AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #961 Del Skrevet 10. juni 2017 På 7.6.2017 den 19.54, npxnaish skrev: Hvis du ikke har fått med deg poenget så har du kanskje hoppet litt for mye gjennom klippene, uansett poenget er å vise hvorfor vi er forsinket og mest av alt for å få folk til å le. Hver sin smak, gjestene synes ikke det var kjedelig ihvertfall. La med innholdsfortegnelse for de som ikke klarer å se mer en små klipp :-) Innhold: 00:00 - Fra bryllupsfesten før videoen starter 00:49 - Brudgommen's drøm 02:42 - Bruden's drøm 04:05 - Oppvåkningen 04:28 - Løpingen 04:53 - Mister bilnøklene 05:31 - Kjører sparkesykkel 05:55 - Krasjet 06:12 - Stjeler en golfbil 07:18 - Ingen vei over elva, Stå Jetski kjøring 09:43 - Strippingen 09:54 - Løper siste stykket 10:15 - Siste fiks før entré 10:52 - Bryllupsentréen Haha, jeg hadde dødd av kleinhet hvis jeg var gjest, og jeg tror ikke jeg hadde sagt høyt hvor rævva det var heller😂 hvordan får man en så.. spesiell (og jævli klein) ide? Huff!! Stakkars gjester Anonymkode: 62f16...3b7 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #962 Del Skrevet 10. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg hadde dødd av kleinhet hvis jeg var gjest, og jeg tror ikke jeg hadde sagt høyt hvor rævva det var heller😂 hvordan får man en så.. spesiell (og jævli klein) ide? Huff!! Stakkars gjester Anonymkode: 62f16...3b7 Var så tåpelig når de liksom sov på husken... med et påklistret fake smil! Haha dette må være tull tatt i fra tv en stand? Anonymkode: 76a61...cf1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 Populært innlegg #963 Del Skrevet 10. juni 2017 Ikke vær så slemme da. Hvis det hadde vært noen du er glad i på videoen ville du også synes det er morsomt å se som en intro til brudeparet før de ankommer lokalet, tenker jeg. Anonymkode: 47fcf...11a 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 Populært innlegg #964 Del Skrevet 11. juni 2017 Jeg foreslår at vi setter en strek for diskusjon rundt den vidoen der. Kanskje vi heller kan komme tilbake til topic for tråden? Dersom noen ønsker å diskutere den saken der videre, så kan dere vel heller opprette en egen tråd for det? Anonymkode: 30461...a4c 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #965 Del Skrevet 11. juni 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg foreslår at vi setter en strek for diskusjon rundt den vidoen der. Kanskje vi heller kan komme tilbake til topic for tråden? Dersom noen ønsker å diskutere den saken der videre, så kan dere vel heller opprette en egen tråd for det? Anonymkode: 30461...a4c Er du sjef her eller? Anonymkode: 62f16...3b7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #966 Del Skrevet 11. juni 2017 Synes det var rimelig spesielt at bruden- i stedet for å danse brudevals med sin mann- danset alene en sexy salsa dans. For så å be opp sin mannlige dansepartner fra danseskolen (som var gjest), for å delta i seansen. Mannen måtte bare stå og se på. Så fikk han liv til å ta et par steg med henne på slutten.. Anonymkode: ceaea...f0f 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #967 Del Skrevet 11. juni 2017 På 6/6/2017 den 2.13, AnonymBruker skrev: Som bryllupsfotograf (og gift selv) har jeg sett utrolig mye rart. Spesielt i påkledning. Her er det alt fra joggedress, grilldress, de der stripete treningsbuksene fra gamle dager, crocs og klogger i vielser til discokulekjoler som ikke engang dekker rumpeballene til den som bruker de. En gang oppdaget jeg på et bilde i etterkant at en 40+ år gammel dame gikk uten truse under den korte kjolen sin, det så man helt tydelig når hun danset... Mange gjester som kommer med jalla-speilreflekser og tror de er bedre enn fotografen og stiller seg foran slik at alle bildene blir ødelagt - og de har alltid de mest fargesterke og mønstrede klærne... Folk som går helt opp ved alteret for å ta bilder i vielse............ Folk som er altfor dritings, legger an på meg eller andre veldig unge bryllupsgjester, folk som sovner under taler, for lange taler, kleine taler, taler lastet ned fra internett +++ Anonymkode: 17514...5e3 Jalla speilrefleks? Hva er det? Anonymkode: 03db2...f87 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #968 Del Skrevet 11. juni 2017 Du tar f...meg ikke bede bilder med camera til 300.000 en et til 40.000.Ja,camera som koster mindre også. Det er hva du gjør selv . F..så lei hobbyfotografer,som er på alle fotosider, går rundt med camera til dyre kr...så kan de ikke gjøre mer enn andre folk. Anonymkode: 03db2...f87 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #969 Del Skrevet 11. juni 2017 Noen i familien til min mann giftet seg og vi var selvsagt innvitert. Jeg kjenner ikke så godt denne delen av familien, og etter denne staselige dagen her jeg heller ikke behov for å bli bedre kjent med dem. Toastmaster var dritings før hovedretten, de som serverte hadde store problemer med å få ut maten da toastmaster støtt og stadig ga motstridende meldinger til dem. Kaffegjestene kom dritafulle alle som en, jeg er gravid og drikker derfor ikke. Fikk masse pes av fulle onkel Tor for at jeg av avholds. Tante Linda spøy i gangen, brudens datter på 14 år hadde den korteste kjolen, med dypeste utringning. Hun sto forøvrig å drakk vin sammen med sin onkel ute i garderoben utover kvelden. Jeg forlot selskapet rett etter midnatt, da lå der ei i fotsid kjole midt på dansegulvet og hadde en "sensuell" forestilling med en ølflaske. Anonymkode: 24597...30e 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #970 Del Skrevet 11. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jalla speilrefleks? Hva er det? Anonymkode: 03db2...f87 De nye hybridversjonen de selger som er kombinasjon av digitalkamera og speilrefleks til 800 kr. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tar f...meg ikke bede bilder med camera til 300.000 en et til 40.000.Ja,camera som koster mindre også. Det er hva du gjør selv . F..så lei hobbyfotografer,som er på alle fotosider, går rundt med camera til dyre kr...så kan de ikke gjøre mer enn andre folk. Anonymkode: 03db2...f87 Er ikke mange kameraer som koster 300.000 kr. De aller fleste fotografer jeg kjenner har Canon 1D (50.000 kr ca), eller Canon 5D Mark III / IIII (det de fleste har). Dette koster rundt 30.000 kr. Men det er VELDIG mye en fotograf kan, som en gjest IKKE kan. Anonymkode: 17514...5e3 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg cherryl Skrevet 11. juni 2017 Populært innlegg #971 Del Skrevet 11. juni 2017 Mer om bryllup, mindre om kamera 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Djungelvrål Skrevet 12. juni 2017 Populært innlegg #972 Del Skrevet 12. juni 2017 Jallakamera eller ei. Gjestene bør respektere at brudeparet har betalt tusenvis av kroner for egen fotograf, det er jo brudeparets fest!! Er det så vanskelig å holde seg pittelitt i bakgrunnen? 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #973 Del Skrevet 15. juni 2017 Hva med å opprette en egen tråd for hva slags kamera som er best / versy tiø bryllup? Kanskje vi heller kan komme tilbake til merkelige historier fra bryllup vi har vært i... Anonymkode: 30461...a4c 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 Populært innlegg #974 Del Skrevet 15. juni 2017 Kusina mi giftet seg nettopp. Foreldrene hennes eier en gård. De hadde vielsen i hagen og ble vidd av en kompis av brudens far, som er prest. Etterpå var det grillbuffett i en låve med svære dører som stod åpne ut mot jordet. Brudens brødre og noen venner hadde satt sammen et band. Skikkelig casual og god stemning hele kvelden. Folk satt der de ville, vi spise grillmat og kaker hele kvelden, bandet spilte, og utpå natten samlet alle seg for å sende brudeparet av gårde. Etter at de hadde dratt fortsatte festene til langt ut på morgnen. Så fantastisk fint! Anonymkode: fe6c6...9c6 103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #975 Del Skrevet 15. juni 2017 Vet ikke helt om denne historien er det beste eller det verste jeg har sett i et bryllup, men. I invitasjonen til dette bryllupet stod det at seremoni og fest skulle foregå på samme sted. Dette er så vidt meg bekjent ikke veldig vanlig, men jeg stusset ikke egentlig så mye over det, siden paret ikke er typen til å velge kirkebryllup, og jeg tenkte de skulle ha en form for human-etisk seremoni. Vi gjester kom til lokalet, og etter en halvtime ca kommer brudeparet inn, slik som ved en vanlig seremoni. De setter seg ned foran alle gjestene, som om det er en vanlig seremoni. Men istedenfor en seremoni der og da, får vi som gjester vite at de allerede har giftet seg i hemmelighet, 2 år (!!) i forveien, men at de ønsket å ha festen likevel. Jeg synes dette var gøy, men det var tydelig mange i familiene deres som ikke satt pris på dette. Selv ikke foreldrene visste noe på forhånd, og jeg tror de synes det var sårt. Jeg kommer hvertfall aldri til å glemme dette bryllupet. Anonymkode: 012a9...ff9 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 Populært innlegg #976 Del Skrevet 16. juni 2017 Kom på en historie til. Mannen hadde et barn fra før, mens dama ikke hadde det. De hadde vært sammen siden barnet var 8 år, da bryllupet tok sted var barnet 18. Barnet fikk ikke sitte sammen med faren på hovedbordet, satt sammen med søskenebarna sine. I en av talene (forloveren til dama) kom denne hyggelige beskjeden "Dere kommer til å bli gode foreldre når dere en gang får barn". Jeg satt slik at jeg så barnet, og fikk med meg at h*n ble kjempelei seg, og gikk på badet med en gang talen var over. Utrolig uheldig formulering, som endte med at barnet forlot bryllupet. Anonymkode: 012a9...ff9 87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. juni 2017 #977 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom på en historie til. Mannen hadde et barn fra før, mens dama ikke hadde det. De hadde vært sammen siden barnet var 8 år, da bryllupet tok sted var barnet 18. Barnet fikk ikke sitte sammen med faren på hovedbordet, satt sammen med søskenebarna sine. I en av talene (forloveren til dama) kom denne hyggelige beskjeden "Dere kommer til å bli gode foreldre når dere en gang får barn". Jeg satt slik at jeg så barnet, og fikk med meg at h*n ble kjempelei seg, og gikk på badet med en gang talen var over. Utrolig uheldig formulering, som endte med at barnet forlot bryllupet. Anonymkode: 012a9...ff9 Åh guud noe så gruusomt. Huff stakkars jente/gutt Endret 17. juni 2017 av Maleficenta 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #978 Del Skrevet 17. juni 2017 Opplevde noe lignende. Brudgommen hadde to barneflokker, og jeg vet han hadde skrevet tale hvor han først takket den yngste flokken, så eldste som var voksen og en del eldre og hadde vært mer inkludert i inngåelse av det nye forholdet (pga alder). Og så glemte han siste delen. Brudgommen var utrøstelig etterpå, så det var veldig vondt å være vitne til. Barnet tok det greit, men noe så sårt. Og jeg fikk egentlig mest vondt av brudgommen, for han var veldig nervøs for å holde tale, og hadde øvd flere ganger. Anonymkode: 4b0a7...fd1 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #979 Del Skrevet 17. juni 2017 På 11.6.2017 den 10.16, AnonymBruker skrev: Er du sjef her eller? Anonymkode: 62f16...3b7 Nei, det er han/hun ikke, men noen må ta ansvar når dere er så PR kåt og ikke forstår at 99% av trådens deltaker driter i deres diskusjon. Normalt oppegående folk ville forstått dette! Så ja, ta den kjedelige, tåpelige lavmålsdiskusjonen deres en annen plass! Anonymkode: 7b113...b23 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #980 Del Skrevet 24. juni 2017 Har ikke vært i så mange bryllup, men i min samboers kusines bryllup som var ved sjøen ble en av gjestene alt for full og bestemte seg for å ta et nattbad. Han endte opp med å stupe rett i bunn og ble lam fra livet og ned..😖🏊 Anonymkode: e528b...90d 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå