Gå til innhold

Tough as Nails

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pleiepike! :kose:

Ja, har hatt en duganes helg! :nigo: Tok livet veldig med ro på lørdag. Manden var ute og spilte to fotballkamper på ettermiddagen og nå er de seriemestere og vinnere av årets cup. :duskedame:

Lagde litt "improv" middag da. Skulle ha pommes frites of karbonader, men oppdaget at karbonadene hadde gått ut på dato... :ler: Så da sland frøken Redbird kjøttdeig i en bolle, hadde i litt krydder og prøvde seg på noen enkle hamburgere. :nigo: Gikk da ann å spise det. :fnise:

Ble mye WoW-spilling i helga da, på oss begge. :flau:

På søndag fikk vi overranskende besøk av mamma og pappa! :) De hadde med seg en tidlig bryllupsdagsgave til oss; vaffeljern! :hjerte: De trengte vi! Den vi har er et billig skrap om ikke steker i det hele tatt. :ler: Så det var veldig koselig! :)

Mamma tok på seg jobben med å fjerne en stooooor edderkopp som hadde spunnet sitt nett i blomsterbedet vårt. Jeg har ikke turt og Manden...får jo aldri ut finger'n. Så mamma, som er LIVredd edderkopper, tok papir med seg ut og styrte og veivet med armer og løp mens vi andre tre satt inn å skrattlo. :hoho:

Så klokken fire var det tur til valglokalet for min del. Manden måtte vente til idag, for han står fremdeles registrert i den gamle kommunen vår... :murvegg: Men fikk da gjort min plikt! :tommelsmil: Har ikke vært flink med det tidligere...:flau:

Så dro vi en tur ut for å finne noe enkel mat å lage...endte opp med å IKKE lage mat i det hele tatt, det ble McDonalds Drivethru.... :hoho: Var GODT! Spiser det så sjeldent! Men en ting er sikkert...Sjokolade-milkshaken til Burger King er TI ganger bedre! :fnise:

Og så bar det hjem til litt mer WoW-spilling. :fnise:

Jo, og så har jeg vasket fotballtrøyene til hele fotball-laget, etter lørdagens kamper.....*URK*...."Ikke meld deg frivillig igjen til å vaske dem" sa jeg til Manden. Om han gjør det får han pinadø meg vaske dem sjøl! :ler:

Det var min helg...:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt en fantastisk helg!!! :nigo:

Mc.Donalds har god mat de jah, men Burger King har vel det beste.. Og ikke minst større burgere :ler:

Har faktisk ikke vært på Mc.Donalds på leeeenge faktsik.. I Sandnes rett før sommer var vel sist.. :ler: Så lenge siden jah.. Burger King derimot er jeg en smule mer ofte :skratte: Godt er det iallefall..

WOW jah, det har jeg prøvd.. men kanke si det var et spill for min del :fnise: Smak og behag, er vel det det heter??

Ha en fine dag :nigo::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der har du nok rett, McDonalds sine burgere er SMÅ...og tomme for grøntfor også. :fnise: Men jeg spiser sjeldent burgerne da. Er milkshake og pommes frites jente jeg. :tongue: Prøver å styre unna det verste, men på søndag var jeg fysen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med RØD seier!!! :bolledeig::tommelsmil:

Ble valgvake på meg og...*TRØTT* duppet av på sofaen rundt klokken halve tt, da fant jeg ut at NÅ er vel seieren ganske sikker, så da går jeg og legger meg. :fnise:

Selv om jeg gjerne skulle hatt med meg den siste debatten. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga opp kvart over elleve jeg.... jeg og mannen satt foran storskjermen og så på film fra halv ni til halv elleve, så så videre på valget... også la jeg meg kvart over elleve... da var det 86 - 83, så så ikke ut som det kom til å endre seg så mye... og det gjorde ikke- heldigvis =)

Er noe med det å la en regjering få lov til å fortsette på prosjektene sine også... er ikke alt som gir full uttelling på kort sikt... er bare glad FRP blir holdt langt unna statskassa og oljefondet jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er noe med det å la en regjering få lov til å fortsette på prosjektene sine også... er ikke alt som gir full uttelling på kort sikt... er bare glad FRP blir holdt langt unna statskassa og oljefondet jeg....

DET er veldig sant thumbalina! :) NÅ kan vi kanskje få se en betydelig forandring, nå som de har blitt gjenvalgt! :tommelsmil:

Blir veldig glad hvis FRP ligger bakbundet og kneblet i en kjeller jeg. :fnise: Hold dem laaaangt unna! :ler:

JAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Har sett den nyeste traileren på NEW MOON og F*** I H******* den ser så syyyyyyyyyyykt BRAAAA ut!! :bolledeig::danser::hoppe: POKKER jeg gleder meg!!! Var et par scener der som var HELT likt slik jeg hadde forestilt meg dem!!! Skrek her jeg satt igår kveld, av ren fryd! :ler:

Åååååååå, gledermeggledermegGLEDERMEG! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er New Moon?? Har ikke fått med meg dette jeg???

:fnise: Søt du! New Moon er film nummer 2 i Twilight-sagaen! ;) Og jeg DØØØØR på meg ennå!!! :skratte: Pokker den blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nótt! :klemmer:

Du er griseheldig, skikkelig bursdagsgave til deg! :fnise: Har bursdag to dager før jeg...så om to år bør det være en j**** bra film som har premiere den fredagen!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ENDELIG begynt å skrive igjen. :nigo: Inspirasjonen har vært seig LENGE nå, men endelig fikk jeg utslag. :nigo: 13 sider på 3 dager! :fnise: Og omtrent halvparten ble skrevet to ganger da, først på jobb og så printet jeg det ut og finskrev det inn på pc'en hjemme! :fnise:

Så er ganske fornøyd med meg selv. Har hatt god inspirasjon de siste dagene/siste uken og da var det godt å endelig finne riktig utgangspunkt. Nå gjør jeg ikke annet enn å tenke, planlegge og klø i fingrene etter å skrive!

:tommelsmil:

På søndag har vi 1 års bryllupsdag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooo,skrive er stas! :jepp: Men sjelden jeg får gjort det selv... :sjenert:

Ha en fin fredag og helg og bryllupsdag! :ler::strix:

Skrive er det beste. :strix: Har alltid skrevet. Skrev en laaaang..tja...skal man kalle det en bok..?? :ler: ,da jeg gikk på ungdomskolen, som handlet om en gjeng med venner som var på ferie på prærien i USA (eller no slikt) og det dreide seg om hester og eventyr og i det hele tatt. :ler: Tror den har blitt borte i databytte, men husker den så godt. :fnise:

Også skiver jeg fanfics...den lengste (og den jeg er mest glad i) heter "Hate it". Vil ikke si hvem den handler om...:flau: :rødme:

Ha en fiiin helg du også! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleiepike! :klemmer:

Helga har vært stille og rolig, med enkel markering av 1 års bryllupsdag igår. :) Ble mamma og pappa på besøk med vafler, berlinerboller og uno og amerikaner. :skratte: Kjempekoselig.

Senere på kvelden sto Manden og jeg ute på plenen og så på den stjernklare himmelen. Har kjempeflott utsikt da vi bor på toppen av åsen. :) Sto og holdt om hverandre og sa "Gratulerer med dagen" og "Elsker deg fremdeles" :rødme: Ordentlig kos var det!

Så bortsett fra det har helga vært slækk! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...