranda fordi jeg kan støte muslimer om jeg viser bar hud?

Må jeg finne meg i å bli sett på som en hore fordi jeg ikke er i følge med en mannlig slektning og ikke går i burka eller har hijab?

Om jeg blir voldtatt er det vel JEG som får straffen om jeg ikke kan hoste opp 3 vitner (eller er det flere?) som taler min sak.

Osv osv

Om 50 år lever jeg (statistisk sett) ikke, heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tiril_*

Jeg håper Norge går frem som et foregangsland og fjerner de rasistiske lovene som under falskt navn sørger for Norges befolkning. Mennesket er ikke ment for å bli styrt av tullete spilleregler, for hva som er best og ikke. Mennesket vet veldig godt selv hva som er det. Det du trenger selv trenger også andre.

Jeg syns det er fryktelig å se at vi som nasjon ekskluderer mennesker i nød, eller mennesker som ønsker å bosette seg her, kun fordi de ikke er født her. Og jeg syns det er trasig at det norske folk gjemmer seg under disse lovene, blind for rasismen de igangsetter og utøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg håper Norge går frem som et foregangsland og fjerner de rasistiske lovene som under falskt navn sørger for Norges befolkning. Mennesket er ikke ment for å bli styrt av tullete spilleregler, for hva som er best og ikke. Mennesket vet veldig godt selv hva som er det. Det du trenger selv trenger også andre.

Jeg syns det er fryktelig å se at vi som nasjon ekskluderer mennesker i nød, eller mennesker som ønsker å bosette seg her, kun fordi de ikke er født her. Og jeg syns det er trasig at det norske folk gjemmer seg under disse lovene, blind for rasismen de igangsetter og utøver.

Joda, idealistisk sett burde alle i hele verden ha lik levestandard og lik livskvalitet.

Men få i den vestlige verden er villige til å få mye dårligere levestandard enn de har i dag.

Vet du hva det innebærer for ditt eget liv hvis Norge åpner grensene for millioner av mennesker i nød?

Er du selv villig til å dele din bolig, din sykkel og ditt matbudsjett med fire afrikanske storfamilier? Da får du kanskje en madrass i gangen og en skål ris til frokost, middag og kveldsmat? Og du kan ikke regne med å ha råd til legebehandling, tannlege, frisør og nye klær/sko. For å ikke støte din nye "familie" må du kanskje også leve etter deres skikker og blant annet dekke til håret og ikke treffe venner av motsatt kjønn.

Jeg tror mange ønsker å hjelpe mennesker i nød. Men jeg tror få er villige til å gi slipp på den friheten og de godene vi har i Norge i dag. Det er umulig å beholde godene og samtidig hjelpe så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tiril_*

Vel, jeg er villig. Og det er det sikkert mange andre som er og.

De eksemplene du gir er drøyt overdreven og, i mitt syn, eier ikke rot i virkeligheten.

Hvem tror du er ansvarlig for situasjonen i verden i dag.

Se deg selv i speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Norge går frem som et foregangsland og fjerner de rasistiske lovene som under falskt navn sørger for Norges befolkning. Mennesket er ikke ment for å bli styrt av tullete spilleregler, for hva som er best og ikke. Mennesket vet veldig godt selv hva som er det. Det du trenger selv trenger også andre.

Jeg syns det er fryktelig å se at vi som nasjon ekskluderer mennesker i nød, eller mennesker som ønsker å bosette seg her, kun fordi de ikke er født her. Og jeg syns det er trasig at det norske folk gjemmer seg under disse lovene, blind for rasismen de igangsetter og utøver.

Du har helt rett i at mennesket ikke er ment for å bli styrt av tullete spilleregler. Når man da snakker om tullete spilleregler så kommer merkelig nok Islam inn i tankene. Drar du til et muslimsk land og samtidlig forsøker å ta med deg din vestlige kultur (spesielt som kvinne) så vil du mest sannsynlig merke 'rasisme' på kroppen.

