Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Du har all grunn til å være stolt av det programmet der! :Nikke:

Det så jo kjempebra ut! Om bare litt flere barnehager hadde hatt litt sånne kurs så hadde det blitt en enorm forbedring i hele landet... :sjenert: Du er flink du diddles :klemmer:

...skulle gjerne vært på det der kurset selv jeg... får bli en flue på veggen i løpet av kort tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har all grunn til å være stolt av det programmet der! :Nikke:

Det så jo kjempebra ut! Om bare litt flere barnehager hadde hatt litt sånne kurs så hadde det blitt en enorm forbedring i hele landet... :sjenert: Du er flink du diddles :klemmer:

...skulle gjerne vært på det der kurset selv jeg... får bli en flue på veggen i løpet av kort tid :fnise:

:sjenert: og nå ble jeg litt flau for at jeg skryter av meg selv :fnise: Ja jeg er stolt, jeg fortalte om det på jobb, og flere av de hadde dødslyst å melde seg på - men kurset er fullt det :nigo: Håper jo det blir like bra i virkeligheten som i hodet mitt, for da får jeg ha det flere ganger :hoppe:

Det så jo supert ut Diddles, og det kommer til å gå kjempebra!!! Flink du er :jepp:

:nigo: igårkveld (og idag :ler) føler jeg meg litt flink ja :sjenert: Jeg har jo utdannelse til å ta opp sånne ting mtp at jeg er kokk.... :kokk: Men jeg er grisestolt over å i det hele tatt ha blitt spurt, for hjelpes, det er jo flere som er utdannet kokk her i verden :ler:

Hva er dette for no a? :ler:

Planleggingsdager eller noe? Var så lange dager.

:klemmer:

Nei du, dette er ikke planleggingsdager :) Dette er kurs for våre ansatte - stor bedrift, mange barnehager vettu ;) Kan sende deg en PM jeg :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så må jeg skryte litt mer, for jeg har vært på styrketime med PT og han sier jeg er fit :hoppe: Ikke for det at jeg føler jeg er enig, men det var godt å høre etter en hard økt på 90 minutter :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

Å, det kurset er det mange som bør ta! :jepp: Tipper du får ha det maaaange ganger :nigo:

P.S. Nå har vi fått sofa og da er alt tilrettelagt for :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, det kurset er det mange som bør ta! :jepp: Tipper du får ha det maaaange ganger :nigo:

P.S. Nå har vi fått sofa og da er alt tilrettelagt for :skravle:

Håper det, også fordi jeg får noen tusen for å ha det - og det kommer jo godt med :shoppe:

Ja nå er det jammen på tide med litt :skravle: jeg venter bare på at jeg skal få tid :roll: Jeg føler dagene går fortere og fortere :dåne: Alderen tar meg igjen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening uke 33

Mandag:

Gikk tur i 2 timer :nigo:

Tirsdag:

Spin 1 - 45 minutter

Onsdag:

Styrke med PT - 90 minutter

Torsdag:

Treningsfri

Fredag:

Spin med PT - 60 minutter

Lørdag:

02 Low - jeg vurderer å droppe denne for å trene søndag istedet, men klarer ikke å bestemme meg :sjenert: Mulig det blir begge :fnise:

Søndag:

Krønsj Upperdog - ny time, dødsspennende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening uke 34

Mandag:

O2 Low

Tirsdag:

Spin 1

Onsdag:

Treningsfri

Torsdag:

Spin 1

Fredag:

Styrke med PT

Lørdag:

Treningsfri

Søndag:

Krønsj Upperdog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å trappe ned til 4 ganger i uka med trening!

Kjære blir litt lei av at jeg hver ettermiddag / kveld skal opp og trene, og for all del - jeg forstår han kjempegodt, for vi får lite eller ihvertfall mye mindre tid sammen, og alt som er i slekt med husarbeid lider litt under at jeg er mye vekke :roll: Men så er det så ufattelig godt å trene, jeg er fullstendig hekta....

