*Lollipop* Skrevet 12. august 2009 #181 Del Skrevet 12. august 2009 Du har all grunn til å være stolt av det programmet der! Det så jo kjempebra ut! Om bare litt flere barnehager hadde hatt litt sånne kurs så hadde det blitt en enorm forbedring i hele landet... Du er flink du diddles ...skulle gjerne vært på det der kurset selv jeg... får bli en flue på veggen i løpet av kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. august 2009 #182 Del Skrevet 12. august 2009 Det så jo supert ut Diddles, og det kommer til å gå kjempebra!!! Flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. august 2009 #183 Del Skrevet 12. august 2009 Hva er dette for no a? Planleggingsdager eller noe? Var så lange dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. august 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 12. august 2009 Du har all grunn til å være stolt av det programmet der! Det så jo kjempebra ut! Om bare litt flere barnehager hadde hatt litt sånne kurs så hadde det blitt en enorm forbedring i hele landet... Du er flink du diddles ...skulle gjerne vært på det der kurset selv jeg... får bli en flue på veggen i løpet av kort tid og nå ble jeg litt flau for at jeg skryter av meg selv Ja jeg er stolt, jeg fortalte om det på jobb, og flere av de hadde dødslyst å melde seg på - men kurset er fullt det Håper jo det blir like bra i virkeligheten som i hodet mitt, for da får jeg ha det flere ganger Det så jo supert ut Diddles, og det kommer til å gå kjempebra!!! Flink du er igårkveld (og idag :ler) føler jeg meg litt flink ja Jeg har jo utdannelse til å ta opp sånne ting mtp at jeg er kokk.... Men jeg er grisestolt over å i det hele tatt ha blitt spurt, for hjelpes, det er jo flere som er utdannet kokk her i verden Hva er dette for no a? Planleggingsdager eller noe? Var så lange dager. Nei du, dette er ikke planleggingsdager Dette er kurs for våre ansatte - stor bedrift, mange barnehager vettu Kan sende deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. august 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 12. august 2009 Så må jeg skryte litt mer, for jeg har vært på styrketime med PT og han sier jeg er fit Ikke for det at jeg føler jeg er enig, men det var godt å høre etter en hard økt på 90 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 12. august 2009 #186 Del Skrevet 12. august 2009 Å, det kurset er det mange som bør ta! Tipper du får ha det maaaange ganger P.S. Nå har vi fått sofa og da er alt tilrettelagt for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. august 2009 Forfatter #187 Del Skrevet 12. august 2009 Å, det kurset er det mange som bør ta! Tipper du får ha det maaaange ganger P.S. Nå har vi fått sofa og da er alt tilrettelagt for Håper det, også fordi jeg får noen tusen for å ha det - og det kommer jo godt med Ja nå er det jammen på tide med litt jeg venter bare på at jeg skal få tid Jeg føler dagene går fortere og fortere :dåne: Alderen tar meg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. august 2009 Forfatter #188 Del Skrevet 13. august 2009 Trening uke 33 Mandag: Gikk tur i 2 timer Tirsdag: Spin 1 - 45 minutter Onsdag: Styrke med PT - 90 minutter Torsdag: Treningsfri Fredag: Spin med PT - 60 minutter Lørdag: 02 Low - jeg vurderer å droppe denne for å trene søndag istedet, men klarer ikke å bestemme meg Mulig det blir begge Søndag: Krønsj Upperdog - ny time, dødsspennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. august 2009 Forfatter #189 Del Skrevet 13. august 2009 Trening uke 34 Mandag: O2 Low Tirsdag: Spin 1 Onsdag: Treningsfri Torsdag: Spin 1 Fredag: Styrke med PT Lørdag: Treningsfri Søndag: Krønsj Upperdog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. august 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg sliter med å trappe ned til 4 ganger i uka med trening! Kjære blir litt lei av at jeg hver ettermiddag / kveld skal opp og trene, og for all del - jeg forstår han kjempegodt, for vi får lite eller ihvertfall mye mindre tid sammen, og alt som er i slekt med husarbeid lider litt under at jeg er mye vekke Men så er det så ufattelig godt å trene, jeg er fullstendig hekta.... Jeg sitter og ser på hvilke dager