Gå til innhold

Min første......

Linnda

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Ville bare ønske deg lykke til ¨på UL i morgen, håper at alt står bra til med den lille spiren din! Du skal se at alt står bra til denne gang, og at du kan begynne å glede deg i svangerskapet snart!!

Tenker masse på deg vettu!!!....mange gode klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Tuva!!! Pinnsvin1.gif

Det er veldig synd å høre at du ikke klarer å glede deg skikkelig over graviditeten din ennå. Jeg skjønner deg jo innmari godt, etter hva du har opplevd tidligere. MEN; jeg tror at denne gangen skal det gå helt perfekt! Jeg vil i alle fall ønske deg MASSER av lykke til med UL'n din i morgen. Selv skal jeg ta UL om 3 uker og gleder meg skikkelig til det!

Masse kos og klem fra Sessa 6+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så vondt i magen. Angsten sitter som en smertefull klo... Og jeg kjenner det sitrer i hele kroppen.

Får ikke sove. Gruer meg så fælt til i morgen. icon_frown.gif Prøver å overbevise meg selv at denne gangen er det annerledes. Prøver å si til meg selv:Kjenner du ikke kvalmen som bølger?? Kjenner du ikke de ømme puppene og svimmelheten??

Joda, jeg kjenner det. Men er det fordi jeg er så forbannet redd at det er sånn eller er det fordi jeg har et lite liv i magen...

Lurere kroppen min meg en gang til.... Eller......?

Har mest lyst til å pakke meg inn i dyna og bli der. Ikke reise på UL i morgen. Vil ikke vite. Vil ikke få så vondt en gang til. Men jeg vet at jeg må. Jeg må bite tennene sammen og reise. Må kle av meg og legge meg på den ukomfertable benken. Jeg må få et svar.....

Men det river nesten hjerte ut av brystkassen når jeg vet hvor VONDT jeg kan få det av dette svaret. grine.gif

Men også hvor lykkelig jeg kan bli!

Så jeg må reise....jeg må..........12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære Tuvavennen min

Føler sånn med deg nå icon_cry.gif

Det er sikkert helt for j***** for deg akkurat nå.

Dessverre er det ingenting som kan gjøres

fra eller til nå. Du må bare vente og se..

Krysser fingrene for at du i morgen får hilse på babyen din for første gang. At du får puste litt ut, og kanskje til og med kjenne gleden over at du skal bli mamma...

Tro at det virkelig ER sant!

Skal tenke masse på deg nå Tuva, og sende alt jeg kan av positive tanker til deg.

Prøv å få deg litt søvn, selv om det sikkert ikke er lett.....

Lykke, lykke til i morgen... Det går så bra skal du se..

Mange klemmer fra

Poona, som har vondt i magen for deg nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Tuvavennen da...

Får helt vondt av deg nå jeg, dette var ikke noe kjekt å høre... Er sikker på at det går bra, skulle bare ønske det var noe jeg kunne gjøre for å få deg til å føle deg bedre, men dessverre kommer KG til sine begrensninger der... icon_frown.gif Skal krysse fingrene alt jeg kan for deg i dag og håper at alt går bra, for det fortjener du virkelig!

Skulle ønske det var noe jeg kunne si for å få deg til å føle deg bedre, men ord blir så fattige i slike situasjoner. Håper bare alt ordner seg for deg snart...

Suss og klem,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!!!!!!

Så var alle mine bekymringer uten grunn!

ALT STOD BRA TIL MED LILLE HÅP!!! hoppe.gifhoppe.gifhoppe.gif

Var så nervøs når jeg la meg på benken. Men det trengte jeg ikke! "Her er alt bra", sa legen med en gang!!!! icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Sambo ble så lettet han også. Så hele ansiktet hans lyste!! icon_smile.gificon_smile.gif

På skjermen kunne vi se det pitte lille hjertet som banket.....*sukk* icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Fikk med bilde av lille Håp også. Sitter å ser på h*n nå. icon_smile.gificon_smile.gif

Aaaaahhhhhhh, at det går ann å bli så lettet. Det var virkelig deilig!!!!!