Jeg sitter og ser på hvilke dager jeg skal velge å trene, og må nok bite i det sure eplet og droppe mandagens O2 Low time :sukk: Det er liksom den timen jeg har minst "behov" for å delta på, ikke for alt i verden ofrer jeg en spinningtime :slåss: Jeg eeeelsker spinning, også trenger jeg jo fettforbrenningen, så da så!

Har akkurat hatt kona til kjæres bestis på middagsbesøk (litt innvikla setning ja!)Hun er kjempesøt og koselig, litt kronglete å prate sammen når alt foregår på engelsk, men da får jeg jo drilla litt språkkunnskapene mine, og det trengs!! Gleder meg til bryllupsfesten deres neste helg :hoppe: De er så søte sammen :hjerte:

Jeg laget skikkelig norsk middag til henne, hun er fra Fillipinene og har ikke smakt så mye norsk mat ;) Det ble kjøttkaker med poteter, brun saus, kålstuing og brokkoli :sikle: Så utrooolig mye bedre kjøttkaker blir når en lager de med karbonadedeig istedet for kjøttdeig :overrasket: Har liksom alltid brukt kjøttdeig jeg, men PT sa det var :fy_fy: og at hvis jeg absolutt skulle spise sånn mat så måtte jeg bruke karbonadedeig eller svinekjøttdeig...

Jeg kunne spist så mye mer, men stoppet meg selv på 2 kjøttkaker og spiste heller mer grønt *klapper seg selv på hodet, flink jente* :ler:

Nå ligger kjære og sover på sofaen :rødme: Herlige mannen!! Godt med litt stille tid for meg selv, fornuftig brukt her inne :Nikke: Burde vel streeengt tatt gjort husarbeid, men da vekker jeg jo kjære..DET var en god unnskyldning :nigo:

*skuler bort på haugen med rent tøy som må brettes* :slåss: Jeg vil ikke :sur:

Imorgen er det helg, og jeg gleder meg stort :dåne: Å komme tilbake på jobb etter 1 uke fri var mye tyngre enn etter 3 uker :overrasket: Forstå det den som kan :klø: Men jeg tenker at kroppen min kanskje ikke var ferdig uthvilt etter 1 uke sånn som etter 3 uker fri... :vetikke: Ihvertfall, etter jobb og spinning med PT skal det koses i armkroken :yvonne: Helg er yndlingsdelen av uka!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøøøøøøøøøøtttttttttttttt :dåne: :sleep: :dåne:

Kroppen min vil bare sove sove sove :sove: men så må jeg på jobb :roll: og etter jobb er det s-p-i-n-n-i-n-g fra h******* :sprettoy:

Men er det helg :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny musikk på spinningen med PT - me love it!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Utrolig hvor mye det kan gjøre å bytte ut sanger, var en helt annen time idag - tyngre, men tung på en litt mer "nå detter snart beina av meg pga melkesyre-måte" istedet for "nå har jeg ikke mer pust igjen-måten" :ler: Fine greier!!!!!!!!!!

Jeg elsker spinning :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: tilbake!! Håper du får en fin helg skatt :)

:kyss2: Du er amazing på treningen altså!

:nigo: takk takk, ganske stolt av meg selv innimellom :ler:

:duskedame:

:hoppe::trene::hoppe: når skal du bli med `a???

Du er rå snuppa!!!!!!! :nigo:

Jeg er overvelda over den ståpåviljen din altså. :kose:

:hug:

*stolt*

Motivasjon? Dette: :vekt::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:*stolt*

Motivasjon? Dette: :vekt::ler:

VET! Har ikke vært på :vekt: på leeeeeeeenge, og har ikke tenkt gå dit heller! ;)

Er godt i gang med treninga for høsten da. Gikk tur overigår, trente på Spenst i går og skal ut å gå igjen nå snart :nigo: I morgen tar jeg fri, men søndag er det ut å gå igjen!

Har du gått ned mange kilo nå da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...