AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #1061 Skrevet 30. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var nedi Europa. Sigøynere. Var en ganske surrealistisk aften for å si det mildt. Anonymkode: 6b49f...23d Stakkars barn, men lovene til det landet de oppholder seg i, gjelder ikke for sigøynerne virker det som Anonymkode: 04788...73d 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1062 Skrevet 2. oktober 2017 På 30.9.2017 den 19.01, AnonymBruker skrev: Stakkars barn, men lovene til det landet de oppholder seg i, gjelder ikke for sigøynerne virker det som Anonymkode: 04788...73d Det kan du si. Har truffet mange gravide 12 åringer der, og jenter på 17-18 år med flere barn. Og for de fleste er dette helt naturlig, ingen som hever et øyebryn. Nå det er sagt begynner det å bli mer uvanlig enn vanlig, og det er helst i fattige familier barna gifter seg så tidlig. Det "normale" er at der er 16-17-18 år. Syns fortsatt det er tidlig men. Anonymkode: 6b49f...23d 8
Maleficenta Skrevet 2. oktober 2017 #1063 Skrevet 2. oktober 2017 På 30.9.2017 den 13.01, AnonymBruker skrev: Det var nedi Europa. Sigøynere. Var en ganske surrealistisk aften for å si det mildt. Anonymkode: 6b49f...23d Må si jeg er ørlitegrann nysgjerrig på hvorfor du var i bryllupet? 10
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1064 Skrevet 3. oktober 2017 13 timer siden, Maleficenta skrev: Må si jeg er ørlitegrann nysgjerrig på hvorfor du var i bryllupet? Trolig fordi hun er i familie med dem. Anonymkode: d1c88...c7b 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 Populært innlegg #1065 Skrevet 3. oktober 2017 Var i et bryllup hvor brudgommens mor i forkant hadde vært skeptisk til bryllupet, fordi brudeparet hadde vært sammen i kort tid og var ganske unge. Hun hadde på ingen måte vært frekk, men rådet dem til å vente litt. Dette tålte ikke brudeparet, og som straff satt de henne helt alene ytterst ved bordet, mens brudens foreldre satt ved siden av brudeparet. Brudgommens mor satt langt unna alle andre helt alene, så det hele ble frykelig åpenbart. Skikkelig gapestokken. Hun tok det voksent og lagde ingen scene, men det var åpenbart at hun var lei seg. Brudeparet fikk ikke den effekten de ville, de fleste gjestene snakket mye om hvor stygge de var mot henne. Anonymkode: 24a85...962 59
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1066 Skrevet 3. oktober 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan du si. Har truffet mange gravide 12 åringer der, og jenter på 17-18 år med flere barn. Og for de fleste er dette helt naturlig, ingen som hever et øyebryn. Nå det er sagt begynner det å bli mer uvanlig enn vanlig, og det er helst i fattige familier barna gifter seg så tidlig. Det "normale" er at der er 16-17-18 år. Syns fortsatt det er tidlig men. Anonymkode: 6b49f...23d De er fremdeles barn Anonymkode: 04788...73d 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1067 Skrevet 3. oktober 2017 23 timer siden, Maleficenta skrev: Må si jeg er ørlitegrann nysgjerrig på hvorfor du var i bryllupet? Familie. Er nå skilt, ble for mye for meg som nordmann. Hehe. Anonymkode: 6b49f...23d 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1068 Skrevet 3. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De er fremdeles barn Anonymkode: 04788...73d Jeg er enig. Men bedre det enn de som ikke en gang har sluttet å leke med dukker. Er uansett uenig i hele praksisen. Anonymkode: 6b49f...23d 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1069 Skrevet 3. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig. Men bedre det enn de som ikke en gang har sluttet å leke med dukker. Er uansett uenig i hele praksisen. Anonymkode: 6b49f...23d Ingenting kan unnskylde et barnebryllup Anonymkode: 04788...73d 13
