Gå til innhold

Tough as Nails

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, jeg har samme følelse som deg når jeg au er hjemme alene.. Vet jeg han kommer hjem, går det greit.. Men når han er borte over natta får jeg nesten litt sånn panikk :hakeslep: Liker det ikke en plass :flire:

Huff, tannlegeskrekk jah! Hvem hakke det? :ler: Jeg har panikk for de jeg.. Bare jeg lukter tannlege begynner jeg å grine og hyperventilere... Helt rart det derre egentlig.

Du hadde nok tube i halsen jah. Alle som bli lagt i full narkose får denne "berømte" tuben i halsen :flire:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å vite at det ikke bare er jeg som er redd tannleger da. :fnise: Man føler seg jo litt dummere med det, når man er "voksen" og gift kvinne. :fnise:

Jeg var av en eller annen grunn overbevist om at man bare fikk denne pustetuben ned halsen når man undergikk laaaange operasjoner jeg. :klø: Men skjønner jo nå at det ikke stemmer. :ler: Mamma har hatt sin del av narkoser, så hun kunne fortelle meg at jeg tok feil. Hun har tilogmed våknet med den tuben ned halsen og var våken da de dro den ut....*grøss*

Fremdeles litt øm i munnen. Tannkjøttet bak fortennene er helt numment...! :hakeslepp: Kjennes nesten litt ut som når man har tette bihuler og tannkjøttet nesten verker litt. Er det meningen'a?? :ler:

Savner Manden!!! :grine: Jeg var lys våken 0445 idag, da klokka hans ringte og han måtte stå opp og gjøre seg klar til å dra litt over halv seks imorges. Var SKIKKELIG kjipt og stille å rusle inn i senga igjen etterpå...:sukk:

Sovnet heldigvis igjen etter en stund og våknet da Manden ringte kvart på ti for å si at de nå hadde landet. :rødme:

Har IKKE lyst til å stå opp klokken seks imorgen tidlig for å dra på jobb!! :grine: Det blir så sykt tungt og stille!! ....Møkka-fotball som stjeler Manden min.....:kjefte: ...... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Manden er borte i helga så var mamma raskt ute med "Du kan jo komme hit, så kan vi spise middag og spille spill? :nigo: " :fnise:

Så idag kommer pappa og henter meg på jobb, så blir det da middag og spill med mamma og pappa. Blir kos det. :) Er tross alt ikke SÅ gøy å sitte hjemme alene, selv om pus er der! Tar ikke lang tid før jeg begynner å prate med meg selv! :ler: Og blakk er jeg også, så kan ikke farte ut heller.

Kunne fint gått på kino alene jeg! :nigo: Er noe amerikansk over det syns jeg. Har gjort det en gang og syns det var HELT ålreit! Satt på andre eller tredje rad og storkoste meg! Neste gang skal jeg kjøpe to seter. :hoho:

Men, uansett. Står nå på jobb og....kjeder meg...:sukk: Er jo ingen ute å handler klokken 9 om morgenen, på en lørdag, i september!! Alvorlig talt...Meningsløst å åpne 9 spør du meg. :regler:

Morgendagen skal jeg bruke til meg-tid. :nigo: Spille WoW med masse lyd, se på alle programmene jeg har tatt opp, kanskje litt hudpleie? Og utpå kveldingen kommer Manden hjem! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en god oppskrift på en søndag spør du meg!! :jepp:

Jeg har også vært på kino alene, var helt ypperlig det! Og konsert alene med band man VIRKELIG liker kan også anbefales på det varmeste!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagen ble ikke helt som planlagt da. Siden jeg hadde mye tannvondt og var rar og svimmel. :sukk:

Siste arbeidsdag før helg for meg idag! :tommelsmil: Er litt bittersøtt da. Deilig å ha langfri, kjipt å ikke få betalt. :murvegg:

Men skal i bunn og grunn bli deilig! Må uansett komme à jour med klesvasken tror jeg. :ler:

Merker at forholdet går litt trått. Ikke følelsesmessig. Elsker Manden og Manden elsker meg og vi sier det til hverandre hver dag.

Men føler at jeg ikke helt får det jeg trenger fra han for tiden...savner flørting...kurtisering...han leser ikke signalene mine bra nok...! Igår, da han hentet meg på jobb (BEKLAGER, detaljer her nå. :ler:) så gjorde jeg det ganske klart hva jeg ville når vi kom hjem. :fnise: Men det ble med en reaksjon der og da og jeg fikk liksom ingenting tilbake. Når jeg så på han og smilte så bare flirte han og spurte hva det var...! Hallo...det var ganske tydelig. :ler:

Ting ble jo...gjort da vi kom hjem, uansett, men følte meg ikke mentalt tilfredsstilt.

Jeg får flere signaler og godord fra andre menn, (les: en) som har prøvd å kurtisere meg i 2 år. :ler: Jeg vil at Manden skal være sånn også! Er det mye forlangt kanskje...? Krever jeg litt mye, med tanke på at vi har kjent hverandre i snart 10 år?

Men kan han ikke finne meg attråverdig uten at han må klå og styre så jæ***...kan han ikke se på meg og gi meg komplimenter, kysse meg i nakken og slikt...Er han bare i stand til å klå når vi har gått og lagt oss liksom...??

For all det, han er kjærlig, god og han elsker meg virkelig. Men når det han har savnet MEST etter en helg bortreist, er tungekyss såå...heh...Hallo liksom... :ler:

BAH!

Masse tullprat her nå. Har en tendens til å bare skrive ned det første som detter ned i hodet mitt og da blir det ikke mye logikk i det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel prøve meg på en positiv-liste jeg og da. :nigo:

*Siste arbeidsdag før helg!

:veslejenta:

*Tidligvakt! :tommelsmil:

*Soooool ute! :sol:

*Tannvondt har mer eller mindre gitt seg! :tannverk:

*103 dager til EDDIE IZZARD i Oslo Spektrum! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! Rare greier, det var nesten som å lese hvordan føler for gubben det gitt!!

Jeg kan si: I Know the feeling! For det gjør jeg.. Hva me å vise litt mer elsk me å uttrykke det med ord, kyss, klemmer osv uten at det på en måte skal komme frem som klåing osv(selvom det heller ikke er dumt da :fnise:)

Det er noe rart med mannfolk trur jeg. Som gjør dem te hvordan de oppfører seg. Trur jeg da :ler: Men kan jo hende jeg har heeeelt feil! :fnise:

Så godt me at du har "langhelg" da.. Det har jeg oxo!! :nigo:

Håper dagen din blir super!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pleiepike! :klemmer:

Gudskjelov, jeg er ikke kravstor, det er flere som meg! :nigo:

Nemlig, hvorfor kan man ikke klemme og kose og gi nuss uten at det MÅ lede til noe annet hver gang. :murvegg: Bare det å sitte i armkroken kan lett bli et problem, MÅ hånda di legge seg over brystet mitt liksom?? :ler:

Håper fremdeles på langhelg ja. Men ekstrahjelpen vår er på sykehuset med bestemoren sin nå. :( Håper det går bra med henne...hun mistet moren sin da hun var liten, så hun er visst veldig close med bestemoren sin. :tristbla: Ikkeno stas når slikt skjer...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er noe me det der at å kose og det å ha sex er to forskjellige ting.. Noen ganger holder det liksom med å kunne kose.. Holde i hånda, sitte i en armkrok osv uten at en hånd går løs på alle andre deler :ler:

Kravstor nej! Tenkte litt at jeg oxo var det liksom :jepp: Men det er nok flere av oss enn vi tror :ler:

Huff da, det er ikke bra! Håper alt går bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok jenter og gutter rett og slett bare er skrudd sammen på forskjellige måter =) Men er jo litt irriterende ja at en ikke bare kan sette seg ned å kose seg litt uten at det må lede til noe mer... for hvis en da ikke har lyst til noe mer da, så blir det jo nesten til at en lar være å gi den klemmen eller sette seg i armkroken fordi en ikke vil gi falske forhåpninger....

men det er vel sånn gutter viser det det, de har vel ikke så mange hakk på skalaen som det vi har =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mannfolk er "enkle" sånn sett. :fnise: Enten eller, liksom! :tongue:

pleiepike: Ja, tror det går bra! Hun har vært aktiv på facebook de siste timene, med masse tull og tester, så da kan det ikke stå så dårlig til som vi trodde. :) Så ser ut som om helga mi har begynt allerede! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! :vinke:

Jeg måtte bare innom å huke av dagboka di :jepp: Her må jeg jo begynne å følge med nå :Nikke:

Jeg kjenner meg litt igjen i det du sier om å få kjærtegn å gode ord.. :sukk: Her i heimen er ikke mannen så flink til slikt heller... :rolleyes:

Når jeg sier noe først så kan han finne på å si noe, men ellers er det lite å få ut av han :fnise:

Ha en fin kveld vidre!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok heller manden din uttrykker ting ved å gjøre ting for deg jeg - ikke så dumt det heller da =)

Manden jobber sent, men har frivillig sagt seg villig til å kjøre meg på jobb idag. Snille Manden.

*Manden tok fri fra kl 18, bare for å kunne kjøre meg hjem etter jobb(går buss så sent...) og være sammen med meg på Sankthans!

Jeg har klippet meg!! Min kjære mann spanderte

Manden er så god. Igår morges, etter at han hadde kjørt meg på jobb dro han i butikken for å kjøpe litt mer brus.

Da jeg kom hjem sto det to halvannen liters flasker med Fanta Zero, som jeg har fått litt dilla på i det siste, i kjøleskapet.

Passer på meg også, kjøper sukkerfri, ikke vanlig.

Fikk rose av Manden min igår.

Han kom innom tidligere på jobben min i går kveld, før han skulle hente meg. Og han hadde en rose bak ryggen som han ga meg. Og så gikk han for å kjøpe inn til middag som han skulle overraske meg med!

Etc etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh...takk for den thumbalina, nå er jeg tilbake til å føle meg kravstor og en skikkelig ego drittkjerring... :grine:

Heh... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blæh...takk for den thumbalina, nå er jeg tilbake til å føle meg kravstor og en skikkelig ego drittkjerring... :grine:

Heh... :roll:

Hehe neida, du er ikke kravstor. er lov å forvente litt kos og omtanke sånn utenom sex alltid.... men tenkte bare å gjøre deg litt oppmerksom på at folk uttrykker den kosen på forskjellig måte.... Jeg er litt som manden din, gjør heller småting for folk for å uttrykke varme følelser - i stedet for fysiske kjærtegn eller å si det.. Mannen er motsatt - han vil ha en klem og sier ofte at han er glad i meg... en må liksom bare av og til lære seg å sette pris på måten det vises på - også da heller si i fra at han av og til må vise det på andre måter også slik at du føler deg sett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So much for langhelg...Må på jobb idag allikevel jeg. :murvegg: Sjefen sendte mld i går kveld og spurte om jeg kunne jobbe kvelden da det var blitt krise. Jeg hater sånne i siste liten-mld...!

Men jeg fikk nå snakket meg til tidligvakt i stedet. Tok noen timer før hun svarte på det og sa det vat OK, men det var sikkert fordi hun desperat prøvde å finne noen som kunne jobbe kvelden, fordi hun vil ikke selv. ;) Men SYND! Jeg er heltid jeg også og jeg tar IKKE alle kveldsvaktene. Vil ha et liv jeg og.

Dessuten skulle jeg jo egentlig ha fri. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...