Gå til innhold

Tough as Nails


Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bergen er en fin by, vi var der i august i fjor. :)

Skrevet bok faktisk. Imponert!!!

Bergen er kjempefin! Kunne fint bodd der. :) Og nå som jeg leser en Varg Veum bok så er det litt morsomt å vite hvor de forskjellige stedene ligger. :D

Jepp, skrevet bok. Hehe. Endelig fullført en. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Redbird!

Lenge siden jeg hadde vært her inne :)

Imponerende at du har skrevet bok og jobber med filmmanus!! :hakeslepp: Hvilken type bok har du skrevet?

Gratulerer så mye med 2-års bryllupsdag!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, tusen takk honning! :hjerte: Så hyggelig at du husket det! :)

Joda, skrevet bok har jeg! Litt sprøtt å tenke på. Hehe! :fnise:

Den går nok under kategorien eventyr/drama. Filmen gjør nok ihvertfall det! :)

Nå jobber jeg med, ved siden av skolen, oppfølgeren og en annen historie, satt 100 år fremover i tid! :gjeiper:

Idag kom Manden tidlig hjem fra jobben med langstilkede roser og en nydelig kort! :rødme: Er heldig jeg! Han er så goooood! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si fra om/når boka di blir utgitt da! ;) Veldig tøft gjort hvertfall!!

Søte Manden din som kom hjem med langstilkede roser til deg :rødme: Jeg har fått blomster av min kjære èn gang, og det er noen år siden nå... Så jeg venter på når neste gang blir :nigo::fnise:

Ha en flott dag videre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Herlige mannen som kommer hjem med blomster :hjerte:

Jeg er imponert over alt du driver på med om dagen :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig jeg også pusilus! :dåne: :fnise: Men er jo også deilig å kjenne at livet faktisk fylles med noe.

"Disse dager som kom og gikk, ikke visste jeg at de var livet." (eller noe i den dur) :)

Har også jobbet litt med familietreet mitt også. På mamma sin side har jeg oversikt over slekta helt tilbake til 1700-tallet. Det er så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familietre er kjempe artig :Nikke: Jeg er så heldig at vi har oversikt tilbake til ca 1840 på ene siden av slekten :) , og det jobbes iherdig videre :tommel:

Det er herlig at dagene fylles med aktiviteter ja :Nikke: De siste ukene mine har heller vært laber, utenom kjæresteturen vi har vært på :) Jeg har vært så satt ut at jeg ikke har hatt ork til noe som helst :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...