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1070 Skrevet 3. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Var i et bryllup hvor brudgommens mor i forkant hadde vært skeptisk til bryllupet, fordi brudeparet hadde vært sammen i kort tid og var ganske unge. Hun hadde på ingen måte vært frekk, men rådet dem til å vente litt. Dette tålte ikke brudeparet, og som straff satt de henne helt alene ytterst ved bordet, mens brudens foreldre satt ved siden av brudeparet. Brudgommens mor satt langt unna alle andre helt alene, så det hele ble frykelig åpenbart. Skikkelig gapestokken. Hun tok det voksent og lagde ingen scene, men det var åpenbart at hun var lei seg. Brudeparet fikk ikke den effekten de ville, de fleste gjestene snakket mye om hvor stygge de var mot henne. Anonymkode: 24a85...962 Hun hadde nok rett og. Stakkar. Anonymkode: 0c1ff...880 10
Aurora** Skrevet 21. oktober 2017 #1071 Skrevet 21. oktober 2017 Verste jeg ser er de som kun drar i bryllup for å drikke seg dritings og som ikke klarer å kontrollere alkoholinntaket. Har opplevd det i alle bryllupene jeg har vært i. Alltid noen som drikker og drikker. Et bryllup ble onkelen til bruden så full at han sølte rødvin på kjolen til en gjest. Han ble kastet ut til slutt. Var også barn der. Makan. 13
Aurora** Skrevet 21. oktober 2017 #1072 Skrevet 21. oktober 2017 På 3.10.2017 den 10.13, AnonymBruker skrev: Var i et bryllup hvor brudgommens mor i forkant hadde vært skeptisk til bryllupet, fordi brudeparet hadde vært sammen i kort tid og var ganske unge. Hun hadde på ingen måte vært frekk, men rådet dem til å vente litt. Dette tålte ikke brudeparet, og som straff satt de henne helt alene ytterst ved bordet, mens brudens foreldre satt ved siden av brudeparet. Brudgommens mor satt langt unna alle andre helt alene, så det hele ble frykelig åpenbart. Skikkelig gapestokken. Hun tok det voksent og lagde ingen scene, men det var åpenbart at hun var lei seg. Brudeparet fikk ikke den effekten de ville, de fleste gjestene snakket mye om hvor stygge de var mot henne. Anonymkode: 24a85...962 Huff, dette var utrolig stygt gjort! Dette er vel folk som ikke tåler kritikk eller at noen våger å si seg uenig med dem. 4
Gjest O.G. Skrevet 23. oktober 2017 #1073 Skrevet 23. oktober 2017 På 3.10.2017 den 10.13, AnonymBruker skrev: Var i et bryllup hvor brudgommens mor i forkant hadde vært skeptisk til bryllupet, fordi brudeparet hadde vært sammen i kort tid og var ganske unge. Hun hadde på ingen måte vært frekk, men rådet dem til å vente litt. Dette tålte ikke brudeparet, og som straff satt de henne helt alene ytterst ved bordet, mens brudens foreldre satt ved siden av brudeparet. Brudgommens mor satt langt unna alle andre helt alene, så det hele ble frykelig åpenbart. Skikkelig gapestokken. Hun tok det voksent og lagde ingen scene, men det var åpenbart at hun var lei seg. Brudeparet fikk ikke den effekten de ville, de fleste gjestene snakket mye om hvor stygge de var mot henne. Anonymkode: 24a85...962 Mora hadde rett, helt klart.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #1074 Skrevet 23. oktober 2017 Denne må jeg legge inn som anonym da jeg tviler på det er så mange av denne type bryllup.. Vi var i bryllup til en kompis av samboeren min. Vi hadde vært samboere et par år da invitasjonen kom. Altså invitasjonen til samboeren min.. Begrunnelsen var at vi ikke hadde kranglet før (samboren min og jeg) så derfor hadde de ikke troen på forholdet vårt. Men de hadde møtt meg mange ganger, så det var ikke det at de ikke følte de kjente meg. Mye frem og tilbake så fikk jeg egen invitasjon, på SMS, to uker før bryllupet. Vielsen kom og gikk og vi skulle spise. Hovedretten var komper/raspeballer/klubb, kall det hva du vil. Midt på sommeren. Og servitørene satt kulturmelken på bordene 30 minutt før kompene kom på bordet. 1 kompe til hver. Hurra. Var god stemning i gården da. Nesten alle gjestene gikk etter det ene foreldreparet gikk kl 22.00. Så ikke ut som brudeparet brydde seg om det da de var langt nedi rusbrusen. Kan legge til at samboeren og jeg giftet oss året etter de og vi har nå vært gift i 13 år... I motsetning til de vi var i bryllup til, som skilte seg etter 9 måneder. Anonymkode: 739f3...cb6 37
Honey Dew Skrevet 23. oktober 2017 #1075 Skrevet 23. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne må jeg legge inn som anonym da jeg tviler på det er så mange av denne type bryllup.. Vi var i bryllup til en kompis av samboeren min. Vi hadde vært samboere et par år da invitasjonen kom. Altså invitasjonen til samboeren min.. Begrunnelsen var at vi ikke hadde kranglet før (samboren min og jeg) så derfor hadde de ikke troen på forholdet vårt. Men de hadde møtt meg mange ganger, så det var ikke det at de ikke følte de kjente meg. Mye frem og tilbake så fikk jeg egen invitasjon, på SMS, to uker før bryllupet. Vielsen kom og gikk og vi skulle spise. Hovedretten var komper/raspeballer/klubb, kall det hva du vil. Midt på sommeren. Og servitørene satt kulturmelken på bordene 30 minutt før kompene kom på bordet. 1 kompe til hver. Hurra. Var god stemning i gården da. Nesten alle gjestene gikk etter det ene foreldreparet gikk kl 22.00. Så ikke ut som brudeparet brydde seg om det da de var langt nedi rusbrusen. Kan legge til at samboeren og jeg giftet oss året etter de og vi har nå vært gift i 13 år... I motsetning til de vi var i bryllup til, som skilte seg etter 9 måneder. Anonymkode: 739f3...cb6 Herrefred. De fikk som de fortjente, for å si det mildt 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1076 Skrevet 24. oktober 2017 12 timer siden, Honey Dew skrev: Herrefred. De fikk som de fortjente, for å si det mildt Bryllupsdagen var vel i grunn eneste dagen de ikke kranglet. Ganske heftig... Det skal sies at det var veddemål både før og under bryllupet hvor lenge det ekteskapet kom til å holde. Personen som veddet lengst tid sa 2 år. Det er ganske krise altså.... Anonymkode: 739f3...cb6 14
Gjest O.G. Skrevet 24. oktober 2017 #1077 Skrevet 24. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Bryllupsdagen var vel i grunn eneste dagen de ikke kranglet. Ganske heftig... Det skal sies at det var veddemål både før og under bryllupet hvor lenge det ekteskapet kom til å holde. Personen som veddet lengst tid sa 2 år. Det er ganske krise altså.... Anonymkode: 739f3...cb6 Ganske teit å ha veddemål også da.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1078 Skrevet 24. oktober 2017 3 timer siden, O.G. skrev: Ganske teit å ha veddemål også da. Ikke teit. Idiotisk barnslig faktisk. Nå skal det sies at jeg ikke hadde noe troen på det ekteskapet da, men jeg hadde vett nok til å ikke vedde. Anonymkode: 739f3...cb6 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1079 Skrevet 24. oktober 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Bryllupsdagen var vel i grunn eneste dagen de ikke kranglet. Ganske heftig... Det skal sies at det var veddemål både før og under bryllupet hvor lenge det ekteskapet kom til å holde. Personen som veddet lengst tid sa 2 år. Det er ganske krise altså.... Anonymkode: 739f3...cb6 Hvorfor valgte disse folkene egentlig å gifte seg da?? Anonymkode: 30461...a4c 4
mereo Skrevet 25. oktober 2017 #1080 Skrevet 25. oktober 2017 Kanskje ikke det verste, men noe jeg syntes var litt spesielt var sprit som kom i samme utgave som «papp-vin».
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå