Gå til innhold

Tough as Nails


Redbird

Anbefalte innlegg

Hva skjer?

Har du surra deg inn i noe du ikke vet hvordan du skal komme ut av... eller ikke vet om du vil komme ut av?

:klemmer:

Har egentlig ikke surra meg inn i noe...bortsett fra i hodet mitt da, selvfølgelig. Som sagt tidligere, så vet han ikke at jeg eksisterer. Bokstavelig talt...! Så det er i bunn og grunn ingen som jeg ønsker å forlate Manden for. For...det er liksom ingen der som venter... :vetikke:

Men, må vel innrømme, at etter 9 år med samme mann og aldri hatt andre kjærester, så ønsker jeg innimellom at jeg kunne oppleve mer i livet...få litt mer erfaring. Gjøre det JEG vil, uten at folk rundt meg skal dømme meg.

Men alt det er jo urelevant nå... :sukk:

Så for å svare på spørmålet ditt: Jeg vet hvordan jeg skal komme meg ut av det: Slutte å følge med, slutte å drømme... Og nei...jeg vil vel egentlig ikke ut av det, for jeg liker drømmene mine og mine "what it's"...

Heeeh....ga det noe logikk?? :hoho:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har egentlig ikke surra meg inn i noe...bortsett fra i hodet mitt da, selvfølgelig. Som sagt tidligere, så vet han ikke at jeg eksisterer. Bokstavelig talt...! Så det er i bunn og grunn ingen som jeg ønsker å forlate Manden for. For...det er liksom ingen der som venter... :vetikke:

Men, må vel innrømme, at etter 9 år med samme mann og aldri hatt andre kjærester, så ønsker jeg innimellom at jeg kunne oppleve mer i livet...få litt mer erfaring. Gjøre det JEG vil, uten at folk rundt meg skal dømme meg.

Men alt det er jo urelevant nå... :sukk:

Så for å svare på spørmålet ditt: Jeg vet hvordan jeg skal komme meg ut av det: Slutte å følge med, slutte å drømme... Og nei...jeg vil vel egentlig ikke ut av det, for jeg liker drømmene mine og mine "what it's"...

Heeeh....ga det noe logikk?? :hoho:

Hehe skjønner faktisk hva du mener - og mener jo det må være lov å tenke sånn av og til. Så lenge du vet hva du vil fremover, og hvem du vil det sammen med... så er det jo lov å tenke seg til en annen situasjon av og til... selv om en egentlig ikke innerst inne vil forandre på den situasjonen en er i - det er bare spennende å drømme om noe annet. Men om det er fordi du er ulykkelig i den situasjonen du er i, så er det jo noe annet.. men om det bare er fordi at det av og til er litt småkjedelig... men gresset er nok grønnest der du vanner det (som en eller annen har som ordspråk her inne) ikke nødvendigvis på andre siden av gjerdet.

Kan jo ha litt med prøvingen deres også.. at du har litt lyst å rømme fra den situasjonen litt av og til mentalt - bare fordi det er så mye enklere.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe skjønner faktisk hva du mener - og mener jo det må være lov å tenke sånn av og til. Så lenge du vet hva du vil fremover, og hvem du vil det sammen med... så er det jo lov å tenke seg til en annen situasjon av og til... selv om en egentlig ikke innerst inne vil forandre på den situasjonen en er i - det er bare spennende å drømme om noe annet. Men om det er fordi du er ulykkelig i den situasjonen du er i, så er det jo noe annet.. men om det bare er fordi at det av og til er litt småkjedelig... men gresset er nok grønnest der du vanner det (som en eller annen har som ordspråk her inne) ikke nødvendigvis på andre siden av gjerdet.

Kan jo ha litt med prøvingen deres også.. at du har litt lyst å rømme fra den situasjonen litt av og til mentalt - bare fordi det er så mye enklere.

:klemmer:

Er Lupsipure som har det ordtaket. :Nikke: Og det er nok sant det!

Jeg er vel ikke ulykkelig...det kan jeg vel ikke si. Men innimellom får jeg vel på en måte...panikk. Er dette alt jeg skal utrette i livet? This is it, liksom?

jeg ønsker meg vekk, til en annen mann, som ikke vet jeg eksisterer engang. En som kunne gjort livet mitt spennende og gitt meg nye opplevelser. (Og jeg snakker ikke om en hollywood-kjendis eller noe slikt alså. :ler:)

I en periode nå, så har jeg funnet alt jeg IKKE liker ved Manden...og jeg tok meg tilogmed i å angre... :dåne: Jeg tenkte "Jeg skulle ønske jeg ikke hadde giftet meg!" fordi jeg vil vekk og ut i livet!

Men du har sikkert rett. Jeg har det litt "småkjedelig" for tiden...føler at alt er så firkantet og tamt.

Og kanskje prøvingen tar på. Rømmer litt, som du sier... :sukk:

Vet ikke jeg. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Lupsipure som har det ordtaket. :Nikke: Og det er nok sant det!

Jeg er vel ikke ulykkelig...det kan jeg vel ikke si. Men innimellom får jeg vel på en måte...panikk. Er dette alt jeg skal utrette i livet? This is it, liksom?

jeg ønsker meg vekk, til en annen mann, som ikke vet jeg eksisterer engang. En som kunne gjort livet mitt spennende og gitt meg nye opplevelser. (Og jeg snakker ikke om en hollywood-kjendis eller noe slikt alså. :ler:)

I en periode nå, så har jeg funnet alt jeg IKKE liker ved Manden...og jeg tok meg tilogmed i å angre... :dåne: Jeg tenkte "Jeg skulle ønske jeg ikke hadde giftet meg!" fordi jeg vil vekk og ut i livet!

Men du har sikkert rett. Jeg har det litt "småkjedelig" for tiden...føler at alt er så firkantet og tamt.

Og kanskje prøvingen tar på. Rømmer litt, som du sier... :sukk:

Vet ikke jeg. :bond:

Kanskje en ide og lufte det litt for manden? At dere kanskje kan finne på noe som gjør ting litt mer spennende? At du savner litt romantikk og spenneing i hverdagen... evnt at dette rett og slett bare er noe du må "tenke" deg gjennom på egenhånd og få ut av systemet...??

Noe som rett og slett er helt midlertidig - men som du bare må tenke/drømme deg gjennom for å bli ferdig med, uten at det er galt..

Jeg har tenkt tanken selv at "er dette det livet jeg vil ha? Er jeg forelsket nok? Eller skulle jeg ventet til jeg fant noen som ga meg sommerfugler hele tida?" Men når jeg er dønn ærlig med meg selv, så finner jeg ut gang på gang at jeg er ikke typen som liker "sommefuglforhold" - jeg syns det er stressende, om enn spennende - så er det ikke det jeg vil ha i "voksenlivet" mitt.. det blir for slitsomt.. men klart det hadde vært spennende av og til å hatt det slik...

Får håper du finner ut av det før du distanserer deg for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en ide og lufte det litt for manden? At dere kanskje kan finne på noe som gjør ting litt mer spennende? At du savner litt romantikk og spenneing i hverdagen... evnt at dette rett og slett bare er noe du må "tenke" deg gjennom på egenhånd og få ut av systemet...??

Noe som rett og slett er helt midlertidig - men som du bare må tenke/drømme deg gjennom for å bli ferdig med, uten at det er galt..

Jeg har tenkt tanken selv at "er dette det livet jeg vil ha? Er jeg forelsket nok? Eller skulle jeg ventet til jeg fant noen som ga meg sommerfugler hele tida?" Men når jeg er dønn ærlig med meg selv, så finner jeg ut gang på gang at jeg er ikke typen som liker "sommefuglforhold" - jeg syns det er stressende, om enn spennende - så er det ikke det jeg vil ha i "voksenlivet" mitt.. det blir for slitsomt.. men klart det hadde vært spennende av og til å hatt det slik...

Får håper du finner ut av det før du distanserer deg for mye?

Jeg vil ikke klare å snakke med Manden om dette. Men du har rett - jeg bør ikke distansere meg mer nå...han legger jo merke til det.

Tidligere idag, da jeg la meg på armen hans på sofaen sa han, idet jeg skulle til å gå, "Ikke gå ennå da, det er første gang på to uker at du ligger slik på armen min." :sukk:

Jeg savner egentlig ingenting, sånn sett. Det er ikke det som er grunnen til denne "vandringen" min. Jeg tror jeg bare lengter meg til en annens armer. En forelskelse. Finne ut hvem jeg egentlig er. Finne ut om jeg er hos "the one". Siden jeg ikke har hatt noen andre... :sukk:

jeg vil ha den hete, ville, varme sexen!! :hoho: Den... er litt borte. Klart, det funker helt fint, men... jeg maaaaangler noe! :kjefte: Og kanskje jeg lengter etter å finne ut om jeg faktisk er attraktiv for andre...? :vetikke:

Jeg skal nok få dette ut av systemet snart ja...bare frustrerende... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Brenner alle broer*

Man drømmer om en person og tror man har dannet seg et bilde av dem, som kan stemme. Så oppdager man noe. Og innser at nei, vettu hva!! Jeg er TI ganger bedre enn det der!! :skratte:

Denne "personen" jeg har snakket om tidligere...jah, jeg tok SÅ feil. :skratte: Han har visst dame.... og ikke en pen en må jeg få lov til å si, helt ærlig! :skratte:

Så jeg innser at hva som skjer i hodet mitt ikke er sannheten, uansett hvor mye jeg ønsker det. (forfatteren i meg er litt for fremtredende til tider.)

Så jeg har funnet ut at jeg er BEDRE enn det og har ingen, ved noen omstendigheter, tenkt til å synke i standard, bare fordi jeg håper at drømmer blir virkelighet. :skratte:

Herregud, jeg er så lattermildt nå, det hele er så komisk!

Manden er mannen for meg, han elsker meg og setter meg over alle andre! Ingen annen vil være i stand til å elske meg som han gjør! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig da! Fint å få en mental bekreftelse på at en har det himla godt =) Men er vel det sånne små"forelskelser" er til... minnne en på hva en egentlig har! Er jo lov å drømme litt innimellom - det viktigste er jo at en innser hva en har og hva en vil.

Så bra =) Nå er alt klart for babymaking =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å finne ut slike ting. :klem:

Mhm! :Nikke:

:klem:

Så deilig da! Fint å få en mental bekreftelse på at en har det himla godt =) Men er vel det sånne små"forelskelser" er til... minnne en på hva en egentlig har! Er jo lov å drømme litt innimellom - det viktigste er jo at en innser hva en har og hva en vil.

Så bra =) Nå er alt klart for babymaking =)

Tror ikke jeg kan kalle det "forelskelse" heller.:fnise:

En..infatuation..et ønske. En port, som kunne bringe meg ut i et uvanlig og spennende liv med eventyr!

Men, seriøst... :skratte: Jeg er bedre enn som så. ;)

Selv om det er snakk om andre personer og andre "yrker" og whatnot, så betyr ikke det automatisk at det er oppskriften på lykke og at et evn. forhold vile være perfekt! Nei, jeg har det perfekt nå jeg. :Nikke: Jeg syns kanskje livet er kjedelig, a4 og med lite spenning, men man kan ikke leve på det heller, resten av livet. :)

Livet er vel hva man gjør ut av det selv. :opplyser:

Men nå har jeg plutselig ingenting å skrive om lenger... må finne nye tema nå. :fnise: Spenningen ble bare "blah"... :skratte:

Nei! Fysj! Tilbake på jobb! Har varetelling idag, så har vært på jobb siden klokken 10 i morges, og skal ikke hjem før nærmere 22 i kveld...:dåne: Sjefen har dratt hjem en tur for å spise og slappe av og så kommer hun tilbake klokken 20. Jeg... må stå her jeg... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Mennesker er (heldigvis) ikke alltid slik de ser ut til å være.... :ler: Godt å høre du har funnet ut du er på riktig sted, selv om spenningsmomentet da er borte... Det kommer vel flere uskyldige crush, ihvertfall hvis du er som meg... :rolleyes:

Håper timene fram til 22 går fort for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå mer sangtekst som passer! :fnise:

My favourite situations

Are always sticky kinds

I'll be the first to cast stones

I don't let sleeping dogs lie

I'll sing it from the mountain

Just take me to the top

I'll scream until my lungs pop

I'll stand here ‘til I drop.

