Gå til innhold

Tough as Nails


Redbird

Anbefalte innlegg

:velkommen:

Syntes det var på tide at jeg startet min egen generelle dagbok, blir mye generell snakk i prøvedagboka mi! :)

Litt om meg:

Jeg er 25 år, gift med Manden som er 33 år. Jobber i klesbutikk og bor i leilighet med pusen vår! :)

Tenkte jeg kunne bruke denne dagboka til å skrive litt om hva som generelt skjer i hverdagen min. Ikke at det er så mye spennende, men fant ut det var greit å bruke en egen bok for slikt prat og hold prøve-pratingen for seg selv. Fin måte for meg å dele opp fokusen min litt! :)

:goodbye:

Klokken er snart 9 og skal snart på jobb. Sjefen har ferie denne uka, så da er jeg sjef! :bond: Er nattåpent på torsdag...ser ikke fram til det akkurat. Men går sikkert fint! :fnise:

Manden jobber sent, men har frivillig sagt seg villig til å kjøre meg på jobb idag. Snille Manden. :rødme:

Ting som skal gjøres idag:

*Handle med pappa etter jobb

*Sette på en maskin med klær når jeg kommer hjem

*Gå en tur i skogen...?

*Støvsuge

*Se episodene med PH som jeg tok opp i forrige uke... :fnise:

*Begynne å skrive reiseplanlegger til ferien!

Håper dagen går fort idag. :sukk: La meg ALTFOR sent i natt og regner med å bli ganske så sliten utover dagen.

Vel, nå får jeg gå å gjøre meg ferdig. :)

_goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du får en fin dag i dag, og jeg skjønner veldig godt hvorfor du har en generell dagbok i tillegg til den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Titter innom her også! Det var smart å starte en dagbok til, trur nesten jeg må få suset meg til å gjøre det også:)

Ha en flott dag, og kos deg som sjef. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å få så mye besøk da! :klemmer:

Hei hei må jo innom her også å snoke litt da =)

Håper du får en fin dag =)

:goodbye: Stor fan av snoking jeg! :biggrin:

Håper du får en fin dag i dag, og jeg skjønner veldig godt hvorfor du har en generell dagbok i tillegg til den andre.

Ja du la merke til all tullpraten i prøve-boka? hehe ;) Nei, det er nok veldig lurt å ha en generell dagbok ja. Lettere å skifte fokus da. :):klemmer:

:hallo: Titter innom her også! Det var smart å starte en dagbok til, trur nesten jeg må få suset meg til å gjøre det også:)

Ha en flott dag, og kos deg som sjef. :D

Du får suse rundt og gjøre det du også da vettu. ;) Ikke skummelt i det hele tatt! :ler:

Skal kose meg som sjef ja. :lur: Bare kjipt å komme på jobb imorges og se hvor BOMBA alt var... :hakeslepp: Har ryddet stort sett hele tiden siden jeg kom idag. 35 000,- gjør slikt med en butikk. :fnise:

Men nå tok jeg meg tid til en liten pause. ;)

Ha en flott dag dere også, jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og så sånn delvis på delvis på den norske filmen "Kalde føtter" igår. Og vet jo at den har fått kjempedårlige kritikker, men jeg må innrømme at til tider var den faktisk ganske så hysterisk morsom! :jepp: Kan sikkert ha noe med at han galningen fra Raske Menn var med. Herregud han er morsom. :skratte:

Kom på en ting til jeg skal gjøre i kveld!

*Se "The curious case of Benjamin Button"

:) Kjøpte nemlig den på fredag og i kveld har jeg tven for meg selv! :fnise:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting som skal gjøres idag:

*Handle med pappa etter jobb :jepp:

*Sette på en maskin med klær når jeg kommer hjem :jepp: (skal henges opp etterhvert også!)

*Gå en tur i skogen...?

*Støvsuge

*Se episodene med PH som jeg tok opp i forrige uke...

*Begynne å skrive reiseplanlegger til ferien!

* Se "The curious case of Benjamin Button

Tror gressallergien har slått inn nå. Er snørrete og rar-sår i halsen. :tristbla: Ikkeno godt å være sånn sår i halsen, har alltid en frykt for å hovne opp...Repsils hjelper ingenting! Har tatt en Polaramin, en allergipille som er trygg å bruke under evn. graviditet, håper den hjelper snart. Baksiden er at man blir så HIMLA trøtt av den. :sukk:

Dagen på jobb har faktisk gått ganske så fort! Hadde mye å rydde og andre ting som måtte gjøres, så det gikk veldig greit. :)

Nå skal jeg slappe litt av og se om den såre halsen blir bedre...men må prøve å ikke sovne da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til jeg skal gjøre i kveld!

*Se "The curious case of Benjamin Button"

:) Kjøpte nemlig den på fredag og i kveld har jeg tven for meg selv! :fnise:

:tommelopp: Kjempe bra plan Trinemor. Her i huset synes både pusilusmannen og jeg at den var veldig bra :)

- Life isn´t

measured in minutes

but in

moments-

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: Kjempe bra plan Trinemor. Her i huset synes både pusilusmannen og jeg at den var veldig bra :)

- Life isn´t

measured in minutes

but in

moments-

Så bra! Gleder meg masse til å se den! :) Manden tror jeg er glad for å være på jobb når jeg skal se den...han er ikke så glad i sånne filmer. :sukk:

*******

Maiskolber og loff til middag! :sikle: Det er også noe Manden ikke er så glad i. :fnise: Deilig å endelig jobbe tidlig, da kan jeg gjøre hva jeg vil! :ler.

Allergipillen har nok slått inn nå...kjennes ut som om jeg er god og brisen... :ler: susete, trøtt og litt svimmel i topplokket. Artig.....

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske bra med gresspollen for tiden så skal ikke se bort i fra at den har slått til hos deg. Jeg er heldig og har veldig lite pollenallergier. Høres ut som du har en fin kveld foran deg. Jeg skal være alene neste fredag jeg, Mannen skal på konserter og jeg skal være hjemme i sofan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske bra med gresspollen for tiden så skal ikke se bort i fra at den har slått til hos deg. Jeg er heldig og har veldig lite pollenallergier. Høres ut som du har en fin kveld foran deg. Jeg skal være alene neste fredag jeg, Mannen skal på konserter og jeg skal være hjemme i sofan.

Ja, så på yr.no at det har dunket opp til moderat spredning. Holder i lange baner for meg det... :sukk: Allergipillen hjalp i ca en time, så er den rare sår-i-halsen-over-mandlene tilbake! :sukk: Og megasløv pga trekanten. :fnise:

Blir det ikke deilig å ha sofaen for deg selv da? ;) Men om du vil ha selskap så bare si ifra. :ler:

****

Aarrrtiiiig! Min ekstrahjelp, som skal jobbe kvelden mesteparten av denne uka, ble dårlig på jobb...:tristbla: Nå må jeg desperat finne noen som kan dekke for han fremover, eller så sliter jeg!! :grine: Og vi har nattåpent på torsdag...hadde lite folk nok som det var!!

Ting som skal gjøres idag:

*Handle med pappa etter jobb :jepp:

*Sette på en maskin med klær når jeg kommer hjem (skal henges opp etterhvert også!) :jepp:

*Sette på oppvaskmaskin. :jepp:

*Gå en tur i skogen...? Ikke med denne allergien.

*Støvsuge. orker ikkkeee....

*Se episodene med PH som jeg tok opp i forrige uke... :jepp:

*Begynne å skrive reiseplanlegger til ferien! nei...men har handla litt til turen da! :ler:

* Se "The curious case of Benjamin Button. Skal se den i senga!

Tror jeg skal finne senga veldig snart. Med film og evn en kopp te. Det lindrer alltid sår hals. :)

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å lure på om jeg har blitt forkjølet, at det ikke er gresspollen som plager meg. Er blitt mer hoven i halsen og sår nedover halsen. Litt hovne mandler. Tett i nesa...snørrer osv. Hm. Fryktelig dårlig timing!! Vi er jo en mann mindre (to, om min ekstrahjelp er blitt syk) og nattåpent venter faretruende på torsdag. :sukk: Er det en sånn uke der alt går galt?

Får ta en halvtime av gangen, så får vi håpe ting retter seg. :) *bank i bordet! * :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er rar, noe som får meg til å tro at det kanskje "bare" er gresspollen. Trøtt, litt snørrete, trang i halsen, litt småvondt i hodet, men føler meg ikke sånn "typisk" forkjølet! Hm. :fnise:

Er nok litt ekstra sliten nå også pga styret med å finne en som kan dekke kveldsvaktene de neste dagene! Fant heldigvis en gutt som sa ja til i kveld, i morgen og torsdag! :bolledeig: Deilig å ha sånne folk i systemet som stiller opp uten å blunke!! :bolledeig:

Så nå skal jeg prøve å senke de stive skuldrene mine litt. Må stå her til kl 1800 tross alt! Lurer på hvordan jeg skal komme meg hjem...Noen som vil hente meg på jobb?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Laaaang dag lagt bak meg. :sukk: Min reddende engel kom litt over halv seks, gud det var godt å se han! :ler:

DAGENS!