Nå skal jeg tilbake 2 juli og ta ny UL. I mens skal jeg slappe av og nyte at det vokser et lite liv i meg. icon_smile.gificon_smile.gif

Ses. icon_smile.gif

Klemmer fra Lille Håp, 7+2 og Tuva.

1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuva den 2002-06-11 10:55 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuvamor!

Har tenkt masse på deg!..spesielt idag morges da jeg visste at du lå på benken...

Så kjekt å høre at alt gikk bra!!..det var det jeg visste!... icon_smile.gif

Gled deg over svangerskapet nå, og tenk på Lille Håp som har det alle tiders inne i den flotte magen din!!

Nå ble jeg glad asså!!!!!!

Masse klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! icon_smile.gif

Oij, oij, oij, at man kunne bli så kvalm da.... Skal visst virkelig kjenne på kroppen at jeg er gravid. Går rundt i en konstant kvalme! Både morgen, som kveld. Her slipper jeg visst ikke unna.

Har nettopp snakket med legen min. Fikk forlenget sykemeldingen. Den går egentlig ut på søndag og bare tanken på å begynne å jobbe igjen med denne kvalmen er helt grusom. Jeg gjorde det helt i begynnelsen. Kastet opp før jeg gikk på jobb, og når jeg kom på jobb så fløy jeg mellom do og avdelingen. Og satt rett opp og ned på en stol i mellomtiden. Ungene lurte på hva det var for noe galt med meg. De var jo ikke vant til at jeg satt sånn. Jeg bruker alltid å være med ungene i lek og aktivitet, ikke sitte på en stol.

Jaja, jeg får vel bare trøste meg med at det er en del av det å være gravid og at det egentlig er et sunnhetstegn. Det sies jo at det er BRA å være kvalm.....

Ellers så er gubben en go'ing om dagen. Han prøver å hjelpe meg så godt han kan og finner frem drikke og salte kjeks til meg. Og passer på at jeg ikke bærer tungt. Han fikk seg nok en liten oppvekker, når han kunne se at det faktisk var et lite liv i magen min. Han ble jo så glad. *hihi* icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

Nei, nå tror jeg at jeg må finne frem litt knekkebrød. Kvalmen bølger over meg...

Ses. icon_smile.gif

Klem fra Lille Håp(7+4) og, 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hei vennen!

Håper det går bra med deg, til tross for kvalmen!

Er vel i en veldig annerledes situasjon enn deg nå, sitter på kjærestens rotete overopphetede gutterom med musikk på full guffe... Fint å høre at alt gikk bra på ultralyden, var så bekymret for deg en stund! Merkelig hvor engasjert en kan bli til tross for total babyangst!

Fint nytt forum vi har fått! Håper bare jeg kan få tilbake vinkebildet i profilen min snart!

Masse klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tuva :D

Jeg har ikke fått med meg din frustrasjon de siste dagene :oops: , og hjertet mitt hoppa da jeg leste de forrige innleggene....

Og heldigvis er alt bare bra med magefrøet :D

Phu.....så letta jeg ble på dine vegner!!!

Ser at du sliter med kvalmen....håper den gir seg snart!

Ikke noe morro at den skal legge demper på graviditeten....

Håper du får slappet av skikkelig nå, og kos deg det du kan:)

Masse klemmer

fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Hei Tuva :) Så det er HER du holder til 8)

Lille håp koser seg nok i magen din akkurat nå!

Klem fra spente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, hoppsann! :)

På tide med en ny oppdatering ser jeg.

I dag er jeg fullgått 8 uker og starter på den 9 uka. Sliter fortsatt med kvalmen og er sykemeldt neste uke også.

Skal si dere at det er ikke bare morro å være kvalm hver dag. Samme om det er morgen eller kveld, kvalmen er der uansett... :-?

Jaja, jeg får vel bare bite tennene sammen og være glad til så lenge alt er bra.

Har en liten nedtelling for meg selv også. Nå som jeg er 8+0, så er det akkurat 4 uker til jeg er fullgått 12 uker. Det skal virkelig bli en befrielse. Da skal jeg fortelle familie og venner den gledelige nyheten og da kan jeg endelig virkelig være gravid!!!! :D

Sitter en liten tagg i meg som sier at det kan gå galt før den tid, men jeg er ikke så hysterisk som før. Det at jeg fikk se et lite hjerte som dunket når jeg var UL sist, hadde veldig mye å si for nervene mine hvert fall. Kjenner at jeg er roligere og har mere tro på at det lykkes denne gangen.

