Gå til innhold

Min første......


Linnda

Anbefalte innlegg

Klart vi bryr oss Tuvamor!

I dag er du altså 1 dag over tiden. Nå får den jæv.. mensen bare holde seg laaaangt borte fra Tuvaen altså icon_mad.gif

For selv om jeg er på dag 2 igjen, betyr ikke det at jeg ikke ønsker deg lykkelykkelykke til, for det gjør jeg:

LYKKELYKKELYKKE TIL!!!!!

"For om noen dager skal Tuva få

to flotte krystallklare BLÅ"

XXXXXXXXXXXXXX

Klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Tuva!!!

Ja det ble ikke to blå på meg denne mnd, men siden det ikke ble på meg MÅ det jo klaffe for deg jeg må jo ha noe og glede meg over.

Hvordan går det med de ømme puppene dine, for mensenmurringene har sikkert gitt seg satser på det.

Håper dere lykkes jeg følger med!!!

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oisann, har ikke fått med meg at det skjer spennende ting er icon_smile.gif (får jeg skylde på pre-ammetåke??)

Vil bare ønske deg lykke, lykke til....måtte mensen holde seg borte i laaaaaang tid. Vi trenger flere gravide her inne, lenge siden sist det var noen hoppende glade ny-gravide her icon_smile.gif

Krysser fingerer, tær og alt som krysses kan!

Klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUVA!!!!!!!!!!!!!!

Ingen mens enda??????.....Gud så spennende!!!....* Angel hopper opp og ned, og vet ikke helt hvor hun skal gjøre av seg*

Dette må da vel gå veien!!!

FORTELL FORTELL FORTELL

holder på å dø av nysgjerrighet jo!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 32(!):

Ingen tegn til ..... ennå.

Ja, jeg tørr ikke si navnet en gang. Må være stille som en mus, så hun ikke finner meg.

Jeg har fortsatt ømme pupper og litt murringer i magen. Syntes at det brune området(areola???) rundt brystvorta har blitt større også har jeg konstant harde brystvorter!!!!!!!!

Jeg vet at jeg kan ta en test nå, men er så redd for å blir skuffet. Venter hvertfall til helga før jeg kjøper en test... *skjelve,skjelve*

Kos og klem fra hypernervøse,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....jeg lister meg så stilt på tå

Tuva skal ikke få tantebesøk nå....

Jeg måtte innom å sjekke hvordan det går med deg vet du, og er kjempeglad på dine vegner at tanta ikke har dukka opp ennå icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Vi får satse på at nå ble det fulltreffer, ikke sant?

Kommer innom igjen i helga...MÅ jo se hvordan det har gått med deg og testinga!!!

Pst...er du sikker på at du klarer å vente til helga da? Det er jo så leeeenge til....hvordan skal vi holde ut her inne???

Kan du ikke teste med øynene lukket da, og plassere pinnen foran et web-kamera så vi nysgjerrige jenter får se icon_lol.gif

Neida, skjønner godt at du vil vente litt.

Skal prøve å være like tålmodig jeg også ved neste testing...kanskje icon_lol.gif

Da skal jeg liste meg forsiktig ut igjen jeg......................................

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVA SKJER TUVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VIL VITE VETTU!!

oisann, skulle visst ikke ropt sånn, tenk om tante grusom hørte meg!!....sorry!!! icon_frown.gif

gikk det bra, mon tro???12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 33(!!):

Fortsatt ikke sett noe....

Prøver så godt jeg kan å holde meg ute ab syne, men det er litt vanskelig til og fra jobben!

Tør ikke bli her så lenge, så jeg lister meg ut igjen.

Kommer innom en snar tur i mmorgen også. I mellomtiden, kryss fingrene for meg da!!! Pliiiiiis???

Kos og klem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

(Lister seg ut igjen)

_________________

Taurus rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Taurus den 2002-05-24 08:44 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

*tusler stille innom. krysser fingrene alt hun kan for Tuva, veiver som en stille mimer med kryssede kroppsdeler for å vise at oppgaven er tatt på alvor og lister seg stille ut igjen*

Shhh... ikke vekk tanten ennå...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 34(!!!):

Ikke noe ennå!

Nå er det heldigvis helg og jeg kan lettere gjemme meg bort. Håper jeg klarer å holde .... unna i 9 mnd til!

Har fortsatt ømme pupper og murringer i magen. Har økt utflod og den er kremet, hvit og lukter ingenting. Er det sånn det skal være?????

Begynner å øyne et lite håp, men er redd for å håpe for mye. Blir så skuffet hvis det skulle skjære seg. Men jeg får bare holde ut og ønske at det snart blir mandag. Da skal jeg teste!

Nå lister jeg meg ut igjen, før jeg blir for synelig! icon_wink.gif

Kos og klem fra forventningsfull,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tuva!!!

Dette ser jo kjempelovende ut ingen mens på dag 31 hm tror kansje det er en spire som vil ut om 9 mnd!!!

Skal liste meg ut igjen!!

Hilsen en fra liste gjengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva...*angel hvisker så lavt hun kan*....

Dette er jo kjempespennende....får håpe at dette går veien, det hadde vært så kjekt...

Ikke for å gi dårlige forhåpninger, men jeg hadde samme type utflod som du har nå, da jeg ventet på tanta sist...da gikk jeg jo 10 dager over tiden.... icon_frown.gif

Men det trenger jo ikke være likt deg vettu!

Gi oss tilbakemelding så snart det skjer noe, ikke sant!

Vi venter alle spent!!....*fremdeles hviskende*....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har testet TO BLÅ !!!!!!!!!!

hoppe.gifhoppe.gif

Klarte ikke vente lengre, måtte teste i dag når jeg stod opp!!!!! Er det virkelig sant?????? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, det er det! Jeg er GRAVID!!!!! icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif Jeg skal bli mamma!!!

Sitter her å skjelver.....

Klarer ikke skrive mere nå. Kommer tilbake når jeg er blitt litt roligere. icon_wink.gif

Knusekoseklem fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

ÅÅÅÅÅ, så kjekt da!!!! *klemmer Tuva en masse*

Såååå kjekt å høre! Så glad på dine vegne!!!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jenta mi!!!

GRATULERER, synd jeg ikke husker hvordan vi lager alle disse bamsene. Jeg har helt overlykkelig på dine vegne. Så gøy heldigen vet ikke mer hva jeg skal si, er KJEMPEGLAD!!!

Men du må ikke slutte og komme på msn...Kjempekos og prate med deg, håper jeg og lykkes snart!!!!

Gratulasjons klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hoppe.gifhoppe.gifhoppe.gifhoppe.gifhoppe.gifhoppe.gifhoppe.gif

ER DET SANT?????????

GRATULERE SÅ MYE TUVAMOR!!!!!!!!

Jeg er kjempeglad på dine vegner, dette var hærlig å få høre icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Nå må du komme med alt, dine symptomer, Tuvamannens reaksjon, dine tanker osv...

Ønsker deg all lykke med svangerskapet icon_smile.gif

Masse masse klemmer

fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Tuva.

Henger meg med på gratulasjonsbølgen, og oppfordrer deg til å fortsatt være med i gjengen på MSN.

Vi vil så gjerne følge deg alle sammen!!!

kys_2.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ GØY.....GRATULERER SÅ MYE TUVA....

VEL FORTJENT !!

Dette står til 20 i stil - minst....hihi...

Håper flere av oss følger etter snart...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse, masse.

Dette var jo kjempe flott.

Håper det går like bra for oss andre snart.

Lykke til, spent på å høre mer.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...