Gå til innhold

Det beste/verste du har sett i et bryllup?


Coriander

Anbefalte innlegg

På 11.6.2017 den 10.16, AnonymBruker skrev:

Er du sjef her eller?

Anonymkode: 62f16...3b7

Er du?

Anonymkode: 04788...73d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.6.2017 den 1.28, AnonymBruker skrev:

Kom på en historie til. 
Mannen hadde et barn fra før, mens dama ikke hadde det. De hadde vært sammen siden barnet var 8 år, da bryllupet tok sted var barnet 18.  
Barnet fikk ikke sitte sammen med faren på hovedbordet, satt sammen med søskenebarna sine. 
I en av talene (forloveren til dama) kom denne hyggelige beskjeden "Dere kommer til å bli gode foreldre når dere en gang får barn". 
Jeg satt slik at jeg så barnet, og fikk med meg at h*n ble kjempelei seg, og gikk på badet med en gang talen var over. 
Utrolig uheldig formulering, som endte med at barnet forlot bryllupet. 

Anonymkode: 012a9...ff9

Når man er 18, er man en voksen person, ikke et barn som du skriver

Anonymkode: 04788...73d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
På 6/24/2017 den 11.09, AnonymBruker skrev:

Når man er 18, er man en voksen person, ikke et barn som du skriver

Anonymkode: 04788...73d

Saklig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har opplevd i bryllup var da kusina mi giftet seg, og brudgommen ble kanon. Han satte seg til slutt i en stol, pissa i buksa og sovnet. Ble sikkert en heit bryllupsnatt på dem! :P

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HanneBenny skrev:

Verste jeg har opplevd i bryllup var da kusina mi giftet seg, og brudgommen ble kanon. Han satte seg til slutt i en stol, pissa i buksa og sovnet. Ble sikkert en heit bryllupsnatt på dem! :P

Herregud så utrolig pinlig :( 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi
2 minutter siden, altflyter skrev:

Herregud så utrolig pinlig :( 

Et ikke bare pinlig. Ha et sånt bilde i hodet fra bryllupet da :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, altflyter skrev:

Herregud så utrolig pinlig :( 

 

38 minutter siden, NotNaomi skrev:

Et ikke bare pinlig. Ha et sånt bilde i hodet fra bryllupet da :-(

For å si det sånn: han fikk høre det dagen derpå. Han kasta heldigvis flaska etter det :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tale i et bryllup. Hvor vedkommende har en 15-20 minutters tale om seg, sine følelser, sine opplevelser, barndomsminner etc og slenger på noe på slutten for å gratulere brudeparet på en rar måte med seg selv i fokus da og. Gjestene så veldig ukomfortabel ut, for dette ble utrolig kleint. Når en person gifter seg, er det ikke stedet for å snakke om dine traumer fra barndommen. 

Kokken i et annet bryllup måtte sendes avgårde med ambulanse i full fart pga alvorlig sykdom. Hun overlevde heldigvis, og folk tro til for å få maten i orden.

Toastmastere som trur de er veldig vittige kan være utrolig slitsomme. Ingen ler unntatt de selv. 

Et sted fikk vi nøye beskjed om å ikke spise mens noen talte (og den er jo grei). Alle fikk mat, skulle til å sette i gang å spise og da startet talene. Så sa var det bare å sitte å se på maten ble kald og lite god. Kaker ble bakt av ei venninne av brudeparet som tydeligvis ikke kan bake... Ble mye matsvinn den dagen. 

Annet sted var talene lagt opp slik at maten ble spist mens den var varm. Og så var talene mens vi ventet på forrett, mellom forrett og middag, mellom middag og dessert og etter dessert. Fin måte å fylle ventetid på, men likevel få spist varm mat varm. Maten der var utrolig god. 

Takket forøvrig nei til et bryllup der det var 3 forlovere på hver side, over 100 gjester og 4-5 kaffegjester.   Jeg var invitert som kaffegjest. Jeg trur ikke noen av kaffegjestene kom. 

Anonymkode: f4266...d21

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I vårt bryllup tidligere i år holdt svigermor en tale på 47 minutter. Den handlet om mannens barndom og hvor mange kjekke og greie kompiser han hadde og alt de fant på (han er ikke venner med de lenger fordi de er dophoder, går på nav og ikke gidder å ha kontakt med han) og hun streifet såvidt borti meg de siste to minuttene - da for å snakke om at jeg er god i spansk. Hehe. Det var kos ja...

Anonymkode: 17514...5e3

Da hadde dere en svært dårlig toastmaster! Kan da ikke tillate slike gigantiske taler. 

Anonymkode: 4b0a7...fd1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde dere en svært dårlig toastmaster! Kan da ikke tillate slike gigantiske taler. 

Anonymkode: 4b0a7...fd1

Toastmasteren var helt perfekt. Men vet ikke helt hvordan man avbryter brudgommens mor sin tale liksom?

Anonymkode: 17514...5e3

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Toastmasteren var helt perfekt. Men vet ikke helt hvordan man avbryter brudgommens mor sin tale liksom?

Anonymkode: 17514...5e3

Det er jo nettopp sånne ting som er toastmasterens jobb. Å sitte i 47 minutter for å høre på EN tale?! Altså. Etter max ti minutter får vel toastmasteren avbryte og si at man må nærme seg slutten siden gjestene vil spise/feire/etc. Man legger jo inn taler på forhånd, da må også toastmasteren opplyse om max taletid. 

Anonymkode: 4b0a7...fd1

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp sånne ting som er toastmasterens jobb. Å sitte i 47 minutter for å høre på EN tale?! Altså. Etter max ti minutter får vel toastmasteren avbryte og si at man må nærme seg slutten siden gjestene vil spise/feire/etc. Man legger jo inn taler på forhånd, da må også toastmasteren opplyse om max taletid. 

Anonymkode: 4b0a7...fd1

Jeg er enig, dette er dårlig utført toastmaster-jobb.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp sånne ting som er toastmasterens jobb. Å sitte i 47 minutter for å høre på EN tale?! Altså. Etter max ti minutter får vel toastmasteren avbryte og si at man må nærme seg slutten siden gjestene vil spise/feire/etc. Man legger jo inn taler på forhånd, da må også toastmasteren opplyse om max taletid. 

Anonymkode: 4b0a7...fd1

Det gjorde vedkommende også. Vi også for den slags skyld.

Anonymkode: 17514...5e3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Det gjorde vedkommende også. Vi også for den slags skyld.

 Anonymkode: 17514...5e3

 Var brudgommens mor ekstremt taletrengt, eller klarte hun aldri å ta ett hint? 

Anonymkode: 30461...a4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hørt brudgommens svigerinne holde hat-tale til familien hun selv er giftet inn i. Pinligere blir det neppe. Etterpå ble hun sur fordi hun ikke ble hyllet for sin "smarte" og "morsomme" tale... og mente seriøst at såpass måtte familien tåle, når de var som de var.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Var brudgommens mor ekstremt taletrengt, eller klarte hun aldri å ta ett hint? 

Anonymkode: 30461...a4c

tydeligvis. hun begynte talen med at hun HATET taler. så bare stoppet den aldri. 
folk kremtet og klødde seg i hodet og begynte å gå do, men hun drakk bare mer vin og fortsatte. 

Anonymkode: 17514...5e3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tydeligvis. hun begynte talen med at hun HATET taler. så bare stoppet den aldri. 
folk kremtet og klødde seg i hodet og begynte å gå do, men hun drakk bare mer vin og fortsatte. 

Anonymkode: 17514...5e3

Så utrolig flaut det må ha vært for den nærmeste familien, jeg hadde dødd om det var min mor.  En tale skal vare max 10 min, kanskje et par minutter lengre hvis den er morsom!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Mystix skrev:

Så utrolig flaut det må ha vært for den nærmeste familien, jeg hadde dødd om det var min mor.  En tale skal vare max 10 min, kanskje et par minutter lengre hvis den er morsom!

mange som gråt og syns den var rørende tror jeg. men meg og mannen syns den var kjempepinlig. spesielt følte han seg dum siden hun BARE snakket om barndommen hans, og nevnte ikke forholdet vårt med et ord 

Anonymkode: 17514...5e3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...