Ses snart igjen! :)

Klem fra Lille Håp(8+0) og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei!

Så var den første kontrollen gjort.

Var hos fastlegen min i går. Tok en haug med blodprøver som skal sendes til analyse og tok blodprosent og målte blodtrykk. Alt var helt normalt!! :)

Fylte også ut helsekortet... Litt rart, men nå er det virkelig. Nå blir jeg satt inn i systemet igjen.

I dag har jeg kommet så langt som sist jeg var gravid og fikk blødninger. Litt skummelt å tenke på........ 8 uker og 4 dager......

Husker det veldig godt og jeg får litt skjelvinger av det. Men jeg får tenke som så at hvis det går galt denne gangen også så får ikke jeg gjort noe fra eller til uansett. Det blir som det blir...

Har mere tro og mere håp denne gangen, men den som venter får se.

Gleder meg til ny UL den 2.juli. Hvis jeg kommer helskinnet gjennom den UL'en også, så går det nok veldig bra. Jeg vil være 10+2 den dagen.

Ellers så ble jeg fortsatt videre sykemeldt pga kvalmen. Er det noe som ikke har forandret seg, så er det den!! Den henger over meg dag og natt, og vil ikke slippe taket ennå. Legen sa at jeg var i den verste perioden nå, og at om et par, tre uker ville det nok begynne å slippe taket. Det vanligste var at kvalmen avtok ved 11-12 uker. Så jeg får vel bare vente og se. Får heller oppmuntre meg selv med hva jeg får etter jul, så går det vel bra. Jeg venter jo på det beste som kan skje, så da får man vel tåle kvalmen!

Ses igjen. :)

Klem fra Lille Håp(8+4) og,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hei vennen!

Kjekt å høre at alt går bra så langt, hvis en ser vekk fra kvalmen da! Håper alt ordner seg, slik at du føler deg bedre. Ikke greit å gå rundt å være kvalm hele tiden... Tenker på deg, håper du blir bedre snart!

Masse klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Hei Tuva! 8)

Håper du har det bra idag! Jeg har det strålende. Sjokket har lagt seg og jeg bare koser meg med tanken på å bli mor neste år!

Har funnet ut at det ligger en stor Baby-Shop-butikk like nedi gata her, O LYKKE :o Da slipper vi å dra land og strand rundt etter utstyr!!

*SS*

Kjempeklem fra (5+6)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D :lol::P Så gøy at det går så bra og det viktigste av alt er jo at det er dere som har troen.

Tror dette kommer til og gå bra jeg Tuva :lol:

Blir spenende og høre hvordan det går på ul 2 juli......skal dere vite hva det er?

Jeg var ikke heldig denne mnd heller gikk 4 dg over noe jeg aldri har vært før,men den kom også denne gang :( :cry: :evil:

Får satse på mars barn vi da

klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tuva!

Har tenkt på deg hele helgen. Du får jammen gjennomgå! Du kan sende litt kvalme til meg siden jeg ikke har noe :wink:

Jeg bør vel kanskje ikke si så mye, før jeg vet ordet av det sitter jeg med hodet nedi den store hvite telefonen.... :-?

Jeg har fulgt tipset ditt, og begynt med dagbok. Ikke så mye der enda, men det kommer!

Lykke til videre, det er ihvertfall mange som tenker på deg!

Klem Helene Harefrøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tuva!

Har tenkt på deg hele helgen. Du får jammen gjennomgå! Du kan sende litt kvalme til meg siden jeg ikke har noe :wink:

Jeg bør vel kanskje ikke si så mye, før jeg vet ordet av det sitter jeg med hodet nedi den store hvite telefonen.... :-?

Jeg har fulgt tipset ditt, og begynt med dagbok. Ikke så mye der enda, men det kommer!

Klem Helene Harefrøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tuva!

Klem Helene Harefrøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...