*Deeeilig varmt vær! :sol:

*Manden tok fri fra kl 18, bare for å kunne kjøre meg hjem etter jobb(går buss så sent...) og være sammen med meg på Sankthans! :rødme: :reise:

*Hamburgere til middag! :fnise::spise:

*:humpe::ler:

*Manden :rødme: :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i H***** så varmt det var da??? :hakeslepp: Sånn går det når du er innestengt på et kjøpesenter hele dagen.

Stille dag på jobb. Folk venter vel til nattåpent imorgen...gruer meg!!! Og min andre ekstrahjelp, som skal jobbe fra 17 til 24 tar ikke telefonen og svarer ikek på mld. Håper bare han faktisk husker at han skal jobbe imorgen! Eller så klikker jeg!! Han har nemlig glemt det før... :kjefte:

Jeg har klippet meg!! :bolledeig: Min kjære mann spanderte. ;) Veldig deilig at vi får 15% rabatt hos Hairport på senteret. :jepp: Jeg ble så fiiiiin så! :fnise: Kortere i nakken, fikset på lengden generelt og fikset luggen. Endelig! :fnise:

Nå skal jeg snart kjøpe meg en pakke med "Kasjmir-rød" hårfarge, da blir det så bra så. :fnise:

Nå skal jeg spise en skål med kavringen tenker jeg. :sikle: Får vel begrense meg litt, Manden ville visst grille når han kommer hjem fra fotballtrening. Men jeg er sulteeeeennn!!

Så får jeg se om jeg ser litt på opptak av "Jon and Kate + 8" og Paradise Hotel. :flau: Get opptaksboks :hjerte:

Er visst ikke noe fan av så voldsom varme jeg heller...blir litt i overkant syns jeg. Men jeg klager ikke!!! Jeg sitter i den glovarme bilen uten A/C helt stille jeg! Syns nordmenn klager for mye. :P For varmt, for kaldt... :ler:

DAGENS:

*Manden spanderte hårklipp :rødme:

*Nytt sengetøy! :sove:

*Sommeren er her! :hjerte:

*To uker igjen til ferie med Manden! :rødme: Han gleder seg tror jeg. Kjøper inn ting til bilen som skal brukes i løpet av turen og greier. :fnise::reise:

*3 dager til helg!! (Jobber lørdag..) :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det nattåpent... :sukk: Merker jeg har en blandet følelse mellom likegyldigehet og angst. Gruer meg ihvertfall til å begynne å henge opp plakater når jeg kommer på jobb. Opp i stige...en ustø stige...liker ikke høyder what-so-ever!

Og jeg blir alene fram til klokken 14. DET ser jeg ikke fram til! Er redd det blir kaos som det var på et annet kjøpesenter i nærheten som hadde nattåpent sist torsdag. Vi har en butikk der og og sjefen der fortalte meg at da hun kom på jobb klokken 12 hadde de 20 000 på kassa allerede!! Etter to timer! Og jeg skal stå alene til 14!

Håper bare jeg får gått kl 17 som jeg er satt opp til. Da rekker jeg akkurat siste buss hjem. Hvis ikke vil det ta meg halvannen time å komme hjem. :trist:

Nei nå ble det mye pessimistisk slarv her. :ler: Manden har jo sagt ja til å kjøre meg idag, snille mannen! Da kan jeg nemlig sove minst en halvtime lenger. :fnise:

Nå får vi se hva dagen bringer! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det nattåpent... :sukk: Merker jeg har en blandet følelse mellom likegyldigehet og angst. Gruer meg ihvertfall til å begynne å henge opp plakater når jeg kommer på jobb. Opp i stige...en ustø stige...liker ikke høyder what-so-ever!

Og jeg blir alene fram til klokken 14. DET ser jeg ikke fram til! Er redd det blir kaos som det var på et annet kjøpesenter i nærheten som hadde nattåpent sist torsdag. Vi har en butikk der og og sjefen der fortalte meg at da hun kom på jobb klokken 12 hadde de 20 000 på kassa allerede!! Etter to timer! Og jeg skal stå alene til 14!

Håper bare jeg får gått kl 17 som jeg er satt opp til. Da rekker jeg akkurat siste buss hjem. Hvis ikke vil det ta meg halvannen time å komme hjem. :trist:

Nei nå ble det mye pessimistisk slarv her. :ler: Manden har jo sagt ja til å kjøre meg idag, snille mannen! Da kan jeg nemlig sove minst en halvtime lenger. :fnise:

Nå får vi se hva dagen bringer! :goodbye:

Lykke til i dag! Det blir sikkert en hektisk, men bra dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...