Gå til innhold

Det beste/verste du har sett i et bryllup?


Coriander

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt morsomt at tråden heter det beste/verste  du har sett i et bryllup. Ikke mye bra som skjer tydeligvis.😅

Anonymkode: ba7f5...87b

Har lest mange bra ting her, men det er gjerne de mindre bra som sitter igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Var i et bryllup for mange år siden hvor ingen hadde fått beskjed om at det var alkoholfritt. Man kunne kjøpe seg alkohol i baren, men siden ingen visste om dette, var det svært få som hadde med seg penger. Det var brudens familie som insisterte på alkoholfritt, noe brudgommens familie ikke var helt fornøyd med. Brudgommens far hadde med seg (romslig) lommelerke på pur f…, og delte villig av denne. Ingen ble fulle, altså, men festen ble særdeles kort, ingen dansing eller noe. 
 

Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot hverken alkoholfritt bryllup eller cashbar, det jeg (vi, egentlig) reagerte på er at ingen fikk vite om noen av delene på forhånd. 
 

Ja, også satt gjestene i to forskjellige rom :ler: Jeg satt i det «andre» rommet, dvs det brudeparet ikke satt i. Veldig spesielt å høre talene gjennom en (åpen) dør… En av de i mitt rom skulle holde tale, og måtte gå og stille seg i døråpningen :fnise:

Anonymkode: c0a66...5fe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden mange snakker om taler, kan jeg vel fortelle om mitt eget bryllup. Vi hadde gitt beskjed på forhånd om at vi ønsket å holde taler på maks ti minutter. Vi hadde heldigvis ikke mange talere, og alle holdt seg under ti min. Utenom svigerfar :roll: My god, jeg ble nesten litt flau. Han gikk gjennom HVER ENESTE jente mannen min mann har hatt som kjæreste eller vært det minste interessert i, siden barnehagen. Han snakker i tillegg en spesielt vanskelig dialekt, og har en særegen måte å snakke på. Når man da legger til at han holdt på i en halvtime…ja… De fleste mistet veldig tydelig interessen etter få minutter, og mannen min og søsteren hans var de eneste som lo. 
 

Vi hadde i tillegg verdens dårligste toastmaster. Han var fjerdemann vi spurte (alle sa nei… :flau:), og absolutt ikke egnet til jobben, men vi var litt desperate. Han hadde ikke vett på å stoppe svigerfar, og jeg er usikker på om det hadde vært mulig :ler: 

Svigermor har forøvrig aldri likt meg, og gikk i helsvart under bryllupet. Hun hadde kamuflert det med en rosa jakke som hun tok av seg så snart hun var ute av kirken, så jeg la ikke merke til det med en gang. Hun liker meg fortsatt ikke. 
 

Alt det ovenstående til tross, vi fokuserte på det positive og hadde et supert bryllup. Heldigvis sa alle vi snakket med, også, at de storkoste seg, maten var god og det var mye gøy (danset hele natten). 

Anonymkode: c0a66...5fe

  • Liker 6
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Haha, takk for at du delte disse morsomme bryllupsopplevelsene! Det er virkelig fantastisk når brudeparet klarer å inkludere sin egen personlighet og skape en avslappet atmosfære. Og ja, noen øyeblikk kan virkelig være minneverdige! Har du noen spesielle planer eller ønsker for ditt eget bryllup?

Jeg har sett mange fine bryllup, men det beste var nok da bruden overrasket alle ved å synge en vakker sang til brudgommen under vielsen. Det var så rørende og personlig! Det verste jeg har sett var da en gjest ved et uhell rev av seg hele kjolen på dansegulvet. Alle ble sjokkerte, men vi klarte å le det av etterpå.

Anonymkode: 0c1ff...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...