The feeling, Is Leaving

It’s all gone, It's decieving

If we don't stop put me in a coffin

Cause you and I had absolutely nothing in common

Baby! I know you hate me

And you can't shake me

You make me rock solid, hot and bothered, it don't matter

I can shake you

You used to be so special

Now I'm bored all the time

You think the same of me too

Just say it don't be shy!

The feeling, is leaving

It's all gone, it's decieving

If we dont stop put me in a coffin

Cause you and I had absolutely nothing in common

(-I used to want you-)

Baby

(-Now I don't want to-)

I know you hate me

(-Time to start moving on-)

But you still crave me

You just amaze me

(-I used to want you-)

And you can't change me

(-Now I don't want to-)

You make me rock solid,hot and bothered

It dont matter i can shake you

Ohh baby, it's been a long time comin'

And it's just the way

It's gotta be

But I know there is one thing..

One thing we won't fight about

And you can put my name on the dotted line

Yeah Baby! I know you hate me

(-I used to want you-)

But you still crave me

(-Now I don't want to-)

You just amaze me

(-Time has stopped moving on-)

And you can't shake me

I know you hate me

(-I used to want you-)

And you can't shake me

(-Now I don’t want to-)

You make me rock solid, hot and bothered

It don't matter I can shake you

:danse::rope::fnise:

Danko Jones - Baby hates me

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*syns fremdeles sangteksen over passer SHITgodt til min "åpenbaring".* :fnise:

Langhelg! :bolledeig: Deilig å ha fri. Sove lenge idag!

Sto opp akkurat tidsnok til å få meg med prisutdelingen fra Nobelkomiteen. OBAMA!! :hakeslepp: Fikk gåsehud da han sa det og hørte et unisont gisp fra pressekorpset. :fnise: Dette blir STORT!

Mannen er ferdig tidlig på jobb idag, men før han kommer hjem skulle han visst hjelpe broren sin med å bære inn noen fryseskap og så en tur i butikken og kjøpe brød. Og Pringles til meg. :rødme:

Han har hanglet litt de siste dagene, sår hals, bomull i hodet, litt kroppsvondt og slikt. Og menn...de blir jo så innmari syke... :fnise: Men går visst bedre idag!

Lurer på hva jeg skal finne på idag...først må jeg naturligvis spise frokost. Jeg er så utrolig flink med å utsette det når jeg har fri...ting går tregt! :murvegg:

Men jeg må vaske tøy i helga...

...se ferdig alt av Grey's...igjen. :fnise:

...se noen filmer...

...se alle opptakene på Get-boksen...

...skifte på senga...

...støvsuge...

Tja, jeg skal vel alltids klare å henge fingrene i noe!

God helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene, for ei skrue jeg er.

Under åpningen av det 154 storting idag, så reiste jeg meg da kongen kom inn, jeg sto under heeeeeele talen, jeg sang kongesangen og jeg sang "Ja, vi elsker".

Jadda. :ler: jeg er vel en skikkelig royalist..eller..hva man nå kaller det. Jeg elsker kongen vår og kongefamilien og jeg er en skikkelig STOLT nordmann! :ler:

Jeg husker veldig godt da Kong Olav døde, jeg var ikke gamle jenta. Men jeg husker det var vinter og jeg og mamma dro opp til slottet og tente lys. Jeg kom tilogmed på tv! :hoho:

Idag har jeg fått gjort følgende:

Støvsugd :jepp:

Satt på en maskin med tøy :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skratte:

Fantastisk! God helg =)

:sjenert: Er da ikkeno å le av det! :fnise:

Flink du har vært i dag. :enig:

:tommelsmil: Maskin nr 2 går nuh! Og middagen er lagd og fortært. :fnise:

Søta :kose:

:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flau:

Du trenger da ikke å være flau over det Redbird :riste:

:klemmer:

Selv var jeg knust i flere uker da Kong Olav døde :( Norge ville jo ikke bli det samme med en annen konge :sukk: Men nå synes jeg at Harald klarer seg flott ;):fnise:

God helg snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv var jeg knust i flere uker da Kong Olav døde :( Norge ville jo ikke bli det samme med en annen konge :sukk: Men nå synes jeg at Harald klarer seg flott ;):fnise:

Hahahaha du er så søt pupsi :ler:

Forresten, hei redbird :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...