Hermetegn fordi den konteksten du setter rasisme i har ingen verdens ting med rasisme å gjøre, men du skjønner sikkert tegninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, jeg er villig. Og det er det sikkert mange andre som er og.

De eksemplene du gir er drøyt overdreven og, i mitt syn, eier ikke rot i virkeligheten.

Hvem tror du er ansvarlig for situasjonen i verden i dag.

Se deg selv i speilet.

Hvem tror du er ansvarlig for overfallsvoldtekter i Oslo i dag?

Spørsmålet ditt er retorisk men gir fortsatt ingen mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dobby
Joda, idealistisk sett burde alle i hele verden ha lik levestandard og lik livskvalitet.

Men få i den vestlige verden er villige til å få mye dårligere levestandard enn de har i dag.

Jeg tror mange ønsker å hjelpe mennesker i nød. Men jeg tror få er villige til å gi slipp på den friheten og de godene vi har i Norge i dag. Det er umulig å beholde godene og samtidig hjelpe så mange.

Skulle verden vært et rettferdig sted, ville vi med de 6 milliardene vi har i dag måtte leve slik som de gjør i den fattige delen av Mexico idag.

Det er sikkert noen som synes det hadde vært helt brilliant, men det hadde vært å gi avkall på en del ting man har her i Norge. Gjest_Tiril ville sikkert ikke hatt noe imot å gi avkall på sin mobil, og tilgangen på rent vann.

Vet du hva det innebærer for ditt eget liv hvis Norge åpner grensene for millioner av mennesker i nød?

Det var en mann i Aftenpostens Magasinet som ga en fremstilling av hvordan det vil være om 20 år hvis vi fortsetter å gi blaffen i klima og fortsette forurensningen. Det ville bli ulevelig i store deler av verden og millioner ville søke oppover/nedover mot polene. Norge evner ikke til å måtte ta inn millioner/milliarder av mennesker. Hvor skal de bo hen? Hva med de ville dyrene og naturen? Det er så utrolig mange egoister her i dette landet at det halve kan være nok. Hvis vi fjerner alle ville dyr og ødelegger naturen- hva blir igjen da? Er dere villige til å gi avkall på det?

Det er også en annen ting som er forundelig. Er det ingen som gidder å tenke med det som kalles hjerneceller, at butikker slik som Zara og Gina Trikot får klærne tilsendt via fly fra andre land? Eller at såkalte eco-produkter blir produsert i asiatiske land og flys til Norge. Nytter ikke å klage på at vanlige folk flyr til syden når man selv kjøper klær fra en butikk som får sendt klær via fly hver uke. :-p Dobbeltmoral.

Vel, jeg er villig. Og det er det sikkert mange andre som er og.

De eksemplene du gir er drøyt overdreven og, i mitt syn, eier ikke rot i virkeligheten.

Ikke så mange som du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, det er klart det er vestens skyld at alle bedervede og korrupte land er fattige og har en overbefolkning som aldri kan bli økonomisk bærekraftig. Hvem andre.. Ingen av de kan da ha skylden for et skakk-kjørt land SELV. Det er jo bare synd på alle disse diktatorene og maktsyke menneskene. Det er jo vi i vesten som har gjort de slik så klart.. De er jo ikke i stand til å påføre seg selv ulykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja, det er klart det er vestens skyld at alle bedervede og korrupte land er fattige og har en overbefolkning som aldri kan bli økonomisk bærekraftig. Hvem andre.. Ingen av de kan da ha skylden for et skakk-kjørt land SELV. Det er jo bare synd på alle disse diktatorene og maktsyke menneskene. Det er jo vi i vesten som har gjort de slik så klart.. De er jo ikke i stand til å påføre seg selv ulykke.

Det formelig oser kunnskap av dette innlegget. Du kan være stolt over deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...