jeg skal velge å trene, og må nok bite i det sure eplet og droppe mandagens O2 Low time Det er liksom den timen jeg har minst "behov" for å delta på, ikke for alt i verden ofrer jeg en spinningtime :slåss: Jeg eeeelsker spinning, også trenger jeg jo fettforbrenningen, så da så! Har akkurat hatt kona til kjæres bestis på middagsbesøk (litt innvikla setning ja!)Hun er kjempesøt og koselig, litt kronglete å prate sammen når alt foregår på engelsk, men da får jeg jo drilla litt språkkunnskapene mine, og det trengs!! Gleder meg til bryllupsfesten deres neste helg De er så søte sammen Jeg laget skikkelig norsk middag til henne, hun er fra Fillipinene og har ikke smakt så mye norsk mat Det ble kjøttkaker med poteter, brun saus, kålstuing og brokkoli Så utrooolig mye bedre kjøttkaker blir når en lager de med karbonadedeig istedet for kjøttdeig Har liksom alltid brukt kjøttdeig jeg, men PT sa det var og at hvis jeg absolutt skulle spise sånn mat så måtte jeg bruke karbonadedeig eller svinekjøttdeig... Jeg kunne spist så mye mer, men stoppet meg selv på 2 kjøttkaker og spiste heller mer grønt *klapper seg selv på hodet, flink jente* Nå ligger kjære og sover på sofaen :rødme: Herlige mannen!! Godt med litt stille tid for meg selv, fornuftig brukt her inne Burde vel streeengt tatt gjort husarbeid, men da vekker jeg jo kjære..DET var en god unnskyldning *skuler bort på haugen med rent tøy som må brettes* :slåss: Jeg vil ikke Imorgen er det helg, og jeg gleder meg stort :dåne: Å komme tilbake på jobb etter 1 uke fri var mye tyngre enn etter 3 uker Forstå det den som kan :klø: Men jeg tenker at kroppen min kanskje ikke var ferdig uthvilt etter 1 uke sånn som etter 3 uker fri... Ihvertfall, etter jobb og spinning med PT skal det koses i armkroken Helg er yndlingsdelen av uka!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. august 2009 Forfatter #191 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Trøøøøøøøøøøtttttttttttttt :dåne: :dåne: Kroppen min vil bare sove sove sove men så må jeg på jobb og etter jobb er det s-p-i-n-n-i-n-g fra h******* Men SÅ er det helg :hoppe: Endret 14. august 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 14. august 2009 #192 Del Skrevet 14. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 14. august 2009 #193 Del Skrevet 14. august 2009 Du er amazing på treningen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 14. august 2009 #194 Del Skrevet 14. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 14. august 2009 #195 Del Skrevet 14. august 2009 Du er rå snuppa!!!!!!! Jeg er overvelda over den ståpåviljen din altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. august 2009 Forfatter #196 Del Skrevet 14. august 2009 Ny musikk på spinningen med PT - me love it!! :hoppe: Utrolig hvor mye det kan gjøre å bytte ut sanger, var en helt annen time idag - tyngre, men tung på en litt mer "nå detter snart beina av meg pga melkesyre-måte" istedet for "nå har jeg ikke mer pust igjen-måten" Fine greier!!!!!!!!!! Jeg elsker spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. august 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 14. august 2009 tilbake!! Håper du får en fin helg skatt Du er amazing på treningen altså! takk takk, ganske stolt av meg selv innimellom når skal du bli med `a??? Du er rå snuppa!!!!!!! Jeg er overvelda over den ståpåviljen din altså. *stolt* Motivasjon? Dette: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 14. august 2009 #198 Del Skrevet 14. august 2009 :*stolt* Motivasjon? Dette: VET! Har ikke vært på på leeeeeeeenge, og har ikke tenkt gå dit heller! Er godt i gang med treninga for høsten da. Gikk tur overigår, trente på Spenst i går og skal ut å gå igjen nå snart I morgen tar jeg fri, men søndag er det ut å gå igjen! Har du gått ned mange kilo nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 14. august 2009 #199 Del Skrevet 14. august 2009 God helg søtnos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 14. august 2009 #200 Del Skrevet 14. august 2009 Du er så FLINK!!!!! trappe NED til 4 ganger i uka liksom.. du er sprø Jeg er mektig imponert altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå