Gjest Miso Skrevet 15. august 2009 #221 Del Skrevet 15. august 2009 hei søta Her er det innekos også det regner og blåser ute, skikkelig høstvær litt for tidlig!! men det er godt å kunne krype opp i sofaen med KG og varm kaffe nice!! her blir det lite kos med mannen for tiden, han er ikke helt i form stakkars.. men jeg regner med at det vil tas igjen når han er tilbake i form håper du får en kjempedeilig lørdag og at det blir bra når det lille trollet kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. august 2009 Forfatter #222 Del Skrevet 15. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. august 2009 #223 Del Skrevet 15. august 2009 for en halv kilo ned! Det er helt sant det han sier med at å gå ned sakte i vekt er både sunnere og holder det mer stabilt når du først har gått ned alt du vil. Og nå har du jo allerede sett ganske mange positive ting av treningen på vektreduksjon, form og målebånd, da kommer liksom motivasjonen litt mer også Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. august 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 15. august 2009 Dagens meny: Grillet teriyakimarinert kyllingfilet Ovnsstekte grønnsaker Risotto Creme Brulee Kyllingen ligger til marinering, og nå skal jeg kutte grønnsakene; squash, søt rød og gul paprika, aromasopp, rødløk og hvitløk - disse skal vendes i litt balsamicokrem og stekes i ovnen mens risottoen putrer i panna - gleeeeder meg til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. august 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 15. august 2009 Jenta er i seng, storfornøyd etter å ha oppdaget at vi har kjøpt nye hallsko til henne og bestilt rosa gymbag, håndkle og toalettveske med navn på "Ååååh, nå er jeg helt klar til å ha gym altså, men jeg trenger dusjsåpe og sjampo også...og balsam - for det har jeg begynt å bruke!" Søtingen Ikveld er det Bruce Willis-film på tv og masse sjokolade i skåla på bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. august 2009 #226 Del Skrevet 15. august 2009 den maten høres nammi ut hun høres så skjønn ut den lille trollungen kos deg med film og sjokolade sammen med din kjære :rødme: ..litt sjokoalde er lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 15. august 2009 #227 Del Skrevet 15. august 2009 Ha en fin lørdagskveld vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. august 2009 #228 Del Skrevet 16. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. august 2009 #229 Del Skrevet 16. august 2009 Den menyen hørtes utrolig god ut *hadde du ikke bodd så langt unna så hadde jeg bedt meg selv på middag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. august 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 16. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. august 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 16. august 2009 Den menyen hørtes utrolig god ut *hadde du ikke bodd så langt unna så hadde jeg bedt meg selv på middag* Hadde du ikke bodd så langt vekke så skulle jeg invitert deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. august 2009 #232 Del Skrevet 16. august 2009 hei søta hvordan går det med deg idag, har du hatt en fin søndag?? håper virkelig det masse til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. august 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg har nettopp vært på den deiligste aerobictimen ever :dåne: Jeg kunne vri klærne mine etterpå, og jeg skjelver overalt - jeg er HEKTA!!!!!!! Derfor, endringer i timeplanen for neste uke - dette må jeg ha mer av Trening uke 34 Mandag: Spin 45 (tyngre time) Tirsdag: Styrke med PT eller spin 1 Onsdag: Krønsj Torsdag: Treningsfri, jeg skal til frisøren istedet Fredag: Spin med PT Lørdag: Treningsfri (evt. O2 Low hvis jeg ikke klarer å la være ) Søndag: Treningsfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. august 2009 Forfatter #234 Del Skrevet 16. august 2009 hei søta hvordan går det med deg idag, har du hatt en fin søndag?? håper virkelig det masse til deg! Åååå, jeg har det så fiiiiiiint Du også håper jeg Nå må jeg stikke, vi skal kjøre oss en tur og låne film etterpå :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. august 2009 #235 Del Skrevet 16. august 2009 Forresten; når jeg får penger (evnt. kjære får full lønn) skal jeg begynne å trene, men akkurat nå har jeg rett og slett ikke råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. august 2009 Forfatter #236 Del Skrevet 16. august 2009 Forresten; når jeg får penger (evnt. kjære får full lønn) skal jeg begynne å trene, men akkurat nå har jeg rett og slett ikke råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. august 2009 #237 Del Skrevet 18. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 18. august 2009 #238 Del Skrevet 18. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. august 2009 Forfatter #239 Del Skrevet 18. august 2009 Store tilbake til dere jenter!! Nå stikker jeg på trening en tur, spin 1 Kjære er i Oslo, så da kan jeg trene med goood samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. august 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 18. august 2009 Reka satte seg mål for 2009 i sin dagbok, og siden jeg er en copycat idag så gjør jeg det samme Mål for 2009: Fortsette å trene - målet er ned til 60 kg og 20 % fettSlutte på p-piller - hvis jeg når målet mitt om å bli fit vel og merke Betale ned kortgjelda mi....Holde meg gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå