Gå til innhold

Min første......


Linnda

Anbefalte innlegg

Dag 19:

Uuuuwwwæææææææææææ..........*skjelve,skjelve*

Zafir da, nå ble jeg skikkelig skremt og! icon_smile.gif

Krysser fingrene for at du klarte å skremme henne langt p..... i vold!!! icon_biggrin.gif

Ellers så har jeg ingen symptomer på noe som helst. Men det er vel kanskje litt tidlig å begynne å "kjenne" etter også. Er ikke utålmodig jeg da..... icon_lol.gif

Skal holde dere løpende oppdatert jeg. icon_smile.gificon_smile.gif

Ses. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Qlio

Hei, Tuva!

Takk for hyggelig hilsen!

Bare send meg en mail, så kan jeg godt sende deg skjemaet om du vil kikke på det???

Ellers er vi en gjeng som er aktive på MSN. Du er selvfølgelig hjertelig velkommen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tuva !!

Ville ønske deg hjertelig velkommen inn i som dagbokskriver - har vist ikke gjort det tidligere - *upss*. Koselig at du kom inn til oss andre i "MSN-gjengen" også....

Vi blir helt sikkert veldig godt kjent etterhvert.... icon_wink.gif

Lykke til med prøvetiden...!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 21:

Begynner å kjenne tendensen til ømme pupper. Det slår ALDRI feil. Når tanta kommer, kommer også ømme pupper. Har alltid hatt det før.... Det er nok et sikkert tegn på at hun kommer denne gangen også...

murvegg.gif

AAAAAAAAAArrrrrrrggghhhhhhh!!! Jeg vil ikke ha mensen, jeg vil ha en liten spire!!! frustrert.gif

Litt frustrert i dag ja. Hmmm....hvor kan jeg finne noe å banke løs på!!!!!!! Kanskje jeg skal vaske hele huset? Det trengs iallefall!!

Nei, jeg får vel gå å prøve å forsure noen andre enn dere snille jenter som titter innom! icon_smile.gif

Ses.....når jeg er i bedre humør! icon_smile.gif

Kos og klem fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær lei deg Tuva. Det behøver jo ikke være tanta som forårsaker dine ømme bryster. Å få ømme brster er vel et av de vanligste graviditetstegnene, selv om det også er et vanlig PMS tegn. Uansett tror jeg ikke det betyr noenting. Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger, men jeg kan ikke se at det er negativt med ømme bryster. Fatt mot!!!!!!

Jeg er ikke sikker på hva slags syklus du har, men dag 21 skal være ca. den tiden egget graver seg inn i livmorveggen, så da er det først nå kroppen din får beskjed om at det faktisk er noe utenom det vanlige her.

LYKKE TIL!!!!!

Stoor klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*humrer for meg selv* V-stil icon_biggrin.gif for et treffende begrep !!

Falt litt ut tidligere idag på MSN grunnet mye stress på jobben, men fikk lest gjennom det du og Qlio pratet om - dere er jo mer eller mindre i samme båt. Du er ei tøff jente med bein i nesa - og virker veldig voksen av deg....22 år og stemor til en gutt på 8 år - ikke mange 22-åringer jeg kjenner som kunne mestret det på en så fin måte som du gjør. Du har vel kanskje ikke hatt noe valg eller, du måtte jo velge full pakke eller ingenting hvis du ville satse på han du er sammen med....Ville bare si at jeg er stolt av deg......

også var det nedslaget da...der ....

19 - 20 - 18,5 - 18,5 - 19 ...jo dette ser ut til å bli bra det Tuva....to blå....

- skal se den V-stilen var det som skulle til icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tuva!!

Først og fremst vil jeg takke for heia-roping i dagboka mi...dessverre funka ikke det denne gangen, tanta kom med brask og bram!! icon_frown.gif Men takk allikevell!! Hyggelig å prate med deg på MSN også, du virker ut som ei skikkelig godjente!!

Vil også si meg enig i det Taurus skrev, mist ikke motet med noen ømme pupper, det kan slå begge veier det nemlig!! Håper dere traff EL, og at du snart kan teste 2 blå, det hadde vært kjempegøy!!

Skal følge med på deg vettu, og ønske deg masse masse masse masse masse lykke til når testedagen evt kommer snart!! *håpe-håpe*

klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tuva!!

Må si jeg har fått meg en god latter nå. "Hærli'" å lese dagboken din, du kan virkelig få sagt det!!!!

Håper så inderlig at tante grusom ikke kommer å tar deg!! *fysj* få henne vekk!!

Krysser armer og bein.. æh... glem det med beina, Krysser fingrer, armer og tær for deg nå icon_biggrin.gif

Mange go'klemmer fra

Poona

PS. PM til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Tusler litt innom her, selv om jeg har babyangst og hele pakken. Måtte bare si at jeg er gla for at det finnes sånn som deg her inne Tuva! Alltid koselig og glad, alltid et lite innlegg på tråden min. Lykke til med alt, håper jammen ikke tanten kommer og tar deg no! Masse klemmer,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle sammen! icon_smile.gificon_smile.gif

Blir helt rørt av de fine hilsnene fra dere jenter! Tuuuuuuuuusen takk! kys_2.gif

Kan ikke gå rundt å være sur nå iallefall!

Ømme pupper har jeg fortsatt. Ikke så veldig hele puppen, men mest på og rundt brystvortene! icon_lol.gif Må le av de detaljerte beskrivelsene jeg kommer med. Her skal ingenting holdes hemmelig! icon_wink.gif

Humøret er mye bedre i dag! Er faktisk ganske blid og fornøyd.

Kjøpte krukker til å ha blomster i for 14 dager siden. Og nå har jeg nettopp plantet i dem. Det ble sååå fint!!! *stolt*

Nå skal jeg tusle ut i solen igjen. Det er godt med litt kald iste ved siden av, mens solen griller meg. Aaah..... icon_smile.gif

Ses. icon_smile.gif

Kos oh klem fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 24:

Nå nærmer det seg 20 mai med stormskritt!!! Det er dagen med stoooooor D!!! Gruer meg litt.. Tror at jeg kommer til å bli skuffet. Tante Grusomm dukker nok opp et par dager over tenker jeg. Sånn bare for å lage litt forhåpninger for meg, før hun SMELLER meg i bakken... icon_frown.gif

Hmmm.......jeg var visst ikke så opptimistisk i dag. icon_eek.gif Men det er jeg igrunnen aldri. Tror alltid det værste, så jeg slipper å bli skuffet...

Jaja, den som venter får se. Venter dere...?

Ses snart igjen. icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig venter vi spent Tuva!!!

Du skal se at tanta kanskje ikke dukker opp i det hele tatt!!!...

Jeg får vel prøve noe som du gjorde for meg:

Mens er ut!

Baby er inn!

Mens er ut!

Baby er inn!

Mens er ut!

Baby er inn!

Sånn, så får vi se om det hjelper deg isteden!! icon_smile.gif

Klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter også Tuva. Er på overtid, men alt er usikkert pga forskjøvet EL i forhold til mens (kom en uke for tidlig). Så da går jeg her og venter da..... Jeg tør heller ikke ha de helt store forventningene, men akkurat nå tar jeg det helt med ro. Jeg vet at hvis jeg virkelig VAR gravid, ville jeg bli livredd for å miste igjen, og er jeg ikke gravid ville jeg være livredd for at vi aldri skal klare dette. Hmmmmm...... Det er neimen ikke problemfritt dette her synes jeg.

Krysser fingrene for oss begge to jeg, for at en liten spire har slått seg ned og BLIR der. Lykke til!!!!!!

Stoor klem fra. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 25:

Takk for hyggelige hilsner jenter. icon_smile.gif

Det er koselig at du titter innom dagboken min Lily, selvom du ikke er en prøver selv. Du er god og snill du! *klemmer på Lilyen*

Ellers så sitter jeg her med mine ømme pupper og grue/gleder meg til 20 mai. Kommer til å vente noen dager med å teste hvis tante Grusom ikke skulle dukke opp med en gang. Ventet en helt uke sist gang. Vet ikke om jeg klarer å vente så lenge nå, men den som venter får se.

Kjenner meg veldig godt igjen i det som du skrev Taurus.

Er jeg gravid, så blir jeg redd for å miste igjen og er jeg ikke gravid, så blir jeg redd for at jeg aldrig kommer til å klare det. icon_frown.gif

Det skal jammen ikke være lett det her. Er det ikke det ene så er det, det andre!!!!

Kunne ikke alt bare ha vært bra for en gangs skyld..????

Ikke det at jeg skal klage egentlig. Får litt dårlig samvittighet. Jeg har et hus og bo i, jeg og sambo har faste jobber som vi trives vi. Vi tjener greit med penger og har egentlig all den luksusen vi trenger. Mangler svømmebasseng i hagen, men... icon_lol.gif Bare tuller!!! icon_wink.gif

Og sist, men absolutt ikke minst, Vi ELSKER hverandre og har et godt og sterkt forhold......

Så egentlig skal man ikke klage.

Men tilbake til "problemet" her. icon_wink.gif Jeg venter ikke-mens på mandag. Så jeg tar gjerne litt mere kampsang her!! icon_smile.gificon_smile.gif

Intill neste gang, Hadet bra alle sammen. Og nyt livet og kjæresten deres!! (Dagens moralpreken. icon_smile.gif )

Ses. icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tuva!!!!

Hvordan går det med dine ømme pupper og slim o.l.

Gøy og lese dagboka di du skriver på sånn artig måte, hva er din e-mail adresse tenkte jeg kunne legge deg inn på favoritter på msn.

Min er [email protected].

Spennende på mandag 20 mai, jeg venter ikke mens 21 mai, men tror nok hu tante kommer javæææææ.

Håper du får en fantastisk 17 mai helg og håper det blir to blå på deg, hold oss oppdatert.

Klem og kos fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Tuva.

Hvordan går det med deg, i dag er det jo den 20.?

Så nå er jeg spent på hvordan det går med deg.

Gi oss en oppdatering snart da.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..du hintet litt om mere kampsang, og du ble hørt:

Mens er ut!

Baby er inn!

Mens er ut!

Baby er inn!

Mens er ut!

Baby er inn!

Mens er ut!

Baby er inn!

Mens er ut!

Baby er inn!

Sånn, hjalp det mon tro??????...hold oss oppdatert da Tuvamor, vi er ikke akkurat verdens tålmodigste her inne! icon_smile.gif

Lykketillykketillykketillykketillykketillykketil!!

klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

*stikker hodet inn i gra-videverden*

Skjer det noe Tuva? Skjer det noe? Sånn i det hele tatt?

Legge igjen hilsen på min ikke-gravide ventetråd gjorde du, men ikke her? Hmmm....

Spent nå jeg, tro det eller ei! *ler av seg selv som egentlig har bebisangst*

Masse klemmer, 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 30:

Situasjonrapport:

*ømme pupper

*mensmurringer

Ellers ingenting! Venter i åndeløs spenning på om det skal skje noe snart!

Hvis det ikke skjer noe så tester jeg vel over helga.

Takker så mye for kampsang Angel. *klemmer på angeljenta*

Takk til dere andre som har vært innom også. Det varmer å se at noen fortsatt bryr seg om meg. icon_cry.gif

Ses. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...